جستجو
Close this search box.

اعضای هیئت مدیره

مهندس فرزاد فرهوش ، مدیر عامل گروه نرم افزاری محک

آقای فرزاد فرهوش

عضو موسس / مدیر عامل

آقای عباسعلی دهقانی هئیت مدیره گروه نرم افزاری محک

آقای عباسعلی دهقانی

عضو موسس / رییس هیات مدیره / معاونت توسعه محصول و بازار

مهندس فرهاد فرهوش

آقای فرهاد فرهوش

عضو موسس

آقای ابوالفضل حسین زاده-هیئت مدیره گروه نرم افزاری محک

آقای ابوالفضل حسین زاده

نایب رییس هیات مدیره / معاونت مالی، اداری و پشتیبانی

sanavandi محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

آقای مصطفی سناوندی

عضو هیات مدیره / مدیر خدمات پس از فروش

آقای مجتبی فرهوش

آقای مجتبی فرهوش

عضو هیات مدیره / مدیر عامل مکعب هوشمند پویا

آقای-فرزاد-فرهوش

مهندس فرزاد فرهوش

عضو موسس، مدیر عامل

فرزاد فرهوش، متولد اصفهان بوده و تحصیلاتش را در رشته حسابداری دانشگاه آزاد مشهد و به عنوان دانشجوی ممتاز سپری و به پایان رساند.
او یکی از موسسین گروه نرم افزاری محک است که با تدبیر توانست از ابتدا هدایت این سازمان را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در دست داشته باشد. از سال 1392 و با انتقال مسئولیت مدیریت عاملی به آقای فرهاد فرهوش سکان هلدینگ محک و همچنین واحد بازاریابی این گروه رو عهده دار شد.

قدرت تصمیم گیری سریع و راهبری تیم های کاری پارتیزانی از توانمندی های خاص ایشان در پیشبرد و تحقق اهداف سازمان است.

از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • 7 سال عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام صنفی خراسان رضوی
  • 3 سال خزانه دار سازمان نظام صنفی خراسان رضوی
  • عضویت در کمیسیون نرم افزار سازمان نظام صنفی خراسان رضوی
  • عضویت در کمیسیون ارزشیابی سازمان نظام صنفی خراسان رضوی
  • عضویت در کمیسیون فنی اتحادیه رایانه خراسان رضوی
عباسعلی-دهقانی

آقای عباسعلی دهقانی

رییس هیات مدیره

عباسعلي دهقاني متولد مشهد بوده و تحصيلات خود را نيز در دانشگاه هاي مشهد و در رشته کامپيوتر گرايش نرم افزار به پایان رسانده است. او در خلال تحصيل و در کنار فرهاد فرهوش و فرزاد فرهوش ديگر موسسين اين گروه در سال 1385 و در قالب يک برنامه نويس شروع به همکاري نمود.

در طي سال هاي فعاليت اين تيم و رشد و پيشرفت آن و تبديل شدن اش به گروه نرم افزاري محک مسئوليت ساختار دهي به تيم توليد و هدايت راهنمايي برنامه نويسان اين گروه، دغدغه اصلي او گرديد و به عنوان مديرارشد تيم توليد و توسعه به فعاليت خود ادامه داد.

از توانمندي هاي او مي توان به تسلط بر زبان هاي برنامه نويسي شي گرا، بانک هاي اطلاعاتي، متدهاي روز توليد و توسعه چابک، تسلط به سيستم هاي مالي و بسياري مهارت هاي ديگر اشاره نمود. او در راستاي اشاعه تجربيات خود در اين زمينه به تاليف کتاب “لذت توسعه در مدیریت پروژه های نرم افزاری” پرداخت.

ابوالفضل-حسین-زاده

آقای ابوالفضل حسین زاده

نایب رییس هیات مدیره

ابوالفضل حسین زاده متولد تهران بوده و فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه فردوسی مشهد است. شروع همکاری خودش رو با محک از شاخه فروش شروع کرد و تا جانشینی مدیر شعبه هم پیش رفت اما با توجه به علاقه ای که به رشته حسابداری و حسابرسی داشت در چند مجموعه حرفه ای حسابرسی مشغول به فعالیت شد تا کوله بار تجربیات تخصصی خودش رو پر بار تر کنه.
او پس از کسب تجربیاتی ارزشمند و با کوله باری از مهارت های بسیار کاربردی، به مدیریت مالی و اداری گروه نرم افزاری محک منصوب شد و تا امروز در راستای تحقق اهداف این گروه به ایفای نقش می پردازد.

آقای محمدرضا نصر اللهی

آقای محمدرضا نصر اللهی

عضو هیات مدیره

محمدرضا نصرالهی متولد مشهد و فارق التحصیل DBA و علوم جنایی و حقوق تجارت بین الملل است.

به پشتوانه سابقه اجرایی، تحصیلی و پژوهشی ایشان در حوزه حقوق ابتدا به عنوان مشاور حقوقی به خانواده گروه نرم افزاری محک پیوستن و در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره در کنار محک فعالیت میکنند.

ایشان همچنین در کنار تالیف و ترجمه کتب متعدد، مشغول به تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همچون دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری بوده اند.

سیدر-ضا-حسن-زاده

آقای سید رضا حسین زاده

عضو هیات مدیره

سيد رضا حسين زاده متولد مشهد بوده و فارق التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد نیشابور است.
ایشان عضو جامعه حسابداران رسمي ايران و كارشناس رسمي دادگسترسي در رشته حسابداري و حسابرسي در سطح استان خراسان رضوي می‌باشند.

ایشان تا کنون بنا به علاقمندی زیاد به حوزه حسابداری و حسابرسی، در مجموعه ها، سازمان ها و ارگان های متفاوتی ایفای نقش کرده اند و تا کنون در چندین دانشگاه از جمله دانشگاه امام رضا (ع) مشهد و دانشگاه آزاد مشهد نیز به تدریس حسابداری پرداخته اند و در حال حاضر به عنوانی شخصی موثر در هیئت مدیره گروه نرم افزاری محک فعال میکنند.