جستجو
Close this search box.

معرفی سفارش گیر همراه محک

افزونه سفارش گیر همراه محک

قیمت : از ۱,۹۸۷,۰۰۰ تومان

در صورتی که پخش محصولات خود را به صورت مویرگی انجام می‌دهید و تمایل دارید با تبلت امور سفارش گیری و نظارتی خودتان را انجام دهید افزونه سفارش گیر همراه محک مخصوص شماست. امروزه رقابت در ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر برای اکثر کسب و کارها بسیار با اهمیت شده است. در این میان افرادی موفق خواهند بود که از ابزارهای مناسب برای این مهم استفاده می‌نمایند. نرم افزار سفارش گیر همراه محک این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق تبلت‌های اندرویدی و توسط بازاریاب‌های خود، سفارش مشتریان را ثبت نموده و گزارشات متنوع و خدمات ویژه‌ای دریافت نمایید.

توجه :

به دلیل نگهداری زیر ساخت شبکه در شرکت محک برای این افزونه، سرویس فوق فقط درصورت فعال بودن اعتبار پشتیبانی نرم افزار قابل استفاده و فعال می‌باشد.

برای دریافت ویژگی‌های کامل این افزونه علاوه بر مشاهده ویدئو به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

توضیحات افزونه

افزونه سفارش گیر همراه محک

افزونه سفارش گیر همراه محک، یک همراه خوب برای ویزیتورها

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در بازار رقابتی امروز، سرعت در ارائه خدمات است. ثبت اطلاعات در لحظه می‌تواند بر محدودیت فواصل جغرافیایی غلبه کند. این نکته به‌ویژه در مورد سیستم‌های پخش بسیارحائز اهمیت است.

مهم‌ترین منبع اطلاعاتی شرکت‌های پخش، ویزیتورهایی هستند که روزانه با مشتریان زیادی سروکار دارند. ثبت اطلاعات دقیق و لحظه‌ به‌ لحظه آن‌ها علاوه برافزایش سرعت در روند فروش و پخش کالا به بهبود سرعت در ارائه صورت‌حساب و صدور فاکتور و فرآیندهای حسابداری می‌انجامد. امروزه شرکت‌های پخش موفق، با استفاده از تبلت‌هایی که در اختیار ویزیتورها قرار می‌دهند و نصب نرم‌افزارهای مختلف، سعی در یکپارچه کردن اطلاعات به‌منظور افزایش سرعت در فرآیند فروش دارند.

اما چرا افزونه سفارش گیر همراه محک یک همراه عالی برای ویزیتورها به‌خصوص در سیستم پخش مویرگی است؟ این افزونه برای ارتباط بهتر بین ویزیتور شرکت و مشتری طراحی شده است و دقت و سرعت عملیات فروش را چند برابر می‌کند.

تجربه درخشان محک در خدمات به شرکت ها

شرکت محک با ارائه نرم افزارهای گوناگون حسابداری به شرکت‌های مختلف و کسب رضایت آن‌ها برای سالیان متوالی توانسته است نیازهای جدید مشتریان را شناسایی کند و بهترین نرم افزارها را در اختیار آن‌ها قرار دهد. با در اختیار گذاشتن افزونه سفارش گیر همراه محک به ویزیتورهایتان، آن ها را در انجام کارشان خاطر جمع می‌کنید چرا که این نرم افزار هیچ گونه خطای عملکردی ندارد و بارها بارها توسط شرکت‌های مختلف در پخش مویرگی استفاده شده است.

امکانات افزونه سفارش گیر همراه محک

  • امکان تعریف ویزیتورها و نام کاربری برای آن ها
  • امکان ارسال اطلاعات اشخاص به همراه گردش اشخاص به همراه اطلاعات مکانی هر شخص
  • امکان ایجاد دستور کار برای ویزیتورها
  • امکان دریافت پیش فاکتورها و فاکتورهای ثبت شده در موبایل و همسان سازی آن‌ها
  • امکان تبدیل پیش فاکتورها به فاکتور
  • امکان به روز رسانی اطلاعات کالاها و اشخاص
  • امکان دیدن دستور کار بر روی نقشه
  • ثبت پیش فاکتور و فاکتور و پرینت آن
  • بررسی مانده حساب و گردش حساب مشتری و پرینت آن ها
  • ثبت دریافتی ها اعم از وجه نقد، حواله و یا چک دریافتی
افزونه سفارش گیر همراه محک

افزونه های دیگر نرم افزار حسابداری محک