جستجو
Close this search box.

چگونه کسبه می‌توانند کارشان را به‌روز کنند و از هم‌صنفان خود جلو بزنند؟

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه
  • چگونه می‌توان رضایت مشتریان از کسبه را بیشتر کرد؟

هر کاسبی باید بداند درچه زمانی چه کالایی را به چه میزان عرضه کند و این سوال زمانی به درستی پاسخ داده می‌شود که کسبه اطلاعات روند بازارشان در گذشته را داشته و از میزان بدهی،سرمایه و نقدینگی کسب وکارشان به صورت مستمر آگاه باشند، بنابراین اگر سیستمی در هر لحظه این اطلاعات را اختیارشان قرار دهد، کسبه می توانند بفهمند در چه زمانی چه کالایی بهتر است عرضه شود و حتی در پی سودآوری بیشتر از مشتریان و کالاهای جدید برآیند، به عبارت دیگر نه‌تنها مشتریان فعلی خود را راضی نگه می‌دارند، باعث می‌شوند تا مشتریان جدیدی وارد کسب وکارشان شوند.

فهرست مطالب

  • چگونه می‌توان با مدیریت انبار باعث سودآوری بیشتر کسب و کار شد؟

برای جلوگیری از خواب سرمایه و یا برعکس خالی بودن انبار، کسبه می‌توانند با استفاده از سیستم‌های نوین حسابداری، اطلاعات دقیق و به‌روزی از میزان کالایی که در انبارهایشان موجود است داشته باشند و براساس این اطلاعات تصمیمات صحیحی را برای آینده بگیرند. به عنوان مثال کدام محصول در چه زمانی چه میزان تقاضایی خواهد داشت و از آنجایی که در این سیستم‌های حسابداری نوین، اطلاعات تماما ثبت می‌شود، در نهایت مرجع تصمیم‌گیری‌های درستی نیز خواهند شد.

  • چگونه می‌توان از اصطلاح ” فلان کاسب، بد حساب است! ” جلوگیری کرد؟

در واقع مشتریان به دلیل آنکه به نقدینگی کسبه اعتماد ندارند، ایشان را بدحساب تلقی می‌کنند، اما “نه”، آن کاسب محترم، بدحساب نیست. اگر او با استفاده از سیستمی زمان‌بندی خرید/فروش خود را اصلاح کند و اطلاعات درستی از سیستم مالی/حسابداری داشته باشد، روابط موثرتری با همکارانش خواهد داشت.

 

  • چگونه می توان از درگیر شدن کسبه و اتلاف وقتشان در مسائل تکراری و خسته‌کننده مالی جلوگیری کرد؟

معمولا در انتهای دوره مالی، پیچیدگی سیستم های مالی/ حسابداری باعث سردرگمی کسبه می‌شود، بنابراین اگر به صورت مستمر این اطلاعات در درون سیستمی قرار گیرد که خود محاسبه آنها را انجام دهد، در وقت و انرژی کسبه صرف‌جویی فراوانی خواهد شد.

ما با طرح سوال و جواب های فوق سعی کردیم که به شما بگوییم که اگر قصد دارید در برابر همکاران هم‌صنف خود از نظر جنبه های اقتصادی و روانی پیشی بگیرید حتما نیاز به یک سیستم حسابداری کامل و همچنین با کاربری، آموزش و یادگیری ساده دارید.

سادگی فاکتور بسیار مهمی است که یک نرم افزار حسابداری با استفاده از آن می‎تواند رویکرد و طعم جدیدی از برخورد با مسائل مالی که در گذشته سخت تلقی می‌شدند را ارائه دهد.

عملا این فرضیه حتمی است که در آینده نزدیک تمام کسبه از سیستم‌های نوین حسابداری بهره خواهند برد اما مسئله این است که به میزانی که کاسبان زودتر خود را به روز کنند، سریع تر نیز از ضررهای مالی و روانی سیستم‌های سنتی حسابداری جلوگیری کرده و به سودآوری بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری