جستجو
Close this search box.

معرفی افزونه سفارش گیر محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

امروزه سرعت عمل یکی از حیاتی‌ترین معیارهای موفقیت کسب و کارها محسوب می‌شود. مشتریان بیشتر مایلند از کسب و کارهایی خرید کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن، فرآیند خرید را از ابتدای ثبت سفارش تا تحویل محصول، انجام دهند.

فهرست مطالب

گروه نرم افزاری محک با درک این نیاز اساسی مشتریان با معرفی افزونه سفارش گیر محک، گامی اساسی در جهت رفع نیاز مشتریانی نظیر پخش‌های مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و کلیه پخش‌های کالا که به دنبال سرعت و کیفیت خدمات هستند، برداشته است.

برخی از امکانات افزونه سفارش گیر:

  • ثبت سفارشات به صورت پخش سرد یا گرم
  • امکان اتصال آنلاین و آفلاین به نرم افزار حسابداری
  • ثبت و کنترل اطلاعات کالاها و مشتریان در تبلت
  • امکان ثبت لیست دریافت
  • امکان پیگیری سفارشات

با نصب این افزونه بر روی نرم افزار حسابداری محک، ویزیتورهای شما نقش مکمل حسابدار شما را بازی خواهند کرد!
به این صورت که به محض تحویل کالا، اطلاعات مشتری، کالا، ساعت و تاریخ سفارش را ثبت می‌کنند. ازین رو یکپارچگی افزونه سفارش گیر با نرم افزار حسابداری شما، بسیاری از عملیات ثبت مجدد اطلاعات را حذف کرده و چابکی را برای سیستم کسب و کار شما را به ارمغان می‌آورد.

حال بیایید ببینیم که با استفاده از افزونه سفارش گیر محک، چه کسانی در کسب و کار شما ذینفع می‌شوند:

مدیر فروش: شما به عنوان مدیر فروش به کمک این افزونه می‌توانید لحظه به لحظه آمار فروش ویزیتورهای خود را مشاهده و وضعیت کاری آنها را پیگیری کنید. به این ترتیب با این حجم اطلاعات دسته بندی شده، بهتر و دقیق‌تر می‌توانید عملیات فروش خود را مدیریت کنید.

مشتریان: از آنجایی که با استفاده از این افزونه بر روی تبلت ویزتورهای شما، عملیات دستی صدور فاکتور حذف می‌گردد، مدت زمان بین ثبت سفارش و تحویل کالا به مشتری و همچنین اشتباهات محاسباتی ویزیتور نیز کاهش می‌یابد. این امر عامل بسیار مهمی در افزایش رضایتمندی مشتریان کسب و کار شما خواهد بود.

ویزیتورها: از آنجایی که لیست و مشخصات و نیازمندی‌های تمام مشتریان در افزونه سفارشگیر نصب شده بر روی تبلت ویزیتورها نصب شده است، بنابراین ویزیتورها می‌توانند به صورت طبقه بندی شده، لیست کارهایی که باید در روز انجام دهند و فروشگاه‌هایی که باید سر بزنند را، مشاهده کنند.

حسابدارها: همانطور که قبلاً اشاره شد، پس از ثبت سفارش در افزونه سفارشگیر توسط ویزیتور، این افزونه با استفاده از اینترنت اطلاعات ثبت شده مشتری را در پایگاه داده نرم افزار حسابداری محک ثبت نموده و اطلاعات سیستم رو بروز می‌کند. به این ترتیب بخش زیادی از کار حسابداری که قبلاً در جهت ثبت سفارشات و فاکتورها بود، از روی دوش کارمندان بخش حسابداری برداشته خواهد شد.

با بهره گیری از افزونه سفارش گیر محک، علاوه بر کنترل و مدیریت ویزیتورها، زمان‌های اضافی برای ثبت اطلاعات سفارشات مشتریان را در سیستم حسابداری به حداقل می‌رسد!

در نهایت رضایت مشتریان، بازدهی بیشتر ویزیتورها و افزایش فروش جزو مواردی هستند که با استفاده از این افزونه در کنار نرم افزار حسابداری محک، نصیب شما و کسب و کارتان می‌شود.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری