جستجو
Close this search box.

مراسم دهمین سال تاسیس شرکت نرم افزاری محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه

مراسم دهمین سال تاسیس شرکت نرم افزاری محک با حضور مشتریان و نمایندگان اصناف مختلف برگزار شد.

به پاس گرامیداشت دهمین سال تاسیس شرکت نرم افزاری محک مراسمی با حضور اعضاء هیئت مدیره ، مشتریان قدیمی و نمایندگان صنوف مختلف در تاریخ بیست و نهم دی ماه در سالن VIP رستوران ارم شاندیز مشهد برگزار شد. در این مراسم با اشاره به چگونگی تاسیس شرکت محک از حمایت و تلاش های پرسنل و مشتریان تقدیر به عمل آمد.

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی محک در این مراسم که به مناسبت دهمین سال تاسیس شرکت نرم افزاری محک برگزارشد، از مشتریان قدیمی شرکت محک به پاس یک دهه همراهی شان تقدیر و تشکر گردید.

در آغاز مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید جناب آقای فرزاد فرهوش رئیس هیات مدیره شرکت محک ضمن خیر مقدم به مشتریان و رؤسای محترم اصناف شهر مشهد، ضمن تبریک دهمین سال تاسیس شرکت محک به چگونگی شکل گیری شرکت محک و فعالیت آن در حوزه نرم افزاری کشور اشاره کرد و همچنین به بررسی پیشرفت ها و افتخارات کسب شده در این سالها پرداختند و همه این موفقیت ها را مرهون تلاش بی وقفه کارکنان همدل، همراهی مشتریان عزیز و حمایت نمایندگان محترم دانستند و از آن ها تشکر و قدردانی کردند. همچنین ایشان به سرعت پیشرفت روزافزون شرکت در سال های اخیر در عرصه داخلی و کسب سهم بازار بیشتر در حوزه نرم افزار حسابداری و تولید محصولی بین المللی در سال گذشته و ارایه محدود آن در یازار جهانی اشاره کرده و ابراز امیدواری کردند تا در دهه دوم فعالیت شرکت ،حضور خود را در بازارهای جهانی نیز گسترش داده و افتخار تازه ای در عرصه جهانی برای کشور عزیزمان به دست بیاورند.

در ادامه مراسم کلیپ نصب تندیس یادمان ده سالگی محک در اعماق آب های نیلگون خلیج فارس پخش شد و پس از آن جناب آقای بنانژاد ریاست اتاق اصناف شهر مشهد به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان ضمن تبریک یک دهه فعالیت شرکت محک در ارایه نرم افزارهای مالی و مدیریتی فرمودند: ” با توجه به این مطلب که در سال های اخیر اهمیت حسابداری برای همه اصناف کشور مشخص شده است. باید به تلاش شرکت هایی همچون محک در ارایه نرم افزارهای کاربردی و آسان برای تمامی صنوف ارج بنهیم و همچنین با توجه به الکترونیکی شدن اظهارنامه های مالیاتی و به منظور سهولت و معتبر نبودن بسیاری از دفاتر دست نویس به تشویق هرچه بیشتر صاحبان مشاغل به استفاده از نرم افزارهای معتبر بپردازیم از این رو امیدواریم تا صاحبان مشاغل برای بهبود روند کسب و کار خود از نرم افزارهای حسابداری معتبر استفاده نمایند.

پس از صحبت های رییس اتاق اصناف نوبت به سومین مرحله قرعه کشی طرح همراهان محک رسید که جایزه این دوره سفر به شهر دبی بود که یکی از مشتریان ،از شهر مشهد و همینطور نماینده تربت جام برنده این سفر شدند. تا قبل از این ، دو مرحله قرعه کشی همراهان محک ،سفر به شهر استانبول و کشور گرجستان نیز برای مشتریان و نمایندگان در ماه های گذشته انجام شده بود.در ادامه به نمایندگی از حضار جناب آقای بنانژاد و آقای فرهوش کیک دهمین سال تاسیس شرکت محک را بریدند و کلیپ یک دهه فعالیت محک نیز پخش شد و پس از آن پذیرایی شام صورت گرفت.

جناب آقای موسوی مدیر روابط عمومی شرکت محک در حاشیه این مراسم گفت:

“شرکت محک در 13 دی ماه 1385 به طور رسمی فعالیت خود را در حوزه تولید،فروش و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و مدیریتی آغاز کرده و به همین منظور در یک ماه گذشته سعی بر آن داشت تا با تخفیف های مختلف به مشتریان ، نمایندگان و عموم جامعه از حمایت های بی دریغ ایشان درطی این ده سال تشکر کرده و به نوعی دین خود را به جامعه و مردم ادا نماید.”

در ادامه وی افزود: “شرکت محک سعی کرد تا در دی ماه امسال برای تمامی مخاطبان خود هدایای ویژه ای در نظر بگیرد که از آن جمله می توان به روز 13 دی ماه امسال اشاره کرد که به صورت رایگان نرم افزار حسابداری شخصی خود را با نام کیف پول محک به تمامی کسانی که در آن روز به سایت شرکت محک www.mahaksoft.com مراجعه و تقاضای دریافت این محصول را داشتند ارایه کرد که حدود 10000 هزار نسخه شد. همینطور تمامی مشتریانی که در دی ماه اقدام به خرید نرم افزار حسابداری محک می نمودند یک افزونه به قیمت هشتاد و دو هزار تومان به صورت رایگان به ایشان هدیه کرد. همچنین برای پرسنل و نمایندگان نیز در کنار برگزاری مراسم هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهدا شد.”

در ادامه، عکس‌هایی از این مراسم را می‌توانید مشاهده نمایید.

 

 

mahak-10 salegi (10)

mahak-10 salegi (7)

mahak-10 salegi (6) mahak-10 salegi (5)

mahak-10 salegi (4) mahak-10 salegi (3)

mahak-10 salegi (2) mahak-10 salegi (8)

mahak-10 salegi (9) mahak-10 salegi (13)

mahak-10 salegi (11) mahak-10 salegi (14)

mahak-10 salegi (1)

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری