جستجو
Close this search box.

سریال قفل چیست و چگونه می توانیم آن را داشته باشیم؟

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

نرم افزار محک برای هر بسته ای دو کد در نظر گرفته که با آن اطلاعات بسته مشخص می شود یکی شماره بسته است که یک کد 1الی 7 رقمی است که روی قفل ها و بالای برنامه می توان دید و دیگری سریال قفل که یک کد 12 رقمی منحصر به فرد است که به یک شماره بسته اختصاص داده می شود.

فهرست مطالب

روش اول : برای دیدن سریال قفل پس از نصب نرم افزار منوی راهنما را باز کنید و با انتخاب گزینه ی عملیات قفل، سریال قفل را مشاهده کنید.

 

محک- قفل 1

 

محک- قفل 2

روش دوم اگر هنوز نرم افزار را نصب نکرده اید از منوی ابزارهای کمکی در auto run سی دی نصب روی جعبه ی ابزار کلیک کنید . پنجره ی زیر برای شما باز میشود:

 

محک- قفل 3

با انتخاب گزینه نمایش اطلاعات قفل پنجره ی زیر را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی گزینه بازخوانی اطلاعات سریال قفل را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که در دو روش حتما باید قفل سخت افزاری به نرم افزار متصل باشد.

محک- قفل 4

اگر قفل نرم افزار از نوع دیجیتال باشد سریال قفل بر روی کارت درج شده است.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

3 پاسخ

  1. سلام بعد از گام اخر نصب سیستم قفل گزینه سوم انتخاب کردم الان نمیشه وارد برنامه شد همش کد 500024 میاد چکارش کنم

    1. سلام
      لطفا با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرد تا همکاران بنده شمارو راهنمایی کنند
      همچنین میتونین از طریق مرکز خدمات پشتیبانی با ارسال تیکت موارد خودتون رو برای ارسال به همکاران واحد پشتیبانی ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری