جستجو
Close this search box.

پشتیبانی شامل چه مواردی است و چگونه آن را می توان تمدید کرد؟

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

1- پشتیبانی شامل دو بخش عمده است:

1.1 آپدیت های جدید نرم افزار :

که در طول سال چند مرتبه بروزرسانی جدید وجود دارد که شامل اضافه شدن امکانات جدید به بخش های مختلف و رفع برخی خطاها و بروز شدن سیستم با سایر نرم افزارهای مرتبط مانند ویندوز می باشد.

فهرست مطالب

2.1 خدمات اینترنتی- تلفنی و همچنین حضوری شخص در دفتر نمایندگی

بابت موارد و خطاهای در حین کار با نرم افزار، سوالات و آموزش موردی نرم افزار و راهنمایی کارشناس بابت بستن سال مالی و خدماتی مانند انجام مراحل ارتقا تعویض قفل سوخته و… می باشد.

نکته: نرم افزارحسابداری محک از زمان خرید نرم افزار توسط مشتری به مدت یکسال دارای خدمات رایگان است و پس از آن اگر فرد نیازی به خدمات پس از فروش نداشت می تواند با نرم افزار کار کند و در صورت نیار به خدمات از جمله پشتیبانی، بروز رسانی های جدید، خدمات فروش و اداری داشته باشد می تواند از روش های زیر نسبت به تمدید بسته خود اقدام نماید.

2- چگونه تمدید پشتیبانی انجام دهیم؟

به دو روش آنلاین و آفلاین میتوان تمدید پشتیبانی انجام داد.

1.2 روش آنلاین

چنانچه امکان پرداخت آنلاین و رمز دوم کارت بانکی در اختیار دارید .سایت محک را با آدرس mahaksoft.com باز کنید بر روی خدمات پس از فروش کلیک کرده و گزینه تمدید پشتیبانی را انتخاب کنید.

تمدید آنلاین پشتیبانی

با باز شدن صفحه ی تمدید پشتیبانی شماره بسته خود را وارد کنید و کلید اینتر را بزنید. مشخصات بسته ی شما نمایش داده میشود و در کادرهای پایین صفحه مبلغ پشتیبانی یک ساله و شش ماهه شما قابل مشاهده است با انتخاب هریک از آن ها می توانید بر روی پرداخت آنلاین کلیک کرده وارد درگاه بانک شوید و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و کلیک بر روی گزینه ی تکمیل خرید در مرحله ی آخر تمدید شما ثبت میشود.

تمدید آنلاین پشتیبانی 2

2.2 روش آفلاین

با شماره ی 02164056 و داخلی 7000 تماس گرفته شماره کارت بانکی دریافت کنید و با واریز وجه تمدید دادن مشخصات پرداخت به واحد ارتباط با مشتری تمدید شما ثبت خواهد شد.

3- تمدید اضطراری چیست و چگونه می توان آن را فعال کنیم؟

شرکت محک در راستای مسئولیت اجتماعی خود و اهمیت به مشتریان برای تمامی مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است تا در صورتی که در لحظه ای دچار مشکل شده بودند و تمدید پشتیبانی آن ها به اتمام رسیده و از طرف دیگر در آن وقت نمی توانستند پول تمدید پشتیبانی را پرداخت نمایند برای یکبار با زدن پشتیبانی اضطراری از سه روز تمدید رایگان برخوردار شوند.

1.3- روش فعال کردن تمدید اضطراری:

سایت محک را با آدرس mahaksoft.com باز کنید بر روی خدمات پس از فروش کلیک کنید و گزینه تمدید پشتیبانی را انتخاب کنید.

تمدید پشتیبانی اضطراری

با باز شدن صفحه ی تمدید پشتیبانی شماره بسته خود را وارد کنید و کلید اینتر را بزنید مشخصات بسته ی شما نمایش داده میشود در پایین صفحه عبارت پشتیبانی اضطراری مشاهده میشود با کلیک بر روی پشتیبانی اضطراری پیغامی نمایش داده میشود شما با انتخاب میخواهم پشتیبانی اضطراری را فعال کنم به مرحله بعد می‌روید.

 تمدید پشتیبانی اضطراری 2

tamdid 3

 

با انتخاب میخواهم پشتیبانی اضطراری را فعال کنم پنجره ی زیر برای شما باز میشود با وارد کردن شماره بسته به عنوان شناسه و رمز عبور تمدبد اضطراری شما فعال میشود چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید با انتخاب گزینه رمز عبورم را فراموش کرده ام پنجره ای برای شما باز میشود که با چک کردن شماره موبایل خود و انتخاب گزینه ی ارسال رمز ،رمز برای شما پیامک میشود.پس از دریافت رمز

نکته: اگر شماره موبایل شما ناصحیح یا تغییر کرده باشد میتوانید با مراجعه به ثبت و اصلاح گارانتی در منوی خدمات پس از فروش سایت شماره موبایل خود را تغییر دهید.شما هر بار که روی ارسال رمز عبور کلیک نمایید یک رمز جدید پیامک می شود بنابراین وقتی یک بار کلیک کردید و زیر آن قسمت نوشته شد رمز برای شما ارسال شد صبر نمایید تا رمز را دریافت نمایید و از ارسال مجدد رمز خودداری نمایید.

تمدید پشتیبانی اضطراری 4

تمدید پشتیبانی اضطراری 5

 

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری