جستجو
Close this search box.

جذابیت های افزونه سفارش گیر همراه محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

شرکت های پخش مویرگی، از جمله شرکت هایی هستند که روزانه حجم اطلاعات زیادی بین بخش های مختلف، فروش و حسابداری آن تبادل می شود. به دلیل اینکه اکثریت صنایع تولیدی در ایران با شرکت پخش به طور انحصاری کار نمی کنند بنابراین سرعت و دقت در این تبادلات فراتر از کیفیت محصول، در اعتبار شرکت بسیار تاثیر گذار است.

فهرست مطالب

به منظور ارائه خدمات بهتر لازم است کلیه سفارشات و فاکتورهای مشتری با دقت بیشتری رسیدگی شود و خواسته های او با سرعت بیشتری به گوش مدیر فروش و بخش حسابداری برسد.

در این سال ها، با پیشروی گسترده نرم افزارهای مختلف در همه کارها، استفاده از نرم افزارهای سفارش گیر برای ویزیتورها در حال رایج شدن است. بسیاری از مدیران هم ترجیح میدهند این نرم افزارها به طور سفارشی مخصوص شرکت خود تهیه کنند، اما ما به شما در این مقاله میگوییم که چرا افزونه سفارش گیر همراه محک کارآمد تر از سایر نرم افزار ها در بازار به ویژه نرم افزارهای سفارشی عمل می کند و پرفروش ترین افزونه سفارش گیر همراه در ایران است.

ارتباط موثر بین عاملین شرکت های پخش با مشتری

با استفاده ازافزونه سفارش گیر همراه محک و نصب آن بر روی تبلت و یا تلفن همرا ه ویزیتورها، ارتباط چند جانبه بین بخش حسابداری مدیریت فروش و ویزیتور و مشتری بوجود می آید. با محاسبه سریع فاکتورها و ارسال سریع حواله ها برای بخش حسابداری ویزیتورها نقش مکمل برای حسابداران خواهند داشت. ویزیتورها به صورت آنلاین و لحظه ای، موجودی کالای انبار را بررسی می کنند و مدیران فروش با برنامه ریزی روزانه و تعریف مسیر ومشتریان و مکان یابی به صورت لحظه نظارت بیشتری بر روی کار ویزیتورها هم خواهند داشت و بازدهی آنها بیش تر خواهد شد و رضایت مشتریان افزایش می یابد.

حسابداری ثبت سفارشات با نرم افزار حسابداری محک:

این افزونه هم به صورت آنلاین و آفلاین قابلیت اتصال سریع به نرم افزار حسابداری محک را دارد. ویزیتورها با استفاده از اینترنت اطلاعات مشتری را در پایگاه داده نرم افزار حسابداری محک ثبت نموده و اطلاعات سیستم را بروز می‌کند. به این ترتیب بخش زیادی از کار حسابداری که قبلاً در جهت ثبت سفارشات و فاکتورها بود، از روی دوش کارمندان بخش حسابداری برداشته خواهد شد و یکپارچگی افزونه سفارش گیر با نرم افزار حسابداری شما، بسیاری از عملیات ثبت مجدد اطلاعات را حذف کرده و چابکی را برای سیستم کسب و کار شما را به ارمغان می‌آورد.

امکان فروش پخش گرم و پخش سرد:

علاوه بر فروش سرد، به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان و افزایش فروش، اگر بسیاری از مشتریان به صورت گرم خرید کنند؛ با استفاده از این افزونه ویزیتورها می توانند کلیه فرایندهای صدور فاکتورو حواله فروش و تحویل کالا را همزمان انجام داده و به صورت لحظه ای این آمار دربخش های مختلف شرکت ثبت کنند.

تجربه درخشان محک در خدمات به شرکت ها:

شرکت محک با ارائه نرم افزارهای گوناگون حسابداری به شرکت های مختلف و کسب رضایت آن ها برای سالیان توانسته است نیازهای جدید مشتری را شناسایی کند و بهترین نرم افزار ها را در اختیار آن ها قرار دهد. با در اختیار گذاشتن افزونه سفارش گیر همراه محک به ویزیتورهایتان، آن ها را در انجام کارشان خاطر جمع می کنید چرا که این نرم افزار هیچ گونه خطای عملکردی ندارند و بارها بارها توسط شرکت های مختلف در پخش مویرگی استفاده شده اند.

رابط کاربری:

امروزه مهمترین نکته در خرید نرم افزارها، کاربری آسان است. جذابیت های کاربری چون رابط کاربری با رنگ های شاد، ساده و سبک ومنوهای کاربری مختصر و مفید عملیات سفارش گیری و تحویل کالا را برای ویزیتورها آسان، س ریع و لذت بخش خواهد کرد.

امکانات

  • امکان تعریف ویزیتورها و نام کاربری برای آنها
  • امکان ارسال اطلاعات اشخاص به همراه گردش هر اشخاص به همراه اطلاعات مکانی هر شخص
  • امکان ایجاد دستور کار برای ویزیتور ها
  • امکان دریافت پیش فاکتورها و فاکتورهای ثبت شده در موبایل و همسان سازی شده
  • امکان تبدیل پیش فاکتورها بهُ فاکتور
  • امکان به روز رسانی اطلاعات کالاها و اشخاص
  • امکان دیدن دستور کار برروی نقشه
  • ثبت پیش فاکتور و فاکتور و پرینت آن
  • بررسی مانده حساب و گردش حساب مشتری و پرینت آنها
  • ثبت دریافتی ها اعم از وجه نقد حواله و یا چک دریافتیبرای مشاهده‌ی امکانات و آشنایی بیشتر با این افزونه، ویدئوهای زیر را تماشا کنید.

 .

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

3 پاسخ

  1. سلام گرافیک سفارش گیر همراه خیلی ضعیف هستش چون آیکون نداره تو نرم افزار سفارش گیر ولیستی هستش کار باهاش سخته و زمان سفارش گیری درصد تخفیف قابل تغییر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری