جستجو
Close this search box.

کیف پول محک محبوب ترین اپلیکیشن حسابداری فارسی

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

حتما برای شما هم دغدغه مدیریت حسابهای شخصیتان و جود دارد. کنترل و برنامه ریزی دخل و خرج ها و هزینه هایتان، اولین گام برای برنامه ریزی بلند مدت مالی زندگی شخصیتان است. کنترل دقیق تراکنش های حساب های شما به صورت روزانه و برنامه ریزی برای خرج سرمایه جاری شما می تواند به شما در رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ اقتصادیتان کمک کند.

فهرست مطالب

امروزه ابزارهای زیادی برای کمک به افراد در این زمینه وجود دارد، اما پیچیدگی و نواقص عملکردی در آن ها باعث می شود آن ها را کنار بگذارید. استفاده از اپ ها محبوبیت بسیاری دارند، بویژه اگر بخواهید از یک ابزار دقیق با کاربری آسان، به نام کیف پول شخصی محک استفاده کنید. کیف پول محک که پرطرفدارترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی محسوب می شود، با طراحی ساده و زیبا عملکردی فوق العاده در ثبت و کنترل هزینه ها و درآمدهایتان دارد و با گزارشات کاربردی به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه به راحتی از وضعیت موجودی، هزینه ها و درآمدهایتان مطلع شوید.

اپلیکیشن موبایل کیف پول محک یک نرم افزار حسابداری شخصی بر روی موبایل و تبلت است که برای تمام اقشار جامعه و با هر سطحی از دانش حسابداری و استفاده از موبایل طراحی شده است با کیف پول محک به راحتی می توانید تمامی عملیات حسابداری شخصی خود را انجام دهید و آنها را با استفاده از نمودارهایی که به شما می‌دهد به تحلیل و مدیریت ساخت را هزینه ای شخصیتان بپردازید.

علاوه بر آن ویژگی های خاص کیف پول محک باعث این است کلیه امور را نیز در محیطی امن و حفاظت شده با رمز عبور انجام خواهید داد. جذابیت های کاربری چون رابط کاربری با رنگ های شاد، ساده و سبک و منوهای کاربری مختصر و مفید که اطلاعات هر بخش را به طور ضروری را در هر صفحه ذکر کرده و از جزئیات غیرضروری بپرهیزد، بنابراین با ورود به آن ابدا با گزینه های زیاد و شلوغی محیط درگیر نخواهید بود. امنیت بالا و استفاده از رمز کاربری شخصی هم ازویژگی های مهم توجه به کاربری در اپلیکیشن حسابداری محک است.

امکانات مختلف کیف پول شخصی محک

کنترل بدهی و طلب:
ثبت کلیه بدهی و طلب ها از شرکت ها و اشخاص مختلف به همراه تقسیم بندی پرداخت

تعریف اشخاص حقیقی و حقوقی:
تعریف کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف که با آن ها تراکنش مالی دارید به همراه ثبت شماره حسابها طلاعاتی مثل شماره حساب، شماره شبا، تاریخ انقضاو غیره و ثبت دقیق اطلاعات از دفترچه تلفن

گزارش حساب:
گزارش درآمدها، هزینه ها و انتقال های صورت گرفته از کلیه حساب های به صورت جداگانه و در بازه های زمانی دلخواه روی نمودارهای دایره ای

ثبت درآمد:
ثبت کلیه حقوق و یارانه و مبالغ مختلف که به حساب شما واریز می شود.

ثبت هزینه ها:
ثبت کلیه هزینه ها با قابلیت تعریف مانند خرید روتین روزانه از مغازه ها، پرداخت قبوض و خرید های اینترنتی و…

ویرایش گر و حذف:
اگر هم زمانی احساس کردید که در محاسباتتان اشتباهی انجام داده اید، با مراجعه به منوی بازگردانی قادرید اپلیکیشن را به آخرین نسخه پشتیبانی که گرفته اید بازگردانی یا کنید.

همسان سازی:
گاهی ممکن است مانده حساب شما در اپلیکیشن با مانده حساب واقعی تان در بانک مغایرت داشته باشد. با مراجعه به قسمت همسان سازی کیف پول محک قادرید با وارد کردن مانده حساب واقعی خود، کلیه محاسبات مالی اپلیکیشن را با میزان واقعی سپرده تان به صورت یکجا همسان سازی کنید، بدون این که احتیاجی به تغییر دستی تک تک اعداد و ارقام وارد شده داشته باشید.

بودجه بندی:
امکان بودجه بندی برای برنامه ریزی خریدهای مختلف ماهانه و روزانه با توجه درآمدها و دریافتی های شما.

انتخاب عکس و آیکون:
بسیاری از کاربران درخواست داشتند تا بتوانند برای حسابهای اشخاص و بانک‌ها عکس و یا آیکونی خاص را انتخاب کنند.

ثبت تاریخ چک ها و اقساط
برای مدیریت چک های دریافتی و پرداختی شما و یادآوری تاریخ موعد سر رسید آنها

یکسان سازی مانده حسابها:
اگرچند روز ثبت هزینه هایتان در کیف پول را انجام نداده باشید و آنها را فراموش کرده باشید و بعد از چند روز موجودی جیب یا بانک شما با اطلاعات موجود در برنامه همخوانی نداشته باشد، با استفاده از گزینه همسان سازی در منو اصلی نرم افزار می توانید موجودی را به روز کنید و همچنین اطلاعات آن را در حساب همسان سازی نگه دارید.

دسترسی ها ی هوشمند:

  • افزودن یا تغییر رویدادهای تقویم و ارسال ایمیل به مهمانان بدون دخالت مالک
  • خواندن رویدادهای تقویم به همراه اطلاعات محرمانه
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • مشاهده اتصالات شبکه
  • دسترسی کامل به اینترنت و هماهنگی با تقویم گوگل و آیتونز
  • خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  • کنترل لرزش
  • خواندن کارت حافظه
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • امکان گرفتن خروجی فایل اکسل

دانلود اپلیکیشن کیف پول محک ار کافه بازار (مخصوص اندروید)
دانلود اپلیکیشن کیف پول محک از سیبچه (مخصوص IOS)
دانلود اپلیکیشن کیف پول محک، به صورت مستقیم (.apk)

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

3 پاسخ

  1. باسلام
    لطفا درصفحه اصلي كيف پول محك به صورت نموداري ميزان درآمدبه هزينه رابصورت تصويري قراربدين تاكاربربراحتي متوجه بشه كه آياميزان درآمدش نسبت به هزينه هاش به چه صورت هست.
    باتشكر

  2. با سلام
    در خصوص مشکل verify نشدن برنامه های فارسی در محصولات اپل که برای برنامه محک هم مشکل ایجاد کرده لطفا بفرمایید چه برنامه ای برای حل مشکل در نظر گرفتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری