جستجو
Close this search box.

لباسی نو برای کسب و کار شما

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه

جشن نوروز در ابتدای فصل بهار ، یکی از برجسته ترین وجوه زندگی بشری را مورد تاکید قرار می دهد و آن نو شدن ، صفاي جسم و جان و تكاپو و حركت است.

فهرست مطالب

لباسی نو برای کسب و کار شما2

این عید باستانی برای ما ایرانیان نقش بسزایی را دارد. ما تلاش می کنیم با آمدن سال جدید ، محیط اطراف ،لوازم خانه و لباس خودمان هر آنچه که بشود نو کرد را تغییر دهیم
اما ما بجز نو نوار کردن شرایط زندگیمان به نوسازی کسب و کارهایمان دراین مدت باید بپردازیم .که یکی از ضرورت ها در این زمان موضوع بسته شدن سال مالی کسب و کار و افتتاح حسال مالی جدید است .

فایل کامل صوتی مقاله  اهمیت نرم افزار فروشگاهی برای مغازه داران را میتوانید از بخش زیر گوش دهید.

شدن سال مالی کسب و کار محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

 

[dt_default_button link=”https://www.mahaksoft.com/wp-content/uploads/2018/02/lebasi-no-baraye-kasbokar-1.mp3″ button_alignment=”default” animation=”fadeIn” size=”medium” default_btn_bg_color=”” bg_hover_color=”” text_color=”” text_hover_color=”” icon=”fa fa-chevron-circle-right” icon_align=”left”]دانلود فایل صوتی [/dt_default_button]

 

در بیشتر کسب و کار ها و سازمان ها با اتمام سال و شروع سال جدید اقدام به این موضوع می نمایند و این زمان بهترین زمان برای مجهز کردن کسب و کارمان با استفاده از ابزار ها و افزار های روز که میتوانند به توسعه کسب و کار ما کمک نمایند می باشد .

امروزه با توجه به بالا رفتن سرعت تغییرات که هم در عرصه تکنولوژی شاهد آن هستیم و هم در عرصه تغییرات قوانین و مقررات چاره ای نداریم جز اینکه برای بهینه کردن روش های کسب و کارهایمان از نرم افزار ها و ابزارهایی که برای این موضوع طراحی شده اند استفاده نماییم .

عرصه تکنولوژی

این ابزارها و نرم افزار ها از مدیریت ارتباطات ما با مشتریان گرفته تا نظارت بر پرسنل برای ما راه حل های زیادی دارند و در این عرصه یکی از مهمترین ابزار ها , نرم افزار حسابداری مخصوص کسب و کار های تخصصی میباشد . این نرم افزار ها به شما این قابلیت را می دهند که تمامی فرآیند های مالی خود را تا جای ممکن اتوماتیک کرده و از بروز اشتباهات و خطاها جلو گیری نمایید . همچنین استفاده از این ابزار ها برای ما شفافیت وضعیت کسب و کارمان را به ارمغان می آورد زیرا این ابزار ها به سرعت برای ما گزارشاتی را تهیه میکنند که از وضعیت جاری کسب و کارمان در لحظه با خبر باشیم . از مزیت های دیگر این نرم افزار ها ایجاد اطمینان در مشتریان ما به واسطه مکانیزه بودن و ارایه فاکتور , گردش حساب و … به انها میباشد که به شدت این موضوع به افزایش برند سازمان ما کمک کننده میباشد .

 

Brand organization محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

در سالهای اخیر تغییرات زیادی در قوانین و مقررات نظام مالیاتی کشور رخ داده است و صاحبین کسب و کار در صورتی که نتوانند به صورت شفاف و دقیق گزارشات مالی خود را به اداره دارایی گزارش دهند دچار اسیب های فراوانی خواهند شد و حتی در بسیاری از موارد که حدود ۳۰ صنف می باشند اداره دارایی داشتن نرم افزار را برای مودیان اجباری نموده است لذا داشتن این ابزار بیش از پیش دارای اهمیت شده است .

 

دارایی محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

در عرصه نرم افزاری کشور شرکت ها و مجموعه های زیادی در حال فعالیت هستند که انتخاب را برای صاحبین کسب و کار دچار مشکل کرده است . یک نرم افزار حسابداری به دلیل اینکه ابزاریست که هر روز در کسب و کار به آن نیازمندیم و در آن اطلاعات مالی کسب و کار ما ذخیره میشود میبایست دارای مواردی باشد که در صورت انتخاب اشتباه ان میتواند برای سازمان مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد . در زیر مواردی را که صاحبین کسب و کار ها در هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری میبایست مورد توجه قرار دهند را مورد بررسی قرار میدهیم .

1- مجموعه تولید کننده نرم افزار

تولید کننده نرم افزار

بسیار مهم است که ما از چه مجموعه ای در حال تهیه نرم افزار هستیم آیا این مجموعه به عنوان شرکت به ثبت رسیده است یا در حال فعالیت فردی می باشد ؟ آیا این مجموعه دارای مجوز های لازم در خصوص فعالیت میباشد ؟ آیا این مجموعه نرم افزار خود را جهت تایید در ارگانهای ذی ربط مورد تایید قرار داده است ؟ فعالیت این مجموعه چند سال است که شروع شده ؟ آیا این مجموعه دارای نمایندگانی هست که بتوانند خدمات پس از فروش را ارایه دهند یا خیر ؟ و ……

2- تخصصی بودن امکانات نرم افزار

نرم افزار محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

هنگام انتخاب نرم افزار باید حتما مشاوره های لازم را از فروشنده در خصوص اینکه آیا این نرم افزار در صنف مربوطه شما نیاز ها را برطرف میکند یا خیر پرسیده شده و برسی گردد . بررسی شود که این مجموعه در صنف کاری شما رزومه ای دارد یا خیر ؟ حتی میبایست در صورت امکان با تعدادی از مشتریان قدیم این مجموعه صحبت کنید تا بتوانید تصمیمی دقیق تر گرفته باشید.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

۳- محیط کاری نرم افزار

Software working environment محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

نرم افزار حسابداری ابزاریست که از صبح تا شب در اخیار شما و یا حسابدارتان است لذا باید دارای محیطی باشد که علاوه بر خسته نشدن کار با آن به گونه ای باشد که شما بتوانید به سادگی نیاز های خود را پیدا کرده و از آن استفاده نمایید . علاوه بر این در کسب و کار ها معمول است که پرسنل تغییر میکنند لذا نرم افزار باید به گونه آسان باشد که افراد جدید نیز بتوانند به سرعت با آن خو بگیرند .

۴- خدمات پشتیبانی

support services محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

باز هم تاکید می شود که به دلیل اینکه این ابزار قرار است در بازه بلند مدت و مستمری در روز به کسب و کار شما خدمات دهد احتمال این وجود دارد که هر لحظه مشکلی در کاربری برای شما پیش آید لذا باید مجموعه ارایه دهنده نرم افزار شرایطی را فراهم سازد که در اسرع وقت و حالتهای مختلف امکان خدمات دادن به شما را داشته باشد . لذا داشتن شرایط خدمات متنوع و داشتن نمایندگی های متعدد و در دسترس ملاک بسیار مهمی در انتخاب شماست .

۵- بروز رسانی نرم افزار

Software update محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

همانطور که اشاره شد قوانین و مقررات و همچنین نیاز های کسب و کار دائما در حال تغییر هستند و در صورتی که یک نرم افزار امکانات را برای شما بروزرسانی ننماید قاعدتا شما را هم در روند کسب و کارتان دچار مشکل خواهد نمود .

سعی شد در بالا به اهمیت نرم افزار حسابداری و دلالیل انتخاب صحیح اشاره شود و امیدواریم در سال نو بتوایند لباسی نو و موقر برای کسب و کارتان انتخاب نمایید .

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری