جستجو
Close this search box.

هفت رمز فروشنده موفق برای موفقیت در فروش (به همراه فایل صوتی)

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

یکی از گسترده‌ترین و متنوع‌ترین شغل‌های جهان فروشندگی است. رسیدن به موفقیت در فروش مستلزم رعایت کردن ۷ نکته اساسی است. یک فروشنده موفق باید هدف خود را از فروش تعیین کند. آیا می‌خواهد تنها به یک میزان معینی فروش انجام دهد؟ یا می‌خواهد در حرفه خود جز بهترین‌ها شود و بالاترین فروش را داشته باشد؟ برای موفقیت در فروش علاوه بر کسب اطلاعات در مورد ترفندهای فروش و ارتباط با مشتری، به بهبود ویژگی‌های درونی فروشنده نیاز است. پردرآمدترین فروشندگان این اصول را همه روزه در کار خود رعایت می‌کنند. رعایت کردن این اصول شما را به رأس حوزه فعالیتی که دارید می‌رساند و باعث موفقیت شما در فروش می‌شود.

فهرست مطالب

موفقیت در فروش علاوه بر کسب اطلاعات

 

 

فایل صوتی مقاله را در زیر میتوانید گوش کنید.

 

[dt_default_button link=”https://www.mahaksoft.com/wp-content/uploads/2019/03/هفت-رمز-فروشنده-موفق.mp3″ button_alignment=”default” animation=”fadeIn” size=”medium” default_btn_bg_color=”” bg_hover_color=”” text_color=”” text_hover_color=”” icon_align=”left”] دانلود فایل صوتی مقاله [/dt_default_button]

جدی شوید.

  تصمیم بگیرید که به رأس هرم زمینه فعالیت خود برسید. از امروز تصمیم بگیرید به ۱۰ درصد بالای حوزه فعالیت خود بپیوندید. جز شما هیچ کس و هیچ عاملی نمی‌تواند سد راه شما شود. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید پیشرفت کنید یا در ابتدا بمانید. به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به رأس و تبدیل شدن به یک فروشنده متوسط به یک اندازه وقت صرف می‌کنید. زمان به هرصورت می‌گذرد. یک فروشنده موفق از لحظه لحظه کار خود برای فروش بیشتر استفاده می‌کند. کار شما باید این باشد که برای رسیدن به سطح بهترین‌ها برای بهتر و باز هم بهتر شدن تلاش کنید و هرگز تا به هدف خود نرسیده‌اید دست از تلاش برندارید.

مهارتی را که موفقیت فروش شما را محدود می‌کند شناسایی کنید.

مهارتی را که موفقیت فروش شما را محدود می‌کند شناسایی کنید.

ضعیف‌ترین مهارت خود را بشناسید و بعد برنامه‌ای بنویسید که در این زمینه در سطح بهترین‌ها قرار بگیرید. از خود و رئیستان بپرسید: ((کدام مهارت است که اگر آن را در خود بهتر کنم بیشترین تأثیر را بر نتایج فروش می‌گذارد؟)) جواب را هر چه باشد بر روی یک برگ کاغذ بنویسید. ضرب الاجلی برای تحقق این مهم در نظر بگیرید، برنامه ریزی کنید و همه روزه برای بهتر کردن خود در این زمینه تلاش کنید. ضعف‌های خود را از بین ببرید و ویژگی‌های مثبت خود را افزایش دهید.

با اشخاص با صلاحیت معاشرت کنید.

با اشخاص با صلاحیت معاشرت کنید.

با اشخاص موفق و مثبت هم نشین باشید. با مردان و زنانی معاشرت کنید که می‌خواهند در زندگی خود به هدف بزرگی برسند. از مردمان منفی انتقاد کننده و پر گلایه دوری کنید. این اشخاص شما را به زمین می‌کوبند و مانع پیشرفت شما می‌شوند. با کسانی در ارتباط باشید که دارای انرژی مثبتی برای رسیدن به اهداف بالا هستند.

به سلامتی خود اهمیت بدهید.

برای اینکه فروش خوب داشته باشید به انرژی و قوای جسمانی مطلوب نیاز دارید. غذاهای خوب بخورید، ورزش کنید و به قدر کافی به خودتان استراحت بدهید. تصمیم بگیرید که می‌خواهید بیش از ۸۰ سال عمر کنید. از امروز همه تلاشتان را برای این هدف مهم بگذارید.

خود را یکی از بهترین‌ها در زمینه کاری‌تان تصور کنید.

تصور کنید که در تمامی لحظات زندگی در بهترین حد خود ظاهر می‌شوید. ذهن نیمه هوشیار خود را با تصاویر مثبت از خودتان برنامه‌ریزی کنید. تصویرهای ذهنی مناسب و مطلوب به شما انگیزه می‌دهد تا خود را در بهترین شرایط ببینید. یک فروشنده موفق فکرهای منفی را از ذهن خود دور می‌کند و پیوسته به موفقیت و رسیدن به بالاترین قله‌ها می‌اندیشد.

با خود مثبت حرف بزنید.

مکالمات درونی خودتان را کنترل کنید. با خود به گونه‌ای حرف بزنید که می‌خواهید آنگونه باشید و نه به آن گونه‌ای که در حال حاضر هستید. افکار مثبت و منفی ذهن خود را سازماندهی کنید تا بتوانید قابلیت برنامه ریزی دقیق‌تری برای کارهای خود داشته باشید. از جملات مثبت استفاده کنید. پیوسته به خود بگویید: ((خودم را دوست دارم! من بهترین هستم! می‌توانم این کارها را انجام بدهم و به اهداف خود می‌رسم)) به خود بگویید: ((احساس خوبی دارم! سالم هستم و عالی!))

همه روزه در برخورد با هدف‌هایتان اقدام مثبتی انجام بدهید.

عامل باشید واکنشی برخورد نکنید. اگر از درآمدتان راضی نیستید از دفتر خود خارج و با مشتریان بیشتری در تماس باشید. اگر از زندگی خود راضی نیستید قبول مسئولیت کنید و عهده دار امور زندگی خود شوید.

همه فروشندگان موفق به شدت عمل گرا هستند. همه آنها احساس اضطرار می‌کنند. می‌خواهند کاری انجام دهند. همین حالا کارهایشان را انجام می‌دهند. وسواس گونه می‌خواهند فروش خود را قطعی کنند. با سرعت گام برمی‌دارند در همه کارهای‌شان شتاب و اضطرار دارند.

هرچه سریعتر حرکت کنید انرژی بیشتری دریافت می‌کنید. هر چه سریعتر حرکت کنید مسیر بیشتری را می‌پیمایید. هرچه سریعتر حرکت کنید با مشتریان بیشتری روبه‌رو می‌شوید. هرچه با اشخاص بیشتری ملاقات کنید تجربه بیشتری کسب می‌کنید. هر چه تجربه‌تان بیشتر شود بیشتر فروش می‌کنید و عزت نفستان بیشتر می‌شود و به جایی می‌رسید که درباره خود به احساس عالی می‌رسید. موفقیت در فروش را کسب می‌کنید. هرچه سریعتر حرکت کنید رشته امور زندگی‌تان را به دست می‌گیرید. تضمین می‌کنید که در زمینه فعالیت خود به بیشترین درآمد دست پیدا خواهید کرد.

 

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری