جستجو
Close this search box.

بررسی بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب و کارهای کوچک

نوشته شده توسط تیم تولید محتوا محک
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب وکارهای کوچک می‌توانند کمک زیادی به امور مالی کنند. یکی از چالش‌هایی که برای کسب و کارها و فعالیت‌ های کوچک همیشه وجود داشته استفاده از نرم افزارهای حسابداری خوب و کارآمد ‌می باشد. در واقع ‌می توان گفت نرم افزارهای حسابداری ابزار‌هایی هستند که با ارائه خدمات گوناگون مالی به کسب و کارها کمک ‌می کند. استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب مزایای زیادی دارد. در نوشته پیش رو از وب سایت محک سافت به بررسی بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب و کارهای کوچک پرداختیم.

فهرست مطالب

بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک

نرم افزارهای حسابداری کاربرد های بسیار زیادی دارند. زمانی که در زمینه حسابداری فعالیت می کنید، استراتژی و برنامه ریزی برای اطمینان از اینکه شرکت حسابداری شما می‌تواند بدون هیچ مشکلی کار کند، بسیار مهم است.  به همین دلیل باید برای داشتن یک نرم افزار مناسب اقدام کنید. بهترین نرم بهترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب وکارهای کوچک عبارتند از:

نرم افزار حسابداری Fresh Books

این نرم افزار حسابداری در ارائه امور مدیریتی مالیات، فاکتورها و هزینه‌ ها امکانات بسیاری دارد. با استفاده از این نرم افزار، تما‌می فاکتورها به صورت دیجیتالی بارگذاری ‌می گردد. این ویژگی باعث ‌می گردد مدارک و فاکتورهای مربوط به فعالیت‌های کسب و کار گم نشوند. ضمن این که با استفاده از این نرم افزار حسابداری مدیریت هزینه‌ها بر اساس نوع هزینه‌ها طبقه بندی و مرتب ‌می شوند.

نرم افزار KashFlow

این نرم افزار ویژه کسب  و کارهای کوچک طراحی گردیده است . و یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک محسوب می شود. این نرم افزار با دسترسی به اسناد مالی، امور مربوط به مالیات را پیگیری ‌می کند. علاوه بر این نرم افزار مربوطه در کنار ارائه خدمات مالی مختلف امکان مدیریت حقوق و دستمزد را نیز فراهم ‌می کند.

نرم افزار کاشو Kashoo

نرم افزار کاشو یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک ‌می باشد.‌این نرم افزار مبتنی بر کلود است که به امور تجاری کمک ‌می کند که صورتحساب‌ها و گزارشات مالی را مدیریت کنند.‌ ضمن این که این برنامه نرم افزاری همگام سازی داده‌های موجود در ترازنامه را به کمک اطلاعات بانکی انجام می‌دهد.

نرم افزارحسابداری زوهو( Zoho Books) 

نرم افزار حسابداری زوهو برای اتمام کارهای حسابداری دوره ای مورد استفاده قرار ‌گرفته است. همچنین این نرم افزار امور حسابرسی متنوعی مثل مدیریت هزینه، فاکتور و مواردی از این قبیل را ارائه ‌می دهد.

نرم افزار Net Suite

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک است و برای برنامه ریزی منابع انسانی مناسب ‌می باشد. نرم افزار Net Suite امکانات مختلفی از جمله مدیریت صورت حساب‌ها، بودجه بندی، گزارشات مالی و انطباق درآمد با داده‌های موجود را ارائه ‌می دهد. امکانات مهم این نرم افزار به شرح زیر هستند:

  • مدیریت مالیات
  • مدیریت دارایی‌های ثابت
  • مدیریت وجه نقد.

به خاطر همین این نرم افزار برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک در جستجوی راهکارهای مدیریت مالی هستند.

 

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب وکارهای کوچک

نرم افزار حسابداری موج Wave

موج یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک است. این نرم افزار بیشتر به منظور مدیریت فاکتورها با استفاده از تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن این که این نرم افزار خدمات مالی برای تهیه صورت حساب‌ های پرداخت را ارائه ‌می دهد.

 نرم افزار حسابداری Quick Books

کوییک یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک است. این نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک یک نرم افزار فوق العاده ‌می باشد. این نرم افزار به کاربران این امکان را ‌می دهد تا گزارش‌های کاری مفصلی را تهیه کنند. ویژگی اصلی این نرم افزار عبارت است از:

  • مدیریت رسید که این امکان را به کاربر ‌می دهد تا به وسیله گوش همراه از رسید ها عکس بگیرد و آن ها را بار گزاری کند.
  • مدیریت مالیات
  • با حساب و کتاب مالیات بر مبنای امور مکانی، به متقاضیان امکان ‌می دهد که مالیات بر فروش را از فاکتورها کم کنند.
  • مدیریت هزینه‌ها

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت نرم افزار حسابداری محک ما به بررسی این مطلب پرداختیم. که بهترین نرم افزارهای حسابداری کسب وکار کوچک چه هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ نرم افزارهای دیگری نیز در بازار وجود دارند که ‌می توان برای کسب و کارهای کوچک از آنها استفاده نمود. تهیه این نرم افزار‌ها به احتیاج شما بستگی خواهد داشت. اما نکته مهم این است که قبل از تهیه نرم افزار تحقیقی در مورد خواسته های خود داشته باشید. که از یک نرم افزار چه انتظاراتی دارید و چه ‌می خواهید. ضمن این که ‌می توانید در مورد تهیه نرم افزارها از حسابداران خبره و کارشناسان این امر در محک سافت مشورت و راهنمایی بخواهید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

تیم تولید محتوا محک
تیم تولید محتوا محک
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری