جستجو
Close this search box.

دستگاه حضور و غیاب

(1 بررسی مشتری)

 

این محصول رو به اشتراک بگذارید

توضیحات

دستگاه حضور و غیاب

نظارت بر حضور و غیاب کارکنان جهت انجام امور حسابداری، یکی از کارهای ضروری در مدیریت کسب و کار بوده که با توجه به محدودیت های موجود نیاز به ابزارهای خاص خود را دارد. اهمیت این موضوع به ویژه زمانی که تعداد کارکنان شما اضافه شود، بیش از پیش افزایش خواهد یافت. البته که با توجه به تنوع در این دستگاه ها، شما ممکن است در انتخاب دچار سردرگمی شده و این امر، انتخاب را برای شما دشوار کند. در ادامه این مقاله با گروه نرم افزار حسابداری محک همراه باشید تا با نکات راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب آشنا شده و بتوانید در هنگام خرید آنها را بررسی کرده و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

فهرست مطالب

دلیل نیاز به دستگاه حضور و غیاب چیست؟

واقعبیت غیر قابل انکار این است که قوانینی در شرکت ها وجود دارد که رعایت آنها باعث ایجاد نظم در شرکت و بین کارکنان خواهد شد؛ منظم بود در رفت و آمد و ورود و خروج نیز یکی از مواردی است که به ایجاد این نظم کمک می کند.

خطا در گزارش های عملکردی در پایان ماه کارکنان باعث ایجاد مشکل در محاسبات و اتلاف وقت خواهد شد. وجود دستگاه های حضور و غیاب تا حد بسیار زیادی میتواند از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کند.

8 دلیل مهم برای خرید دستگاه حضور و غیاب

  1. زمان بر بودن روش های دیگر محاسبه عملکرد نسبت به دستگاه حضور و غیاب
  2. قابلیت دریافت آنلاین و بی وقفه از گزارش های موجود
  3. تسریع در محاسبات مالی از جمله حقوق و دستمزد جهت افزایش رضایت کارکنان
  4. انضباط کاری ایجاد می شود و بهره وری فردی و سازمانی افزایش می یابد.
  5. محاسبات مالی و عملکرد کارکنان بدون خطا انجام خواهد شد.
  6. اسناد اداری حذف شده و هزینه های شما صرفه جویی می شود.
  7. اطلاعات دستگاه در یک سرور امن ذخیره خواهد شد و احتمال پاک شدن آنها بسیار کاهش خواهد یافت.
  8. عدالت بین کارمندان ایجاد خواهد شد.

قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب چه مواردی را باید بررسی کنید؟

قابلیت تشخیص چهره یا اثر انگشت؛ کدام یک بهتر است؟

در مقایسه این دو قابلیت می‌توان بیان کرد که تاخیر در تشخیص اثر انگشت حدودا 2ثانیه طول خواهد کشید اما تشخیص چهره زیر 1 ثانیه به طول خواهد انجامید. اگر تعداد کارمندان شرکت شما زیاد می‌باشد، به دلیل ورود و خروج یکباره کارکنان شرکت و استفاده همزمان از دستگاه حضور و غیاب پیشنهاد میشود که از دستگاه حضور و غیاب با قابلیت تشخیص چهره استفاده کنید در غیر اینصورت دستگاه تحضور و غیاب با قابلیت تشخیص اثر انگشت نیز میتواند برای شما کارساز باشد.

چند دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز است؟

تعداد دستگاه های مورد نیاز کاملا به تعداد افراد مشغول به کار در شرکت شما وابسته می‌باشد. اگر کارکنان شرکت شما به حدی هستند که هنگام ثبت ورود و خروج ممکن است مجبور شوند در انتظار بایستند.

ظرفیت دستگاه حضور و غیاب چقدر است؟

از دیگر موارد مهم در انتخاب دستگاه حضور و غیاب، حافظه و ظرفیت ثبت تردد است. در حالت عادی نرم افزار به طور خودکار داده ها را از دستگاه می گیرد و نگرانی بابت کم بودن ظرفیت تراکنش ایجاد نمی‌شود، اما پیشنهاد میشود دستگاهی خریداری کنید که قابلیت ذخیر اطلاعات به مدت یک ماه را دارد.

بررسی نرم افزار دستگاه حضور و غیاب

داشتن نرم افزار از الزامات دستگاه حضور و غیاب بوده و شما نیاز به بررسی نرم افزار دارید تا دریابید آیا پاسخگوی نیازهای شما هست یا خیر. از دیگر مواردی که نیاز به بررسی دارد این است که آیا با سایر نرم افزارهای شرکت ارتباط برقرار کند. به عنوان مثال اتصال نرم افزار حضور و غیاب با سیستم حقوق و دستمزد برای شما مهم است و بررسی فرمت خروجی آن باید برای شما مهم باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب را در نظر بگیرید

هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب به یاد داشته باشید که از فروشنده یا نمایندگان فروش در مورد پشتیبانی رایگان دستگاه و نرم افزار آن، نوع و مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش برندی که قصد خرید از آن را دارید، سوال کنید.

 

قابلیت های دستگاه حضور و غیاب نارون

  •  اثرانگشت / کارت / تشخیص چهره
  •  مجهز به دوربین عکسبرداری داخلی
  •  پردازشگر قوی
  •  باطری داخلی
  •  خروجی رله و سیستم کامل کنترل تردد
  •  دارای قابلیتهای اختیاری WiFi / GPRS

1 دیدگاه برای دستگاه حضور و غیاب

  1. امیر

    سلام وقتتون بخیر محصولات شرکت نارون شامل چه چیزهایی میشه؟

    • وهاب نادری

      با سلام .. محصولات فروشگاهی مختلف و کاربردی توسط شرکت نارون ارائه میشه که از طریق سایت این شرکت میتونید با همه محصولات و قیمت های آنها آشنا شوید
      https://narvaniran.com/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

جستجو
جدیدترین تجهیزات فروشگاهی

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری

مقالات حسابداری و کسب و کار را اینجا رایگان گوش دهید