جستجو
Close this search box.

آشنایی با نرم افزار حسابداری شخصی در تلفن همراه
قالب گوشی موبایل

کیف پول محک

شما با نرم افزار حسابداری شخصی کیف پول محک میتونید بسادگی حساب و کتاب پول هایتان را داشته باشید و بدانید برای قسمت های مختلف زندگی تان چقدر هزینه می کنید .هر لحظه بدانید چقدر و از از چه اشخاصی طلب و یا بدهی دارید .باخیلی ساده هزینه هاتون رو ثبت کنید. حتی با دریافت پیامک بانک های برداشت و واریز ، کیف پول بصورت نیمه اتوماتیک کار ثبت رو انجام میده (فقط در نسخه اندروید) نرم افزار حسابداری

مهم نیست درآمد شما چقدره !

با امکان بودجه بندی اپلیکیشن کیف پول محک برای هر موضوع هزینه ای تون مثل مواد غذایی ، پوشاک یا حمل و نقل ، بودجه ای در نظر بگیرید ؛کیف پول از خرجکرد مازاد بر بودجه ی شما جلوگیری میکنه.اقساط و چک ها تون رو ثبت کنید تا کیف پول به شما موعد سررسیدش رو یادآوری کنه کیف پول محک راه حلی هوشمند و ساده برای سر و سامان دادن به حساب و کتاب شما و خانواده شماست .

همانطور که می‌دانیم حسابداری و مدیریت پول شامل کنترل دقیق هزینه‌ها است. این کنترل در حالت عادی با چالش‌های زیادی برای افراد همراه است. همین نیاز باعث شده استفاده از نرم افزار حسابداری راهکاری عالی برای انجام این کار باشد. نرم افزارهای حسابداری با توجه به نیاز افراد در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. نرم افزار حسابداری شخصی یکی از بهترین این نرم افزارها است که با دارا بودن امکانات کاربردی نقش مهمی در برنامه ریزی و مدیریت امور مالی افراد دارد. در ادامه به بررسی نرم افزار حسابداری شخصی و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

 

نرم افزار حسابدار شخصی چیست؟

برنامه ریزی برای امور مالی و سروسامان دادن به حساب‌های شخصی اصل اول موفقیت برای افرادی هدفمند است. در دنیای پر مشغله امروز، مدیریت دقیق هزینه‌های زندگی بدون داشتن ابزار مناسب به سادگی امکان پذیر نیست. نرم افزار حسابداری شخصی ابزاری حرفه‌ای برای این منظور است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت دقیق و مدیریت شده امور مالی خود را به دست بگیرند و برنامه ریزی مناسبی برای هزینه‌ها داشته باشند.

همانطور که می‌دانیم امروزه اکثر افراد با مجموعه‌ای از فعالیت‌های مالی نظیر خرید مایحتاج، پرداخت قبوض، اقساط بانکی، پرداخت شهریه و بسیاری دیگر از هزینه‌ها سروکله می‌زنند. نرم افزار حسابداری شخصی بهترین گزینه برای مدیریت این هزینه‌ها است.با انتخاب یک نرم افزار حسابداری شخصی حرفه‌ای قادر خواهید بود به امور مالی خود نظم دهید و  کلیه هزینه‌ها و درآمدهای خود را بهتر مدیریت کنید.

 

ویژگی‌های نرم افزار حسابدار شخصی محک چیست؟

نرم افزار حسابداری شخصی محک یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری است که با دارا بودن ویژگی‌های کاربردی انتخاب اول بسیاری از افراد برای مدیریت امور مالی است. نرم افزار حسابداری شخصی محک با توجه به نیازهای موجود در جامعه و نظم دادن به حساب‌های شخصی افراد طراحی و تولید شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول شخصی محک عبارت است از:

  • امنیت بسیار بالا
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • سادگی و کاربرپسند بودن
  • قیمت مناسب
  • به‌روزرسانی مداوم
  • ارائه گزارش‌های تحلیلی و کاربردی
  • سازگاری با اندروید و ios
  • سازگار با قوانین مالی و مالیاتی کشور
  • طراحی متناسب با نیاز افراد
  • و…

 

خرید نرم افزار حسابداری شخصی به چه کسانی توصیه می‌شود؟

حسابداری شخصی، به طور خاص در مورد مدیریت هزینه‌های شخصی افراد صحبت می‌کند و کمک می‌کند تا افراد نظارت و کنترل دقیقی بر سبک زندگی خود داشته باشند. بر همین اساس می‌توان گفت که استفاده از نرم افزار حسابداری شخصی برای تمام افراد از مدیر، کارمند و دانشجو گرفته تا خانم‌های خانه دار کاربرد دارد. از این رو تمام افرادی که برای امور مختلف خود برنامه ریزی می‌کنند، می‌توانند با استفاده از برنامه حسابداری شخصی محک هزینه‌های خود را مدیریت کنند. شاید فکر کنید این نرم‌افزار تنها به افرادی که هزینه‌های زیادی در طول ماه دارند کمک می‌کند اما در حقیقت برنامه حسابداری محک همچون یک کیف پول شخصی به همه افراد حتی افراد کم درآمد نیز کمک قابل توجهی در مدیریت هزینه‌ها می‌کند.

 

نرم افزار حسابداری شخصی محک چه امکاناتی دارد؟

هر کدام از نرم افزارهای حسابداری با توجه به نیازهای موجود طراحی می‌شوند و از امکانات مختلفی بهره‌مند هستند؛ در این بین نرم افزار حسابداری شخصی محک با دارا بودن امکانات و قابلیت‌های پیشرفته عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقبا داشته و توانسته اعتماد بسیاری از اقشار مختلف جامعه را برای مدیریت امور مالی‌شان جلب کند. برخی از مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های کیف پول شخصی محک شامل موارد زیر است.

  • مدیریت هزینه‌ها و درآمدها
  • مدیریت چک‌ها
  • بودجه بندی هزینه‌ها
  • ثبت و مدیریت حساب‌های بانکی
  • مدیریت وام و اقساط
  • ارائه نمودارها و گزارش‌های دوره‌ای
  • ارائه صورت‌های مورد نیاز کاربر
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
  • قابلیت اختصاص رمز عبور به نرم افزار
  • پشتیبانی از ارزهای چندگانه
  • یادآوری صورت‌حساب و سپرده
  • احراز هویت دومرحله‌ای
  • امکان تعریف چند حساب
  • امکان دسته بندی موضوعی هزینه
  • امکان بودجه بندی
  • امکان پرداخت قبوض
  • ثبت موقعیت مکانی محل پرداخت
  • خواندن اتوماتیک پیامک‌های بانکی
  • امکان بستن سال مالی
  • و…

 

مزایا خرید نرم افزار حسابداری شخصی محک چیست؟

خرید نرم افزار حسابداری شخصی محک برای تمام افرادی که قصد برنامه ریزی و مدیریت هزینه را دارند  کاربرد دارد. این نرم افزار متناسب با نیازها و خلأهای موجود طراحی شده است از این رو مزایا زیادی برای افراد به همراه دارد. برای مثال بسیاری از افراد به دلیل مشغله زیاد، امکان بررسی مسائل مالی خود را ندارند و کنترل حساب و کتابشان را از دست داده‌اند. در این مواقع خرید نرم افزار حسابداری شخصی با امکانات حرفه‌ای این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که به امور مالی رسیدگی کنید و با حسابرسی درآمدها و مخارج به حساب‌های خود نظم دهید. علاوه بر این با کیف پول شخصی، ثبت هزینه‌های روزانه، پرداخت چک‌های حقوق، نقل و انتقال وجه، صورت‌حساب‌ها و سپرده‌ها یادآوری می‌شود و از پرداخت بهره و کارمزد برای تأخیرها جلوگیری می‌شود.

قیمت نرم افزار حسابداری شخصی محک چقدر است؟

یکی از سؤالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش بیاید این است که قیمت نرم افزار حسابداری شخصی محک چقدر است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که نرم افزار حسابداری شخصی محک با توجه به امکاناتی که دارد به دو صورت رایگان (امکانات محدود) و پولی (امکانات کامل) ارائه شده است. نسخه رایگان کیف پول شخصی محک برای تمامی افراد قابل دسترسی است اما برای استفاده از تمام امکانات نرم افزار نیاز به خرید کد فعال‌سازی می‌باشد. با خرید کد فعال‌سازی تمام امکانات نرم افزار برای شما فعال می‌شود خواهید توانست امور مالی خود را با قابلیت‌های پیشرفته نرم افزار مدیریت کنید.

 

24 پاسخ

  1. سلام
    من نرم افزار حسابداری شخصی رو تهیه کنم آیا کاتالوگ یا کتابچه راهنمایی چیزی هم داره یا نه ؟

    1. باسلام.بله تمامی محصولات همراه با آموزش و کاتولوگ به شما ارائه می شوند .

  2. سلام وقتتون بخیر
    من نرم افزار حسابداری شخصی رو میخاستم دانلود کنم . وقتی کلیک میکنم میره تو یه سایت دیگه به اسم محک والت . این نرم افزار همین نرم افزار کیف پوله یا خیر؟

  3. سلام وقتتون بخیر
    من نرم افزار حسابداری شخصی رو میخواستم ولی نه برای اندروید.
    میخواستم بدونم ورژن ویندوز این نرم‌افزار هم هست؟

    1. باسلام. کیف پول شخصی محک تنها در دو نسخه اندروید و آیفون ارائه می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات مالی و حسابداری در نسخه ویندوز ، نسبت به خرید نرم افزار حسابداری محک اقدام کنید.
      برای کسب اطلاعات بشتر با کارشناسان فروش گروه نرم افزاری محک تماس بگیرید:
      64056 – 021
      شماره گیری عدد 2

  4. سلام من نرم افزار خریداری کردم ومیخوام روی 2تا گوشیام فعال کنم نمیشه یعنی برای اون گوشی دیگم دوباره باید مبلغ نسخه حرفه ای بپردازم. ممنونم راهنمایی کنید

    1. سلام میتونین از نسحه معمولی روی هر دو گوشی استفاده کنین اما امکان استفاده همزمان روی دو تا گوشی با یک لایسنس نیست. برای این موضوع باید لایسنس دیگه تهیه کنین. البته در نظر داشته باشین که اطلاعات هر نسخه مجزا از نسخه دیگر است.
      با تشکر

  5. سلام
    آیا امكان استفاده از نرم‌افزار نسخه iOS بصورت تحت وب روی مک‌بوک وجود داره؟

  6. سلام،

    هزینه خرید نسخه حرفه ای کیف پول محک چقدره؟ و اینکه این هزینه یک بار برای همیشه است یا هر سال باید پرداخت بشه؟

    1. با سلام
      هزینه خرید نسخه نرم افزار حسابداری شخصی (کیف پول محک) در حال حاضر 40 هزار تومن است.
      بله هزینه یکبار پرداخت میشود.

  7. چرا داخل گزارش ها قسط ها نمیاد اینجوری گزارش اشتباه
    الان من 3 تا قسط ماه پیش دادم ولی گزارش ماه رو میگیرم فقط هزینه ها هست نه قسط ها

  8. سلام من این نرم افزار رو از سال 1395 دارم استفاده میکنم و راضی هستم البته یه چنتا ایراد هم توش دیدم چون خودم برنامه نویس هستم به نظرم اینها که دیدم ایراد بود
    ولی در کل خیلی خوبه تو نرم افزار های که دیدم واقعا بهتر بود البته با اجازه طراح من برا خودم این نرم افزارو رو یه تغییراتی میدم امید وارم که طراح ناراحت نشه (شکلک لبخند)
    نرم افزار خیلی خوبیه

    1. با سلام
      خوشحالیم که از نرم افزار حسابداری شخصی کیف پول محک رضایت دارید.

  9. سلام. خسته نباشید؛ من نرم افزار محک رو قبلاً استفاده میکردم، وقتی پیامک بانکی برام میامد بلافاصله اپ محک بصورت خودکار باز میشد و قیمت رو برای ثبت کردن درج میکرد. اما اینبار توی گوشی جدیدم اپلیکیشن بصورت خودکار برای ثبت کردن باز نمیشه. مشکل کجاست؟

    1. با سلام
      آیا اجازه دسترسی های لازم (permission) رو هنگام نصب نرم افزار بهش دادین؟
      برای این موضوع نیاز به دسترسی به پیامک ها هست.
      در صورتی که از این روش مشکل حل نشد بفرمایین تا با شما ارتباط گرفته و مشکل رو رفع کنیم.
      با تشکر

      1. بله، تمامی دسترسی ها رو بهش دادم، احتمالاً شما سر شماره بانکی رو باید اضافه کنید چون بعید میدونم مشکل از تنظیمات گوشی بنده باشه

  10. بله، تمامی دسترسی ها رو بهش دادم، احتمالاً شما سر شماره بانکی رو باید اضافه کنید چون بعید میدونم مشکل از تنظیمات گوشی بنده باشه

  11. سلام و درود
    خسته نباشید
    کاش امکان دانلود مستقیم هم برای ایفون در پیج خودتون داشتید
    ما فقط برنامه شمارو میخوایم‌ و نیازی نداریم که اکانت بخریم در سایت های دیگه

  12. سلام نرم افزار حسابداریی دارید که الان روی گوشی فعال بشه بعدا روی لپ تاپ فعال کنم

  13. سلام من که نسخه حرفه ای آفلاین رو خرید کردم آیا برای نسخه آنلاین کیف پول باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنم؟ البته گزینه تغییر پلان کاربری ندیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*