جستجو
Close this search box.

معرفی سامانه فروش محک

افزونه سامانه فروش محک

قیمت : از ۲,۹۸۷,۰۰۰ تومان

با افزونه سامانه فروش محک شما می توانید با سرعت و دقت بیشتر، امور فروشگاهی خود را انجام دهید و در وقت و رضایت مشتریان بهبود ایجاد نمایید. این افزونه به صورت تخصصی برای مدیریت آسان و سریع فروشگاه‌های نقدی و خرده فروشی ها طراحی شده است.

برای دریافت ویژگی‌های کامل این افزونه علاوه بر مشاهده ویدئو به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

توضیحات افزونه

افزونه سامانه فروش محک

چرا از سامانه فروش استفاده کنیم؟

برخی از مشاغل هستند که در آن‌ها فرایند فروش به دلیل تعدد مشتری باید با سرعت بالایی انجام شود. از جمله این مشاغل می‌توان به رستوران‌ها، فست فودها، آبمیوه فروشی ها، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها و غیره اشاره کرد.

احتمالا تا به حال با این صحنه روبه‌رو شده‌اید: به یک پیتزافروشی می‌روید که از کیفیت محصولات آن رضایت کامل دارید ولی هر بار که برای صرف غذا به آنجا می‌روید زمان زیای از شما گرفته می‌شود تا بتوانید سفارش خود را ثبت کنید و غذای خود را میل نمایید. این قضیه شاید باعث شود به خاطر معطلی‌های پیش آمده قید غذای خوب را بزنید و ترجیح دهید به یک جای خلوت‌تر بروید.

امروزه، رضایت مشتریان فقط بر اساس کیفیت کالا نیست و باید شرایطی را برای مشتریلن ایجاد کنید تا در هنگام خرید علاوه بر کیفیت محصول، حس و تجربه خوبی از خرید محصول داشته باشند. از جمله کارهایی که می‌توان انجام داد سرعت بخشیدن به فرآیند فروش و ایجاد ارتباط بهتر با  مشتری است.

در گروه نرم افزاری محک، نرم افزاری تولید شده است که با ظاهری بسیار ساده و عملکردی سریع، به شما امکان می‌دهد تا ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید. در ادامه به معرفی سامانه فروش محک می‌پردازیم.

سامانه فروش محک چه ویژگی هایی دارد؟

در این نرم افزار شما می‌توانید از طراحی ساده و زیبا در دو نما و استفاده از مانیتورهای لمسی برای انتخاب سریع‌تر کالای موردنظر، قابلیت اتصال به دستگاه بارکد خوان، و دستگاه کارتخوان جهت دریافت وجه بهره مند شوید. ثبت همزمان چند فاکتور با هم، ارائه پیشنهادات هوشمندانه مبالغ در زمان تسویه فاکتور، اتصال به کالر آی دی و نمایش اطلاعات مشتریانی را که با شما تماس گرفته‌اند می‌توانید داشته باشید. رنگ بندی‌های خاص و چیدمانی ساده در منوهای نرم افزار، کار کردن با آن را برای تمامی سنین آسان کرده است.

علاوه بر این، شما می‌توانید اطلاعات پیک‌ها برای سفارشات بیرون بر را ثبت کنید و نرم افزار را به چند پرینتر به صورت همزمان متصل کنید و همچنین، مسیر چاپ را نیز مشخص نمایید. می‌توانید تبلت را به نرم افزار متصل کنید تا بتوانید سفارشات را در جلوی میز مشتری دریافت کنید.

جالب‌ترین مزیت این نرم افزار این است که به صورت مجزا عمل می‌کند و می‌توانید خلاصه فعالیت‌ها را به صورت مستقیم به نرم افزار حسابداری محک ارسال کنید تا خیلی راحت اطلاعات خود را در سیستم حسابداری ثبت نمایید. با این نرم افزار علاوه بر اینکه خودتان در زمان کار کردن با آن لذت می‌برید، خیلی ساده و با سرعت بالا فرآیند فروش را برای مشتریان خود انجام می‌دهید تا آن‌ها را نیز خوشحال کنید. در انتها با زدن یک دکمه، اطلاعات سرجمع‌شده را به سیستم حسابداری ارسال کنید.

امکانات افزونه سامانه فروش محک :

  • ثبت فاکتور فروش
  • ثبت همزمان چندین فاکتور و مشتری در یک زمان
  • انتخاب سریع کالاها
  • هماهنگی کامل با مانیتورهای تاچ
  • صدور فیش پرینت با حالت‌های مختلف
  • امکان پرینت اصلاحی و چاپ مجدد
  • ثبت دریافتی نقدی و کارت خوان
  • اتصال به کارت خوان
  • سیستم اشتراک و کالرآیدی
  • مدیریت پیک و بیرون بر
  • ثبت تخفیفات و ارزش افزوده و حق سرویس‌ها
  • بستن صندوق و یک کاربر در زمان تغییر شیفت یا پایان هر شب
  • امکان شیفت بندی ,…
افزونه سامانه فروش محک
 
 

مزایای سامانه فروش 

 
 
نرم افزارهای سامانه فروش که مدتی است از محبوبیت زیادی در بین فروشگاه‌ها و مراکز خرید برخوردار شده‌اند، گونه‌ای از نرم افزارهای فروشگاهی و مدیریت موجودی هستند که باعث کاهش اتلاف وقت شما و مشتریانتان می‌شوند. شاید وقتش رسیده باشد شما نیز برای مدیریت موجودی فروشگاه خود، از چنین ابزار کارآمدی استفاده کنید. در این مقاله کوتاه به‌طور خلاصه، ویژگی‌های یک نرم افزار سامانه فروش ایده آل را به شما معرفی می‌کنیم:
 
 

محیط کاربری ساده و روان

کارکنان شما قرار است، روزانه چندین ساعت از وقت خود را با چنین نرم افزاری سپری کنند. پس نرم افزاری انتخاب کنید که کارکنان شما بدون دردسر و با آرامش خاطر بتوانند با آن کار کنند. این هم به نفع شماست و هم مشتریانتان!

 

سرعت

هیچ‌کس از ایستادن طولانی‌مدت در صف خوشش نمی‌آید! پس از نرم افزاری استفاده کنید که بی‌وقفه و بدون مشکل کار کرده و فرایند تسویه‌حساب مشتریان را کوتاه‌تر و سریع‌تر کند!

 

یکپارچگی با سیستم بانکی و حسابداری

به‌جای استفاده از چندین نرم افزار، تنها از یک نرم افزار یکپارچه استفاده کنید! یادتان باشد کارکنان شما تنها دودست دارند! نرم افزار ایده آل، نرم افزاری است که از طریق بارکدخوان اطلاعات محصول مشتری را خوانده و همچنین قابلیت اتصال کارت‌خوان داشته باشد.

 

پشتیبانی لحظه‌به‌لحظه

بهترین نرم افزارها هم اگر دارای مشکل فنی باشند، جز دردسر، فایده دیگری برای شما نخواهند داشت! زمان خرید نرم افزار سامانه فروش، از خدمات پشتیبانی که شرکت تولیدکننده نرم افزار به شما ارائه می‌دهد، اطمینان حاصل کنید. ارزش این پشتیبانی را وقتی‌که به مشکل خوردید، می‌فهمید!

 

قیمت

انگلیسی‌ها ضرب‌المثل جالبی دارند: هنوز آن‌قدر پولدار نشده‌ام که جنس ارزان بخرم! هنگام خرید نرم افزار سامانه فروش دقت کنید با توجه به امکاناتی که نرم افزار در اختیارتان قرار می‌دهد، بودجه تخصیص دهید. با مقایسه قیمت و امکانات نرم افزارهای مشابه، درنهایت تصمیم به خرید نرم افزار موردنیاز خود کنید!

 

و اما در آخر این را به یاد داشته باشید که اگر هر چیزی در جای درست خودش قرار گیرد، بازدهی خواهد داشت. با انتخاب یک نرم افزار هوشمند، یکپارچه و معتبر، خیال خود، کارکنان و مشتریانتان را راحت کنید!

افزونه سامانه فروش محک، یکی از معتبر‌ترین نرم افزار‌های مدیریت فروشگاه در ایران بود که با استفاده از آن در فروشگاه خود می‌توانید سرعت فرایند فروش را افزایش داده و رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.

 
 

افزونه های دیگر نرم افزار حسابداری محک