جستجو
Close this search box.

معرفی افزونه کلاینت شبکه محک

افزونه کلاینت شبکه محک

قیمت : از ۱,۹۸۷,۰۰۰ تومان

با افزونه کلاینت شبکه چند سیستم دیگر را به یک سیستم حسابداری متصل نمایید و با تفکیک بخش‌های مختلف از هم مانند فروش، صندوق، حسابداری و … به امور مالی خود نظم ببخشید. با رشد و توسعه فعالیت اقتصادی بخش‌هایی که با سیستم حسابداری سرو کار دارند افزایش می‌یابد، مانند جدا شدن صندوق از مالی و … در این زمان لازم است که در یک سیستم دیگر دسترسی محدودی به بخش مالی داده شود. با افزونه کلاینت شبکه شما می‌توانید به تعداد مشخصی که نیاز دارید به این شبکه کلاینت اضافه نمایید.

برای دریافت ویژگی‌های کامل این افزونه علاوه بر مشاهده ویدئو به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

توضیحات افزونه

افزونه کلاینت شبکه محک​

افزونه کلاینت شبکه محک

کلاینت شبکه نرم‌افزار حسابداری

برای بسیاری از شرکت‌های متوسط و بزرگ و حتی کوچک علاوه بر تعداد نیروی انسانی متعدد و متخصص و همچنین نرم‌افزارهای تخصصی، همیشه نیازمندی‌های جدید نرم‌افزاری برای بهبود و سرعت انجام کار احساس می‌شود. امروزه،  شرکت‌ها نیازمند تعامل بیشتری میان بخش‌های مختلف خود هستند تا بتوانند کارها را با شفافیت و سرعت بالاتری انجام دهند.

بخش حسابداری از جمله بخش‌های پر ازدحام سازمان است. برای مثال بخش فروش همیشه در حال ارسال فاکتورهای متعدد به بخش حسابداری است. بخش انبارداری همیشه در حال ارسال گزارش موجودی کالا است. مدیران هم به صورت روزانه درخواست گزارش مالی از این بخش دارند. گاهی وقت‌ها درخواست‌های هم‌زمان از حسابداری حتی خیلی بیشتر از این‌ها می‌تواند باشد.

راه حل پیش روی شرکت‌ها برای کاهش این فشار کاری که موجب کاهش بهره‌وری و اختلال در بخش حسابداری می‌شود استفاده از کلاینت شبکه محک است.

کلاینت شبکه محک امکان استفاده همزمان و یکپارچه از سیستم حسابداری را برای کاربران مختلف از جمله مدیران، بازاریابان، صندوق‌دار، مدیر مالی، حسابدار و انباردار و… فراهم می‌کند. با افزونه کلاینت شبکه می‌توان نرم‌افزار حسابداری محک را بر روی چندین سیستم نصب و همگی آن‌ها را به سیستم اصلی متصل و امکان استفاده هم‌زمان چندین کاربر از سیستم حسابداری را با کمترین هزینه فراهم نمود. همچنین با تفکیک بخش‌های مختلف از هم مانند فروش، صندوق، مدیریت، حسابداری و… به امور مالی خود نظم بخشید.

تعیین سطوح دسترسی برای سایر بخش‌های سازمان که نیازمند ارتباط با بخش و سیستم حسابداری هستند امکان پذیر است و می‌توانند اقدام به ثبت اطلاعات یا گزارش‌گیری از نسخه اصلی نرم‌ افزار کنند.

افزونه های دیگر نرم افزار حسابداری محک