جستجو
Close this search box.

معرفی افزونه سیستم پروژه های محک

افزونه سیستم پروژه های محک

قیمت : ۲,۹۸۷,۰۰۰ تومان

در صورتی که بر روی چند پروژه به صورت هم‌زمان در حال فعالیت هستید و می‌خواهید هزینه‌ها و درآمدهای هر پروژه را به صورت مجزا گزارشگیری نمایید افزونه سیستم پروژه‌های محک این امکان را به شما خواهد داد.

در برخی دیگر از موارد شاید شما تمایل به تفکیک هزینه‌های واحدها از هم دارید، مثلا می‌خواهید هزینه حقوق هر واحد را به صورت جداگانه گزارش بگیرید که در اصطلاح به این کار جدا سازی مراکز هزینه هم گفته می‌شود که باز هم با این افزونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

برای دریافت ویژگی های کامل این افزونه علاوه بر مشاهده ویدئو به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

توضیحات افزونه

افزونه سیستم پروژه های محک

افزونه سیستم پروژه ها چه کار می‌کند؟

فرض کنید شما مدیر یک شرکت ساختمانی هستید و چند پروژه مختلف ساخت و ساز در دست احداث دارید. در گوشه و کنار پروژه‌های شما هزینه‌هایی بابت مصالح ساختمانی، حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران، حمل و نقل و بسیاری هزینه‌های دیگر در حال صرف شدن هستند. شما به عنوان مدیر مجموعه، علاوه بر اینکه نیازمند داشتن اطلاعات کلی از هر کدام از این موضوعات هزینه‌ای هستید، لازم است راجع به هر بخش از پروژه که برای آن هزینه‌ای انجام می‌شود نیز اطلاعات دقیقی داشته باشید.

در علم حسابداری، به هر یک از این بخش‌های هزینه‌ای یک مرکز هزینه گفته می‌شود و به این شیوه تفکیک هزینه‌ها طبقه بندی مراکز هزینه ها می‌گویند.

طبقه بندی مراکز هزینه فقط برای تفکیک هزینه هر محل نیست، بلکه میزان درآمد نیز به همین روش قابل تفکیک می‌باشد. به عنوان مثال، شما می‌خواهید بدانید از اجاره دادن واحدهای پروژه شماره 1 چقدر درآمد کسب کرده‌اید یا اینکه درآمد ایجادشده از فروش سهام پروژه شماره 2 چقدر بوده است.

زمانی که شما از درآمدها یا هزینه‌های دو یا چند پروژه به تفکیک باخبر باشید، میزان سوددهی و یا ضرردهی آن بخش از کسب و کار برایتان مشخص خواهد شد و با این نوع گزارش می‌توانید با آگاهی و آینده نگری بر سرمایه گذاری‌هایتان نظارت نمایید.

بیان این نکته ضروری است که این طبقه بندی هزینه‌ها مختص شرکت‌های ساختمانی نیست و قابل استفاده برای همه کسب و کارها می‌باشد. به عنوان مثال، فرض کنید که شما مدیر یک مجموعه تولید مواد شوینده و بهداشتی هستید و قصد دارید هزینه‌های مربوط به هر یک از بخش‌های تولید، بسته بندی و فروش را به تفکیک مشاهده نمایید. این عملیات به آسان‌ترین شکل ممکن با افزونه سیستم پروژه های محک امکان پذیر خواهد بود.

نرم افزار حسابداری محک به علاوه افزونه سیستم پروژه ها یعنی کنترل بیشتر بر هزینه ها و درآمدها و تفکیک آن‌ها.

برخی از امکانات افزونه سیستم پروژه های محک

۱-امکان تعریف پروژه‌ها یا مراکز هزینه
۲-دریافت گزارشات به تفکیک
۳-قابلیت جستجو پروژه‌ها
۴-قابلیت ثبت از قسمت‌های مختلف نرم افزار در خصوص یک پروژه
و امکانات بسیار دیگر

افزونه سیستم پروژه ها محک

افزونه های دیگر نرم افزار حسابداری محک