جستجو
Close this search box.

خدمات سخت‌ افزاري‌ و نرم‌افزاری

تجهیزات فروشگاهی نارون

تجهیزات فروشگاهی نارون

ارائه انواع تجهیزات فروشگاهی و خدمات سخت افزاری

در راستای ایجاد خدمات بهینه تر برای مشتریان گروه نرم افزاری محک، شرکت تجهیزات فروشگاهی نارون زیر مجموعه گروه نرم افزاری محک ، تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز مشتریان را ارایه می نماید. این تجهیزات شامل بارکد خوان ، فیش پرینتر ، لیبل زن ، صندوق فروشگاهی ، دستگاه پوز ، حضور و غیاب و … می‌شوند که همگی نقش مهمی در بهبود فعالیت های فروشگاه ها ایفا می‌کنند.
شرکت راهکارهای فروشگاهی نارون با تجربه‌ای طولانی در این زمینه، تلاش می‌کند تا به فروشگاه ها و شرکت ها تجهیزاتی ارائه دهد که ایمنی ،سرعت ، دقت و راحتی عملیات فروش آن‌ها را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

معرفی برخی از محصولات مجموعه تجهیزات فروشگاهی نارون

صندوق فروشگاهی ابزاری ضروری برای هر کسب‌وکاری است که با فروش سروکار دارد.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ابزاری ضروری برای هر کسب‌وکاری است که با فروش سروکار دارد. صندوق فروشگاهی می‌تواند بر فروش‌های انجام شده نظارت داشته باشد، مبالغ دریافتی را ثبت کند.

بارکد خوان به فروشگاه‌ها امکان اسکن سریع و دقیق محصولات را فراهم می‌کند

بارکد خوان

بارکد خوان به فروشگاه‌ها امکان اسکن سریع و دقیق محصولات را فراهم می‌کند، این کار به بهبود مدیریت موجودی، کاهش خطاها و سرعت بیشتر در فرآیند فروش کمک می‌کند.

فیش پرینتر با چاپ سریع فیش‌های خرید، به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت خریدهای خود را انجام دهند

فیش پرینتر

فیش پرینتر با چاپ سریع فیش‌های خرید، به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت خریدهای خود را انجام دهند و همچنین مدیران فروشگاه را در پیگیری دقیق‌تر فروش‌ها یاری می‌کند.

لیبل زن نیز با برچسب‌گذاری دقیق محصولات، جذب مشتریان را افزایش می‌دهد

لیبل زن

لیبل زن نیز با برچسب‌گذاری دقیق محصولات، جذب مشتریان را افزایش می‌دهد و به ارائه اطلاعات دقیق‌تر به مدیریت و کنترل دقیق محصولات در زمینه ی انبار داری کمک می‌کند.

ترازو فروشگاهی مورد بسیار حیاتی در محیط‌های خرده‌فروشی و فروشگاه‌ها به حساب می‌آیند.

ترازو فروشگاهی

ترازو فروشگاهی مورد بسیار حیاتی در محیط‌های خرده‌فروشی و فروشگاه‌ها به حساب می‌آیند. این تجهیزات برای اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات و بهبود عملکرد فروشگاه بسیار اهمیت دارند.

خرید حضور و غیاب از ابزارهای حیاتی در مدیریت کارمندان و پیگیری آنها در محیط‌های کسب و کار می‌باشند

حضور و غیاب

خرید حضور و غیاب از ابزارهای حیاتی در مدیریت کارمندان و پیگیری آنها در محیط‌های کسب و کار می‌باشند. این دستگاه ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا به بهره‌وری بیشتری در مدیریت زمان و منابع خود برسند.

و صدها محصول دیگر . . .
برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر می توانید درخواست خود را برای مشاوره رایگان ثبت کنید.