جستجو
Close this search box.

افزایش فالورها برای فروش بیشتر (به همراه فایل صوتی)

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه

احتمالا یک سوال، باعث خواندن این مقاله توسط شما شده است. آن هم نحوه افزایش فالورهای اینستاگرام برند یا کسب و کار شماست که نتیجه آن فروش بیشتر محصولات یا خدماتتان خواهد بود. شاید برایتان سوال شده باشد که پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می کنند که به این اندازه موفق هستند؟ روش های آن ها برای افزایش فالورهای پیج شان چیست؟ چه راهکار و ترفند هایی می تواند پیج شما را رونق بدهد؟ به این سوالات و کلی سوالات دیگر در این مقاله پاسخ می دهیم و روش های رایگان و کم هزینه افزایش فالور را به شما معرفی می کنیم. لطفا توجه کنید که این مقاله صرفا یک مقاله ساده نیست. بلکه قدم به قدم شما را برای ساخت یک پیج اینستاگرام بزرگ برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما راهنمایی می کند و شما پس از مطالعه این مقاله یاد خواهید گرفت که چطور فالورهای زیادی را به پیج خود جذب کنید. فالورهایی که مرتبط با کسب و کار شما باشند و در پیج شما بصورت مداوم تعامل برقرار کنند.

فهرست مطالب

 

مراحل کاربردی برای افزایش فالورهای اینستاگرام

 

مراحل کاربردی برای افزایش فالورهای اینستاگرام

در ادامه چند مرحله اساسی و بسیار مهم برای ساخت یک پیج موفق را با هم بررسی خواهیم کرد.

استراتژی تولید محتوا را به سبک اینستاگرام، طراحی کنید!

روند افزایش فالورهای اینستاگرام کاملا تدریجی و زمان بر است. البته روش هایی هم وجود دارند که یک شبه شما می توانید 50 هزار فالور بگیرید. مانند خرید فالورهای فیک که هیچ نتیجه ای بر روی فروش بیشتر شما نمی گذارند و حتی طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام باعث پایین آمدن پیج شما هم می شود.

به طور کلی هر راه درستی در هر زمینه نیاز به زمان و انرژی دارد اما در نهایت شما به هدف دلخواه خود می رسید! شما برای ساخت یک پیج بزرگ اینستاگرامی نیاز به یک استراتژی دارید. استراتژی مسیری است که شما را از نقطه فعلی به نقطه مطلوبتان می رساند. یک استراتژی خوب ویژگی های زیر را باید داشته باشد:

هدف واضح و مشخص

مهم ترین بخش طراحی استراتژی محتوایی برای اینستاگرام، داشتن یک هدف شفاف برای افزایش فالورهای اینستاگرام است. برای این کار می توانید به چشم انداز کسب و کار یا برند خود توجه کنید. با جواب دادن به سوال های زیر می توانید یک هدف واضح برای استراتژی خود تعیین کنید:

  • جایگاه دلخواهتان در یک سال آینده کجاست؟
  • می خواهید صفحه ی شما در بهترین حالت چند فالور داشته باشد؟
  • میزان ارتباط بین شما و فالورهایتان چه قدر است؟
  • فالورهای شما به چه میزان در پیج شما فعالیت می کنند؟
  • هر پست شما به صورت میانگین چند لایک و کامنت دارد؟

حتما به این سوالات پاسخ دهید. اگر نمی توانید به این سوالات پاسخ شفافی بدهید مشکل شما در فرآیند هدف گذاری است!

 

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

فایل صوتی مقاله را در زیر میتوانید گوش کنید.

 

برنامه داشتن

برای عمل گرا بودن، برنامه داشته باشید!

پس از هدف سریعا باید به این نقطه برسید. شاید برایتان سوال باشد چطور این کار را بکنید. نگران نباشید در ادامه 3 اصل اساسی برای این کار را بیان کرده ایم:

شناخت مخاطب

برای پیشرفت کسب و کار یا برند خود حتما باید بدانید که با چه اشخاص و سلیقه هایی در ارتباط هستید یا می خواهید در ارتباط باشید. خیلی بهتر می شود اگر فالورهایتان را از نظر سن، جنسیت، محل زندگی، علاقه مندی ها و … به خوبی بشناسید. با این کار می توانید در موقعیت های لازم پیش بینی و عملکرد های خوبی داشته باشید.

[irp posts=”25213″ name=”اینستاگرام مارکتینگ چیست و برای چه کسب و کارهایی مفید است؟”]

رقبایتان را تحلیل کنید

یکی از بهترین روش های برنامه ریزی عملی استراتژی، زیر نظر گرفتن پیج های رقبایتان است. شما می توانید نقاط ضعف و قدرت آن ها را شناسایی کنید و از آن ها برای بهبود عملکرد خود کمک بگیرید.

ارزش ها و هویت برند یا کسب و کار خود را بشناسید

قطعا پشت هر برند یا کسب و کاری فکر و ایده ای وجود دارد. مثلا شعار بزرگترین تاکسی اینترنتی کشور، اسنپ، “سفری ارزان و مطمئن” است که ردپای آن را می توانید در تمام محتواهای این برند مشهور مشاهده کنید. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چطور هویت برندتان را به مخاطب القا کنید؟

سعی کنید تمام پست های اینستاگرام شما علاوه بر هارمونی و یک دست بودن، در یک قالب کلی در پیج شما قرار بگیرند. این کار باعث گیرایی پیج و افزایش سریع فالورهای شما می شود! با داشتن لوگو می توانید خیلی حرفه ای تر در نظر مخاطب قرار بگیرید. یک شعار برای برند خود داشته باشید و در بیو آن را بنویسید. آخرین اقدام برای القای هویتتان ساخت یک هشتگ مخصوص برای برند یا کسب و کارتان است که می تواند تاثیر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد کند.

دائما تجزیه و تحلیل کنید

در آخر برای موفقیت شما باید استراتژی تان را بصورت مداوم بروز رسانی کنید. پیوسته باید بدانید که در کجای مسیر قرار دارید و چه میزان به هدف نزدیک شده اید یا از آن دور شده اید؟ در این جا برای بیشترین نتیجه گیری باید سوالات درست بپرسید.

بصورت مداوم و در یک زمان خاص پست بگذارید

برای این که در کانون توجه مخاطب باقی بمانید باید بصورت روزانه پست بگذارید. با این کار به مخاطبان خود می فهمانید که کسب و کار شما زنده است و فعالیت دارد. برای پیدا کردن زمان خاص مربوط به مخاطبان پیج خود، از آزمون و خطا استفاده کنید و ساعتی که بیشترین بازدید و لایک را دارد پیدا کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساعت 2 صبح و 5 بعد از ظهر بهترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام است چرا که در این ساعت افراد کم تری پست می گذارند و افراد بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن یا کامنت گذاشتن هستند.

 

عکس باکیفیت

از عکس های با کیفیت استفاده کنید

نیازی به توضیحات طولانی در این زمینه نیست. فقط کافی است بدانید کسب و کار هایی که از عکس های با کیفیت استفاده نمی کنند ضربه بزرگی به برند خود می زنند!

از استوری اینستاگرام بیشتر استفاده کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روزانه 100 میلیون کاربر اینستاگرام از استوری استفاده می کنند. با استوری می توانید بیشتر دیده شوید و با مخاطبان خود بیشتر تعامل برقرار کنید. تعامل بیشتر با کاربرانتان به شما در افزایش فالور و در نتیجه فروش بیشتر خیلی کمک خواهد کرد.

اینستاگرام با جمعیت 900 میلیونی که روز به روز به آن اضافه می شود، یک دنیای بزرگ است. سعی کنید در این دنیا دیده شوید چرا که موفقیت های بزرگی در انتظار شماست. نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری