جستجو
Close this search box.

صفر تا 100 راه اندازی گیم نت + درآمد گیم نت

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 9 دقیقه

این روزها، راه اندازی گیم نت  به علت استقبال بالای افراد علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری رو به افزایش است. همین محبوبیت زیاد است که ایده راه اندازی گیم نت را تبدیل به ایده‌ای سودآور کرده است. گیم نت‌ها باعث جمع شدن افراد علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی به دور یکدیگر می‌شود. گیمرهای مشتاق بیشتر ساعات هفته را صرف بازی می‌کنند، پس اگر در کنار داشتن روحیه‌ای خلاق  به بازی‌های کامپیوتری نیز علاقه دارید، بهترین ایده را برای کار آفرینی را انتخاب کرده‌اید. ارائه اینترنت پر سرعت و بازی‌های کامپیوتری به روز از اهداف اصلی راه اندازی گیم نت‌ها است. در این مقاله از گروه نرم افزار حسابداری محک به شما از درآمد گیم نت، مقدار سرمایه اولیه برای راه اندازی گیم نت و هزینه راه اندازی گیم نت خواهیم گفت.

فهرست مطالب

Where is Gamenet محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

گیم نت چیست؟

گیم نت چیست؟ گیم نت مکانی است که افراد برای اولین بار در کنار یا در مقابل یکدیگر بازی می‌کنند. کامپیوترها در گیم نت‌ها به صورت شبکه‌ای به یکدیگر وصل هستند و شرایط بازی دونفره یا حتی گروهی را نیز فراهم کرده‌اند. در سال‌های اخیر، صنعت گیم و معروف شدن بازی‌های کامپیوتری به یک کسب و کار پول ساز و پر رونق تبدیل شده است. شغل گیم‌نت از مشاغل جذاب این روزها برای جوانان و نوجوانان است. تعداد گیمرها روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به تبع آن افراد علاقه‌مند به ورود به این حرفه بیشتر.

What are the steps to set up a game net محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

مراحل راه اندازی گیم نت چیست؟

این روزها به واسطه پیشرفت تکنولوژی، نیاز به مکانی با اینترنت پر سرعت برای  اجرای بازی‌های کامپیوتری حس می‌شود. پس در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار در دست دارید. کافی است برای شروع یک سرمایه گذاری هیجان‌انگیز مراحل راه اندازی گیم نت را دنبال کنید. این مراحل تضمین می‌کند که ایده شما به خوبی اجرایی گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برنامه ریزی برای کسب و کار

همیشه داشتن یک برنامه روشن برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارت‌اند از:

  • هزینه‌های راه اندازی گیم نت چقدر است؟
  • درآمد گیم نت چقدر است؟
  • بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

هزینه راه اندازی گیم نت چقدر است؟

هزینه راه اندازی گیم نت بسته به موقعیت مکانی گیم نت شما بسیار متفاوت است، اما تقریباً برای هر فرد علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری با هر میزان بودجه‌ای جایی در این حرفه جذاب وجود دارد. با مشورت و استفاده از تجربیات افراد کارکشته، می‌توان سرمایه اولیه راه اندازی گیم نت را چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کرد. جزئیات هزینه‌های موردنیاز برای راه اندازی گیم نت به شرح زیر است:

هزینه اجاره یا خرید مکان برای راه اندازی گیم نت:

انتخاب و ساخت فضایی مناسب برای مشتریان و گیمرها از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. باید فضایی را انتخاب کنید که مشتریان از بودن در آن لذت ببرند و ساعات هیجان انگیزی را هنگام بازی سپری کنند. داشتن کنسول و لپ تاپ به تنهایی برای راه اندازی گیم نت کافی نیست و انتخاب یک محیط مناسب با شرایط عالی و بازدهی مناسب برای راه اندازی گیم نت از واجبات است.

به پیشنهاد گروه نرم افزاری محک مکان مناسب برای راه اندازی گیم نت به شرح زیر است:

  • مشتریان و مخاطبان اصلی گیم نت شما پسرهای نوجوان و دبیرستانی هستند. پس فضایی را برای راه اندازی گیم نت انتخاب کنید که به محل رفت‌ و آمد این افراد نزدیک باشد. برای مثال می‌توانید گیم نت خود را در نزدیکی پارک‌ها و باشگاه‌های ورزشی تأسیس کنید.
  • در صورت امکان گیم نت خود را در اطراف یا داخل ساختمان‌های مسکونی تأسیس نکنید. به دلیل سروصدای زیادی که در گیم نت‌ها حاکم است، به احتمال زیاد با همسایه‌ها به مشکل خواهید خورد.
  • مکانی را اجاره یا خرید کنید که امکان تغییر دکوراسیون داخلی آن وجود داشته باشد. انتخاب و چیدن دکور گیم نت مطابق میل و پسند نوجوانان و به خصوص پسر بچه‌ها در موفقیت شما تأثیرگذار است.

بر اساس گزارش‌های مید‌‌انی، هزینه اجاره یا خرید مکان در تهران برای راه اندازی گیم نت از ماهی 9 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان متغیر می‌باشد.

هزینه خرید لوازم و تجهیزات گیم نت:

قبل از خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای گیم نت باید بدانید که می‌خواهید چه نوع بازی‌هایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. شما می‌توانید در گیم نت خود انواع بازی‌های کنسولی، کامپیوتری و حتی واقعیت مجازی را بسته به تقاضای مشتریان و ترجیح خودتان فراهم کنید.

اما به طور کلی هزینه خرید تجهیزات مورد نیاز گیم نت بسته به اندازه گیم نت متفاوت می‌باشد و مقدار سرمایه مورد نیاز برای خرید لوازم و تجهیزات برای هر گیم نت بین 50  تا 100 میلیون تومان برآورد شده است. همچنین مقداری از سرمایه خود را برای خرید تجهیزات کاربردی دیگر مانند نرم افزار حسابداری، دستگاه کارت‌خوان، کنار بگذارید.

آنچه که میزان سرمایه اولیه گیم نت را بالا می‌برد، هزینه‌ خرید لوازم و تجهیزات گیم نت است. شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها، تجهیزات دست دوم را نیز خریداری کنید. در ادامه به بررسی لوازم و تجهیزات و انواع کنسول‌های بازی می‌پردازیم تا بهترین تصمیم را برای خرید آنها بگیرید:

1- ایکس باکس

برای راه اندازی گیم نت ایکس باکس، به طور میانگین به 15 میلیون تومان هزینه نیاز دارید. البته این قیمت به مدل ایکس باکس (360 یا ایکس باکس وان) سری آن (سری X و سری  S) نیز بستگی دارد. بهتر است برای شروع از خرید 4 عدد ایکس باکس شروع کنید و در حدود 60 میلیون تومان کنار بگذارید. با خرید ایکس باکس‌های دسته دوم در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد.

نکته اساسی اینکه شما به عنوان صاحب گیم نت بهتر است نسخه‌های جی تگ شده آن را خریداری کنید. با این کار حدود 100  الی 105 بازی را در هارد آن ذخیره خواهید کرد. به این صورت دیگر نیازی به خرید DVD نیست .

2- پلی استیشن

پس از مقایسه کنسول‌های بازی از برندهای سونی و مایکروسافت یعنی PS4 و PS5 و ایکس باکس در خواهید یافت که اصولاً کنسول‌های سونی یعنی PS4  و PS5 از طرف‌داران بیشتری در ایران برخوردار هستند. به همین دلیل بهتر است برای جذب مشتری بیشتر،  برای شروع کار کنسول‌های PS4 و PS5 را خریداری کنید.

مدل قدیمی کنسول‌های بازی سونی یعنی PS4 هنوز هم طرف‌داران خاص خود را دارد اما پس از عرضه PS5 به بازار، بسیاری از افراد برای تجربه لذت بازی کردن با کنسول‌های جدید راهی گیم نت‌ها شدند. دلیل اصلی آن هم گران قیمت بودن کنسول PS5 و عدم توانایی خرید آن است. پیشنهاد می‌شود برای شروع کار کنسول‌های PS4 را خریداری کنید و وقتی قیمت کنسول‌های PS5 پایین آمد به سراغ خرید آنها بروید.

کنسول‌های بازی PS4 در سه نوع اسلیم، فت و پرو به بازار عرضه شدند. بهترین گزینه برای خرید PS4 نوع اسلیم است. این نوع از پلی استیشن هم قیمت کمتری دارد و هم برق کمتری مصرف می‌کند. قیمت یک عدد کنسول PS4  بین 14 تا 20 میلیون تومان متغیر است. هزینه خرید کنسول PS5 به طور میانگین 22 تا 25 میلیون تومان است که با توجه به مدل و حافظه آن می‌تواند قیمت بیشتر یا کمتری نیز داشته باشد. برای خرید دسته‌های بازی نیز چیزی در حدود 300 تا  700 هزار تومان کنار بگذارید.

3- pc

کامپیوترها هنوز هم طرف‌داران مخصوص به خود را دارند و بسیاری از گیمرهای قدیمی از بازی کردن در کامپیوتر لذت می‌برند. طرف‌داران بازی در کامپیوترها نیز مانند طرف‌داران ایکس باکس کم هستند اما بودن تعدادی سیستم کامپیوتری گیمینگ در گیم نت نیز خالی از لطف نخواهد بود.

4- واقعیت‌ مجازی

یکی از هیجان‌انگیزترین انواع بازی‌ها امروزه بازی‌های واقعیت مجازی است. با اینکه این نوع بازی‌ها بسیار پرطرف‌دار هستند اما به دلیل گران بودن تجهیزات این نوع بازی‌ها افراد زیادی امکان انجام آن‌ها را در خانه خود ندارند. همین مسئله می‌تواند بهترین فرصت برای کسب درآمد گیم نت شما باشد. با سرمایه‌گذاری چند میلیون تومانی روی هدست، عینک، دسته و سایر تجهیزات واقعیت مجازی می‌توانید درآمد بسیار خوبی از این بازی‌ها کسب کرده و خیلی زود به سود برسید.

واقعیت مجازی یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌ها در دنیای امروز است. این نوع از بازی‌ها بسیار پر طرف‌دار هستند اما به دلیل گران بودن تجهیزاتشان، افراد کمی توانایی خرید آنها برای خانه‌هایشان را دارند. همین مسئله باعث رجوع افراد به گیم نت  شما می‌شود. با خرید هدست، عینک و سایر تجهیزات واقعیت مجازی برای گیم نت خود، می‌توانید به درآمد بالا برسید.

برای ایجاد تجربه‌ای دلپذیر برای مشتریانتان از طریق بازی‌های واقعیت مجازی باید نسبت به خرید کامپیوتر و کارت گرافیک قدرتمند اقدام کنید. حداقل کارت گرافیکی که برای کار واقعیت مجازی نیاز است،  GTX 1060 می‌باشد. اما کارت گرافیک RTX 2070 نیز می‌تواند تجربه بهینه‌ای را برای شما رقم بزند. تنوع هدست‌های واقعیت مجازی زیاد است اما هدست‌های HTC Vive ،Oculus Rift S و Valve Index بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند. از بین این سه Oculus Rift S قیمت بهتر و کمتر در حدود 15 میلیون تومان را دارد.

5- مانیتور یا تلویزیون

شما می‌توانید برای قسمت VIP خود، تعدادی مانیتور یا تلویزیون تهیه کنید. این دو نمایشگر بازی‌های انجام شده در کنسول را بهتر نمایش می‌دهند و لذت بازی را دوچندان می‌کنند. خرید تلویزیون در مقایسه با مانیتور به‌صرفه‌تر است و شما از طریق این دو نمایشگر می‌توانید رویدادهای بزرگ ورزشی مانند لیگ جهانی والیبال، جام جهانی، المپیک و مسابقات را به نمایش بگذارید و به طریقی باعث جذب مشتریان بیشتری شوید .

6- بازی‌ها

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن اهمیت دهید بازی‌هایی است که می‌خواهید در گیم نت خود ارائه دهید. شما می‌توانید هم از بازی‌های اصل و هم کپی خور استفاده کنید. اما توجه داشته باسید که ورژن کپی خور آپدیت نمی‌شود و ورژن اصل هزینه زیادی دارد. استفاده از بازی‌های اصل و یا بازی‌های کپی خوردر گیم نت‌ها مجاز است و از معایب این بازی ها آن است که ورژن‌های کپی خور آپدیت نمی‌شوند و هزینه بازی‌های اصل نیز بالا می‌باشد. پیشنهاد می‌شود که از هر دو ورژن  در گیم نت خود استفاده کنید، اما بازی‌هایی که مشتری بیشتری دارند مانند فیفا، پی‌اس و فورتنایت را اصل بگیرید تا بتوانید همیشه امکان آپدیت آنها وجود داشته باشد. مشتری‌ها به‌خصوص برای فوتبال روی آپدیت بودن بازی ها حساس هستند و حتی حاضرند  دوبرابر هزینه کنند تا از کنسول‌های بازی گیم نت  شما استفاده کنند.

What are the most popular game net games محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

پر طرف‌دارترین بازی‌های گیم نت کدام‌اند؟

پرطرف‌دارترین بازی‌ها در بین گیمرها PES  و  FIFA است و در بازی‌های داستانی The Last of Us Part II پرطرف‌دار است. برای بازی‌های آنلاین هم Rambo  و Call of Duty را داشته باشید. GTA و کراش جدید هم از بازی‌های پر طرف‌دار در بین مشتریان است. یک ایده برای راه اندازی گیم نت این است که همیشه حداقل نصف کنسول‌های مغازه خود را بازی‌های اکانت اصلی بریزید تا آپدیت باشند. مشتری‌ها به‌خصوص برای فوتبال روی آپدیت بودن بازی حساس هستند و حاضرند حتی تا دوبرابر هزینه کنند تا روبه‌روی کنسول آپدیت‌ شده شما بنشینند. در ادامه جدول بازی‌ های پر طرفدار گیم نت را مشاهد می کنید :

اسنایپر گوست واریور
SNIPER GHOST WARRIOR CONTRACTS 2
ایم لب
AIMLAB
امانگ اس
AMONG US
ایپکس لجند
APEX LEGENDS
دوتا ۱
DOTA 1 (ATINAD)
بتلفیلد وی
BATTLEFIELD V  
بلک اسکواد
BLACK SQUAD
بلور
BLUR
کال او دیوتی
CALL OF DUTY 4 MODERN WARFARE
کال او دیوتی بلک اپس
CALL OF DUTY BLACK OPS 4
کال او دوتی وارزون
CALL OF DUTY WARZONE
جنرال
GENERALS ZERO HOURS
کانتر
COUNTER 1.6 / SOURCE
سی اس گو
CSGO
دوتا
DOTA 2
فال گایز
FALL GUYS
فایو ام
FIVE M  
فورتنایت
FORTNITE
گنگ بیتس
GANG BEASTS
جی تی ای وی
GTA V
هالو
HALO INFINITE
هیومن فال فلت
HUMAN FALL FLAT
لول یا لیگ او لجند
LEAGUE OF LEGENDS
لفت فور دد
LEFT 4 DEAD 2
ماینکرافت
MINECRAFT
اورواچ
OVERWATCH
سی او تیوز
SEA OF THIEVES
اسمایت
SMITE
فسموفوبیا
PHASMAPHOBIA
پابجی
PUBG
پاپی پلی تایم
POPPY PLAYTIME
پامل پارتی
PUMMEL PARTY
رینبو
RAINBOW SIX SIEGE
راکت لیگ
ROCKET LEAUGUE
راست
RUST
استیک فایت
STICK FIGHTS
جنگ های صلیبی
 STRONGHOLD  CRUSADER 2
دِ فورست
THE FORREST
ولورانت
VALORANT
وُو
WORLD OF WARCRAFT
زولا
ZULA
وارکرافت
WARCRAFT FROZEN THRONE

7- نرم افزار مدیریت گیم نت

تمامی صاحبان گیم نت‌ها از طریق برنامه مدیریت گیم نت، مدت زمانی که مشتری‌ها از سیستم‌ها  و کنسول‌های بازی استفاده می‌کنند را مدیریت می‌کنند. این نرم افزار دو نسخه دارد که یکی از آنها روی سیستم مشتری و دیگری روی سیستم مدیر گیم نت نصب می‌شود. هر مشتری که وارد گیم نت می‌شود، بسته به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کند مشغول بازی می‌شود. هنگامی که شارژ کاربر تمام شود کلیه دسترسی‌های ایجاد شده بر روی سیستم و یا کنسول  به صورت خودکار توسط این نرم افزار گرفته می‌شود. از جمله کارهایی که نرم افزار مدیریت گیم نت انجام می‌دهد به شرح زیر است:

  • محاسبه هزینه نهایی مصرف کاربران
  • محاسبه مدت زمان استفاده از اینترنت برای هر مشتری
  • باز کردن و بستن بازی‌های نصب شده بر روی کنسول مشتری‌
  • ساخت حساب کاربری برای مشتری‌های دائم
  • شارژ حساب کاربری مشتریان
  • ارسال پیام شخصی برای مشتری

8- اینترنت پر سرعت

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای راه اندازی گیم نت اینترنت پرسرعت است؛ چرا که هم مدیر گیم نت دائماً به اینترنت نیاز دارد و هم یکی از اصلی‌ترین دلایل رجوع مشتری‌ها به گیم نت شما انجام بازی‌های آنلاین در سطح جهانی و استفاده از اینترنت پر سرعت می‌باشد.

9- میز و صندلی

برای ایجاد احساس راحتی مشتری‌ها و خودتان به عنوان مدیر گیم نت، بهتر است در همان مراحل اولیه راه اندازی گیم نت به دنبال میز و صندلی‌های راحت و شیک بگردید. همچنین شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود، اقدام به تهیه میز و صندلی‌های دست دوم کنید.

10- وسایل سرمایشی و گرمایشی در گیم نت

داشتن سیستم تهویه و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب یکی از مهم‌ترین اصل‌های راه اندازی گیم نت  است. ایجاد فضایی مناسب همراه با دمای مطبوع نشان دهنده احترام شما به مشتری است .از دیگر مزیت‌های تهیه سیستم سرمایشی، حفاظت از کامپیوترها و کنسول‌های بازی  در برابر ضعیف و خراب شدن است.

Where is the major game net equipment purchase محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

بورس خرید عمده تجهیزات گیم نت کجاست؟

شما می‌توانید برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز گیم نت خود سری به مرکز کامپیوتر ایران یا پاساژ رضا واقع در چهارراه ولیعصر تهران بزنید. شما می‌توانید کنسول بازی مورد نظر خود را از فروشگاه‌های تخصصی فروش کنسول بازی و لوازم جانبی آن، فروشگاه‌های لوازم خانگی، فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصویری، فروشگاه‌های کامپیوتر و لوازم جانبی و همچنین در موبایل فروشی‌ها تهیه کنید.

هزینه‌های ثابت گیم نت چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه خود در نظر بگیرید. هزینه آب و گاز و برق و اینترنت نیز جز هزینه‌های ثابت گیم نت هستند. گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

بازار هدف گیم نت شما چه کسانی هستند؟

بازار هدف گیم نت شما را نوجوانان و جوانان زیر 35 سال تشکیل می‌دهند.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

درآمد گیم نت چقدر است؟

درآمد گیم نت چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که گیم نت‌ها با دریافت هزینه از مشتریان برای استفاده از امکانات، کنسول‌های بازی و … معمولاً به صورت ساعتی و روزانه به کسب درآمد می‌پردازند. درآمد گیم نت بسته به فصل، موقعیت مکانی (نزدیکی گیم نت به دانشگاه‌ها، مدارس) و همچنین وجود شرایط ویژه مثل فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی‌ها متغیر خواهد بود. اما اگر در کنار مدیریت خوب گیم نت، تبلیغات و بازاریابی درستی هم انجام شود، حتی می‌توان  درآمد 20 میلیون تومان در ماه را هم برای این شغل می‌توان در نظر گرفت.

ضمن اینکه برخی از گیم نت ها، در کنار مدیریت مجموعه و ارائه بازی های مختلف ، نسبت به راه اندازی بوفه های کوچک خوراکی هم اقدام می کنند تا مشتریان بتوانند هم زمان با بازی ، انرژی خود را نیز تامین کنند. این اقدام به تنهایی میتواند باعث افزایش درآمد شود.

هزینه یک ساعت بازی در گیم نت 1401

ّهزینه هر یک ساعت بازی در دنیای پر از هیجان گیم نت در نقاط مختلف شهر متفاوت خواهد بود. هر چقدر امکانات موجود در یک گیم نت بیشتر باشد، به تبع هزینه‌ها هم بالاتر می‌رود. هزینه یک ساعت بازی در گیم نت از ساعتی 30 هزار تومان شروع می‌شود و حتی ممکن است تا ساعتی 150 هزار تومان هم پیش برود. اگر گیمر حرفه‌ای هستید و ساعات طولانی را در گیم نت به سر می‌برید، باید هزینه بالایی را برای این کار کنار بگذارید. بهتر است با اجاره دستگاه‌ها و بازی در خانه از هزینه‌های خود بکاهید.

مرحله 2: کسب مجوز گیم نت

عدم دریافت مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین یا حتی تعطیلی گیم نت شما گردد. پس در همان مراحل اولیه راه اندازی گیم نت نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

اول از همه شما به یک مجوز رسمی از اتحادیه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای نیاز دارید و گرفتن این مجوز تقریباً 3 ماه زمان می‌برد. شرایط گرفتن این مجوز شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارائه کارت پایان خدمت
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه
  • ارائه گواهی عدم اعتیاد
  • ارائه قولنامه یا سند مغازه
  • تأییدیه اداره اماکن
  • پرداخت مبلغ یک میلیون تومان حق عضویت در اتحادیه
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) پس از دریافت مجوز اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 4: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی گیم نت، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از گیم نت در معرض خطر قرار می‌گیرند

مرحله 5: نرم افزار حسابداری گیم نت

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری گیم نت محک که جزو سیستم های حسابداری خدماتی است می‌توانید بدون محدودیت فعالیت‌های متنوع با دسته‌بندی مختلف را تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

گیم نت ؛ مکانی پر از هیجان و ریسک

در این مقاله از گروه نرم افزاری محک شما را با نحوه راه اندازی گیم نت و مراحل آن آشنا کردیم و همچنین به شرایط راه اندازی گیم نت واقعیت مجازی و گیم نت پلی استیشن  پرداختیم. اکنون آمادگی لازم برای راه اندازی گیم نت به عنوان مکانی پر از هیجان و سرگرمی را دارید. تنها یک نکته باقی باندهاست و آن هم این است که بهتر است پس از طی کردن تمامی مراحل ذکر شده، به دلیل حساسیت اداره اماکن به بازی‌هایی نظیر GTA و دیگر بازی‌های برخلاف شئونات اسلامی، مغازه‌های خود را با شیشه‌های دودی یا بنرهای مربوط به بازی ها بپوشانید تا با اداره امکان به چالش نخورید. امید است از آموزش راه اندازی گیم نت ما نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

59 پاسخ

  1. سلام ب نظرتون قیمت ها رو یه مقدار دست پایین نگرفتین؟
    من الان دارم حساب میکنم یه گیم کلاب خوب در شیراز چیزی حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ سرمایه میخواد
    اما مقاله کاملی بود ممنون

    1. باسلام. قیمت ها و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی گیم نت در شهر های مختلف متفاوت است .در این مقاله سعی شده است هزینه های معمول ذکر شود.

    2. داداش بیا من هر سیستم کامل گیم که کیفیت فول اچ دی بهت میده و تمامی بازی های رور با آخرین ورژن های موجود رو به راحتی اجرا میکنه و کوچکترین گیر هم نداره با مونیتور 24 اینچ فول اچ دی با 5 سال گارانتی برای مانیتور و یک سال گارانتی برای بقیه سیستم بجز cpu که معمولا گارانتی نداره و رک هم مادام العمر هست رو برات جمع کنم با 23 میلیون تومان شما در ابتدا 5 تا pc بذار و 5 تا هم ps4 بذار که هر کدام دیگه آخرش 15 تومان و با مانیتور 20 هم نمیشه
      کلا 200 تا 220 پول سیستم هات میشه 50 تومان دیگه آخرش برای سایر تجهیزات میز صندلی بازی ها نرم افزار مدیریتی دوربین مدار بسته و کابل کشی و محافظ های برق سیستم ها و… کلا 300 تومان فقط پول اجاره برای محل دیگ بستگی به شهر و منطقه داره اگه مثل ما برای خودت باشه عالی هست توی زیرزمین مثل باشگاه های ورزشی و بیلیارد اگه باشه حرف نداره چون صدا بیرون نمیره و فضول کمتر میاد دخالت کنه و سر بزنه خخخ

      1. دوست گرامی میشه یه راه ارتباطی به من بدین از تجربیات شما بهره مند شیم. ممنون از نکات مفیدتون

      2. سلام . روزبخیر . من درحال راه اندازی گیم نت هستم ، لطفا ی شماره تماس بدید تا ارتباط بگیرم با شما

      3. برای راه اندازی گیم نت در زیر زمین نیاز به جواز هست؟
        اگر هست آیا مشکلی برای گرفتن جواز پیش میاد؟ چون مغازه نیس

      4. ممنون ازراهنماییتون من وهمسرمم می خواییم اینکارو روشروع کنیم چجوری می تونیم باهاتون درتماس باشیم که راهنماییمون کنید

      5. سلام من میخوام بندرعباس گم نت بزنم لطفا میشه با شما تماس تلفنی داشت ؟

  2. سلام .از کجا می تونم اینترنت پر سرعت برای گیم نت ام بخرم ؟که پهنای باند بالایی داشته باشد؟

    1. باسلام.فکر میکنم بسیاری از شرکت های مخابراتی، خدمات و مودم های مدنظرتان را در اختیارتان قرار دهند .

      1. خداییش 30 تومن برای هر ساعت؟
        کدوم شهر؟
        تو شهر ما PC و ps4 آفلاین 10 تومن آنلاین 15 تومن

        1. باسلام.قیمت هر ساعت بازی در گیم نت در شهرهای مختلف متفاوت است .اما بر اساس تحقیقات انجام شده ،هزینه یک ساعت بازی در شهر تهران 30 هزار تومان می باشد.

          1. احتمالا بازی سگا یا آتاری و ترمیناتور رو میگی!!!

    2. همه شرکت های ارائه دهنده اینترنت سرویس پهای باند بالا دارند فقط اینترنتی بخر که تاخیر نداشته باشه و ping پایین تری داشته باشه خیلی حجم زیادی استفاده نمیشه همین شرکت های معروف و موجود همه دارن فقط باید ببینی کدام شهر و کدام منطقه چه شرکتی سرویس بهتری ارایه کرده باید آمار بگیری که توی منطقه شما کدام شرکت بهتره ، خیلی هم سخت نگیر تا اون حد مشکل نداره هرچی بود بود فقط تاخیر نداشته باسه قطعی نداشته باشه

      1. سلام داداش اطلاعاتت بنظر خیلی کامل میاد و از حرفات و نوع بیانت مشخصه که تجربه گیم رو داری حالا چ ب عنوان پلیر ویا مدیریت مجموعه و شایدم هر دو
        ایشالا که توو واقعیت هم به همین شکل باشه
        ای کاش توو شهر من زندگی میکردی و قطعا ازت خواهش میکردم که توی مجموعه م داشته باشمت

    3. سلام
      به نظرم اینترنت تریدرهارو بخرید بهتره خود شرکت مودم ها اکثرا این رو پیصنهاد میدن و واقعا جوابگو هست

  3. سلام ممنون از مقاله خوبتون. من چند ساله که گیم نت دارم اوایل، کار رو بار خوب نبود اما بعد چند وقت سود خوبی کسب کردیم. و با سودی که کردیم چند تا سیستم جدید خریدیم و سیستم های قدیمی رو ارتقا دادیم. بعد یک سال داخل مغازه انواع نوشیدنی و تنقلات هم گزاشتیم که بازخورد خوبی برامون داشت. این شغل یکم چالش داره مثل خراب شدن سیستم ها و یا قطعی اینترنت حین بازی های آنلاین برای همین من به دوستانی که قصد راه اندازی گیم نت رو دارن پیشنهاد می کنم همون اول کار فکر همه چیز رو بکنن تا بعدا به مشکل نخورن. خدارو شکر درآمد گیم نت خوبه البته درآمد بستگی به منطقه ای که مغازه رو باز میکنین و سیستم ها و بازی هایی که دارین هم بستگی داره اما اوایل کار شاید درآمد گیم نت کم باشه اماباکمی تلاش بهتر میشه.

    1. سلام ممنون برای اطلاعاتتون میشه بگید ماهانه حدوداً چقد درآمد خالص داره ؟

      1. سلام.میزان درآمد شما به عوامل متفاوتی بستگی دارد .اما بطورکلی میتونین درآمد ماهانه 20 میلیون تومان را برای گیم نت خودتان متصور شوید.

        1. شوخی نکن داداش من 15 ساله گیم نت دارم با 20 تا سیستم و 6 تا کنسول هیچ ماهی 20 ملیون نداشتم … این کار درآمد چندانی نداره

        2. درآمد 20 میلیون در ماه؟؟؟ داری شوخی می کنی؟ جایی رو اجاره کنی، خودش 5 تومن ماهیانه اجاره داره. هزینه تعمیرات و نگهداری و پرداخت قسط و وامی که گرفتی خودش 20 تومن میشه. حالا بماند که ماهیانه خرج خود آدم 20 میلیون تومنه.
          خدایی چه تصوری از 20 میلیون داری که اینجوری صحبت می کنی از 20 میلیون.

          1. سلام من ی نظر خیلی ساده دارم شایدم از بی تجربگی من باشه :»»»»

            من به عنوان شغل دوم میخام انتخاب کنم
            چهار تا دستگاه ps4 = 40 t
            چهارتا تلویزیون دست دوم : 40t
            اجاره مغازه در کرمان خیابان شیخ احمدکافی : 4t
            مغازه کوچیک در حد همین چهارتا دستگاه و کرایه پایین

            از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب
            روزانه ۱ میلیون درامد
            سطح توقع بیاریم پایین روزانه 500t

            اخر ماه با کم کردن پول اب برق و اجاره مغازه= 12.000t
            درآمد هست

            نظر من بود برای شغل دوم با همین سرمایه کم بیشار مناسب

    2. سلام دوست عزیز وقت شما بخیر من قصد تأسیس گیم نت رو دارم میشه لطف کنید شماره تماس از خودتون بزارین چند تا سوال از شما داشتم ممنون میشم راهنمایی م کنید

      1. با توجه به مشکلات اینترنت و محدود شدنش آیا راه اندازی گیم نت کار عاقلانه ای هست؟ من تمام تجهیزات رو دارم اما از نبود نت نگرانم.

    3. سلام شما ایدی اینستا یا شمارع تلفنتون رو لطف میکنید؟ ب فردی با تجربه های شما برای چن سوال نیاز داریم ممنون میشیم واقعا

    4. سلام داداش
      ما دوماهه گیم نت زدیم کار و بار یذره ضعیفه امیدمونو از دست دادیم.
      شما چجوری دخل و خرج رو بالانس کردی؟

    5. سلام وقت بخیر میشه شماره تماستونو بدین ممنون میشم من میخام گیم نت بزنم واز شما راهنمایی بگیرم
      مرسی

    1. با سلام
      خواهش میکنم
      در مورد این محصول اطلاع خاصی ندارم.
      میتونین سرچ کنین و یا از افرادی که این شغل رو دارند سوال کنین.
      با تشکر

  4. با سلام اقا من یه ماشین دارم میخام بفروشم برای خودم کار درست بکنم حالا از شما سروران گرامی میپرسم این کار رو بکنم یا نه.

    1. سلام بنظرتون راه اندازی گیم نت داخل روستایی به جمعیت ۳۰۰۰ نفر عاقلانست؟
      و اینکه آیا میشه با ۷۰ تومن گیم نت راه اندازی کرد البته بدون در نظر گرفتن مکان و کارهای مالیات و این چیزا!!

      1. سلام
        روستایی که کلا 3هزار نفر جمعیت داره یعنی کسانی که گیم نت میان که اکثرا بچه ها هستند جمعیتشون تازه کمتره
        به نظر کار درستی نمیاد
        در ضمن تو روستا به دلیل آشنا و فامیل بودن کار پول گرفتنت هم تازه ممکنه سخت تر باشه به نظرم
        بازم هرچی خدا بخواد
        موفق باشی

    1. با سلام
      خواهش میکنم ممنون از شما که وقت گذاشتین و مطالعه فرمودین.
      امیدوارم براتون مفید بوده باشه.
      با تشکر

  5. سلام داداش من میخوام گیم نت بزنم میشه کمکم منی گفت:

    سلام داداش من میخوام گیم نت بزنم میشه کمکم منی

  6. با 2 میلیارد هم میشه گیم نت ذاه انداخت ؟؟؟ با این سرمایه چقدر ماهیانه میشه در آورد ؟؟؟؟

    1. با 2 میلیارد سرمایه داداشم نیاز به گیم نت نداری برو با این پول سرمایه گذاری کن اگه جدی میگی داری پولشو حتی کمترین حالت این داخل بانک درمد ثابت سالانه بذاری ماهی 32 میلیون پول سود میگیری کجا ماهی بهت این قد سود میده نه غمی نه غصه ای نه چیزی طرف حسابت بانکه سود روز شمار حساب میکنه ماهانه میتونی برداشت کنی

    2. یه نفر هست گیم نت زده تو شهر ما نمیتونم اسم ببرم ولی ماهیانه ۵۰۰ میلیون در میاره

  7. اتفاقا منم حستب کردم حدود ۷۰۰ تا یک میلیارد میخاد . تازه با پول پیش ۲۰۰ تومنی . ۱ میلیارد تو بازار ماهی ۲۵ می ارزه برای سرمایه گزار . برای بازاری حد اقل ۶۰ در میاره . ایا گیم نت با ۱۰‌سیستم این ععددو در میاره ؟‌

  8. سلام ,خیلی متن کاربردیی بود ممنون.یه سوال داشم اگه بدونه مجوز شرو به کار کنی چی میشه؟؟؟؟

  9. با عرض سلام
    من میخوام گیم نت بزنم تو تهران میخواستم بدونم برای ۱۰ تا کنسول چه متراژ و فضایی مناسب هستش؟

  10. برای شروع گیم نت اول و مهم تر از همه یه جای بزرگ تو یه خیابون فرعی بگیرید ترجیحا زیرزمین دکور خیلی مهمه برادر من هزینه انچنانیم نداره نور مغازتو تا میشه کم کن از ال ای دی ابی رنگ استفاده کن هم قشنکه هم هزینه برقت میاد پایین چار تا پوسترم بزن
    حداقل چهار تا ps4 و دو تا ps5 نیازه کمتر از این تعداد نمیصرفه
    روزانه هر دستگاه5 ساعت باید براتون کسب درامد کنه
    یعنی حدودا روزی نهصد هزار
    درامد بوفه کم کم روزی صد تومن مخصوصا چای و نسکافه یه یخچال و سرخ کنم بگیری تا روزی سیصد تومن بالا میره
    بهترین چیزی که مشتری واستون میاره خودشم تولید درامد کنه دو تا میز بیلیارد هست یکی اسنوکر باشه اون یکی ایت که هر کدوم ساعتی 40 درامد دارن
    با همون متوسط روزی پنج ساعت یعنی روزانه 400
    میز تنیس و فوتبال دستی ام مخاطبای خودشو داره ولی سرو صداش رو مخه
    6 تا دستگاه pc کامپیوتر اگه ی گوشه کوچیک جا داشته باشید
    هزینه هر ps4 چهار دسته حدود30
    هزینه هر ps4 چهار دسته حدود 40
    هزینه مبل و صندلی کانتر میز مدیریت 30
    هزینه تهیه میز ایت و اسنوکر حدود 80
    هزینه بخاری کولر و یخچال و.. 50
    یعنی حدودا 300 تومن وسایل میخوای
    قوی شروع کن صده صد وقت بخیر
    اذر1402

    1. با سلام
      ایده ی این رفیقمون رو منم دارم عالیه اگه این ایده رو اجرایی کنین و کم نیارین و نترسین درآمد از 30 شروع میشه می‌ره بالا

  11. سلام بنده دوست دارم گیم نت بزنم الان که ۱۴۰۳ هست چقدر هزینه میخواد تو شهرستان ؟؟آیا با سیصد ت میشه زد؟؟در امدش خوبه؟؟بنده معلم هستم و برای شغل دوم بعد از ظهر بیام؟؟ تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری