جستجو
Close this search box.

افزایش فروش به وسیله شبکه های اجتماعی

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

اگر شما صاحب کسب و کار یا مدیر یک مجموعه هستید و برای تبلیغات خود و افزایش فروشتان از تراکت و یا پیامک استفاده می کنید و یا هیچ برنامه متداولی را برای خود ندارید حتما این مقاله را بخوانید. در غیر این صورت کرکره مجموعه خود را برای همیشه پایین بکشید.

فهرست مطالب

 

وظایف طراح

 

 

دغدغه همه صاحبان کسب و کار افزایش فروش و تبلیغات موثر است. خبر خوب یا بد این است که اکثر افراد راه مداوم و مطمئنی برای بهبود فروش خود ندارند. اگر چند دهه قبل را به خاطر بیاورید، یک فرد با عدم مهارت های فروش می توانست فروش خوبی داشته باشد. اما آن دوران خیلی زود تمام شد و حال اگر فردی با آن روش ها بخواهد چیزی را بفروشد دیگر جایی در بازار ندارد. سرعت رشد کسب و کارها در سال های اخیر به شدت زیاد شده و این نشان دهنده این است شما رقبای بیشتری نسبت به قبل دارید و با یک چشم بهم زدن شاهد این خواهید بود که مشتری شما به سمت رقبایتان خواهد رفت.

فایل صوتی مقاله را در زیر میتوانید گوش کنید

دانلود فایل صوتی مقاله

 

دیگر داشتن یک محصول یا تولید و … تضمین کننده فروش شما نیست! اصول فروش حرفه ای و همچنین استفاده از تکنولوژی و روش های مدرن تبلیغات، تعیین کننده برنده در این رقابت تنگاتنگ است. این موضوع هم می تواند شما را از بقیه رقبا متمایز کند، و هم می تواند شما در بازار کنار بزند. فاکتور مهم اینجاست که هر چه زودتر و قبل از رقبای خود به طور کامل به تمام تکنیک ها و اصول بازاریابی و فروش جدید مصلح شوید. امروزه فروش ایجاب می کند که همیشه به روز باشیم و از ابزارها و روش هایی که با آن ها به آسانی و هزینه پایین تر می توانیم به مقصد برسیم استفاده کنیم. یکی از روش هایی که این چند سال توانسته به خوبی باعث افزایش فروش شود، بازاریابی دیجیتال و یا شبکه های اجتماعی است.

 

داستان میوه فروشی

 

داستان میوه فروش

چند وقت قبل برای خرید میوه به میوه فروشی نزدیک محل کار رفتم، زمانی که می خواستم پول میوه ها را حساب کنم، فروشنده با لبخندی پرسید: شما در کانال و اینستاگرام ما عضو هستید؟

با تعجب پرسیدم که مگر میوه فروشی شما در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد؟

فروشنده گوشی موبایل خود را بیرون آورد و شبکه های اجتماعی میوه فروشی اش را نشان داد. جالب بود که دنبال کنندگان زیادی داشت. پرسیدم که: آیا به فروش شما هم کمکی کرده است؟

با حالتی رضایت بخش گفت: بله! خیلی از مشتریان من غیر حضوری خرید می کنند و من محدودیت زمانی برای فروش ندارم.
این میوه فروشی یکی از چند کسب و کار سنتی است که در سال های اخیر به خوبی در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و خود را با روش های جدید بروز کرده است. و مجموعه خود را به مشتریان جدید معرفی کرده ضمن اینکه این فعالیت و تبلیغات برای او بدون هزینه بوده است.

 

قدرت فروش در شبکه های اجتماعی به قدری زیاد است که خیلی از افراد مدعی هستند که فروش غیر حضوری آن ها خیلی بیشتر از فروش حضوری آن هاست. با همه این اوصاف اگر هنوز اقدامی برای فروش در شبکه های اج تماعی نکرده اید، حال زمان آن رسیده است که دست بجنبانید.

هنگامی که افراد جامعه بیشتر زمان خود را صرف استفاده از گوشی موبایل خود می کنند، شرایط حکم می کند که ما و یا مجموعه ما در آنجا ( شبکه های اجتماعی ) حضور فعال داشته باشیم.

در این مقاله سعی کردیم شما را با دنیای جدید بازاریابی و فروش آشنا کنیم و نشان دهیم که تکنولوژی و شبکه های اجتماعی چقدر می تواند در فروش ما تاثیر بگذارد. روشی کم هزینه، موثر، سریع و قابل اعتماد!

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

یک پاسخ

  1. سلام
    بله درسته که شبکه های اجتماعی میتونن پر قدرت باشن اما دنبال کننده خیلی کمه و روشی رو بگین که بشه دنبال کننده افزایش داد . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری