جستجو
Close this search box.

راه اندازی مغازه لباس کودک (بچگانه) در 10 مرحله

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی مغازه لباس کودک (بچه گانه) از آن دسته ایده‌های پر سود برای کارآفرینان است. امروزه پوشاک نقش بسیار مهمی در روابط اجتماعی ما دارند. اولین چیزی که مخاطب را جذب می‌کند، نوع پوشش و لباس شما است. دلیل آنکه از کودکی به ما می‌آموزند که به لباس خود اهمیت دهیم نیز همین موضوع است. لباس کودک بر روحیه، شخصیت و جایگاه اجتماعی او اثرگذار است. در این مقاله از گروه سیستم حسابداری محک به بررسی هزینه‌های راه اندازی مغازه لباس بچه گانه، درامد فروش لباس کودک، سود لباس بچه گانه و روش‌های تبلیغ فروشگاه بچه گانه و … می‌پردازیم.

فهرست مطالب

تاریخچه لباس بچه گانه

تاریخچه لباس بچه گانه

تا قبل از قرن بیستم، مردم هیچ تمایز جنسیتی بین انواع پوشاک بچه گانه قائل نبودند. به عبارتی دختران و پسران همگی یک نوع لباس می‌پوشیدند و لباس بچه گانه نیز فقط با همین عنوان شناخته می‌شد. پس از مدتی، پوشاک کودک با رنگ و مدل لباس بزرگسال تولید و توزیع شد. در واقع دختران لباس‌های رنگ روشن با تور، گل‌دوزی شده و پاپیون دار می‌پوشیدند و پسران لباس‌های ملوانی با شلوارک‌های بامزه! کمی بعدتر لباس فرم بچه گانه روی کار آمد و به طور کلی صنعت پوشاک بچه گانه را متحول کرد.

تأثیر رنگ لباس در روحیه و روان کودک

تأثیر رنگ لباس در روان کودک

شاید شما به‌عنوان یک پدر یا مادر به این موضوع فکر هم نکرده باشید، اما باید بدانید که رنگ نقش بسیار مهمی را در زندگی کودک و به‌خصوص لباس بچه گانه ایفا می‌کند. امروزه در کشور ما، از همان دوران نوزادی لباس دخترانه و پسرانه را از یکدیگر تفکیک می‌کنند. بر تن دختران لباس صورتی می‌پوشند و رنگ آبی مختص لباس پسران است. رنگ‌ها، به‌خصوص رنگ‌های شاد تأثیرات شگرفی بر ذهن و احساس و روحیه کودک می‌گذارد. قبل از راه اندازی فروشگاه لباس بچه گانه باید درباره روان‌شناسی رنگ‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید و بدانید رنگ قرمز، رنگ اصلی رنگ‌های گرم است و رنگ‌های نارنجی، زرد و قهوه‌ای را در برمی‌گیرند.

این گروه از رنگ‌ها باعث شادی خوشحالی و هیجان کودک شما خواهند شد. رنگ‌های آبی، سبز و بنفش نیز جزء گروه رنگ‌های سرد هستند و برای کودک شما آرامش و صلح را فراهم می‌کنند. از ویژگی‌های منحصر به فرد رنگ سبز نیز برقراری ارتباط بین کودک و طبیعت است. پوشاک بچه گانه آبی تیره و یا سرمه‌ای هم به افزایش اعتماد به نفس کودک شما کمک می‌کند.

راه‌اندازی مغازه پوشاک کودک (بچه گانه) در 10 مرحله:

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار را در دست دارید. پس آماده برداشتن قدم‌های بعدی هستید. فرایند راه اندازی فروش لباس بچه گانه چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. گروه نرم افزاری محک، مراحل راه اندازی مغازه پوشاک بچه گانه را برای شما گردآوری کرده است. این مراحل تضمین می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شود، به درستی ثبت گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برنامه ریزی برای کسب و کار

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. موضوعات مهمی که باید بررسی شوند، عبارت‌اند از:

  1. هزینه راه اندازی تولیدی پوشاک بچه گانه چقدر است؟
  2. بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟
  3. راه اندازی مغازه لباس بچه گانه چگونه کسب درآمد می‌کند؟
  4. نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟
 هزینه‌های راه‌اندازی مغازه پوشاک بچه گانه چقدر است؟

هزینه‌های راه اندازی مغازه پوشاک بچه گانه چقدر است؟

به‌عنوان یک کارآفرین موفق باید بتوانید سرمایه اولیه خود را برای خرج در چهار عنوان زیر مدیریت کنید:

  1. رهن و اجاره مغازه لباس کودک
  2. هزینه دکوراسیون
  3. هزینه تهیه اجناس مغازه
  4. مراحل گرفتن مجوز
  • هزینه رهن و اجاره مغازه لباس فروشی بچه گانه:

سرمایه لازم برای راه‌اندازی پوشاک بچه گانه به مکان و موقعیت مغازه بستگی دارد. مغازه بچه گانه شما می‌تواند در بالای شهر، نقاط متوسط و یا پایین شهر راه‌اندازی شود. قطعاً قیمت رهن یا اجاره مغازه‌ای که در خیابان اصلی و یا ورودی یک پاساژ واقع شده باشد با مغازه دیگری که طبقه پایین یک پاساژ و یا یک کوچه فرعی است متفاوت است. طبیعی است که هزینه راه‌اندازی مغازه لباس بچه گانه در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها نیز بالاتر است. این هزینه چیزی در حدود 100 تا 200 میلیون تومان برآورد شده است.

  • هزینه دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه و ماکت‌ها و مدل‌ها:

یکی از مشاغلی که به دکوراسیون زیبا و چشم نواز، نورپردازی عالی و رؤیایی و چینش زیبای محصولات نیاز دارد، مغازه فروش پوشاک بچه گانه است. به‌صورت میانگین، لباس‌هایی که در ویترین مغازه لباس کودک و تن مانکن‌ها دیده می‌شوند، نسبت به لباس‌هایی که در قفسه‌ها چیده شده‌اند، شانس فروش بیشتری دارند. این هزینه چیزی در حدود 50 میلیون تومان برآورد شده است.

  • هزینه تهیه اجناس مغازه پوشاک:

هزینه تهیه اجناس مغازه پوشاک کاملاً به نوع لباسی که می‌خواهید بفروشید، دارد. با توجه به طیف محصولات ارائه شده در مغازه لباس بچه گانه، هزینه راه‌اندازی این کسب و کار متغیر خواهد بود. به طور کلی برای راه‌ اندازی مغازه لباس فروشی بچه گانه به ازای هر متر مربع به ۳ الی ۴ میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز خواهید داشت.

به طور کلی می‌توان از فرمول زیر برای محاسبه حداقل هزینه خرید جنس برای راه‌اندازی مغازه پوشاک بچه گانه استفاده کرد:

2 × متراژ مغازه = حداقل میزان هزینه برای خرید جنس بچه گانه در ابتدای کار

برای مثال اگر مغازه لباس بچه گانه شما 20 متر باشد، حداقل باید 40 میلیون تومان جنس برای مغازه خود خرید کنید تا مغازه پر به نظر برسد و در نگاه مشتری‌های با سلایق مختلف جذابیت کافی را داشته باشد.

هزینه‌های ثابت یک مغازه پوشاک بچه گانه چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل خود در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌شود برای داشتن پس‌انداز، بخشی از اقلام را در انبار خود نگهداری کنید تا در روز مبادا برای تأمین بودجه به فروش برسانید.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

هر کسی که در انتظار بچه‌دارشدن است، بچه دارد، یا کسانی که بچه‌های بامزه را می‌شناسد. در حالی که با یک مغازه مجلل‌تر می‌توان سود بیشتری به ازای هر کالا به دست آورد، یک فروشگاه ارزان قیمت هم همیشه تقاضای بالایی خواهد داشت. عملاً تمام والدین خوش قلب دنیا مشتریان بالقوه شما هستند.

درآمد مغازه پوشاک بچه گانه چقدر است؟

درآمد مغازه پوشاک کودک چقدر است؟

مغازه لباس بچه گانه دارای سود نسبتاً بالا و قابل توجهی در ایران است. اگر لوکیشن مناسبی را برای مغازه خود انتخاب کنید و اجناس خود را از مراکز معتبر خریداری کنید، تا همیشه مشتریان خود را خواهید داشت. با توجه به سن رشد کودکان و توجه ویژه خانواده‌ها به لباس و پوشاک کودکان و تنوع بالای محصولات، سرمایه گذاری درشغل لباس بچه گانه بسیار سود اور است و درآمد بالایی را به همراه دارد. در حالت عادی سود فروش

لباس کودک به 30 تا 50 درصد می رسد.

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

قبل از راه اندازی فروشگاه لباس بچه گانه باید بدانید که انتخاب نام مناسب بسیار مهم و چالش برانگیز است. اگر قبلاً نامی برای فروشگاه خود انتخاب نکرده‌اید از صاحبان مغازه پوشاک بچه گانه کمک بگیرید.

هنگام راه اندازی مغازه لباس بچه گانه و ثبت آن، توصیه می‌کنیم نامی انتخاب کنید که در پلتفرم‌های زیر موجود بوده و کسی آن را انتخاب نکرده باشد:

  • در دسترس بودن نام در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای فروش اینترنتی پوشاک بچه گانه
  • در دسترس بودن نام فروشگاه در دامنه وب برای فروش از درگاه سایت

مرحله 2: شریک کاری پیدا کنید

متداول‌ترین انواع ساختار کسب و کار شراکتی عبارت‌اند از: مالکیت انحصاری یا محدود، مشارکت LLP، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) .

ایجاد یک کسب و کار شراکتی از نوع LLC از شما و کسب و کارتان محافظت می‌کند. شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که برای تشکیل و ثبت آن، حضور حداقل دو شریک لازم است و مسئولیت شرکا به میزان سرمایه‌ای است که به شرکت آورده‌اند. به بیانی دیگر، اگر از مغازه پوشاک بچه گانه شما شکایت شود و دارایی فروشگاه برای پرداخت بدهی آن کافی نباشد، شرکای شما با مسئولیت محدود به میزان سرمایه‌ای که به شرکت آورده‌اند، مسئول پرداخت آن بدهی خواهند بود. مازاد بر آن، طلبکاران نمی‌توانند بدهی‌های خود را از دارایی و اموال شخصی شرکای مغازه مطالبه کنند.

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 4: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه‌اندازی فروشگاه پوشاک بچه گانه، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از مغازه شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

مرحله 5: خرید نرم افزار حسابداری لباس بچه گانه

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد لباس کودک برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری لباس بچه گانه محک که از دسته برنامه های حسابداری فروشگاهی است می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

مرحله 6: کسب مجوزهای لازم

عدم دریافت مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما گردد. پس در همان مراحل اولیه راه‌اندازی مغازه پوشاک بچه گانه نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

چطور جواز کسب مغازه پوشاک بچه گانه را بگیریم؟

برای دریافت مجوز فروشگاه پوشاک بچه گانه از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مراجعه به اتحادیه صنف فروشگاه پوشاک
  • ثبت در خواست و تکمیل فرم تقاضای پروانه کسب و دریافت رسید
  • ارائه مدارک مورد نیاز
  • بررسی مدارک توسط بازرسین کمیسیون بازرسی اتحادیه محل واحد صنفی و تهیه گزارش
  • ارائه یکی از مدارک زیر برای تعیین وضعیت ملکی:
  1. سند مالکیت به نام متقاضی
  2. اجاره‌نامه رسمی به نام متقاضی
  3. اجاره‌نامه عادی (با اخذ تعهد محضری) به نام متقاضی
  4. مبایعه‌نامه به نام متقاضی
  5. حکم قطعی دادگاه مبنی بر الزام به تنظیم سند اجاره
  6. رسید پرداخت اجاره بهای معتبر
  7. قرارداد اجاره محل کسب با ادارات و سازمان‎های دولتی، نهادها، شهرداری، شرکت‎های تعاونی مسکن و شرکت‎های خاص صنفی، شرکت‎های تحت پوشش سازمان‎های دولتی و نهادها
  • ارائه یکی از مدارک زیر برای تعیین وضعیت نظام وظیفه آقایان لازم است :
  1. گواهی پایان خدمت
  2. گواهی معافیت دائم
  3. گواهی اشتغال به تحصیل
  4. گواهی معتبر مبنی بر داشتن معافیت پزشکی از حوزه نظام وظیفه
  5. دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت در مدت اعتبار آن
  • استعلام از ادارات ذی‌ربط و ارائه مدارک زیر شامل:
  1. گواهی مرکز بهداشت شهرستان و ارائه کارت معاینه پزشکی فردی جهت صنف‎های مشمول (موارد خوردنی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی)
  2. گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر
  3. گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  4. موافقت اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی
  5. گواهی گذراندن دوره آموزش (حداقل ۱۰ ساعت) از مؤسسه آموزشی معتبر (مورد تأیید کمیسیون نظارت شهرستان مربوط)
  6. ارائه هرگونه مدرک مبنی بر تشکیل پرونده یا ارائه هر یک از اوراق پرداخت مالیاتی
  7. داشتن گواهی‎نامه مهارت فنی
  8. اختصاص کد شناسه ده رقمی (ملت کارت) و الصاق آن به پروانه کسب (جواز کسب)
  9. اختصاص برچسب شناسه صنفی مطابق با کد ده رقمی
  • بررسی پرونده توسط رئیس یا در غیاب او توسط نایب رئیس اتحادیه
  • در نهایت ارائه پروانه کسب به متقاضی

مرحله 7: تشکیل پرونده بیمه برای مغازه پوشاک بچه گانه

راه اندازی فروشگاه لباس کودک شما علاوه بر جواز کسب به بیمه هم برای ادامه فعالیت ایمن احتیاج دارد. از مهم‌ترین اقداماتی که یک فروشگاه تازه تأسیس باید انجام دهد امور بیمه‌ای و تشکیل پرونده بیمه فروشگاه تازه تأسیس است. گرفتن کد کارگاهی اولین مرحله برای انجام امور بیمه‌ای مغازه پوشاک بچه گانه تازه تأسیس شما است. پس از آنکه کارفرما کد کارگاهی دریافت کرد می‌تواند با معرفی افراد شاغل در فروشگاه خود، لیست بیمه آنها را رد کند.

مرحله 8: برند مغازه پوشاک بچه گانه خود را تعریف کنید

برند و نام تجاری شما همان چیزی است که هویت فروشگاه شما به حساب می‌آید. یک برند قوی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شود.

مزایای ثبت برند فروشگاه لباس بچه گانه چیست؟

  • ثبت برند ضمانت کننده این است که مشتریان قادرند محصولات را از یکدیگر تشخیص بدهند.
  • ثبت برند فروشگاه‌ها را قادر می‌سازد تا بتوانند محصولات و خدماتشان را از همدیگر متفاوت کنند.
  • ثبت برند وسیلهٔ بازاریابی و پایه و اساس ایجاد معروفیت فروشگاه‌ها می‌باشد.
  • با ثبت برند اجازه استفاده از آن‌ها به اشخاص ثالث داده می‌شود.
  • ثبت برند جزء الزامی و ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی فروشگاه‌ها می‌باشند.
  • این امکان وجود دارد که ثبت برند، سرمایه و دارایی با ارزش یک فروشگاه محسوب شود.
  • ثبت برند فروشگاه را تشویق می‌نماید تا در محافظت و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  • ثبت برند جهت اخذ وام نیز سودمند می‌باشد.

مرحله 9: فروش اینترنتی لباس بچه گانه

بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو، قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کارتان است. وب سایت در حقیقت همانند یـک تابلوی مغازه و یا ویترین مغازه پوشاک بچه گانه شما اســت و کسب و کار شما توسط وب سایت در معرض عموم مشتریان قرار می‌گیرد. نکته مهمی که وجود دارد این است کـه مشتریان شـما از یک محله و یا حتی یک شهر نخواهد بود بلـکه تمام کسانی که از بستر اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند مشتریان کسب و کار شـما باشند. وب سایت مغازه پوشاک بچه گانه باعث افزایش تعداد مشتریان شده و به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

چگونه مغازه پوشاک بچه گانه خود را تبلیغ کنیم؟

نام برند پوشاک شما باید هر جایی که والدین کودکان رفت و آمد می‌کنند دیده شود. این مکان‌ها می‌تواند شامل کتابخانه، مراکز مدنی، سالن‌های ورزشی، و حتی متروها و دیگر وسائل نقلیه باشد. می‌توانید یک وب‌سایت با وبلاگ پر از توصیه‌ برای پرورش کودکان طراحی کنید. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید تا دائماً با والدین کودکان تعامل داشته باشید. پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها هم می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت مغازه شما بیاورد.

مرحله 10: تلفن مغازه خود را راه‌اندازی کنید

راه‌اندازی تلفن برای کسب‌وکارتان یکی از بهترین راه‌ها برای جدا سازی زندگی شخصی از زندگی تجاری شماست. این تنها مزیت نیست؛ همچنین به شما کمک می‌کند تا ارتباط بین شما و مشتریان کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می‌بخشد. تماس مشتریان با شما در جلب اعتماد مشتریان بالقوه نیز تأثیرگذار است.

آیا راه اندازی مغازه پوشاک بچه گانه برای شما مناسب است؟

اگر از کار با خانواده‌ها و کودکان و چالش‌های بازاریابی لذت می‌برید، راه اندازی فروشگاه لباس بچه گانه بهترین گزینه برای شما است. مدیریت کسب و کار بخش بزرگی از وظایف شما خواهد بود، بنابراین فرد مناسب این کار باید دانش یا تجربه قوی در این زمینه داشته باشد.

مهارت‌های مدیر فروشگاه لباس بچه گانه چیست؟

قبل از راه‌اندازی مغازه پوشاک باید مهارت‌های خود در حوزه‌های زیر را تقویت کنید:

  • مهارت مدیریت کسب و کار
  • اطلاع از سبک‌های پرطرف‌دار و ترند روز
  • مهارت‌های حسابداری
  • رویه‌های کنترل موجودی
  • مراحل استخدام و آموزش پرسنل
  • بهترین شیوه‌های خدمات مشتری
  • سبک‌ها، محصولات و قیمت‌های کنونی محصولات بچه گانه
  • جمعیت شناسی مکان مورد نظر
  • پیش بینی سود پوشاک بچه گانه و زیان دقیق برای یک راه‌اندازی

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری فروشگاه لباس بچه گانه محک

همیشه مدیریت هزینه‌ها در مغازه پوشاک بچه گانه برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و محاسبه هزینه راه اندازی تولیدی پوشاک بچه گانه به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است. با خرید نرم افزار حسابداری مغازه پوشاک بچه گانه محک می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در مغازه پوشاک بچه گانه را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی فروشگاه لباس بچه گانه ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری فروشگاه خود نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

12 پاسخ

  1. سلام. من میخوام یه تولیدی کوچک لباس یا روکش صندلی و……راه اندازی کنم کسی تجربه ای داره کمکم کنه که از کجا شروع کنم؟کدوم بهتره؟
    ممنون از مقاله خوبتون.

  2. سلام و درود
    برای گرفتن مجوز فروشگاه پوشاک از چه طریقی باید اقدام کنم؟ چون مثل اینکه فرایند دریافت مجوز اینترنتی شده ممنون میشم راهنمایی کنید.

  3. مطالب بسیار جامع و عالی بود ومن را برای رسیدن به هدفم راهنمایی کرد
    بسیار مقبول

    1. سلام وقتتون بخیر
      تصمیم گرفتم مغازه پوشاک کودک ونوجوان بزنم
      با این دلار و نرخ ها برای یه شهر کوچیک و بازار متوسط چقد سرمایه نیازه؟؟
      وه اینکه من هیچگونه پیش زمینه ای از مغازه داری ندارم بنظرتون ریسک کارم بالاس؟چون سرمایم درواقع وام هستش

  4. بااینکه اطلاعی از کار پوشاک بچه که میخوام شروع کنم نداشتم ولی استوارترم کردین و اطلاعات مفیدی کسب کردم ممنون ازتون

  5. سلام روز بخیر
    من عمده فروشی پوشاک بچگانه دارم
    خوشحال میشم در خدمتتون باشم
    ٠۹۱۶۵٠۱۹۱۳۴

    1. سلام 09386927971 لینک کانال تلگرام پیج اینستا اگر دارید برام پیامک کنید

  6. سلام من قبلا مغازه تایپ وتکثیر داشتم وبا خانواده ها وبچه ها سرکارداشتم والان هم براساس تجارب خانم درفروش اینترنتی وخانگی میخوام لباس فروشی برنم نظر شما چیه ممنون

  7. سلام فروش لباس بچه گانه از بازار بزرگ تهران دارم غیر از اونجا دیگه از کجا میتونم کا شیک و خاص پیدا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری