جستجو
Close this search box.

هشتمین همایش گروه نمایندگان محک

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

هشتمین همایش گروه نمایندگان محک در تاریخ 24 مرداد ماه سال 93 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

فهرست مطالب

شرکت مشاور نرم افزار محک کار خود را از سال 1384 در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری آغاز کرده و محصولات خود را با نام تجاری نرم افزار حسابداری محک روانه بازار نموده است و تا امروز موفق به ایجاد 4 دفتر اصلی در تهران و مشهد، 15 نمایندگی رسمی، 37 مرکز فروش و خدمات، و 75 مرکز فروش در سراسر کشور شده و همواره به دنبال جذب نمایندگی فعال در سراسر ایران می‌باشد.

این شرکت سالانه 2 بار همایشی با عنوان همایش گروه نمایندگان محک برگزار می‌نماید که هدف از برگزاری این همایش‌ها آموزش نمایندگان در زمینه‌های فروش، پشتیبانی، مدیریت و محصولات و همچنین ایجاد انگیزش و افزایش توانایی کار تیمی به جهت بالا بردن بازدهی و افزایش فروش محصولات و همچنین آشنایی با استراتژی و برنامه‌ها و اهداف جدید شرکت می‌باشد.

این همایش همواره با حضور مدیران، اعضای هلدینگ مجموعه محک، کارکنان این مجموعه و همچنین اساتید برجسته مدیریت، فروش و بازایابی کشور برگزار میگردد.

از برنامه‌های این همایش میتوان به سخنرانی رئیس هیئت مدیره محک، سخنرانی مدیریت عامل، سخنرانی مدیر بخش تولید و توسعه محصول، سخنرانی اساتید در زمینه موفقیت، کسب و کار، روش‌ها و راهکارهای افزایش فروش، کسب ارتباط پویا در تجارت، برگزاری قرعه کشی بین نمایندگان موفق در فصل گذشته، تقدیر و تشکر از پرسنل و نمایندگان مجموعه، اهدای جوایز، پذیرایی و اجرای موسیقی زنده در اختتامیه همایش نام برد.

شرکت مشاور نرم افزار محک در راستای توسعه شبکه فروش و خدمات خود برای دسترسی آسان مشتریان به محصولات و افزایش سرعت پاسخگویی در پشتیبانی مشتریان، همواره به دنبال جذب نماینده فعال در تمامی نقاط کشور می‌باشد.

تمامی شرکت‌ها و موسساتی که در زمینه بازاریابی و فروش، حسابداری و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند می‌توانند درخواست خود را از طریق فرم درخواست نمایندگی ارسال نمایند.

هشتمین همایش نمایندگان گروه نرم افزار حسابداری محک با حضور نمایندگان سراسر کشور، اعضای هیئت مدیره شرکت، تعدادی از پرسنل واحدهای تولید، پشتیبانی، بازرگانی و غیره برگذار شد. مجری این همایش جناب آقای میلاد اسلام زاده مجری توانمند صدا و سیما و سخنرانان آن جناب آقای فرزاد فرهوش (رئیس هیئت مدیره)، آقای فرهاد فرهوش (مدیر عامل)، مهندس عباس دهقانی (مدیر تولید و توسعه)، دکتر شیخ زاده، دکتر کامران صحت و مهندس رضا مصطفایی بودند.

این همایش روز 24 مرداد ماه سال 93 از ساعت 8 الی 19 در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگذار گردید.

در این مراسم از نمایندگان برتر تقدیر و تشکر بعمل آمد و تندیس محک به همراه لوح تقدیر به عنوان یادبود به آنان اهدا گردید. همچنین طی مراسم قرعه کشی به تعدادی از حاظرین جوایزی اهدا گردید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری