جستجو
Close this search box.

راه‌ اندازی مغازه لوازم خانگی

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی مغازه لوازم خانگی مانند هر کسب‌وکار دیگری چالش‌های خاص خود را دارد. اگر شغل لوازم خانگی را انتخاب کرده ‌اید، باید بدانید که رقابت در بازار لوازم خانگی شدید است. بنابراین، برای این که ایده مغازه لوازم خانگی را به واقعیت تبدیل کنید باید تمامی ‌جوانب را بررسی کنید و بی‌گدار به آب نزنید. در این مقاله از گروه نرم افزار حسابداری محک به بررسی مراحل را اندازی مغازه لوازم خانگی می پردازیم و لیست وسایل مغازه لوازم خانگی را معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

پیشنهاد می کنیم فایل صوتی مقاله را گوش کنید.

چرا فروش لوازم خانگی یک شغل خوب محسوب می‌‌شود

لوازم خانگی علاوه بر راحت‌ترکردن کارهای روزمره، تاثیر زیادی روی دکوراسیون دارند. نیاز همیشگی به لوازم خانگی و تقاضای پایدار آن  از جمله دلایلی هستند که راه‌ اندازی مغازه لوازم خانگی را به یک کسب‌وکار خوب تبدیل کرده‌اند. در حال حاضر، تولیدکننده‌های داخلی تقریبا ۶۰ درصد از نیاز بازار را برآورده می‌کنند و ۴۰ درصد باقیمانده توسط تولیدکننده‌های خارجی تامین می‌‌شود. در نتیجه، هیچ کمبودی در عرضه لوازم خانگی وجود ندارد و فروشندگان به دلیل عدم موجودی کافی موقعیت فروش را از دست نمی‌‌دهند.

یکی دیگر از نکات مثبت راه اندازی مغازه لوازم خانگی این است که فروش لوازم خانگی امنیت بالایی دارد. به عبارت دیگر، کسانی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی کار می‌‌کنند به ندرت دچار آسیب‌ ناشی از حواث شغلی می‌شوند. فروش لوازم خانگی به فعالیت فیزیکی زیادی نیاز ندارد و در صورتی که نمایندگی خدمات نباشید، می‌توانید هر ساعتی که دوست دارید مغازه را باز یا تعطیل کنید.

چرا فروش لوازم خانگی یک شغل خوب محسوب می‌‌شود

اطلاعات لازم برای راه اندازی مغازه لوازم خانگی

اگر ایده راه اندازی مغازه لوازم خانگی به ذهن‌تان خطور کرده است و تصمیم دارید وارد این مسیر شغلی شوید، قبل از هر کاری باید از انواع لوازم خانگی و برند‌های مختلف شناخت کامل پیدا کنید. شما باید ویژگی‌ها و طرز کار تمام لوازم خانگی را بلد باشید و بتوانید آن را برای مشتری توضیح دهید.

اقدامات لازم پیش از احداث فروشگاه لوازم خانگی

ایده افتتاح یک مغازه لوازم خانگی با یک جا نشستن عملی نمی‌‌شود و به تلاش زیادی نیاز دارد. راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی چند مرحله دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

تدوین طرح کسب‌وکار

اولین کار قبل از راه اندازی مغازه لوازم خانگی توسعه دادن طرح کسب و کار است. طرح راه اندازی مغازه لوازم خانگی تمام جزئیات مربوط به عملیات، امور مالی و شیوه‌های بازاریابی را مشخص می‌کند. به عنوان مثال، طرح احداث فروشگاه لوازم خانگی باید اهداف زیر را مشخص کند: 

  • سرمایه لازم برای اجرایی کردن ایده فروشگاه لوازم خانگی چقدر است؟
  • مشتری هدف کیست؟
  • رقیب‌های اصلی در بازار چه کسانی هستند؟
  • سرمایه مورد نیاز برای راه‌ اندازی این فروشگاه از کجا تامین می‌شود؟
  • چه نوع تامین‎کننده‌ای را باید انتخاب کرد، بهترین تامین‌کننده کدام است و از کجا می‌توان آن را پیدا کرد؟
  • میزان تنوع و طیف قیمت کالاها چقدر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح کسب و کار کلیک کنید.

رهن یا اجاره کردن مغازه

در انتخاب مکان مناسب برای احداث مغازه لوازم خانگی باید به چند نکته توجه کنید. لوازم خانگی معمولا بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال می‌‌‌کنند، در نتیجه باید یک مغازه بزرگ اجاره کنید. برای راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی بهتر است مغازه ‌ای انتخاب کنید که در مسیر رفت ‌و آمد مشتریان هدف باشد. شاید وسوسه شوید که یک مغازه در خیابان‌های ارزان ‌تر اجاره کنید‌، ولی فراموش نکنید هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین شلوغی و رفت‌و‌آمد شود.

سود لوازم خانگی چند درصد است؟

اخذ مجوز برای راه اندازی شغل لوازم خانگی

برای احداث فروشگاه لوازم خانگی یا هر کسب‌وکار دیگری باید از واحد صنفی مربوط به آن پروانه کسب بگیرید. برای این کار می‌توانید به صورت اینترنتی در سامانه صدور پروانه کسب ثبت نام کنید. در صورتی که مدارک‌‌تان تکمیل باشد و شرایط لازم را داشته باشید، حداکثر در عرض یک ماه مجوز راه‌ اندازی را از طریق پست الکترونیکی دریافت خواهید کرد.

برای دریافت پروانه کسب می توانید مراحل زیر را طی کنید.

  • ورود به درگاه ملی مجوزهای کشوری (mojavez.ir)
  • ثبت نام در سایت و ثبت درخواست دریافت پروانه کسب
  • ورود به سایت ایرانیان اصناف
  • انتخاب رسته شغلی و تکمیل اطلاعات
  • بارگذاری مدارک درخواستی
  • احراز اطلاعات توسط کارشناس
  • بازدید از واحد صنفی توسط کارشناس
  • دریافت تأییدیه جواز کسب
  • پرداخت هزینه حق عضویت
  • صدور پروانه کسب

انتخاب تامین کننده مناسب

بعد از اجاره کردن مغازه، گرفتن مجوز و انتخاب کردن کالاهایی که قصد دارید بفروشید باید یک منبع مناسب برای تامین اجناس فروشگاه پیدا کنید. سه روش مختلف برای تامین کالا وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

خرید از بنکدار یا عمده فروش

اولین روش خرید از بنکدار یا عمده فروش است. بنکدار در حقیقت یک واسطه است که کالا را در مقیاس بزرگ به صورت مستقیم از تولیدکننده یا واردکننده می‌خرد و آن را به خرده فروش‌ها می‌فروشد. یکی از مزیت‌های مهم خرید از بنکدار این است که اگر کسب‌وکارتان موفق باشد و شناخته شده باشید می‌توانید با چک خرید کنید.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

 خرید مستقیم

روش دوم خرید بدون واسطه از تولیدکننده یا واردکننده است. در این روش دیگر هزینه واسطه به قیمت کالا اضافه نمی‌شود و می‌توانید اجناس را با قیمت پایین‌تر بخرید. البته مشکل بزرگ خرید مستقیم این است که به سرمایه زیادی نیاز دارد، زیرا تولید کننده‌ها و وارد کننده‌ها کالا را در تعداد زیاد می‌فروشند. در نتیجه بیشتر کسانی که قصد راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی دارند، قادر به انجام این کار نیستند.

اخذ نمایندگی

روش سوم گرفتن نمایندگی یک برند خاص است. در این روش، بعد از احداث فروشگاه لوازم خانگی به راحتی توسط تولید کننده تامین می‌شوید و نیازی نیست مدام قیمت‌های عمده فروش‌های مختلف را مقایسه کنید. برای گرفتن نمایندگی باید شرایط مشخص شده را داشته باشید. این شرایط می‌تواند شامل متراژ فروشگاه، دکوراسیون و فضای داخلی، تعداد پرسنل و موارد دیگر باشد. یکی از معایب این روش این است که فقط می‌توانید محصولات برند تامین‌کننده را بفروشید. بنابراین، قبل از گرفتن نمایندگی در مورد برند تحقیق کنید. به عنوان مثال، آیا محصولات آن به اندازه کافی متنوع است؟ آیا به اندازه کافی خوش‌نام است؟ آیا خدمات پس از فروش ارائه می‌کند؟

آماده ‌سازی فروشگاه

چیدمان اجناس در فروشگاه تاثیر زیادی روی تصمیمات مشتری و افزایش فروش دارد. سعی کنید اجناس را به نحوی در فروشگاه بچینید که فضای کافی برای رفت‌وآمد وجود داشته باشد و مشتری بتواند از نزدیک هر جنسی را ببیند و آن را بررسی کند. علاوه بر این، نورپردازی فروشگاه، رنگ‌های به کار رفته در آن و موسیقی پس زمینه نیز روی رفتار خرید مشتری تاثیر می‌گذارد. ویترین فروشگاه مهم‌ترین عامل جذب مشتری و افزایش فروش است. در صورتی که فروشگاه‌های لوازم خانگی متعددی در نزدیکی شما وجود دارد، سعی کنید با یک ویترین متفاوت فروشگاه‌تان را متمایز کنید. اگر برای راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی یک مغازه بزرگ اجاره کرده‌اید و اجناس زیادی دارید، بهتر است چند پرسنل دیگر مانند فروشنده و کارگر خدماتی استخدام کنید تا بهتر بتوانید فروشگاه را مدیریت کنید.

برنامه‌ریزی برای افتتاحیه فروشگاه

وقتی به مراحل پایانی راه اندازی مغازه لوازم خانگی رسیدید، یک افتتاحیه بزرگ را برنامه‌ریزی کنید. نیازی نیست هزینه زیادی برای این کار در نظر بگیرید، بلکه کاری کنید مانند یک جشن یا رویداد هیجان‌انگیز به نظر برسد تا افراد زیادی در آن شرکت کنند. نکته مهمی‌که باید به آن توجه کنید زمان‌بندی است. افتتاح کردن فروشگاه صبح روز شنبه منطقی نیست. به جای آن، عصر پنجشنبه که بیشتر مردم برای تفریح بیرون می‌‌روند زمان ایده‌آلی برای افتتاحیه است. همچنین، تاریخ و ساعت دقیق افتتاحیه فروشگاه را از چند هفته قبل از طریق رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های بازاریابی اطلاع ‌رسانی کنید.

هزینه‌های راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی

هزینه‌های اصلی احداث فروشگاه لوازم خانگی شامل رهن یا اجاره مغازه،‌ گرفتن مجوز کسب، تامین موجودی اولیه، حمل و نقل و نرم افزار حسابداری است. سرمایه مورد نیاز برای احداث فروشگاه لوازم خانگی در مقایسه با بعضی از کسب‌وکارهای دیگر نسبتا زیاد است. از یک طرف، اجناسی که در این فروشگاه عرضه می‌‌شوند قیمت بالایی دارند. از طرف دیگر، لوازم خانگی معمولا بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال می‌‌کنند. در نتیجه، باید یک مغازه بزرگ رهن یا اجاره کنید.

علاوه بر این هزینه‌‌های ضروری، شاید لازم باشد بخشی از سرمایه ‌راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی را صرف دکوراسیون مغازه و تبلیغات کنید. دکوراسیون و تبلیغات همیشه ضروری نیست، ولی تاثیر زیادی روی جذب مشتری و افزایش فروش دارد.

سود لوازم خانگی چند درصد است ؟

سود لوازم خانگی چند درصد است؟

یکی از سوالاتی که اکثر افراد قبل از راه اندازی این کسب و کار مطرح می کنند این است که سود لوازم خانگی چند درصد است؟ برای تعیین سود لوازم خانگی برخی از پارامترها مهم هستند و بی تردید در این بین، موضوع انصاف هم باید مد نظر همه مغازه داران این صنف باشد. برای تعیین درصد سود لوازم خانگی برخی اعداد اعلام می شود که مثلا اگر قیمت فلان کالا بیش از عددی بود، چند درصد و اگر بیش از یک عدد دیگر بود چند درصد سود مجاز است که بر روی کالاهای لوازم خانگی لحاظ شود. مثلا در برخی از منابع خبری گفته شده است که سود لوازم خانگی با قیمت بیش‌ از یک میلیون تومان هفت درصد و با قیمت کمتر از یک میلیون تومان ۱۰ درصد است. البته بی تردید چنین موضوعاتی گاهی به عرف هم برمیگردد که در شهرهای گوناگون می تواند تفاوت هایی داشته باشد.

لیست وسایل مغازه لوازم خانگی

همانطور که می‌دانید تنوع لوازم خانگی بسیار بالا است. یعنی اگه بخواهیم لیست وسایل مغازه لوازم خانگی را به چند گروه تقسیم کنیم این گونه می توان گفت:

  • لوازم آشپزخانه و پذیرایی: مانند بشقاب، لیوان، قاشق، انواع سرویس‌های غذاخوری و…
  • لوازم دکوراتیو: مانند مبلمان، ساعت، آینه، تابلو، میز و…
  • لوازم صوتی و تصویری: مانند تلویزیون، میز تلویزیون، سینما خانگی، پخش‌کننده‌ها، تلفن و…
  • لوازم برقی: مانند یخچال، فریزر، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی، آبمیوه‌گیری و …
نرم افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی محک

نرم افزار حسابداری لوازم خانگی

بدون شک مدیریت یک کسب‌وکار بدون یک نرم افزار حسابداری خوب امکان‌پذیر نیست. استفاده از چنین نرم‌افزاری خطا در محاسبات را کاهش می‌دهد، دقت مدیریت امور مالی را بالا برده و هزینه‌های عملیاتی را کم می‌کند. اگر می‌خواهید برای راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی اقدام کنید، اولویت شما ابتدا باید سرمایه‌گذاری روی یک نرم افزار حسابداری خوب باشد. یکی از گزینه های خوبی که پیش روی شماست نرم افزار حسابداری لوازم خانگی محک است که جز سیستم حسابداری فروشگاهی به حساب می‌آید و برای رفع نیازهای حسابداری شما در این شغل طراحی شده و روانه بازار گردیده است.

محک انواع نرم ‌افزارهای حسابداری عمومی و تجاری خود را به شکل ساده، اما حرفه‌ای طراحی کرده است تا بتواند به بهترین شکل نیازهای گوناگون کاربران فراوان خود را به بهترین شکل برآورده کند. نرم افزار حسابداری ویژه صنف لوازم خانگی محک کاملا با توجه به نیازهای فروشندگان لوازم خانگی طراحی شده است و امکانات گوناگونی را در اختیار آن‌ها قرار داده است که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • قابلیت تعریف کردن جزئیات کالاها، به عنوان مثال مدل، ابعاد، شرکت تولیدکننده و سایر موارد
  • نمایش موجودی مغازه و انبار و هشدار دادن در مورد کمبود کالا
  • حذف خودکار کالای فروخته شده از فهرست موجودی فروشگاه و انبار
  • قابلیت تغییر دادن قیمت فروش کالاها به شکل گروهی
  • صدور فاکتور برای انواع روش‌های فروش نقدی، قسطی و با چک
  • قابلیت استفاده از چند دستگاه کارت‌خوان برای تسویه
  • گزارش‌دهی متنوع
  • برآورد میزان سود بدست آمده از اجناس، تامین کنندگان یا مشتریان خاص
  • نمایش اطلاعات به شکل آماری در نمودار

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی این باشد که محدودیت‌های فروشگاه فیزیکی را میتوان کنار زد. تعداد مشتریان فروشگاه فیزیکی ارتباط مستقیمی با محل فروشگاه خواهد داشت. بعنوان مثال درآمد یک مغازه لوازم خانگی در محلی که بورس مغازه لوازم خانگی است با درآمد مغازه‌ای در یک شهر کوچک بسیار متفاوت خواهد بود. اما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی این گونه نیست و هرکسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند خیلی راحت خرید خود را انجام دهد.

افراد زیادی هستند که تصور می‌کنند راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و فروش محصول در اینترنت کار دشواری است. همین تفکر اشتباه باعث خواهد شد به سراغ راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نروند. به همین دلیل در این قسمت از مقاله میخواهیم برای شما روشن کنیم که اینگونه نیست و راه اندازی فروشگاه اینترنتی حتی از تاسیس مغازه هم آسان تر است. برای داشتن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تنها لازم است چند مرحله زیر را طی کنید:

یک بخش از بازار را برای فعالیت انتخاب نمایید

یکی از اشتباهات رایج برای فروش لوازم خانگی در فضای مجازی این مورد است که تعداد زیادی محصول را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه نمایید. شاید تصور کنید که با این کار تنوع محصولات فروشگاه خود را بالاتر خواهید برد اما عرضه تعداد زیادی محصول فقط کار شما را برای شروع دشوارتر می‌کند. اگر فقط روی یک بخش از بازار تمرکز داشته باشید و محصولات دسته‌ای خاص را اینترنتی بفروشید، خیلی زودتر به نتیجه خواهید رسید. بعنوان مثال می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش یخچال و فریزر تاسیس کرده و تنها روی این بخش از بازار لوازم خانگی فعالیت نمایید.

انتخاب روش فروش محصول

فروش محصول در فضای مجازی محدود به یک روش نیست. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی محصول خود را به صورت اینترنتی بفروشید. مثلا فروش لوازم خانگی از طریق اینستاگرام، در مارکت پلیس ها و …

شخصی‌سازی و آماده‌سازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

بعد از این که یکی از روش‌های گفته شده برای ساخت فروشگاه اینترنتی را انتخاب کردید نوبت به فراهم کردن مقدمات کار می‌رسد. همه افراد بعد از تهیه مغازه، ویترین و دکوراسیون آن را به زیبایی طراحی می‌کنند. چون این کار تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. در فروشگاه اینترنتی هم باید از همان ابتدا روی ظاهر و طراحی فروشگاه سرمایه گذاری کنید. اگر فروشگاه اینترنتی خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اید باید بایو زیبایی بنویسید و پست‌های جذابی برای پیج‌تان طراحی کنید.

قرار دادن محصولات در فروشگاه

حالا که فروشگاه اینترنتی‌تان آماده شد باید محصولات خود را برای فروش قرار دهید. گذاشتن محصول در سایت یا اینستاگرام به ظاهر کار ساده‌ای است. اما جزییات و ریزه کاری‌های مهمی دارد که باید رعایت کنید.

اول از همه برای هر محصول باید چند عکس مناسب قرار دهید. سعی کنید عکس‌هایی که در فروشگاه می‌گذارید واقعی باشند و خودتان آن‌ها را گرفته باشید. البته برای عکاسی از محصول به دوربین و تجهیزات پیشرفته نیاز ندارید و حتی از دوربین گوشی هم می‌توانید استفاده کنید.

تولید محتوای مفید برای جذب کاربر

وقتی فروشگاه اینترنتی خودمان را ساختیم دو کار مهم داریم که باید همیشه انجام بدهیم. اول از همه این که موجودی محصولات و قیمت آن‌ها را مدام به روز کنیم. دوم این که برای فروشگاه‌مان تولید محتوا کنیم. تولید محتوا یعنی در کنار محصولات فروشگاه، مطالبی آموزشی و جذاب که با حوزه فعالیت‌مان ارتباط دارند را در فروشگاه قرار دهیم.

افزایش فروش مغازه لوازم خانگی، استراتژی می خواهد

عملی کردن ایده مغازه لوازم خانگی ساده به نظر می‌‌رسد، ولی در حقیقت باید گفت که راه اندازی مغازه لوازم خانگی به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد. در دنیای رقابتی امروز، برای پیشی گرفتن از رقبا و جذب مشتری باید اطلاعات کاملی در مورد شرایط بازار و کسب‌وکار داشته باشید. با این حال، احداث فروشگاه لوازم خانگی پایان ماجرا نیست.

بعد از این که فروشگاه‌ را افتتاح کردید، باید آن را مدیریت کنید و انواع ترفندها و راهکارهای مناسب را برای افزایش سود و گسترش کسب‌وکارتان به کار بگیرید. اداره امور مالی، از جمله ثبت هزینه‌ها، گردش حساب، تعیین سود و زیان و تدوین انواع گزارش‌‌های مالی یکی از فعالیت‌های مهم بعد از احداث فروشگاه لوازم خانگی است. بنابراین طبیعی است به یک نرم افزار اختصاصی حسابداری احتیاج داشته باشید.

نرم ‌افزار اختصاصی صنف لوازم خانگی محک با توجه به ایده راه اندازی مغازه لوازم خانگی و نیازمندی‌های فروشندگان طراحی شده است. امکانات متنوع نرم افزار حسابداری محک مدیریت و کنترل امور مالی را بسیار ساده می‌کند و یک ابزار ضروری برای موفقیت و گسترش دادن کسب‌وکار است.

منبع: https://bizfluent.co

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

31 پاسخ

  1. ١٥سال سابقه در قسمت فروش لوازم خانگي دارم اماده همكاري با فروشگاهاي معتبر هستم

  2. سلام
    بنده قصد راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی بصورت محدود برای کسب تجربه بیشتر و با توجه به نقدینگی م را دارم چطور بنکدار یا عمده فروش موردنظر رو پیدا کنم؟

    1. سلام
      به دلیل متفاوت بودن محل بنکداران در شهر ها، برای شروع میتوانید محل عمده فروشان لوازم خانگی در شهر خود را از افراد مشغول در این شغل سوال کنید.
      معمولا بهترین افراد برای پیدا کردن محل بنکداران کسانی هستند که در این شغل مدتها فعالیت کرده، تحقیقات انجام داده و لوازم خانگی مد نظر خود را خریداری کرده اند.

    2. سلام بنده مالک تجاری به متراژ ۵۰۰متر شهرری باقرشهر هستم در صورت نیاز تماس بگیرید ۰۹۱۲۱۱۵۴۶۸۲

  3. با سلام بنده حدود 11سال در زمینه واردات و فروش لوازم برقی و آشپزخانه به صورت تخصصی‌در تهران مشغول به فعالیت هستم و خوشحال میشم با ا رگانها و فروشگاه‌ها همکاری‌داشته‌باشیم
    با‌تشکر

    1. باسلام
      من قصدراه اندازی یک هلدینگ جهیزیه باهدف توسعه وتاسیس شعب درشهرهای مختلف دارم.
      به اینصورت که هربخشی روافرادقدرتمندهمان حوزه اداره کنند.من مجوزاجرای این هلدینگ روگرفتم.
      دربخش های مبلمان ازتولیدکننده،فرش ولوازم خوانندگی ازافراددارای نقدینگی بالادعوت به همکاری میکنم‌.
      لازم به ذکراست که اولین شعبه راازشهراصفهان استارت خواهیم زد.مکان ودکوراسیون هم تاحدودی تکمیل هست.
      09919524792
      تماس بگیرید

  4. سلام بنده حدود یک میلیارد سرمایه دارم و میخوام وارد این حوزه کاری بشم شما در زمینه راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی مشاوره هم میدین؟ من نیاز به چند جلسه مشاوره برای این کار دارم. مقالتون رو خوندم خیلی کامل بود اما یکسری سوال هم برام پیش اومده.

    1. باسلام. خیر مجموعه نرم افزار حسابداری محک در زمینه مشاوره کسب و کار فعالیتی انجام نمیدهد. شما می توانید در گوگل کلمه “مشاوره کسب و کار” را سرچ کرده و مرکز مشاوره کسب و کار مناسب خود را پیدا کنید.

      1. وارد این کسب و کار نشید خیلی مشکلات داره و حاشیه سود خيلي کمی به دلیل رقابت بین فروشنده ها هستش بنده ۹ساله توی این کارم توصیه نمیکنم

  5. سلام
    دوستان کسی در اینترنت دنبال خرید و فروش لوازم خانگی بوده
    آیا موفق بوده؟؟

  6. سلام بنده میخواهم وارد عرصه خرید و فروش لوازم خانگی شوم. میشه در صورت آگاهی مشاوره دهید

    1. با سلام
      جوانب کار و شرایط لازم رو خوب و کامل بسنجید
      بعد میتونین شروع کنین.
      افراد بسیاری تو حوزه خرید و فروش لوازم خانگی مشغول کار هستند و مشکل خاصی ندارند.
      با تشکر

  7. سلام خسته نباشید بنده قصد دارم یک فروشگاه خرده فروشی لوازم خانگی راه اندازی کنم حدود 50 متر فضادارم ملک خودم هست چگونه میتونم از بنکدار یا تولید کننده ها لوازم مورد نیاز مغازه رو تامین کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. سلام خسته نباشید بنده قصد دارم یک فروشگاه خرده فروشی لوازم خانگی راه اندازی کنم حدود 50 متر فضادارم ملک خودم هست چگونه میتونم از بنکدار یا تولید کننده ها لوازم مورد نیاز مغازه رو تامین کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      میتونین با مراجعه حضوری به عمده فروشی ها یا بنکداری های شهر خودتون یا شهر تهران لوازم موردنیاز رو تهیه کنید.

  9. با سلام بنده 15ساله مغازه پوشاکی دارم و قصد دارم از سال بعد وارد فروشگاه کالا خانگی بشم و بیشتر تمرکز رو یخچال و تلویزیون و ماشین لباسشویی و… مغازه هم زیر نظر دارم هم متراژش خوبه هم جاش خوبه،،، تو شهر ما رقابت خیلی سنگینه،،، نیاز به عمده فروش‌ها و نمایندگی دارم که بتونم باهاشون چکی کار کنم یا یجورایی رو قیمت باهام کنار بیان ممنون میشم اگه کسی هست باهام تماس بگیره 09169160611

  10. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری