جستجو
Close this search box.

راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی در 10 مرحله + صفر تا صد فروشگاه لوازم ورزشی

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی، به علت تقاضای زیاد لوازم ورزشی اعم از لوازم بدنسازی، توپ‌های بسکتبال، کفش‌های اسکیت توسط ورزشکاران، ایدهٔ پر سودی به حساب می‌آید. تقریباً همه کسانی که در انواع رشته‌های ورزشی شرکت می‌کنند به نوعی به تجهیزات ورزشی نیاز دارند. گروه نرم افزاری محک به شما می‌آموزد که چگونه مغازه لوازم ورزشی خود را راه اندازی کنید.

فهرست مطالب

لوازم ورزشی در گذر زمان

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به تاریخچه وسایل و لوازم ورزشی در کشورمان داشته باشیم خواهیم دید که ایران در 4 دهه گذشته با فقدان شدید لوازم ورزشی دست و پنجه نرم می‌کرده است. در آن سال‌ها نه تنها واردات لوازم ورزشی به داخل کشور کم بود، بلکه بخش تولید داخلی هم برای تجهیز سالن‌های ورزشی حرفی برای گفتن نداشت. تمام این اتفاقات منجر به این شده بود که ورزشکاران آن دوره با مشکلات زیادی سروکله بزنند و برای کسب مقام در مسابقات بین‌المللی رنج زیادی را تنها به دلیل نبود امکانات متحمل شوند.

عکس‌های به‌جامانده از آن دوره نشان دهنده عشق ورزشکاران به ورزش است. زیرا آن‌ها با به کار گیری خلاقیت خودشان سعی در ساخت تجهیزات منحصربه‌فردی می‌کردند. حتی گاهاً با به‌کارگیری ماشین آلات فرسوده و تلفیق فلزات با هم در کارگاه‌های جوشکاری، دست به تولید لوازم ورزشی مشابه نمونه‌های خارجی می‌زدند. در اوایل دهه هفتاد بود که نقطه عطفی را در واردات و تولید لوازم ورزشی اتفاق افتاد تا جایی که امروزه راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی سود بسیار خوبی را به دنبال دارد.

راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی در 10 مرحله

راه اندازی مغازه لوازم ورزشی در 10 مرحله:

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار را در دست دارید. پس آماده برداشتن قدم بعدی هستید. فرایند راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. گروه نرم افزاری محک، مراحل راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی را برای شما گردآوری کرده است. این مراحل تضمین می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شود، به درستی ثبت گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. موضوعات مهمی که باید بررسی شوند، عبارت‌اند از:

  1. هزینه‌های راه اندازی مغازه لوازم ورزشی چقدر است؟
  2. بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟
  3. مغازه لوازم ورزشی چگونه کسب درآمد می‌کند؟
  4. نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

هزینه‌های راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی چقدر است؟

کارآفرین باید یک فضای کوچک مناسب برای مغازه ورزشی خود اجاره کند. از طرف دیگر، راه اندازی وب سایت می‌تواند به فروشگاه تازه تأسیس شما کمک به سزایی کند. هزینه‌های اضافی شامل خرید موجودی اولیه، پرداخت حقوق به کارکنان برای نگهداری ثبت و انبار قفسه‌ها، دریافت مجوز کسب و کار و بیمه می‌شود. یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت پرسرعت نیز برای رسیدن به اهداف تحقیقات بازار ضروری خواهد بود.

هزینه‌های ثابت یک فروشگاه لوازم ورزشی چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل خود در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌شود برای داشتن پس‌انداز، بخشی از اقلام را در انبار خود نگهداری کنید تا در روز مبادا برای تأمین بودجه به فروش برسانید.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

صاحبان مشاغل مغازه لوازم ورزشی معمولاً فروش به تیم‌های ورزشی، مدارس و دبیرستان‌ها ترجیح می‌دهند. این مربیان لوازم ورزشی را به صورت عمده خریداری می‌کنند تا هر بازیکن در طول سال، تجهیزات و ملزومات فروشگاه کافی برای ورزش را داشته باشند. مشتریانی که لوازم ورزشی با کیفیت بالا را ترجیح می‌دهند می‌توانند از مشتریان بالقوه شما باشند. چنین اقلامی معمولاً حاشیه سود بیشتری را برای صاحب کسب و کار به همراه دارند.

هزینه های راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی

درآمد فروشگاه لوازم ورزشی چقدر است؟

فروشگاه‌های لوازم ورزشی از طریق فروش تجهیزات ورزشی سودآور، کسب درآمد می‌کنند. پس از سفارش کالا، قیمت اآن مشخص می‌شود تا فروشگاه بتواند سود کافی برای پوشش هزینه‌های سربار و ادامه فعالیت را برآورد نماید. درآمد ماهیانه فروشگاه لوازم ورزشی بر اساس حجم فروش ماهانه، میزان تخفیف‌های ارائه‌شده از طرف کارفرما، و حاشیه سود محصول ارائه‌شده، مشخص می‌شود. در این شغل میزان در آمد به صورت ماهانه، بسته به فروش هر فرد، از ۵ میلیون تومان به بالا متغیر می‌باشد.

آیا راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی سودآور است؟

سقف سود فروشگاه لوازم ورزشی بستگی به اندازه فروشگاه شما و همچنین اندازه بازار شما دارد. اگر کسب و کار شما خوب و دقیق کار کرده و سریع رشد کند، به سطحی از موفقیت خواهید رسید که سالانه چند صد میلیون یا بیشتر درآمد خواهید داشت.

چگونه می‌توانید سود کسب و کار خود را بیشتر کنید؟

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد به عنوان صاحب فروشگاه لوازم ورزشی، خرید لوازم ورزشی استفاده شده از مشتریان و فروش مجدد آنها برای کسب درآمد است. لوازم ورزشی را به شکل مناسبی بپذیرید، آنها را تمیز کنید و در نهایت آنها را به قیمتی بیشتر از آنچه پرداخت کرده‌اید بفروشید. اگر به عنوان یک ورزشکار اقدام به راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی کرده‌اید، می‌توانید دانش و مهارت خاص خود را در قالب خدمات به مشتریان ارائه دهید.

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

قبل از راه اندازی مغازه لوازم ورزشی باید بدانید که انتخاب نام مناسب بسیار مهم و چالش برانگیز است. اگر قبلاً نامی برای فروشگاه خود انتخاب نکرده‌اید از صاحبان فروشگاه لوازم ورزشی کمک بگیرید.

هنگام راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی و ثبت آن، توصیه می‌کنیم نامی انتخاب کنید که در پلتفرم‌های زیر موجود بوده و کسی آن را انتخاب نکرده باشد:

  • در دسترس بودن نام در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • در دسترس بودن نام فروشگاه در دامنه وب

مرحله 2: شریک کاری پیدا کنید

متداول‌ترین انواع ساختار کسب و کار شراکتی عبارت‌اند از: مالکیت انحصاری یا محدود، مشارکت LLP، شرکت با مسئولیت محدود (LLC). ایجاد یک کسب و کار شراکتی از نوع LLC از شما و کسب و کارتان محافظت میکند. شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که برای تشکیل و ثبت آن، حضور حداقل دو شریک لازم است و مسئولیت شرکا به میزان سرمایه‌ای است که به شرکت آورده‌اند. به بیانی دیگر، اگر از فروشگاه لوازم ورزشی شما شکایت شود و دارایی فروشگاه برای پرداخت بدهی آن کافی نباشد، شرکای شما با مسئولیت محدود به میزان سرمایه‌ای که به شرکت آورده‌اند، مسئول پرداخت آن بدهی خواهند بود. مازاد بر آن، طلبکاران نمی‌توانند بدهی‌های خود را از دارایی و اموال شخصی شرکای فروشگاه مطالبه کنند.

مالیات برای راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 4: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از فروشگاه شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 5: خرید نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی محک می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

مرحله 6: مجوزهای لازم را کسب کنید

عدم دریافت مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما گردد. پس در همان مراحل اولیه راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

چطور جواز کسب فروشگاه لوازم ورزشی را بگیریم؟

چطور جواز کسب فروشگاه لوازم ورزشی را بگیریم؟

برای دریافت مجوز فروش لوازم ورزشی از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید.
  2. پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدوداً 10 روز طول می‌کشد.
  3. در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  4. پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  5. در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تأییدیه دریافت جواز کسب و جواز راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی را به او ارائه می‌نمایند.
  6. در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامی اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود.
  7. در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.

مرحله 7: تشکیل پرونده بیمه برای فروشگاه لوازم ورزشی

فروشگاه شما علاوه بر جواز کسب به بیمه هم برای ادامه فعالیت ایمن احتیاج دارد. از مهم‌ترین اقداماتی که یک فروشگاه تازه تأسیس باید انجام دهد امور بیمه‌ای و تشکیل پرونده بیمه فروشگاه تازه تأسیس است. گرفتن کد کارگاهی اولین مرحله برای انجام امور بیمه‌ای فروشگاه لوازم ورزشی تازه تأسیس شما است. پس از آنکه کارفرما کد کارگاهی دریافت کرد می‌تواند با معرفی افراد شاغل در فروشگاه خود، لیست بیمه آنها را رد کند.

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان چیست؟

طبق قوانین جاری کشور کلیه کارفرمایان اعم از صاحبان فروشگاه‌ها، در برابر حوادث احتمالی که ممکن است در حین کار برای کارکنان رخ دهد مسئول هستند. در قانون کار، حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از وقوع بیماری و یا حوادث احتمالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل به عنوان صاحب فروشگاه لوازم ورزشی برای صیانت از نیروی انسانی کشور موظف به دریافت بیمه مسئولیت مدنی هستید.

مرحله 8: برند فروشگاه لوازم ورزشی خود را تعریف کنید

برند و نام تجاری شما همان چیزی است که هویت فروشگاه شما به حساب می آید. یک برند قوی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شود.

مزایای ثبت برند فروشگاه لوازم ورزشی چیست؟

  • ثبت برند ضمانت کننده این است که مشتریان قادرند محصولات را از یکدیگر تشخیص بدهند.
  • ثبت برند فروشگاه‌ها را قادر می‌سازد تا بتوانند محصولات و خدماتشان را از همدیگر متفاوت کنند.
  • ثبت برند وسیلهٔ بازاریابی و پایه و اساس ایجاد معروفیت فروشگاه‌ها می‌باشد.
  • با ثبت برند اجازه استفاده از آن‌ها به اشخاص ثالث داده می‌شود.
  • ثبت برند جزء الزامی و ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی فروشگاه‌ها می‌باشند.
  • این امکان وجود دارد که ثبت برند، سرمایه و دارایی با ارزش یک فروشگاه محسوب شود.
  • ثبت برند فروشگاه را تشویق می‌نماید تا در محافظت و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  • ثبت برند جهت اخذ وام نیز سودمند می‌باشد.

لوازم ورزشی مشترک بین همه ورزشکاران

وسایل ورزشی موردنیاز هر ورزشکاری بسته به نوع ورزشی که انتخاب می‌کند، متفاوت است ولی تعدادی از لوازم ورزشی به طور مشترک برای همه ورزشکاران قابل استفاده هستند. این وسایل عبارت‌اند از:

  • کیف ورزشی
  • لباس ورزشی (جوراب، بلوز یا تاپ ورزشی، شلوار ورزشی، عینک شنا، کلاه، هد بند و …)
  • ساک ورزشی
  • کفش ورزشی
  • حوله
  • قمقمه آب
  • زیرانداز ورزشی
  • کیسه یخ

مرحله 9: وب سایت فروشگاه لوازم ورزشی خود را طراحی کنید

بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو، قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کارتان است. وب سایت در حقیقت همانند یـک تابلوی مغازه و یا ویترین مغازه ورزشی شما اســت و کسب و کار شما توسط وب سایت در معرض عموم مشتریان قرار می‌گیرد. نکته مهمی که وجود دارد این است کـه مشتریان شـما از یک محله و یا حتی یک شهر نخواهد بود بلـکه تمام کسانی که از بستر اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند مشتریان کسب و کار شـما باشند. وب سایت فروشگاه لوازم ورزشی باعث افزایش تعداد مشتریان شده و به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

چگونه یک فروشگاه لوازم ورزشی را تبلیغ کنیم؟

از طیف گسترده‌ای از روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید. با استفاده از بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) محتوای سایت خود را بر اساس کلمات به طور منظم به روز کنید و حضور قوی در وب‌سایت داشته باشید. همچنین عاقلانه است که در روزنامه شهرتان، رادیو و حتی در برنامه‌های تلویزیونی شهرتان تبلیغ کنید. برخی از صاحبان فروشگاه‌های لوازم ورزشی با حمایت مالی از یک تیم ورزشی به موفقیت می‌رسند. برای دریافت حمایت تیم‌های ورزشی، نام آن تیم بر روی پیراهن‌های ورزشی چاپ می‌شود.

مرحله 10: تلفن فروشگاه خود را راه اندازی کنید

راه‌اندازی تلفن برای کسب‌وکارتان یکی از بهترین راه‌ها برای جدا سازی زندگی شخصی از زندگی تجاری شماست. این تنها مزیت نیست؛ همچنین به شما کمک می‌کند تا ارتباط بین شما و مشتریان کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می‌بخشد. تماس مشتریان با شما در جلب اعتماد مشتریان بالقوه نیز تأثیرگذار است.

آیا راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی برای شما مناسب است

آیا راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی برای شما مناسب است؟

راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی ، ایده ای عالی برای افرادی است که سابقه ورزشی داشته یا به طور کلی به ورزش علاقه دارند. کسانی که آگاهی ویژه ای در مورد برندهای کالاهای ورزشی و شایستگی آنها دارند، در این کسب و کار موفق خواهند بود.

مهارت‌های لازم برای موفقیت فروشگاه لوازم ورزشی چیست؟

کارآفرین باید در زمینه ورزش و مهارت‌های مردمی دانش خوبی داشته باشد و از حضور جوانان در فروشگاهش لذت ببرد. اگر صاحب فروشگاه لوازم ورزشی نتواند تفاوت‌های ظریف تجهیزات ورزشی را حس کند، ممکن است در دریای سرخ رقابت با تاجرانی که پیچیدگی‌های موجود در لوازم را درک می‌کنند، غرق شود.

چه زمانی برای فروشگاه لوازم ورزشی خود تیم بسازیم؟

شما نمی‌توانید کل فروشگاه لوازم ورزشی را به تنهایی اداره کنید. هنگام راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی، حداقل از یک کارمند دیگر نیز کمک بخواهید. این فرد در ارائه خدمات به مشتریان، فروش، انبار کردن تجهیزات، سفارش کالا و حتی برخی تلاش‌های بازاریابی کمک خواهد کرد. هنگامی که کسب و کار جریان ثابتی از مشتریان را به خود جذب کرد و شروع به کسب درآمد کردید، وقت آن است که کارمندان بیشتری استخدام نمایید. کارمندان جدید را به تدریج اضافه کنید زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که فروشگاه به جذب مشتریان جدید ادامه دهد.

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری لوازم ورزشی محک

همیشه مدیریت هزینه‌ها در فروشگاه لوازم ورزشی برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و محاسبه هزینه‌ها به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است. با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه لوازم ورزشی محک می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در فروشگاه لوازم ورزشی را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی فروشگاه لوازم ورزشی ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری فروشگاه خود نهایت استفاده را برده باشید.

منبع :howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری