جستجو
Close this search box.

راه اندازی ساعت فروشی | صفر تا 100 {مزایا + معایب}

نوشته شده توسط مهدی میدان
زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه

راه اندازی ساعت فروشی ایده‌ای عالی جهت شروع یکی کسب و کار پرسود با آینده کاری خوب است. در این مقاله از گروه نرم افزار حسابداری محک به بررسی مراحل راه اندازی ساعت فروشی می‌پردازیم.

فهرست مطالب

آشنایی با شغل ساعت فروشی

زمان مفهومی است که همه ما آن را در زندگی احساس می‌کنیم و همواره به گذر زمان و تیک تاک ثانیه‌ها توجه زیادی داریم. این ساعت‌ها هستند که گذر زمان را به صورت دقیق نشان می‌دهند و در خانه، محل کار و حتی مچ دست نیز استفاده می‌شوند. ساعت را می‌توان از ساعت فروشی‌ها تهیه کرد. ساعت فروشی مکانی است که در آن انواع مختلف ساعت‌های مردانه، زنانه، کلاسیک، هوشمند و غیره به فروش می‌رسد.

تاریخچه به وجود آمدن ساعت

اهمیت اندازه‌گیری زمان با کمک ابزارهای مکانیکی به حدود 5500 سال پیش در مصر باستان و سومر بر می‌گردد. با گذر قرن‌ها، ابزار مختلفی برای اندازه‌گیری زمان به کار گرفته شد. از جمله ساعت‌های، شنی، فانوسی، شمعی، ساعت‌های چرخ دنده‌ای و ساعت‌های نجومی که همگی آنها در قرن‌های 15 و 16 میلادی ساخته شدند. دانش ساخت ساعت به مرور در سراسر مدیترانه منتشر شد و توسط یونانی‌ها، رومی‌ها و ایرانیان رشد و ارتقا پیدا کرد به نوعی که امروز شاهد ساخت انواع ساعت هستیم.

مراحل راه اندازی ساعت فروشی

مراحل راه اندازی ساعت فروشی

اگر قصد راه اندازی ساعت فروشی را دارید باید به شما بگوییم ایده‌ای عالی برای شروع کسب و کاری پر سود را انتخاب کرده اید. ساعت فروشی شغلی با پرستیژ کاری بالا است. افراد که وارد دنیای ساعت‌ها می‌شوند اغلب افرادی دقیق و زمان شناس هستند. راه اندازی ساعت فروشی در ظاهر شاید ساده باشد، اما اگر وارد پروسه راه اندازی آن شوید به احتمال زیاد با چالش‌های زیادی رو به رو خواهید شد. از این رو آشنایی با مراحل راه اندازی ساعت فروشی و نکات مهم آن تأثیر زیادی در موفقیت شما خواهد داشت.

مرحله یک: برنامه ریزی و تدوین طرح کسب و کار

برنامه ریزی فرایندی است که فرد در آن متعهد می‌شود یکسری فعالیت‌ها را جهت دستیابی به اهداف خود انجام دهد. اگر زندگینامه افراد موفق را مطالعه کرده باشید یکی از دلایل موفقیت آن‌ها برنامه ریزی اصولی بوده است. در کسب و کار نیز برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مشخص شده نقش مهمی در موفقیت دارد. برنامه کمک می‌کند در مسیری که برای رشد کسب و کارتان طی می‌کنید سردرگم نشوید. در راه اندازی یک کسب  کار علاوه برنامه ریزی نیاز به تدوین طرح کسب و کار دارید.

طرح کسب و کار سندی است که اهداف کسب و کار و نحوه برنامه ریزی جهت دستیابی به آن‌ها را مشخص می‌کند. امروزه بسیاری از کسب و کارها از طرح تجاری برای تعیین استراتژی‌های سازمانی، جذب سرمایه‌گذار و پیش بینی تقاضاهای تجاری آینده استفاده می‌کنند. در تدوین طرح تجاری موضوعات مختلفی مطرح می‌شود که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • تعیین ساختار کسب و کار
  • تعیین اهداف کسب و کار
  • بررسی مشکلات و موانع احتمالی
  • بررسی و تحلیل رقبا
  • تحقیقات بازار

مرحله دو: انتخاب نام مناسب برای ساعت فروشی

بعد این که برنامه و طرح تجاری مناسبی برای ساعت فروشی تدوین کردید و اهداف خود را مشخص کردید می‌بایست یک نام تجاری مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید. نامی که به عنوان برند کسب و کار شما شناخته شود و به آن هویت ببخشد. انتخاب نام تجاری مناسب یکی از فاکتورهای مهم در برندینگ، اعتمادسازی و جذب مشتری است. چنانچه قصد فعالیت جدی و رقابت در بازار ساعت را دارید پیشنهاد می‌کنیم نام تجاری خود را در سامانه مالکیت معنوی ثبت کنید. این کار باعث می‌شود نام انتخابی مختص شما باشد و فرد یا کسب و کار دیگری نتواند آن را انتخاب کند. برخی از ویژگی‌های نام مناسب ساعت فروشی به شرح زیر است:

  • جذاب و گیرا باشد.
  • تلفظش سخت نباشد.
  • ترجیحاً کوتاه باشد.
  • به خاطر سپردنش راحت باشد.
  • با ساعت و زمان درارتباط باشد.

مرحله سه: تأمین سرمایه راه اندازی ساعت فروشی

اگر از هر کارآفرین یا صاحب کسب و کاری بپرسید سخت‌ترین مرحله در راه اندازی یک کسب و کار چیست به احتمال زیاد خواهند گفت تأمین سرمایه اولیه. این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل در راه اندازی ساعت فروشی است شما می‌بایست بر اساس طرح تجاری خود اقدام به تأمین سرمایه اولیه برای راه اندازی ساعت فروشی کنید. برای تأمین سرمایه راه‌های زیای از قبیل شراکت، همکاری در فروش، جذب سرمایه‌گذار و دریافت وام بانکی از بانک‌ها و مؤسسات مالی وجود دارد. این که کدام یکی از این راه‌ها را انتخاب کنید بستگی به استراتژی و اهداف کاری شما دارد. برای تأمین سرمایه ابتدا باید یک برآورد کلی از هزینه‌های راه اندازی این شغل داشته باشید.

هزینه راه اندازی ساعت فروشی

هزینه راه اندازی ساعت فروشی چقدر است؟

همانطور که در بخش قبل گفتیم برای شروع کار می‌بایست یک برآورد کلی از هزینه‌هایی که خواهید داشت انجام دهید. شناسایی و برآورد هزینه‌ها باعث می‌شود برنامه ریزی دقیقی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید و در مسیری که طی می‌کنید موفق شوید. اما هزینه راه اندازی ساعت فروشی چقدر است؟ اگر از کنار مغازه‌های ساعت فروشی گذر کرده باشید به احتمال زیاد مغازه‌های زیبا با ویترینی از انواع ساعت‌ها را به یاد خواهید آورد. در ساعت فروشی‌ها به طور کلی سه هزینه اصلی وجود دارد: هزینه خرید یا اجاره مغازه، هزینه خرید انواع ساعت، هزینه دکوراسیون و ویترین ساعت.

هزینه خرید یا اجاره مغازه ساعت فروشی

شما برای اینکه بتوانید به صورت رسمی کسب و کار خود را شروع کنید نیاز به خرید یا اجاره یک مکان مناسب دارید. اینکه متراژ مغازه چقدر باشد و موقعیت مکانی آن کجا باشد بستگی به میزان سرمایه اولیه شما دارد. طبیعتاً هرچه سرمایه اولیه شما بیشتر باشد مغازه ساعت فروشی بزرگ‌تر و موقعیت آن بهتر خواهد بود؛ اما اگر سرمایه کافی برای خرید یا اجاره مغازه بزرگ ندارید پیشنهاد می‌کنیم کار را با اجاره یک مغازه کوچک شروع کنید و بعد از رونق کسب و کارتان و رسیدن به سوددهی مناسب، یک مغازه بزرگ‌تر در مرکز شهر اجاره کنید. هزینه ماهیانه اجاره مغازه ساعت فروشی در شهر بین 5 تا 20 میلیون تومان در ماه است.

هزینه خرید انواع ساعت برای مغازه

بعد از اجاره مغازه مناسب، نوبت به خرید انواع ساعت برای مغازه می‌رسد بر همین اساس می‌بایست بخشی زیادی از سرمایه خود را به خرید ساعت اختصاص دهید. ساعت‌ها در انواع زنانه و مردانه و با طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. از این رو سعی کنید خرید محصولات باکیفیت و اصل را از برندهای معتبر انجام دهید. زیرا مشتری همواره به دنبال خرید محصول باکیفیت است. به طور تقریبی هزینه خرید انواع ساعت برای مغازه چیزی حدود 50 تا 200 میلیون تومان است.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

بهترین مارک‌های ساعت زنانه و مردانه

ساعت جزو اکسسوری‌هایی است که در جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است از این رو برندهای مختلف اقدام به طراحی و تولید ساعت‌ها در انواع مختلف زنانه، مردانه، ساده، هوشمند و… می‌کنند. انتخاب ساعت باکیفیت از بین برندهای مختلف در ظاهر شاید کار سختی باشد اما با شناخت بهترین مارک‌های ساعت می‌توان محصول باکیفیتی را انتخاب کرد. برخی از بهترین مارک‌های ساعت عبارت‌اند از:

  • ساعت مچی اسپریت Spirit
  • ساعت مچی سیکو  Seiko
  • ساعت مچی تگ‌هویر  Tag Heuer
  • ساعت مچی اگنر Aigner
  • ساعت مچی روبرتو کاوالی  Roberto Cavalli
  • ساعت مچی کاسیو  Casio
  • ساعت مچی تراست  Trust
  • ساعت مچی تیسوت  Tissot
  • ساعت مچی فاسیل  Fossil

هزینه خرید دکوراسیون مغازه ساعت فروشی

دکوراسیون یکی از فاکتورهایی است که تأثیر زیادی در جذب مشتری و افزایش فروش دارد. هر چه طرحی که برای دکوراسیون و ویترین مغازه خود انتخاب کرده باشید زیبا و چشم نواز باشد به همان اندازه نیز می‌توانید انتظار ترغیب مشتری برای خرید را داشته باشید. اولین چیزی که مشتری در اولین برخور خود با مغازه شما می‌بیند دکوراسیون و ویترین ساعت‌های شما است از این رو پیشنهاد می‌کنیم در طراحی و انتخاب دکوراسیون و ویترین مغازه دقت زیادی به خرج دهید. به طور کلی هزینه خرید دکوراسیون مغازه ساعت فروشی چیزی حدود 10 تا 30 میلیون تومان است.

مرحله چهار: دریافت مجوز راه اندازی ساعت فروشی

اگر فکر می‌کنید با اجاره مغازه و خرید انواع ساعت، کار تمام می‌شود، سخت در اشتباه اید. شما برای اینکه بتوانید به صورت رسمی به عنوان یک ساعت فروش فعالیت کنید می‌بایست مجوز یا پروانه کسب داشته باشید. پروانه کسب سندی است که اجازه فعالیت تجاری در مکان مورد نظر را به شما می‌دهد. مرجع صدور پروانه کسب ساعت فروشی، اتحادیه صنف ساعت فروشان است. از این رو برای دریافت پروانه کسب راه اندازی ساعت فروشی باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ورود به درگاه ملی مجوزهای کشوری (mojavez.ir)
  2. ثبت نام در سایت و ثبت درخواست دریافت پروانه کسب
  3. ورود به سایت ایرانیان اصناف
  4. انتخاب رسته شغلی و تکمیل اطلاعات
  5. بارگذاری مدارک درخواستی
  6. احراز اطلاعات توسط کارشناس
  7. پرداخت هزینه حق عضویت
  8. صدور پروانه کسب ساعت فروشی

شرایط و مدارک دریافت پروانه کسب ساعت فروشی

برخی از شرایط و مدارک دریافت پروانه کسب راه اندازی ساعت فروشی عبارت‌اند از:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • تکمیل فرم تقاضای صدور پروانه کسب
  • پرداخت حق عضویت در اتحادیه ساعت فروشان
  • ارائه اصل و تصویر شناسنامه از کلیه صفحات
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو
  • ارائه اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (دائم یا پزشکی) یا گواهی اشتغال به تحصیل
  • ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی و یا عادی و یا مبایعه نامه
  • 12 قطعه عکس 4×3 جدید
  • تکمیل فرم تعهدنامه محضری و گواهی امضاء توسط دفترخانه (کپی پیوست)
  • ارائه قبض آب، برق و گاز واحد صنفی
  • تائیدیه کتبی کدپستی واحد صنفی از اداره پست

مرحله پنج: ساخت حساب بانکی تجاری

چنانچه مراحل قبلی راه اندازی ساعت فروشی را پشت سر گذاشته باشد اکنون می‌توانید کسب و کار خود را شروع کنید. اما قبل از انجام این کار، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب و کار خود یک حساب بانکی تجاری افتتاح کنید. این کار باعث می‌شود درک درستی از هزینه‌های مربوط به ساعت فروشی داشته باشید و هزینه‌های شخصی را از هزینه‌های کاری جدا کنید. علاوه بر این می‌توانید از نرم افزار حسابداری نیز برای مدیریت بهتر امور مالی ساعت فروشی استفاده کنید.

مرحله شش: ثبت نام برای مالیات ساعت فروشی

یکی از مراحل مهم بعد از راه اندازی ساعت فروشی ثبت نام برای مالیات است. بر اساس قوانین سازمان امور مالیاتی تمام اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب کسب و کار می‌بایست هر ساله اظهارنامه مالیاتی مربوط به کسب و کار خود را تهیه و به سازمان امور مالیاتی ارسال کنید. اظهارنامه مالیاتی درواقع نوعی کارنامه مالی است که عملکرد مالی کسب و کار را در یک سال گذشته نشان می‌دهد. مراحل ارسال اظهارنامه مالیاتی بعد از راه اندازی ساعت فروشی به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور (intamedia.ir)
  • وارد شدن به بخش اظهارنامه الکترونیک
  • انتخاب یکی از دو مورد اظهارنامه اشخاص حقیقی یا اظهارنامه اشخاص حقوقی
  • پیش ثبت‌نام با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه.
  • تکمیل جداول اطلاعاتی توسط مودیان حقیقی و پر کردن جدول‌های مالی و ترازنامه برای مودیان حقوقی.
  • ثبت‌نام الکترونیکی تا پایان مهلت مقرر برای خوداظهاری مالیاتی و ارسال مدارک.
  • بررسی اطلاعات اظهارشده مودیان توسط کارشناسان اداره امور مالیاتی.
  • صدور قبض الکترونیکی مالیات و پرداخت آنلاین آن.

مرحله هفت: راه اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت

با شیوع ویروس کرونا و اینترنتی شدن کسب و کارها، فروشگاه‌های زیادی فعالیت خود را در بستر اینترنت آغاز کردند. راه اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت فروشی ایده‌ای عالی جهت فروش ساعت‌ها از طریق وب سایت است. یک فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید با مشتریان زیادی از سراسر کشور ارتباط برقرار کنید و فروش محصولات خود را چند برابر کنید. برای شروع کار تنها کافی است یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، محصولات خود را همراه با تصاویر زیبا بارگذاری کنید، درگاه پرداخت اینترنتی را فعال کنید و در نهایت با سئو سایت و تبلیغاتی اینترنتی فروش خود را متحول کنید.

نکات موفقیت ساعت فروشی

نکات مهم موفقیت در راه اندازی ساعت فروشی

در موفقیت یک کسب و کار عوامل و فاکتورهای زیادی دخیل هستند. عواملی که برخی به صورت مستقیم و برخی به صورت غیر مستقیم باعث موفقیت می‌شوند. شناخت این عوامل و فاکتورها باعث می‌شود استراتژی مناسبی برای رسیدن به موفقیت اتخاذ کرد. البته همیشه نمی‌توان برای همه کسب و کارها از یک نسخه واحد استفاده کرد. برای موفقیت در راه اندازی ساعت فروشی می‌توان موارد زیر را پیشنهاد داد:

1-      بازاریابی هدفمند

امروزه بازاریابی هدفمند به عنوان یکی از کلیدهای موفق هر کسب و کاری شناخته می‌شود. کسب و کاری که بتواند از تکنیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی به بهترین نحو استفاده کند، می تواند محصولات و خدمات خود را به مشتری معرفی کند و فروش و درآمد خود را چند برابر کند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغاتی هدفمند، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، بازاریابی تلفنی، چاپ تراکت و غیره نمونه‌هایی از بازاریابی برای راه اندازی ساعت فروشی هستند.

2-      فروش ساعت‌های باکیفیت

همانطور که در بخش‌ها قبل نیز اشاره شد ساعت‌ها در طرح‌ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. این تنوع باعث شده در کنار محصولات اصل و باکیفیت، محصولات فیک نیز به بازار عرضه شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای این که بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید و به عنوان یک برند معتبر شناخته شوید، همواره ساعت‌های اصیل و باکیفیت را در فروشگاه خود عرضه کنید.

3-      ارائه تخفیف‌های دوره‌ای (هفتگی، ماهانه)

ارائه تخفیفی‌های هفتگی و ماهیانه نیز یکی دیگر از روش‌های کاربردی برای جذب مشتری جدید و وفاداری مشتریان قدیمی است که به عنوان پروموشن نیز شناخته می‌شود. پروموشن را می‌توان یک استراتژی بازاریابی تعریف کرد که در آن یک کسب و کار از کمپین‌های دوره‌ای یا پیشنهادهای موقت برای جذب مشتری و افزایش فروش محصول یا خدمات خود استفاده می‌کند. از این رو چنانچه قصد راه اندازی ساعت فروشی را دارید پیشنهاد می کنیم همواه از کمپین‌ها و تخفیف‌های دوره‌ای استفاده کنید.

آیا شغل ساعت فروشی مناسب شما است؟

یکی از سؤالاتی که بسیاری از افراد علاقه‌مند به راه اندازی ساعت فروشی دارند، این است که آیا این شغل مناسب من است؟ یا خیر. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که این شغل مناسب افرادی است که دقیق، نکته بین، منظم و زمان شناس هستند. این افراد علاقه زیادی به دنیای ساعت‌ها و تیک تاک ثانیه‌ها دارند. شما نیز چنانچه این ویژگی‌ها را داشته باشید می‌توانید در این شغل موفق شوید. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است؛ فردی که به عنوان یک ساعت فروش کار می‌کند می‌بایست شناخت خوبی نسبت به انواع ساعت و تعمیر آن‌ها داشته باشد، همچنین از مهارت فروشندگی نیز برخوردار باشد.

مزایا و معایب راه اندازی ساعت فروشی

راه اندازی ساعت فروشی نیز مانند سایر کسب و کارها با مزایا و معایبی همراه است. آشنایی با مزایا و معایب این شغل باعث می‌شود درک صحیحی نسبت به چالش‌ها و آینده این شغل داشته باشید. چالش‌هایی که برخی از آن‌ها باعث رشد و برخی باعث شکست یک کسب و کار می‌شوند. برخی از مزایا و معایب راه اندازی ساعت فروشی عبارت‌اند از:

مزایامعایب
درآمد ایده آلهزینه بالا خرید برخی از ساعت‌های برند
بازار کار مناسبوجود کالاهای تقلبی و بی کیفیت در بازار
عدم وجود رقابت زیاد در بازار ساعتحساس بودن محصولات
حاشیه سود بالا محصولاتوجود مشتریان خاص برای برخی از محصولات
پرستیژ کاری بالاسرمایه زیاد جهت خرید ساعت‌های برند

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری ساعت فروشی

در این مقاله با نحوه راه اندازی ساعت فروشی و مراحل مختلف آن آشنا شدیم. ساعت فروشی کسب و کاری است که در آن مدیریت دقیقی امور مالی و هزینه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل نیاز به استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای مدیریت این امور احساس می‌شود. نرم افزار حسابداری ساعت فروشی محک یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری است که با دارا بودن امکانات کاربردی ضمن مدیریت دقیق امور مالی تمام فرایندهای حسابداری با سرعت و دقت بالا انجام می‌دهد.

منبع: howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

مهدی میدان
مهدی میدان
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

یک پاسخ

  1. ساعت فروشی بصورت کلی شغل با کلاسی است اما بر خلاف ظاهرش در صورت رعایت اصول اخلاقی مثل فروش کلای اصل ارائه توضیحات درست و … بعنوان شغل پر درامدی شناخته نمی شود، دلیل اینکه این شغل در اصل از جواهر فروشی استخراج شده و چنین شغلی نیازمند اقتصاد قوی و مردم ثروتمند و مطلع می باشد تا بتواند با افزایش حجم فروش سود ده باشد ،که در کشور ما بغییر از موارد انگشت شمار در مکان خاص و شهر های قوی در دیگر شهرها یا اماکن ضرر ده شده است ، لذا اگر منظور ما افتتاح ساعت فروشی واقعی باشد شغل مناسبی نیست از نظر سود دهی ولی اگر صرفا بدلفروشی و جنس بندازی باشد خوب می تواند بدک نباشد ، همین حالا اگر ساعت فروشهای ایران را رده بندی کنیم ،فقط ۱۰ درصد برندفروشی واقعی ،تقریبا ۳۰ درصد برند فروشی و بدلفروشی باهم و ۵۰ درصد در دسته فیک فروشی هستند ، یعنی از هر ۱۰۰ فروشگاه فقط ۱۰ فروشگاه برند فروش در سبکهای مختلف و ۳۰ فروشگاه تقریبا نیمه برند و ۶۰ فروشگاه فیک فروش هستند و جالب است بدانید بازار فیک فروشان بخاطر ضعف مالی مشتریان و تعداد زیاد چنین فروشگاههای که می توانند مشتری را از نظر اطلاعات گمراه کنند بهتر است، از طرفی سود برند فروشی کم و سرمایه خواب آن بسیار بالاست و با توجه به درج قیمت از طرف کمپانی سود تعریف شده و کمتر از سود فیک فروشان می باشد ، لطفا به همه ساعت فروش نگویید، همانگونه که هر طلا فروشی جواهر فروش نیست!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری