جستجو
Close this search box.

افزونه سفارش گیر همراه محک؛ امکانات و مزایای آن

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

 افزونه سفارش گیر همراه محک، یک همراه خوب برای ویزیتورها:

افزونه سفارش گیر همراه محک: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در بازار رقابتی امروز، سرعت در ارائه خدمات است. ثبت اطلاعات در لحظه می‌تواند بر محدودیت فواصل جغرافیایی غلبه کند. این نکته به‌ویژه در مورد سیستم‌های پخش بسیارحائز اهمیت است.

فهرست مطالب

مهم‌ترین منبع اطلاعاتی شرکت‌های پخش، ویزیتورهایی هستند که روزانه با مشتریان زیادی سروکار دارند. ثبت اطلاعات دقیق و لحظه‌به‌لحظه آن‌ها علاوه برافزایش سرعت درروند فروش و پخش کالا به بهبود سرعت در ارائه صورت‌حساب و صدور فاکتور و فرایندهای حسابداری می‌انجامد. امروزه شرکت‌های پخش موفق، با استفاده از تبلت‌هایی که در اختیار ویزیتورها قرار می‌دهند و نصب نرم‌افزارهای مختلف، سعی در یکپارچه کردن اطلاعات به‌منظور افزایش سرعت در فرایند فروش دارند.

افزونه سفارش‌ گیر محک

اما چرا افزونه سفارش گیر همراه محک یک همراه عالی برای ویزیتورها به‌خصوص در سیستم پخش مویرگی است؟ این افزونه برای ارتباط بهتر بین ویزیتورشرکت و مشتری طراحی شده است. و دقت و سرعت عملیات فروش را چند برابر می کند. در زیر امکانات مختلف افزونه سفارش گیر همراه محک را بررسی می‌کنیم:

 

sefreshgir محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)1 دسترسی سریع به آمار انبار: هر ویزیتور به‌آسانی می‌تواند به تعداد موجودی لحظه‌ای انواع کالاها در انبار دست یابد . ازاین‌رو ثبت سفارش مشتری و ارسال کالاهرگز به تعویق نمی‌افتد.

2) لیست مشتریان: داشتن فهرستی کامل  از مشخصات  مشتریان اعم از مشخصات  فردی و آدرس آن‌ها همراه با لوکیشن محل کارش ،سرعت دسترسی به مشتری را افزایش می‌دهد.همچنین  داشتن  صورت کاملی از اطلاعاتی از قبیل سفارش‌های قبلی مشتری ، فاکتورهای مرجوعی ، چک‌ها و وضعیت چک‌ها و گردش حساب مشتری برای فروشنده قابل مرور و مشاهده می‌باشد .

3) ثبت درخواست خرید آنلاین: ثبت آنلاین  سفارش خرید  و پرداخت آن به‌صورت اینترنتی در محل مشتری،  مهم‌ترین مزیت استفاده از  افزونه سفارش گیر همراه محک است. زیرا به محبوبیت قابل‌توجه  ویزیتورها و شرکت شما می‌انجامد. با ثبت سفارش به‌صورت آنلاین  مشتری می‌تواند از مزایای خرید گرم بهره برده و در همان لحظه با اتمام مرحله خرید، در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کند.  . این بخش به صورتی طراحی‌شده است که زمان ثبت سفارش را به حداقل رسانده و همچنین فروشنده به تمام اطلاعات موردنیاز برای ثبت سفارش از قبیل سوابق خرید مشتری ، وضعیت حساب مشتری ، موجودی کالای داخل انبار و پرومشن های فروش در نظر گرفته شده را در اختیار دارد.

4) بروز رسانی اطلاعات: سفارش گیر همراه محک ،افزونه ای است که همزمان به بخش فروش ،انبارداری و حسابداری و پخش متصل است. انجام تغییرات لحظه ای در هر کدام از بخش ها و به روز رسانی یکپارچه آن ها ،ویزیتور را همیشه از آخرین تغییرات شرکت با خبر کرده  و او به سرعت و می تواند پاسخ گوی دقیق نیاز مشتری باشد

5) لیست دریافتی: سفارش گیر همراه محک می ‌تواند به راحتی به کلیه اطلاعات  حسابدار یهر یک از مشتریانش دست یابد  و گزارش آنلاینی از گردش حساب های او داشته باشد.

6) لیست سفارشات: هر ویزیتور دسترسی کامل به اقلام سفارشی حال و گذشته مشتریان خود دارد و به راحتی می‌تواند آن ها را تنظیم کند.

7) استفاده از نقشه آنلاین: سرپرستان فروش می توانند مسیرهای فروش برای هر یک از مشتریان را ثبت کرده و کلیه دستورات اجرایی را بر روی آن ثبت کنند. ) کجا بروند؟ از چه اشخاصی سفارش بگیرند؟ از چه کسانی وصول مطالبات کنند و..)

اطلاعات بیشتر را در لینک زیر مطالعه فرمایید.

افزونه سفارشگیر محک/

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری