جستجو
Close this search box.

راه اندازی مغازه کیف و کفش +0 تا 100 کیف و کفش

نوشته شده توسط محمد حسین دهقانی
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه‌اندازی مغازه کیف و کفش یک فرصت مناسب برای کسب درآمد در بازار مد و فشن است. بازار کیف و کفش همواره مشتریان ثابتی دارد و این کسب‌وکار می‌تواند بسیار پر‌سود باشد. البته همانند هر کسب و کار دیگری، راه‌اندازی موفق یک مغازه کیف و کفش نیازمند برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری، تحقیق بازار و تبلیغات است. اگر شما هم قصد راه اندازی مغازه کیف و کفش را دارید، این مقاله از گروه نرم افزار حسابداری محک می‌تواند به شما کمک زیادی کند. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

راه اندازی کفش فروشی

برنامه ریزی برای راه اندازی مغازه کفش فروشی

قبل از این که تلاش خود را برای راه اندازی یک مغازه کفش فروشی آغاز کنید، باید بررسی کنید که دقیقاً چه می خواهید و قرار است چه نقشه ای برای آینده کسب و کار خود داشته باشید. برای حل این مسئله لازم است این سؤالات را از خودتان بپرسید و برای آن پاسخ مناسب پیدا کنید:

  1. سرمایه لازم برای کفش فروشی چقدر است؟
  2. قرار است در کجای شهر مغازه کفش فروشی داشته باشید؟
  3. مغازه کیف و کفش شما مردانه است یا زنانه؟
  4. قرار است تنهایی کار کنید یا با فرد دیگری شریک شوید؟
  5. چند نفر قرار است در مغازه شما استخدام شده و با شما کار کنند؟
  6. قرار است کیف و کفش های ایرانی بفروشید یا خارجی؟
  7. نحوه ارتباط با مشتری را بلدید یا نه؟
  8. به چیدمان مغازه کیف و کفش خود فکر کرده اید؟
  9. از چه ابزارهای رسانه ای برای ارتباط با مشتری استفاده می کنید؟
  10. آیا رویایی برای مغازه کیف و کفش خود در نظر دارید؟
  11. محاسبات مالی شما چگونه صورت می گیرد؟

ما در ادامه به شما کمک می کنیم تا بهترین پاسخ ها را برای هر سؤال پیدا کنید.

سرمایه اولیه برای راه اندازی مغازه کیف و کفش

قبل از شروع هر کسب و کاری لازم است تا سرمایه اولیه داشته باشید. تامین سرمایه اولیه یکی از مهم ترین مراحل در راه اندازی کسب و کار است. برای راه اندازی یک مغازه کیف و کفش، میزان سرمایه اولیه مورد نیاز بستگی به چند عامل دارد:

  • مکان مغازه: اجاره یا خرید ملک در مناطق پرتردد و مرفه‌نشین سرمایه اولیه بیشتری می‌طلبد.
  • متراژ و وسعت مغازه: هرچه متراژ بیشتر باشد، سرمایه‌گذاری بالاتری لازم است.
  • برند و کیفیت کالاها: عرضه محصولات برند و لوکس نیازمند سرمایه اولیه بیشتری است.
  • طراحی داخلی: هزینه طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین مغازه نیز باید محاسبه شود.
  • تجهیزات و لوازم: خرید صندوق، دوربین مداربسته، سیستم امنیتی و …

به طور میانگین با حدود 200 تا 300 میلیون تومان می‌توان یک مغازه کیف و کفش متوسط راه اندازی کرد. البته این رقم بسته به شرایط مکان و سطح فروشگاه متفاوت خواهد بود و در مناطق شلوغ و مرکز شهرهای بزرگ این رقم به بیش از 500 میلیون تومان هم می‌رسد.

شما در حال حاضر از دو حالت خارج نیستید. یا سرمایه کافی برای مغازه کفش فروشی دارید؛ یا نه! اگر ندارید باید برای جذب سرمایه تلاش کنید. برای جذب سرمایه می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

  • وام گرفتن از بانک‌ها: می‌توانید برای گرفتن وام کسب‌وکار از بانک‌های دولتی و خصوصی اقدام کنید. البته باید طرح کسب‌وکار خود را آماده داشته باشید.
  • سرمایه‌گذاری شخص ثالث: می‌توانید با ارائه طرح کسب‌وکار به افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، از آنها سرمایه جذب کنید.
  • استفاده از سرمایه شخصی: فروش دارایی‌های شخصی یا استفاده از پس‌اندازهایتان می‌تواند منبع تأمین سرمایه باشد.
  • جذب سرمایه از طریق شرکا: می‌توانید با یک یا چند نفر شریک شده و سرمایه مورد نیاز را تأمین کنید.
  • استفاده از سایر روش‌ها مانند کراودفاندینگ.
 بهترین مکان برای راه اندازی مغازه کفش فروشی کجاست؟

بهترین مکان برای راه اندازی مغازه کفش فروشی کجاست؟

انتخاب مکان مناسب یکی از مهمترین تصمیمات در راه اندازی مغازه کفش فروشی است. مکان ایده آل باید دارای ویژگی های زیر باشد:

الف) پرتردد بودن

یکی از مهمترین ویژگی های مکان مناسب، قرار گرفتن در معابر پرتردد و پررفت و آمد است. هرچه تعداد افرادی که از مقابل مغازه عبور می کنند بیشتر باشد، احتمال دیده شدن و جذب مشتری بالاتر می رود.

ب) دسترسی آسان

مکان مغازه باید دسترسی آسانی برای مشتریان داشته باشد. نزدیکی به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، پارکینگ ها و خیابان های اصلی از جمله عواملی است که دسترسی را آسان می کند.

مردانه فروش هستید یا زنانه فروش؟

همین ابتدا تکلیف خود را در این زمینه مشخص کنید. با پاسخ دادن به این سؤال در واقع شما تصمیم می گیرید چه قشری از مشتریان را انتخاب کنید و این مسئله از چند جهت برای شما مهم خواهد شد و برای شما مشخص خواهد ساخت که:

  • دکوراسیون مغازه کیف و کفش شما چگونه باشد؟
  • شیوه رفتاری شما چگونه باشد؟
  • مدل پوشش شما چگونه باشد؟
  • و مواردی از این قبیل!

البته عده ای پیشنهاد می کنند برای شروع هم کیف و کفش مردانه داشته باشید و هم زنانه! در صورتی که اگر ابتدای کار بودجه شما کم و مغازه کیف و کفش شما کوچک است، شاید بهتر باشد تمرکز خود را در فروش تک جنسیتی قرار دهید و سعی کنید در راستای همان جنسیتی که بر می گزینید، مسیر را ادامه داده و پس از جلب رضایت مخاطب خود، مغازه کیف و کفش خود را گسترش دهید.

شریک کاری پیدا کنید


شریک کاری مناسب می تواند راه اندازی و اداره مغازه کیف و کفش را آسان تر کند. برای پیدا کردن شریک کاری خوب، پیشنهاد می کنیم:

  • در شبکه دوستان، آشنایان و اعضای خانواده جستجو کنید. کسی که می شناسید معمولاً انتخاب بهتری است.
  • با صاحبان مشاغل مشابه مشورت کنید. آنها می توانند افراد مناسبی را معرفی کنند.
  • در انجمن ها و شبکه های کسب و کار عضو شوید تا با افرادی که دنبال شریک هستند آشنا شوید.
  • شریک شما باید مهارت های مکمل شما داشته باشد. مثلاً اگر شما فروشنده خوبی هستید، شریکتان باید در بازاریابی و مدیریت مالی قوی باشد.
  • حتماً ویژگی های شخصیتی و اخلاقی شریک را هم بررسی کنید. صداقت و مسئولیت پذیری حیاتی است.

با یک شریک مناسب می توانید با آرامش بیشتری کسب و کارتان را راه بیندازید.

چند نفر را می خواهید استخدام کنید؟

پس از آن که تصمیم گرفتید تنها یا با کمک یک دوست تلاش خود را آغاز کنید هم اکنون نوبت آن رسیده که تصمیم بگیرید چند نفر قرار است برای شما کار کنند. این مسئله به میزان فعالیت شما بستگی دارد؛ یعنی اگر قرار است مغازه شما از 9 صبح تا 12 شب یکسره باز باشد، علی القاعده به تنهایی نمی توانید خودتان در مغازه بمانید و باید نیرو کار داشته باشید.

البته مسائل به این جا ختم نمی شود. شما به محاسبات مالی هم احتیاج دارید و درکنار گسترش کسب و کار خود لازم است تا برای انجام مباحث مالی خود حسابدار داشته باشید.

پس با فرض این که شما از ساعت 9 صبح تا 12 شب به صورت یکسره فعال باشید، باید در کنار خودتان حداقل به دو نفر دیگر حقوق بدهید.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین خطاهای محاسباتی نیز رخ می‌دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

انتخاب کالای ایرانی یا خارجی

این سؤال ارتباط مستقیمی با تنظیم دکوراسیون، مذاکره و ارتباط با وارد کنندگان و تولید کنندگان مختلف و همچنین جلب نظر مشتری دارد.

اگر تصمیم به لوکس فروشی دارید و مشتریان شما بالا شهری ها هستند، برندهای مطرح خارجی به همراه برندهای با کیفیت داخلی پیشنهاد ما به شما است و اگر لوکس فروش نیستید ارائه برندهای مطرح و با کیفیت داخلی به همراه برندهای خارجی با قیمت مناسب پیشنهاد ما به شما است.

با توجه به پیشنهادات ارائه شده شما باید بتوانید با تولید کنندگان کیف و کفش و یا وارد کنندگان کیف و کفش صحبت کنید و با مذاکره درست و منطقی کالای فراوان با قیمت متناسب را در مغازه کیف و کفش زنانه خود داشته باشید.

چگونه با مشتری تعامل کنیم؟

برای تعامل موفق با مشتریان در مغازه کیف و کفش، پیشنهاد می‌کنم نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

در کنار چنین نگاهی که به مشتری خواهید داشت سعی کنید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. سعه صدر داشته باشید و اجازه بدهید مشتری هر کیف و کفشی که علاقه مند بود، امتحان کند.

2. ویژگی های کیف و کفش خود را (چه مثبت و چه منفی) صادقانه با مشتری در میان بگذارید.

3. (اگر مشتریان شما بالاشهری نیستند) از آن ها بپرسید که تا چه قیمتی قصد دارند از شما خرید کنند و پس از دانستن آن مشتری را به سمت قفسه هایی راهنمایی کنید که اجناسی متناسب با قیمت های او وجود داشته باشد.

4. لبخند بزنید و با مهربانی به سؤالات مشتری پاسخ دهید.

5. سعی کنید یک هدیه کوچک (شاید در حد یک کتابچه کوچک یا یک برگه آموزشی یا هر چیز کوچک دیگر) در کنار کیف و کفشی که مشتری از شما تهیه کرده به او بدهید و از اثر شگفت انگیز آن حیرت زده شوید.

چیدمان مغازه کیف و کفش شما چگونه است؟
بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

چیدمان مغازه کیف و کفش شما چگونه است؟

برای پاسخ به این سؤال باید به سؤالات قبلی مراجعه کنید. یعنی باید بدانید مخاطبین شما چه کسانی هستند و در کجای شهر قرار است مغازه کیف و کفش داشته باشید. اما به طور کلی توجه به سه نکته زیر برای تمام مغازه های کیف و کفش ضروری به نظر می رسد:

1. ویترین. ویترین، اولین نمایی است که مشتری با آن مواجه می شود و باید زیباترین کالاها با چیدمان مناسب در آن بخش قرار گیرد. سعی نکنید خیلی ویترین خود را شلوغ کنید؛ بلکه بیشتر به دنبال گزینش کالا و چیدمان مناسب آن باشید. به خصوص اگر مشتری شما بالاشهری است، تراکم بیش از اندازه کیف و کفش می تواند حس بدی برای او ایجاد کند.

2. طراحی داخل مغازه. طراحی داخل مغازه کیف و کفش بسیار مهم بوده و قالب های پیشنهادی متفاوتی برای این مسئله وجود دارد. متخصصان این زمینه پیشنهاد می کنند ابتدا شما از یک قالب موجود تقلید کنید و بعد از مدتی قالبی که برای خود انتخاب کرده اید شخصی سازی کنید و در نهایت قالبی که نشان دهنده عنوان و برند شما است، برای خود طراحی کنید.

3. نور پردازی. سعی کنید از رنگی استفاده کنید که با معماری داخل مغازه و ویترین همخوانی داشته باشد. اگر مغازه شما از نور کافی برخوردار باشد و این نور متناسب با طراحی داخلی مغازه باشد جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد خواهد کرد.

در چه رسانه هایی قرار است فعالیت کنید

رسانه پنجره ای است که از طریق آن شما می توانید محصولات خودتان را به تمام کشور عرضه کنید. رسانه ها مغازه کیف و کفش شما را محدود به محله و حد اکثر شهر نمی کنند؛ بلکه این فرصت را به شما می دهند که تمام کشور را مشتری مغازه خود سازید.

برای فروش کیف و کفش اولین و آسان ترین گزینه اینستاگرام است. البته باید اصولی و قانونمند حرکت کنید تا موفق شوید. باید بتوانید عکس های زیبا و متنوعی از کیف و کفش های موجود در مغازه بگیرید و آن را با توضیحات مناسب و بیان قیمت و شیوه ارسال کالا به اشتراک بگذارید.

رسانه پیشنهادی بعدی برای فروش، ایجاد یک وب سایت زیبا و شکیل است. وب سایت علاوه بر این که به شما فرصت نمایش مغازه کیف و کفش را می دهد، به مخاطب حس رسمی بودن القاء می کند. البته ایجاد وب سایت و ارائه کالاهای موجود در مغازه قدری هزینه بر است اما در دراز مدت سود پایدار برای شما رقم خواهد زد.

پیام رسان های ایرانی مانند ایتا و سروش هم می توانند گزینه های خوبی باشند.

دوست عزیز مغازه دار! بدانید شما فقط تنها کسی نیستید که علاقه مندید کسب و کار خود را رسانه ای کنید! خیلی ها مانند شما هستند که در فضای مجازی فعالیت دارند و رقیب جدی شما در فروش کیف و کفش حساب می شوند؛ لذا زمانی کسب و کار مجازی شما رونق خواهد گرفت که اصولی عمل کنید.

چشم انداز مغازه کیف و کفش شما چیست؟

دانشمندان موفقیت معتقدند: «انسانی، فردا به دستاوردی می رسد که امروز رویایی در سر داشته باشد». اگر می خواهید به یک برند ایده آل تبدیل شوید، شعبه های متعدد در سراسر کشور داشته باشید و در یک کلام پیروز بازار فروش کیف و کفش باشید، لازم است تا برای آینده کاری خود رویا داشته باشید. برای این کار:

1. سعی کنید برای آینده کسب و کار خود یک بازه میان مدت (مثلاً 7 ساله) تعیین کنید.

2. به صورت کاملاً دقیق و واضح مشخص کنید که پس از 7 سال قرار است به کجا برسید و چه موفقیت هایی را حاصل کنید؟

3. برنامه 7 ساله خود را به 7 برنامه کوچک یک ساله تقسیم کنید و از دل این تقسیم بندی، برنامه مشخص سال کاری خود را بیرون بکشید.

4. چالش ها و مشکلاتی که در سال جاری پیش بینی می کنید، روی کاغذ بنویسید و از همین ابتدا برای آن راه حل پیدا کنید.

5. از افراد خبره مشورت بگیرید.

البته رویاها و اهداف شما وحی منزل نیستند و در طول زمان می توانند ارتقاء پیدا کنند و بهتر شوند؛ لذا هر گاه احساس کردید می توانید رویای بهتری داشته باشید، نظام اهداف خود را به روز رسانی کرده و شروع کنید.

چگونه برای مغازه کیف و کفش بازاریابی کنیم؟

امروزه شیوه‌های بازاریابی متنوع و زیادی برای افزایش فروش وجود دارد. به لطف اینترنت و پلتفرم‌های اجتماعی هزینه های بازاریابی و تبلیغات، به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و نوپا، بسیار کم هزینه‌تر و به صرفه‌تر از گذشته هستند. پیشنهاد ما به شما این است که حتما از قابلیت‌های شبکه های اجتماعی پربازدید، مانند اینستاگرام بهره ببرید.

با تبلیغ برند و محصولات خود در شبکه‌های مجازی هم می‌توانید آگاهی از برند ایجاد کنید و هم فروش خود را افزایش دهید. دقت داشته باشید که اینستاگرام مارکتینگ می‌تواند تازه شروع کار باشد. شما باید محصولات و خدمات باکیفیت ارائه دهید تا بتوانید مخاطبان جذب شده را به مشتری دائمی تبدیل کنید.

علاوه بر شیوه‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانید از شیوه های سنتی تبلیغات، مثل تراکت، بیلبورد و… نیز کمک بگیرید. اما برای کسب و کارهایی که بودجه محدودی برای بازاریابی و تبلیغات دارند استفاده از شیوه‌های بازاریابی دیجیتال به صرفه‌تر است. در این راه حتما از افراد ماهر و خبره کمک بگیرید تا بودجه تبلیغات شما هدفمند صرف شود.

نرم افزار حسابداری محک ویژه صنف کیف و کفش

محاسبات مالی مغازه شما چگونه است؟!

یکی از مسائل مهم و اساسی در تأسیس مغازه کیف و کفش چگونگی محاسبات مالی شما است. شما باید در هر زمان (خصوصاً در انتهای سال مالی خود) اطلاعات دقیقی نسبت به داده های زیر داشته باشید:

1. جنس های خریداری شده (به لحاظ تعداد، نوع، رنگ و …)

2. سود حاصل از فروش جنس

3. بدهی

4. تاریخ چک ها

5. تعداد جنس های موجود در انبار

6. تعداد سفارشات مجازی صورت گرفته

و مسائلی از این قبیل!

انجام درست و بدون خطای همه این موارد از شما به تنهایی بر نمی آید؛ خصوصا اگر بخواهید از ساعت 9 صبح تا 12 شب یکسره کار کنید. از طرفی استخدام حسابدار برای انجام چنین کارهایی عاقلانه به نظر نمی رسد و شاید هدر دادن سرمایه محسوب شود. پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار حسابداری است. نرم افزار حسابداری با دارابودن امکانات کاربردی به شما کمک می کند تا به سادگی مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کارتان را بر عهده بگیرید.

شغل کفش فروشی بهتره یا لباس فروشی؟

نمی توان مقایسه علمی و منطقی بین این دو صنف داشت اما بر اساس تحقیقات مردمی انجام شده ، تقاضای لباس از کفش بالا تر است و در مقایسه اینکه کفش فروشی بهتره یا لباس فروشی باید بگوییم لباس فروشی!

درآمد کفش فروشی چقدر است ؟

سود و درآمد حاصل از شغل کفش فروشی به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چه جنس شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. محل و منطقه‌ای که مغازه کفش فروشی شما در آن قرار دارد می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. ضمن اینکه سبک بازاریابی شما می‌تواند تاثیر زیادی روی درآمد و سود بیشتر داشته باشد. حتما برای فروش آنلاین، چه از طریق سایت و چه از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، برنامه‌ریزی کنید. فروش آنلاین می‌تواند از هزینه‌های شما در بلندمدت کم کند و در نهایت سود بیشتر شما را به دنبال داشته باشد.

برای اینکه درآمد بیشتری کسب کنید باید تنوع محصولات را مدنظر قرار دهید. مثلا اگر فقط در شغل کفش فروشی زنانه کار می‌کنید می‌توانید روی موجود کردن اجناس مردانه نیز بیشتر سرمایه‌گذاری کنید. با این کار طیف مشتریان خود را گسترده‌تر می‌کنید و فروش بیشتری خواهید داشت.

سود کفش فروشی چند درصد است؟

میانگین سود کفش فروشی در این حرفه صد در صد است! یعنی اگر به عنوان تأمین کننده کفشی را سیصد هزار تومان بخرید به طور میانگین با قیمت هشتصد هزار تومان به فروش می‌رسانید.برای شروع به کار باید فوت و فن کفش فروشی را بلد باشید:

  • مهارت برقراری ارتباط
  • مهارت فروش و بازاریابی
  • مدیریت مالی
  • تولید محتوا در پلتفرم ها

مشکلات کفش فروشی چیست؟

در کنار سود بسیار بالایی که برای کفش فروشی در نظر گرفته شده است، از معایب آن نمی‌توان چشم پوشی کرد:

مشکلات کفش فروشیمزایای شغل کفش فروشی
از مد افتادن برخی مدل کفش‌هامشتری خوب و همیشگی
به فروش نرفتن بعضی از سایزهاشغلی با سود صد در صد
وجود اجاره بهای بالا برای مغازه‌های مرکز شهرکار با مغازه کوچک هم امکان‌پذیر است
نیاز به سرمایه اولیه بالااجناس موجود تاریخ انقضا ندارند

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد حسین دهقانی
محمد حسین دهقانی
آمده ام تا زندگی کنم
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

10 پاسخ

    1. سلام ممنون متنتون آموزنده و عالی بود تنها چیزی ک نگفتید هزینه دکوراسیون و مدل‌های مختلف دکوراسیون کفش چ در بالا شهر و چه در شهر را بیشتر توضیح می دادید بهتر بود

  1. سلام..ممنون از مطلب خوب و جامعی که ارائه دادید. لطفا در مورد بازاریابی مغازه کیف و کفش هم اگه توضیحاتی بدید ممنون میشم.. این روزها تبلیغات تلویزیونی زیادی در خصوص برندهای مختلف کفش میبینم..خب برای من که کسب و کار کوچکی دارم امکان تبلیغات تلویزیونی نیست.. باید چه کار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      توضیحاتی در خصوص بازاریابی مغازه کیف و کفش به مطلب اضافه شد..امیدوارم کارگشا باشه

  2. سلام ممنون متنتون آموزنده و عالی بود تنها چیزی ک نگفتید هزینه دکوراسیون و مدل‌های مختلف دکوراسیون کفش چ در بالا شهر و چه در شهر را بیشتر توضیح می دادید بهتر بود

  3. سلام روز بخیر میشه با ۶۰ یا ۷۰ میلیون بری تو کار فروش کفش زنانه یا نه.به صورت اینترنتی

    1. سلام.همه چیز امکان پذیر است.اما این بازه قیمتی خیلی به نوع محصولی که می خواهید موجود کنید بستگی دارد .می توانید از تعداد محصولات با این بودجه بکاهید و به کیفیت آنها بیافزایید.

  4. سلام .من یک سوالی داشتم اینکه چگونه کفش ها را به نمایش بگذارم تا فروش بیشتری داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری