جستجو
Close this search box.

افزونه چاپ بارکد محک چه کمکی به بهبود کسب و کار شما میتواند بکند؟

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 2 دقیقه

افزونه چاپ بارکد محک

افزونه چاپ بارکد: شما اگر صاحب مشاغل محصول محور هستید. حتما باید یکی از 3 پروسه تولید، انبارداری و فروش را طی کنید. سازماندهی کالاها در این مشاغل اولویت دارد. سال‌هاست که استفاده از بارکدها در تولیدات بسیار رایج بوده است. و امروزه در فروشگاه‌ها بسیار رایج است. بارکد وسیله‌ای ضروری برای ردیابی هرگونه کالایی می‌باشد. صنایع بزرگ و کوچک و همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها به بارکد‌گذاری کالاهای خود روی آورده‌اند.

فهرست مطالب

بارکد، رمز میله، یا رمزینه در واقع نوعی نمایش تصویری اطلاعات است. و توسط دستگاهای خاص بارکد خوان قابل خوانایی است.  با پیشرفت در تکنولوژی اسکنرها انواع مختلفی از بارکدها بوجود آمد. بارکدها به صورت گسترده‌ای در پیاده‌سازی سیستم‌های جمع‌آوری خودکار اطلاعات شناسه‌ها که سرعت و دقت ورود اطلاعات را بالا می‌برند کاربرد دارند.

انواع بارکد

دو نمونه رایج آن بارکد سریالی  UPC و QR Quick Responsive است. بارکد سریالی UPC اولیه اطلاعات را در قالب عرض و فاصله خطوط موازی چاپ شده ذخیره می‌کردند و به صورت یک دسته از خطوط مستقیم موازی دیده می‌شند.

کد QR کد پاسخ سریع است. که یک نوع بارکد 2 بعدی است. و توسط دستگاه‌های اختصاصی خوانده می‌شود. و یا حتی از گوشی های هوشمند اسکن می شود. اطلاعات بسیار زیادی در مورد محصولات و کاتالوگ های تجاری محصول ارائه می شود. این کدها به راحتی قابلیت چاپ روی انواع بسته‌بندی‌ها و کارت ویزیت‌ها و حتی روزنامه‌ها را دارد. استفاده از این کدها درآینده رو به گسترش است.

تیم محک مانند همیشه برای خدمت‌رسانی به مشاغل در ایران افزونه چاپ و تولید بارکد را چندین سال است که ارائه می‌دهد.

مزایای افزونه چاپ بارکد محک

نرم افزارچاپ بارکد محک همواره می تواند یک پشتیبان مناسب برای موفقیت فروشگاه های شما باشد. این افزونه توان چاپ بارکدهای میله‌ای و بارکدهای QR را نیز دارد. و سپس این بارکدها توسط نرم‌افزار بارکد‌خوان که پویشگر نوری است بازخوانی می‌شوند. و اگر در تصاویر مخفی شده باشند توسط نرم‌افزار خاصی از آن بیرون کشیده می‌شوند.

شما می توانید به راحتی با استفاده از افزونه چاپ بارکد محک، بارکد دلخواه خود را طراحی کنید. متون دلخواه حاوی اطلاعات مختلف را در جایگاه اضافه کردن متن همراه با قیمت‌های مورد نظر از طریق فایل اکسل وارد کنید. ویا جداگانه تایپ کنید.

با چینش مناسب متون و تصاویر و قیمت های بروز و سایر اطلاعات را برای کالاها دسته‌بندی شده ویرایش و با طراحی دلخواه در بارکد مورد نظر طراحی کنید. افزونه بارکد محک این امکان را به شما می‌دهد که: چندنوع بارکد را به عنوان مثال بارکد، قیمت و لوگو فروشگاه و یابرند محصول را با طراحی دلخواه و سپس با انتخاب رنگ پس‌زمینه و ابعادکاغذ ویژگی مورد نظر را بر روی برچسب ایجاد کنید.

اثرات افزونه چاپ بارکد محک افزونه بارکد در کسب‌‎وکارها:

  • کاهش خطا تا صفر به علت کاهش دخالت نیروی انسانی در وارد کردن اطلاعات.
  • دسته‌بندی دقیق کالاها، همراه با اطلاعات آن.
  • افزایش سرعت مشتریان و فروشندگان به کالاها.
  • افزایش سرعت تسویه در امر فروش.
  • امکان پی‌گیری برای کالاها از طریق کد رهگیری به ویژه محصولات گارانتی‌دار.
  • سرعت بالا در جمع‌آوری داده‌ها به همراه صحت صد در صدی.
  • نمایش اطلاعات بیشتر از محصولات.
  • کنترل بیشتر بر روی توزیع و ذخیره‌سازی.
  • داشتن یک استاندارد مشترک برای استفاده تمام طرف‌های تجاری و در نتیجه کاهش کشمکش‌ها.
  • و بسیاری مزایای دیگر

برای اطلاعات بیشتر لطفا به لینک زیر مراجعه کنید

افزونه چاپ بارکد محک

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری