جستجو
Close this search box.

برگزاری دوره آموزشی تحول دیجیتال یا Digital Transformation

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: < 1 دقیقه

برگزاری دوره آموزشی تحول دیجیتال یا Digital Transformation برای مدیران گروه نرم‌افزاری محک در دی ماه 97

 

فهرست مطالب

 

دوره آموزشی تحول دیجیتال یا Digital Transformation در دی ماه 97 طی 12 ساعت برای مدیران گروه نرم‌افزاری محک در دفاتر تهران و مشهد برگزار شد.

تحول دیجیتال یاDigital Transformation، مجموعه تحولات عمیق و تغییرات سازمان‌ها و کسب و کارها، در حوزه فعالیت‌ها، فرآیندها، تواناییها و مدل‌های کسب و کار است که به آنها اجازه می‌دهد تا بتوانند از فرصت‌های ناشی از توسعه و ترویج فناوری و تغییرات حاصل شده ناشی از توسعه آنها در جوامع بشری استفاده کرده و از آنها در راستای استراتژیها و اولویت‌های خود بهره بگیرند.
این دوره آموزشی براساس دوره ارایه شده توسط دانشگاه ویرجینا و گروه مشاوران بوستون طراحی شده است و مطالب تکمیلی آن توسط آقای دکتر بیرانوند ارایه شد.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مالیات نقل و انتقال خودرو؛ از صفر تا 100

مالیات نقل و انتقال خودرو از صفر تا 100: نحوه استعلام و پرداخت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات نقل و انتقال خودرو، نقش مهمی در تامین منابع مالی برای دولت‌ها و تنظیم بازار خودرو ایفا می‌کند. نرخ مالیات بر نقل و انتقال خودرو در کشورهای مختلف متفاوت است و معمولاً بر اساس ارزش خودرو، سال ساخت و… تعیین می‌گردد.

اطلاعات بیشتر
سرمایه لازم برای راه اندازی سوپرمارکت

سرمایه لازم برای راه اندازی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه سرمایه لازم برای راه اندازی سوپرمارکت به سادگی فراهم نمی‌شود؛ سوپرمارکت از جمله کسب‌وکارهایی است که با توجه به نیاز دائمی جامعه به کالاهای مصرفی روزانه، از پتانسیل بالایی برای موفقیت برخوردار است.

اطلاعات بیشتر
مالیات ثبت برند چیست؟

مالیات ثبت برند چیست؟ نکات مهم ثبت برند

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه ثبت برند یک گام مهم و حیاتی برای هر کسب و کاری است که می‌خواهد از حقوق مالکیت معنوی خود محافظت کند و برند خود را در برابر رقبا و افراد سودجو حفظ نماید. بااین‌حال، این فرایند با هزینه‌های متعددی از جمله مالیات ثبت برند همراه است.

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزار حسابداری