جستجو
Close this search box.

توصیه‌هایی برای تبلیغات لوازم خانگی

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه

مقدمه

تبلیغات لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین عوامل بقا و ماندگاری یک کسب‌و‌کار، ایجاد درآمد و سود مداوم است. اما برای این موفقیت باید موارد زیادی را در نظر گرفت، از جمله تولید محصولات خوب، ارائه خدمات عالی، ساخت برندی که کسب‌و‌کارتان را معرفی کند و برقراری ارتباطی پویا و با دوام با مشتریان قدیمی و جدید. بدیهی است که فروشگاه‌های لوازم خانگی از این امر مستثنی نیستند و با استفاده از ایده‌های جذاب و متفاوت برای تبلیغات لوازم خانگی می‌توانند گامی محکم‌تر بردارند.

فهرست مطالب

وسایل خانه جزو کالاهایی نیستند که همیشه به شکل هفتگی یا حتی ماهانه مورد استفاده مصرف‌کننده قرار گیرند. حس نیاز به جایگزینی آن‌ها اغلب به دنبال آسیب در اثر استهلاک به وجود می‌آید یا صاحب آن وسیله تصمیم می‌گیرد وسیله جدید‌تر یا برند بهتری تهیه کند. بنابراین با رقابت شدیدی که وجود دارد، نیاز به تبلیغات لوازم خانگی بیش از هر زمانی مشخص می‌شود. هر فروشگاهی برای داشتن مشتریان بیشتر باید در زمینه تبلیغات خوب عمل کند. مدیر فروشگاه باید بداند دقیقا چه کاری انجام دهد تا کسب‌و‌کار او رشد کند و موفق شود.

 لوازم خانگی صنعتی پرسود

لوازم خانگی صنعتی پرسود

وقتی نام لوازم خانگی به گوش می‌خورد، یک سری تجهیزات و وسایل خانگی گران‌قیمت به ذهن می‌آید که احتمالا در زندگی جز یکی دو مرتبه نیاز به خرید آن‌ها پیدا نمی‌کنیم. در واقع وسایل مکانیکی و الکتریکی که برای کارهای خانگی استفاده می‌شوند، لوازم خانگی نام دارند و در دو دسته مختلف زیر قرار می‌گیرند.

دسته اول کالاهای بزرگ که شامل لوازمی مانند ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و خشکشویی می‌شوند و دسته دوم که شامل کالاهای خانگی کوچک هستند. قهوه ساز، اسپرسو‌ساز، توستر، مایکروویو، غذاسازها و جاروبرقی جزو این دسته محسوب می‌شوند. یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی برای موفقیت باید علاوه بر کیفیت خود به تبلیغات نیز اشاره کند که در ادامه چندین ایده جذاب بازاریابی لوازم خانگی را مطرح می‌کنیم.

تبلیغ لوازم خانگی

برای فروش لوازم خانگی چه استراتژی‌های تبلیغاتی باید داشته باشیم؟

در این بخش می‌خواهیم استراتژی‌های تبلیغات لوازم خانگی و بازاریابی را توضیح ‌دهیم که می‌تواند به موفقیت استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغ محصولات خانگی شما کمک کند.ایده فروش لوازم خانگی زمانی موفق است که استراتژی های زیر را دنبال کند .

1. ضرورت استفاده از بنر را فراموش نکنید

برای تبلیغ محصولات خانگی، استفاده از بنرهای جذاب را فراموش نکنید چون نگاه مشتری را به سمت خود بر می‌گردانند. بنرها را می‌توانید بالای سر در ورودی نصب کنید. به خاطر داشته باشید استفاده از رنگ‌های روشن، توجه افراد را به خود جلب می‌کند. با انجام چنین کاری نه تنها افراد از فروشگاه شما آگاه می‌شوند، بلکه با ورود به آن کسب‌وکار شما را خواهند شناخت و می‌توانند آن را به اطلاع سایرین برسانند. چنین ایده‌هایی قطعا تعداد مشتریانتان را زیاد می‌کند، بنابراین برای استفاده از این ترفند هیچ تردیدی نداشته باشید.

2. طراحی سایت برای تبلیغ لوازم خانگی

داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای برای هر کسب‌وکاری لازم است. زندگی مردم در دنیای امروز بسیار شلوغ است و زمان کافی یا حوصله برای جستجوی محصولات مورد علاقه‌ خود در سایتی که به خوبی طراحی نشده است، ندارند. به این ترتیب مشتریان حضوری زیادی را از دست می‌دهید. برای خودداری از چنین چیزی، باید کار با وب‌سایت ساده و واضح باشد، طراحی جذابی داشته باشد و بازدیدکننده را در خود نگه دارد. با داشتن یک سایت تبلیغات لوازم خانگی، مشتری می‌تواند خرید آنلاین داشته باشد یا اطلاعات ارزشمندی از سایت شما کسب کند. امروزه به کمک فناوری می‌توان بستری فراهم کرد که مشتری به صورت سه بعدی در میان کالاها جستجو کند، انگار که در حال تماشای فروشگاه و ویترین شما است.

سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی یک پلتفرم فروش به همراه تبلیغ فروشگاه لوازم خانگی نیز می‌تواند استراتژی خوبی باشد. مشتری حتی می‌تواند رنگبندی و سایز کالا را ببیند و انتخاب بهتری داشته باشد. این امکانات بی‌نهایت هستند و جزوی از بازاریابی لوازم خانگی محسوب می‌شوند. مناسب ترین بیو برای پیج لوازم خانگی خود انتخاب کنید و لینک وب سایت خود را در آن قرار دهید .

آنلاین لوازم خانگی محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

3. تبلیغ آنلاین لوازم خانگی

بی‌تردید تبلیغ کسب‌و‌کار به شکل آنلاین ساده‌ترین روش برای مشهور کردن آن است. علاوه بر این تبلیغات لوازم خانگی آنلاین و تبلیغ لوازم آشپزخانه در مقایسه با انواع فیزیکی هزینه کمتری می‌تواند داشته باشد که به نوبه خود شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. مطمئن شوید هر جایی که می‌توانید فروشگاه خود را تبلیغ کرده‌اید. فروشگاه لوازم خانگی‌تان را در فیسبوک، توئیتر، لینکدین ، اینستاگرام و تلگرام و مانند آن تبلیغ کنید. خوشبختانه انتخاب زیادی در این زمینه دارید. فیسبوک و اینستاگرام یکی از بهترین روش‌های تبلیغات برای لوازم خانگی هستند، چون بالغ بر 70 درصد از بزرگسالان در این شبکه های اجتماعی اکانت دارند و فعال هستند. تبلیغات لوازم خانگی در اینستاگرام مشتریان به خصوصی را به دنبال می آورد.کلیپ تبلیغاتی لوازم خانگی بسازیر و آن را در پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

4. برگزاری مداوم رویداد

روش تبلیغات لوازم خانگی به واسطه بازدید و تبلیغ لوازم خانگی ، برگزاری رویداد (ایونت) و رونمایی از محصولات مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت می‌تواند ثمربخش باشد. می‌توانید چنین کاری را به زمان برگزاری جشن‌های داخلی موکول کنید. تبلیغات لوازم خانگی در تلویزیون را نیز فراموش نکنید.

در این جشن‌ها و ایونت‌ها که جلسات پرسش و پاسخ هستند، میهمانان، متخصصان وسایل خانگی و افراد خانه‌دار را دعوت کنید. به این ترتیب نه تنها تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید، بلکه با تبلیغ لوازم خانگی به صورت غیرمستقیم فروشگاه خود را نیز در دهن آن‌ها ماندگار می‌کنید.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

5. جذب مشتری با پیشنهاد معاملات استثنایی

هر کسب‌و‌کاری باید راهی برای پیشنهاد معاملات استثنایی به مشتریان خود پیدا کند. همه ما دوست داریم محصولاتی خرید کنیم که مقرون‌به‌صرفه هستند و توانایی خرید آن‌ها را داریم. به عنوان مثال، می‌توانید هر ماه محصولی را انتخاب کنید و به عنوان پیشنهاد ویژه به مشتری عرضه کنید. ماشین ظرفشویی، یخچال یا خشک‌کن با ویژگی‌های جدید می‌تواند انتخابی شگفت‌انگیز باشد. پس از مدتی نتیجه آن را خواهید دید که چقدر برای مردم نیز جالب بوده است و قطعا در مورد فروشگاهتان به دیگران نیز خواهند گفت، بنابراین تعداد مشتری‌ها افزایش می‌یابد. بی‌شک چنین ترفندی یکی از بهترین ایده‌های بازاریابی لوازم خانگی است.

 فروش کالاها به صورت مجموعه‌ای (باندل)

6. فروش کالاها به صورت مجموعه‌ای (باندل)

اکثر افرادی که به فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌روند، قبل از دیدن فروشگاه فیزیکی دنبال کالایی می‌گردند که به آن‌ها نیاز دارند. فروش مجموعه‌ای کالاها یکی دیگر از روش‌های تبلیغات لوازم خانگی است و می‌تواند شانش فروش را افزایش دهد، به ویژه اگر تخفیف خوبی برای آن کالا در نظر گرفته باشید که برای مشتری بسیار جذاب است. به عنوان مثال مشتری با خرید دو کالا 5 درصد ، با خرید سه کالا 10 درصد و با خرید چهار کالا 15 درصد تخفیف دریافت کند.بهترین ایده برای تبلیغ لوازم خانگی همین راه است و فروشگاه کالاهای خود را به خوبی می‌فروشد و سود می‌کند، خریدار نیز با تخفیف خوبی کالاهای مورد نیاز خود را می‌خرد.

به عنوان مثال یخچال و توستر را در یک پیشنهاد خرید قرار دهید یا تلویزیون را با آخرین مدل اسپیکر بلوتوثی در یک باندل قرار دهید و تخفیف خوبی روی آن‌ها بگذارید. در این صورت حتی اگر مشتری قصد خرید تلویزیون داشته باشد، باعث می‌شود فکر کند کمی بیشتر هزینه کند و با توجه به تخفیف هر دو را بخرد.

7. معرفی کامل خدمات کالا

یکی دیگر از ترفندهای تبلیغات لوازم خانگی موثر پیشنهاد گارانتی طولانی مدت، ارسال رایگان، تعمیرات، نصب رایگان وسایل یا هر نوع خدمات ارزشمند دیگری است که خرید از فروشگاه لوازم خانگی شما را وسوسه‌انگیز نشان می‌دهد.

8. به کار بردن استراتژی‌های بازاریابی آنلاین

پس از طراحی وب‌سایت نیاز به استفاده از نیروی بازاریابی دیجیتالی است تا مشتری ترغیب به بازدید از سایت شما شود یا بتواند آن را پیدا کند و با برندتان آشنا شود. از تکنیک‌های سئو، تبلیغات کلیکی، محتوای غنی و سایر استراتژی‌های بازاریابی آنلاین می‌توانید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر فردی در گوگل بهترین کالاهای خانگی را جستجو کند و وب‌سایت شما جزو برترین وب‌سایت‌هایی باشد که گوگل نشان می‌دهد، امتیازی برای فروشگاهتان محسوب می‌شود. اینترنت و فضای مجازی خرید را برای مشتریان آسان کرده است، آن‌ها در فضای مجازی کالاهای خانگی را جستجو می‌کنند. بالغ بر 87 درصد از مشتری‌ها ابتدا جستجوی آنلاین وسیعی در اینترنت انجام می‌دهند و سپس برای خرید به فروشگاه فیزیکی می‌روند. بهتر است به گروه تبلیغات لوازم خانگی خود دیجیتال مارکتینگ بیاموزید.

9. استفاده همه جانبه از رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی یکی از پر قدرت‌ترین ابزارها برای تبلیغات لوازم خانگی و تبلیغات لوازم اشپزخانه هستند. استفاده از عکس، ویدئو و سایر محتواهای مربوط به رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصول و فروشگاه در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی گوناگون تاثیر شگرفی روی کسب‌و‌کار دارد. آگاه باشید که بسیاری از مشتری‌هایتان در رسانه‌های اجتماعی حاضر هستند.عکس برای تبلیغ لوازم خانگی می تواند در جذب مشتری معجزه کند.برای نوشتن متن تبلیغات لوازم خانگی نیز می توانید از کارشناسان تولید محتوا کمک بگیرید.

10. هدف خود را تنها فروش نگذارید

اگر قصدتان فقط فروش باشد، فرقی با هزاران فروشگاه کالای خانگی دیگر ندارید. فقط کالای خانگی نفروشید، بلکه ارزشی به کالا بیفزایید تا مشتری تجربه خوشایندی از خرید داشته باشد. با صفحه نمایش‌های تعاملی مانند برچسب‌های الکترونیکی یا صفحه‌های نمایش ESL سعی کنید بازاریابی لوازم خانگی را به بهترین شکل و با تاثیرگذاری بالا انجام دهید. جستجو در بین صفحات تعاملی توسط خود مشتری و کسب اطلاعات در مورد آن کالا برای این که ببیند متناسب با نیازهای او هست یا خیر یا فشار دادن دکمه‌ای برای درخواست کمک از کارکنان فروشگاه می‌تواند تجربه جالبی باشد و جزو یکی از بهترین تبلیغات لوازم خانگی محسوب شود. مشتریان امروزی با این تکنیک‌ها بیشتر تمایل به خرید لوازم خانگی پیدا می‌کنند.

کسب‌و‌کار آسان با خدمات نرم افزار حسابداری محک

کسب‌و‌کار آسان با خدمات نرم افزار حسابداری محک

در هر کسب‌کاری استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز حسابداری یکی از روش‌های قدرتمند برای نظم بخشیدن به حساب‌ها، دقت بیشتر در انجام و مدیریت آن‌ها محسوب می‌شود.

نرم گروه نرم افزاری محک با طراحی نرم‌افزارهای حسابداری عمومی و تجاری کار صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کار را آسان کرده است. این شرکت توانمند در همین راستا با تولید و طراحی نرم‌افزارهای مخصوص فروشگاه‌های لوازم خانگی گامی موثر در جهت آسایش این افراد برداشته است.

در کنار تبلیغات فروش لوازم خانگی با کمی هزینه بیشتر و خرید این نرم‌افزار می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • وارد کردن نام اجناس با جزئیات کامل نظیر جنس، رنگ، ابعاد
  • کنترل روی مقدار موجودی کالاها در انبار
  • تغییر قیمت کالاها به شکل گروهی
  • محاسبه سود حاصل از فروش
  • امکان صادر کردن فاکتور فروش نقدی، قسطی و پرداختی با چک بانکی
  • استفاده از دستگاه‌های کارت خوان برای تسویه حساب
  • ارائه نمودارهای آماری

به همراه مجموعه‌ای از تمام قابلیت‌های دیگری که هدف از تمام آن‌ها کمک به مدیران یک فروشگاه لوازم خانگی است که کسب‌وکار خود را با مدیریت مالی بهتر به جلو پیش ببرد. نرم افزار حسابداری محک تنها یک نرم افزار حسابداری نیست، بلکه مانند یک ابزار قدرتمند فروش نیز می‌تواند موثر واقع شود.

 سخن نهایی

همانطور که مشاهده کردید موفقیت در زمینه تولید لوازم خانگی، برندسازی و فروش لوازم خانگی نیازمند یک سری اطلاعات در زمینه بازاریابی و تبلیغات لوازم خانگی است. گذشت آن دورانی که افراد با افتتاح یک فروشگاه لوازم خانگی و بدون نیاز به تبلیغات خاصی تا سال‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دادند. امروزه تبلیغات و به ویژه از نوع آنلاین آن باید در اولویت تمام افرادی قرار گیرد که می‌خواهند وارد تجارت پرسود لوازم خانگی شود و کالای خود را در معرض انبوهی از مشتریان قرار دهند.

فروش در دنیای امروز به شدت وابسته به بازاریابی و استراتژی‌های آن شده است و با گسترش فضای مجازی و تجارت آنلاین روش‌های قدیمی کمتر کارساز هستند. از طرف دیگر باید در این مسیر از ابزارهایی مانند نرم‌افزار حسابداری محک استفاده کرد که می‌تواند به رشد سریع‌تر کسب‌وکار کمک کند و بیشترین قدرت کنترل را روی امور مالی و موجودی کالای خود به آن‌ها دهد.

منبع: https://yourbusiness.azcentral.com/

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

بودجه تبلیغات چیست؟ انواع روش های تعیین بودجه تبلیغات

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه بودجه تبلیغات هزینه‌ای است که یک کسب و کار برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی تعیین می‌کند. تعیین بودجه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود در این مقاله به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل بازاریابی محتوا

زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه آیا می‌دانید که ۷۰ درصد مشتریان قبل از خرید یک محصول یا خدمت، محتوای مرتبط با آن را می‌خوانند؟ این نشان می‌دهد که محتوا یک عامل تعیین‌کننده برای تصمیم‌گیری مشتریان است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازاریابی مؤثری داشته باشید، باید محتوایی

اطلاعات بیشتر

4 پاسخ

  1. من هم با شما موافقم و بنظرم بهترین روش تبلیغات لوازم خانگی، تبلیغات لوازم خانگی در تلویزیون است.

    1. تبلیغات تلویزیونی خیلی پرهزینه هست. شرکت‌ها قوی باید استفاده کنند. شرکت‌های ضعیفتر با روش های دیگری همچون تبلیغات محیطی می‌توانند افزایش فروش بدهند و رشد کنند.

  2. دقیقا تبلیغات لوازم خانگی در اینستاگرام هم می تواند خیلی به جذب مشتری کمک کند.

  3. بنظر من تیزر تبلیغات لوازم خانگی بسازید. کلی براتون مشتری می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری