جستجو
Close this search box.

راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری در 10 مرحله + صفر تا صد راه اندازی فروشگاه مبلمان

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری، ایده‌ای است که به دلیل افزایش تقاضا از طرف بخش داخلی و خارجی در طرح‌های مختلف روبه‌رشد است. صرف نظر از این که دارای مدرک طراحی یا ساخت مبلمان هستید یا خیر، می‌توانید به راه اندازی مغازه مبل فروشی اداری بپردازید و اگر همیشه به خواسته‌ها و سلیقه مشتریان توجه کنید، موفقیت خود را تضمین کرده‌اید.

فهرست مطالب

گروه نرم افزار حسابداری محک، در این مقاله به چگونگی راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری می‌پردازد و نکات مهمی را در مورد نحوه مدیریت کسب و کار به منظور سودآوری بالا ارائه می‌دهد.

از تاریخچه ساخت مبلمان چه میدانید؟

اصولاً ایده ساخت اثاثیه یا لوازم خانگی نظیر مبلمان از نظر فنی به مصر باستان بازمی‌گردد، جایی که مقبره‌های فراعنه با جایگاهی برای نشستن تجهیز شده بودند. مصریان باستان و معاصران رومی از چنین اقلامی برای خانواده‌های سلطنتی استفاده می‌کردند. به مرور آلمانی‌ها و انگلیسی‌ها روی کار آمدند و به ترتیب با استفاده از موی اسب و خزه دریایی به مبل‌سازی پرداختند .

در طول قرن نوزدهم نیز ظهور فناوری صنعتی تأثیر عمده‌ای بر روش‌های مدرن ساخت مبلمان گذاشت. در حال حاضر نیز صنعت مبلمان روبه‌رشد است و انتظار می‌رود تا سال 2020 به سرعت پیشرفت کند. از نظر سهم بازار نیز چین و ایالات متحده آمریکا از جمله کشورهای پیشرو هستند.

چه مهارت‌هایی موردنیاز راه اندازی مغازه مبل فروشی است؟

شما برای راه اندازی و فروش مبلمان اداری نیاز به تحصیلات ندارید. اما مهارت‌هایی نیاز هستند که با داشتن آنها می‌توانید در کسب‌وکار خود موفقیت بیشتری کسب کنید. از جمله مهارت‌های موردنیاز برای راه اندازی مغازه مبل فروشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی کافی با انواع پارچه، چوب و کیفیت مبلمان
  • مهارت‌های ارتباطی و برقراری رابطه مؤثر با مشتری و خریدار
  • دانستن نیاز روز بازار و آشنایی باسلیقه‌های متفاوت
  • آگاه بودن از شرایط نگهداری مبلمان
  • آشنایی با نحوه چینش و دکوراسیون جهت جلب‌توجه مشتری
  • شما چه نظری دارید؟! با ارائه نظر خود در قسمت دیدگاه‌ها، به بالارفتن کیفیت فروش در سطح کشور کمک کنید.

** به یاد داشته باشید که با بالارفتن کیفیت فروش، اعتماد خریداران به فروشندگان بیشتر شده و تقاضا در خرید بالاتر می‌رود. **

راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری در 10 مرحله

راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری در 10 مرحله:

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار را در دست دارید. پس آماده برداشتن قدم بعدی هستید. فرایند راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. گروه نرم افزاری محک این مراحل را برای راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری شما گردآوری کرده است. این مراحل تضمین می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شود، به درستی ثبت گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارت‌اند از:

  • هزینه‌های راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری چقدر است؟
  • بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟
  • فروشگاه مبلمان چگونه کسب درآمد می‌کند؟
  • نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

هزینه‌های راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری چقدر است؟

بیشترین هزینه راه اندازی مبل فروشی اداری نوپا برای ویترین فروشگاه و هرآنچه به نمایش می‌گذارید سرمایه گذاری می‌شود. برای ایجاد جذاب‌ترین ویترین‌ها، به حداقل 4700 مترمربع فضا نیاز دارید. ممکن است برای تحویل به موقع مبلمان به مشتریان خود به یک انبار بزرگ نیاز داشته باشید. فروشگاه شما باید در مرکز شهر قرار داشته باشد تا راحت‌ترین خدمات را به بیشترین تعداد مشتری ارائه دهد. مشاوران طراحی دکوراسیون نیز بیشترین حقوق را دریافت خواهند کرد. انتظار داشته باشید بسته به اندازه و پیچیدگی نمایشگاه و انبار فروشگاه مبلمان خود میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری کنید.

هزینه‌های ثابت یک فروشگاه مبلمان چیست؟

هزینه‌های ثابت یک فروشگاه مبلمان چیست؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل خود در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌شود برای داشتن پس‌انداز، بخشی از اقلام را در انبار خود نگهداری کنید تا در روز مبادا برای تأمین بودجه به فروش برسانید. درست است که بیشتر اقلام مستقیماً از کارخانه به خانه مشتریان شما ارسال می‌شوند اما می‌توان این گزینه را نیز مدیریت کرد.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین خطاهای محاسباتی نیز رخ می‌دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

برخی از مشتریان با تغییر مد، مبلمان خانه خود را تغییر می‌دهند و هر چند سال یک بار مبل جدیدی سفارش می‌دهند. مشتریان بازگشتی و همیشگی شما بیشترین درآمد را برای شما خواهند داشت. درعین‌حال، همه مردم نیاز به خرید مبل دارند، بنابراین ایجاد یک محیط دلپذیر و فروشگاه جذاب که برای اکثر مردم جذاب باشد بسیار مهم است. دانشگاه‌ها و شرکت‌های نگهداری اموال نیز مقادیر زیادی مبلمان اداری ارزان قیمت را به طور منظم از شما خریداری خواهند کرد.

درآمد فروشگاه مبلمان اداری چقدر است؟

شما با راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری و فروش مبلمان به مشتریان خود درآمد کسب خواهید کرد. شما می‌توانید مبلمان را از کارخانه‌ها به قیمت عمده می‌خرید و با سود بیشتری در مغازه مبل فروشی خود به فروش می‌رسانید.

درصد سود فروش مبلمان مبل بستگی به مکان و متراژ نمایشگاه شما هم دارد .اگر ارائه محصول شما به روز باشد ، شما از یک فاکتور به سود ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان خواهید رسید و در یک ماه ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان درامد خواهید داشت. از این درآمد، اجاره نمایشگاه، مالیات، هزینه ایاب و زهاب، حقوق ثابت فروشندگان نیز کسر میشود.

سود دهی فروشگاه مبلمان اداری به چه صورت است؟

در حالی که فروشگاه مبلمان اداری شما می‌تواند میلیاردها تومان سود از فروش سالانه برایتان به ارمغان بیاورد، از صنعت خرده فروشی نیز سود دریافت می‌کند. سود شما نسبت به عمده فروشی در حدود 40 درصد خواهد بود. با این حال، اکثر فروشگاه‌ها سود خالص 2٪ پس از پوشش هزینه‌های عملیاتی و حقوق و دستمزد را پیش بینی می‌کنند.

چگونه می‌توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟

مبلمان پیش ساخته در بین ایرانی‌ها محبوبیت بیشتری دارد. قفسه‌های کتاب، میزها و حتی مبل‌های کشویی در یک جعبه تخت تحویل داده می‌شود و مشتری خودش آن را سرهم می‌کند. حاشیه سود در مبلمان پیش ساخته بسیار بیشتر است و هزینه تحویل به مشتری به میزان قابل توجهی کمتر است، که باعث افزایش دستمزد شما می‌شود.

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

قبل از راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری باید بدانید که انتخاب نام مناسب بسیار مهم و چالش برانگیز است. اگر قبلاً نامی برای فروشگاه خود انتخاب نکرده‌اید از صاحبان فروشگاه مبلمان ما کمک بگیرید.

هنگام راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری و ثبت آن، توصیه می‌کنیم نامی انتخاب کنید که در پلتفرم‌های زیر موجود باشند و کسی آن را انتخاب نکرده باشد:

  • در دسترس بودن نام در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • در دسترس بودن نام فروشگاه در دامنه وب
پیدا کردن شریک کاری در راه اندازی فروشگاه مبلمان

مرحله 2: شریک کاری پیدا کنید

متداول‌ترین انواع ساختار کسب و کار شراکتی عبارت‌اند از: مالکیت انحصاری یا محدود، مشارکت LLP، شرکت با مسئولیت محدود (LLC). ایجاد یک کسب و کار شراکتی از نوع LLC از شما و کسب و کارتان محافظت میکند. شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که برای تشکیل و ثبت آن، حضور حداقل دو شریک لازم است و مسئولیت شرکا به میزان سرمایه‌ای است که به شرکت آورده‌اند. به بیانی دیگر، اگر از فروشگاه مبلمان شما شکایت شود و دارایی فروشگاه برای پرداخت بدهی آن کافی نباشد، شرکای شما با مسئولیت محدود به میزان سرمایه‌ای که به شرکت آورده‌اند، مسئول پرداخت آن بدهی خواهند بود. مازاد بر آن، طلبکاران نمی‌توانند بدهی‌های خود را از دارایی و اموال شخصی شرکای فروشگاه مطالبه کنند.

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می شود . مراحل مربوطه به شرح زیر می باشد :

  1. پیش ثبت نام مالیاتی
  2. صحت سنجی اطلاعات
  3. تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  4.  ثبت نام الکترونیک
  5.  اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 4: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از فروشگاه شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 5: خرید نرم افزار حسابداری مبلمان و لوازم اداری

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری مبلمان و لوازم اداری محک می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

ارسال مبلغ فاکتور مبل بر روی دستگاه کارت خوان امکانی است که جلوی ورود مبالغ اشتباه را می‌گیرد. به کمک نرم افزار حسابداری محک، رسید دریافت وجه نیز به‌صورت خودکار بر روی فاکتور شما ثبت می‌گردد. به این ترتیب ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در فروشگاه مبلمان شما بیشتر شده و اعتماد مشتری را نیز جلب می‌شود.

چطور جواز کسب فروشگاه مبلمان را بگیریم؟
بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

مرحله 6: مجوزهای لازم را کسب کنید

عدم دریافت مجوزها و مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما شود. پس در همان مراحل اولیه راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

چطور جواز کسب فروشگاه مبلمان را بگیریم؟

برای دریافت مجوز فروش لوازم خانگی از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدوداً 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تأییدیه دریافت جواز کسب و جواز راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری را به او ارائه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامی اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود.
  • در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.

مرحله 7: تشکیل پرونده بیمه برای فروشگاه مبلمان

فروشگاه شما علاوه بر جواز کسب به بیمه هم برای ادامه فعالیت ایمن احتیاج دارد. از مهم‌ترین اقداماتی که یک فروشگاه تازه تأسیس باید انجام دهد امور بیمه‌ای و تشکیل پرونده بیمه فروشگاه تازه تأسیس است. گرفتن کد کارگاهی اولین مرحله برای انجام امور بیمه‌ای فروشگاه مبلمان تازه تأسیس شما است. پس از آنکه کارفرما کد کارگاهی دریافت کرد می‌تواند با معرفی افراد شاغل در فروشگاه خود، لیست بیمه آنها را رد کند.

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان چیست؟

طبق قوانین جاری کشور کلیه کارفرمایان اعم از صاحبان فروشگاه‌ها، در برابر حوادث احتمالی که ممکن است در حین کار برای کارکنان رخ دهد مسئول هستند. در قانون کار، حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از وقوع بیماری و یا حوادث احتمالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل به عنوان صاحب فروشگاه مبلمان برای صیانت از نیروی انسانی کشور موظف به دریافت بیمه مسئولیت مدنی هستید.

مرحله 8: برند مبلمان خود را تعریف کنید

برند و نام تجاری شما همان چیزی است که هویت فروشگاه شما است. یک برند قوی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شود.

مزایای ثبت برند مبلمان چیست؟

مزایای ثبت برند مبلمان چیست؟

  • ثبت برند ضمانت کننده این است که مشتریان قادرند محصولات را از یکدیگر تشخیص بدهند.
  • ثبت برند فروشگاه‌ها را قادر می‌سازد تا بتوانند محصولات و خدماتشان را از همدیگر متفاوت کنند.
  • ثبت برند وسیلهٔ بازاریابی و پایه و اساس ایجاد معروفیت فروشگاه‌ها می‌باشد.
  • با ثبت برند اجازه استفاده از آن‌ها به اشخاص ثالث داده می‌شود.
  • ثبت برند جزء الزامی و ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی فروشگاه‌ها می‌باشند.
  • این امکان وجود دارد که ثبت برند سرمایه و دارایی باارزش یک فروشگاه باشد.
  • ثبت برند فروشگاه را تشویق می‌نماید تا در محافظت و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  • ثبت برند جهت اخذ وام نیز سودمند می‌باشد.

چگونه یک فروشگاه مبلمان را تبلیغ کنیم؟

در روزهای اولیه راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری باید روی جذب مشتریان جدید به سمت نمایشگاه زیبای خود تمرکز کنید. شما باید بازار محلی خود را شروع کنید. در اتاق بازرگانی عضو شوید، میزهایی را در نمایشگاه‌های محلی شهرتان اجاره کنید، و به عنوان حامی برای رویدادهای خیریهٔ شهرتان ثبت نام کنید. بازاریابی منظم شامل تبلیغ اقلام فصلی مانند مبلمان فضای باز در تابستان، سرویس‌های غذاخوری برای تعطیلات و مبلمان اداری در پاییز است. شما باید به طور مداوم تبلیغات و فروش خود را به روز کنید.

مرحله 9: وب سایت فروشگاه مبلمان خود را طراحی کنید

بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو، قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کارتان است. وب سایت در حقیقت همانند یـک تابلوی مغازه و یا ویترین فروشگاه مبلمان شما اســت و کسب و کار شما توسط وب سایت در معرض عموم مشتریان قرار می‌گیرد. نکته مهمی که وجود دارد این است کـه مشتریان شـما از یک محله و یا حتی یک شهر نخواهد بود بلـکه تمام کسانی که از بستر اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند مشتریان کسب و کار شـما باشند. وب سایت فروشگاه مبلمان باعث افزایش تعداد مشتریان شده و به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

مرحله 10: تلفن مغازه مبل فروشی خود را راه اندازی کنید

راه‌اندازی تلفن برای کسب‌وکارتان یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به جدایی و خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی و زندگی تجاری شماست. این تنها مزیت نیست؛ همچنین به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را خودکارتر کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می‌بخشد. تماس مشتریان با شما در جلب اعتماد مشتریان بالقوه نیز تأثیرگذار است.

آیا راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری برای شما مناسب است؟

اگر از چشم‌انداز تغییرات دائمی خانه‌ها، کار با مردم و از چالش ایجاد یک تجارت سودآور لذت می‌برید، فروشگاه مبلمان ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

راه اندازی مغازه مبل فروشی

وظایف شما در یک فروشگاه مبلمان چیست؟

اگر یک مغازه مبل فروشی داشته باشید، هر روز از شما انتظار می‌رود:

  1. اطمینان حاصل کنید که تمام سیستم‌های نمایشگر مبلمان کاملاً تمیز و جذاب هستند.
  2. با مشتریان صحبت کنید تا مبلمان مناسبی را پیدا کنند که با سبک و بودجه آنها مطابقت داشته باشد
  3. مجموعه‌های جدید مبلمان را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک از آنها را طول فصل آینده بفروشید؟
  4. برای پاسخگویی به سفارشات مشتری یا موجود کردن محصولات برای تحویل فوری، به کارخانه‌های مبلمان سفارش دهید.
  5. محیطی دلپذیر برای خریداران خود فراهم کنید و از تنقلات، قهوه یا سرگرمی‌های اضافی برای پذیرایی از مشتریان استفاده کنید.
  6. به مشتریانی که به دنبال طراحی یکپارچه هستند، طراح دکوراسیون داخلی معرفی کنید.

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری مبلمان و لوازم اداری محک

همیشه مدیریت هزینه‌ها در فروشگاه مبلمان برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و محاسبه هزینه‌ها به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است.

با استفاده از نرم افزار حسابداری مبلمان و لوازم اداری می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در فروشگاه مبلمان را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری فروشگاه خود نهایت استفاده را داشته باشید.

منبع :howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

2 پاسخ

  1. با سلام و تشکر از مقاله شما
    سوال من این بود که برای شروع راه اندازی مغازه مبل فروشی نه خیلی بزرگ حدودا چه میزان سرمایه و چه مهارت هایی در کل لازم هست؟
    ممنون

    1. سلام. با توجه به اینکه نوع مبلمان و جنس پارچه چوب و … متفاوت هست بیشتر بستگی به شما داره که از چه جنس و نوعی میخواین استفاده کنید. در مورد سوال دومتون هم به متن اضافه شد میتونید مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری