جستجو
Close this search box.

آیا درباره هزینه راه اندازی استارت آپ اطلاع دارید؟

نوشته شده توسط تیم تولید محتوا محک
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

هزینه راه اندازی استارت آپ شاید برای شروع ذهن شما را مشغول کرده باشد. در صورتی که در استارت آپ ها هزینه اولیه شاید اصلا مطرح نباشد. در این مورد باید مفصل صحبت کرد و این مسیر را گروه نرم افزاری محک برای شما هموار کرده است. در این مقاله اطلاعات ارزشمندی برای شما در نظر گرفته شده است.

فهرست مطالب

 

 

 

راه اندازی استارت آپ

 

استارت آپ چیست؟

توصیه ما این است که قبل از این که درباره هزینه راه اندازی استارت آپ کنجکاو باشیم، اطلاعات خود را در مورد آن بالا ببریم‌. استارت آپ شرکتی است که توسط یک یا چند کارآفرین تاسیس می شود و در مراحل اولیه کار خود قرار دارد. در ابتدای کار اصولا هزینه ها بالا اما شاید درآمد محدود باشد. برخی از تاسیس کنندگان برای تامین مالی از سرمایه گذاران خارجی استفاده می کنند. داشتن یک محل کار و ساختار قانونی برای شروع کار بسیار مهم است. باید گفت که ریسک در این کار بسیار بالا است اما می توان با ایجاد مکان های منحصر به فرد و داشتن نوآوری موقعیت بسیار خوبی داشت.

اصولا در این شرکت ها بر روی محصولات واحد کار می شود و شاید سرمایه کافی برای حرکت نداشته باشند. امکان دارد برای دریافت بودجه و سرمایه از اعضای خانواده، دوستان و سرمایه گذاران خطر پذیر استفاده شود‌. سال های ابتدایی فعالیت استارت آپ ها اهمیت زیادی دارد و می تواند آینده آن ها را تامین و‌ یا به خطر بیندازد. برای شروع کار باید تصمیم گرفته شود که کار به صورت آنلاین است یا به دفتر نیاز دارند. در کل باید درباره محل کار به توافق کامل برسند. در برخی از مشاغل نیاز به ویترین ضروری می باشد، پس باید به دنبال یک مکان برای شروع باشند‌.

 

 

 

راه اندازی استارت آپ

 

مزایا و معایب استارت آپ را می دانید؟

مزایا و معایب استارت آپ ها موضوعی است که باید از آن اطلاع داشته باشید و قبل از گذاشتن هزینه برای راه اندازی استارت آپ، تمام جوانب را در نظر بگیرید. در این کار فرصت های یادگیری زیادی برای افراد به وجود می آید. کارمندان کمتری برای فعالیت نیاز است و‌ از این رو مسئولیت پذیری در آن ها بیشتر خواهد شد‌. جو‌ آرام و افزایش تعامل کارکنان شاید نقطه قوت استارت آپ ها باشد‌.

از آن جایی که در این کار ازنوآوری استقبال زیادی می شود، پس می‌تواند مفیدتر باشد و استعدادهای کارکنان کشف و پرورش داده شود‌. اما استارت آپ معایبی نیز دارد که حتما باید درباره آن صحبت کرد. ریسک در این کار بسیار بالا است. کسب و کار ها ابتدا نمی توانند به سودآوری فکر کنند بلکه باید خود را نشان دهند و سرمایه خود را افزایش دهند. یکی از نکات مهم این است که باید تلاش کرد و سرمایه گذاران را راضی نگه داشت. این خطر وجود دارد که قبل از رسیدن به سودآوری، کار تعطیل شود‌‌.

 

 

بیشتر بخوانید: نرم افزار حسابداری صنفی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری

 

 

راه اندازی استارت آپ

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

آیا با مراحل جذب هزینه راه اندازی استارت آپ آشنایی دارید؟

برای این که هزینه راه اندازی استارت آپ را جور کنید باید مراحلی را طی کنید و سرمایه های لازم برای شروع کار را جذب نمایید. اولین گام در این کار، مرحله پیش بذری است. در این قدم اول باید سرمایه مورد نیاز جذب شود‌. در مرحله بذر برای ساخت محصول اولیه و تست بازار باید سرمایه گذاری کرد.
در سری A راهکار شروع شرکت شکل گرفته است و باید سرمایه خود را برای نفوذ در بازار هزینه نمود. در مرحله B شرکت به سرمایه ای برای رسیدن به بلوغ نیاز دارد. در مراحل بعد باید برای توسعه کار در کشورهای دیگر سرمایه گذاشت. در این مراحل باید به فکر کارآفرینی و ایجاد شرکت های دیگر بود‌.

 

آیا می دانید هزینه راه اندازی استارت آپ در ایران چقدر است؟

این نکته که هزینه راه اندازی استارت آپ از ابتدا باید مشخص باشد کاملا اشتباه است. در مراحل مختلف و بسته به شرایط و عوامل متعدد می توان هزینه ها را محاسبه و به دنبال سرمایه گذاری رفت. پس نمی توان با دقت هزینه در ایران را محاسبه نمود. اما این نکته مهم را یادآور می شویم که برای سرمایه گذاری در استارت آپ باید منابع انسانی، زیر ساخت های فنی و بازاریابی را در نظر بگیرید و‌ به دنبال ترفندهایی برای جذب سرمایه باشید‌.

مهم ترین سرمایه برای شروع می تواند یافتن افراد متخصص و کارآمد باشد. زیرا دانش و تخصص آن هاست که کار را به سرانجام نیک می رساند. خوب در این صورت شما باید هزینه حقوق این افراد حرفه ای را در نظر بگیرید و با توجه به آن پیش بروید. بازاریابی و تبلیغات نیز می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. اما تمام این هزینه ها را نمی توان به طور قطع مشخص نمود. برای این که به نتیجه مطلوب برسید می توانید از مشاوران در این زمینه سوال کنید.

 

 

آیا صرف هزینه راه اندازی استارت آپ عاقلانه است؟

با توجه به نکات ارائه شده شاید این سوال ذهن شما را مشغول کند که آیا صرف هزینه راه اندازی استارت آپ عاقلانه است. باید گفت که شروع هر کاری با اما و اگر است. اما پیشنهاد گروه نرم افزاری محک این است که با داشتن دانش کافی و به کارگیری افراد مجرب و متخصص و تبلیغات صحیح می توان به موفقیت رسید. پس با یافتن سرمایه گذاران مناسب می توانید این کار را آغاز و برای موفقیت در آن تلاش کنید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

تیم تولید محتوا محک
تیم تولید محتوا محک
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری