جستجو
Close this search box.

موفق‎ ترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی | بهترین نرم افزار حسابداری موبایل

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه

معمولاً افرادی که انضباط و موفقیت مالی را تجربه می‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند برای مدیریت اموال خود برنامه‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ریزی دقیقی دارند. در قدیم حسابداری یا مدیریت مالی با قلم و کاغذ انجام می‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شد، اما مدت‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاست که سیستم‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های حسابداری دیجیتال جایگزین کاغذ شده‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. برنامه‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های حسابداری مرتبآً بهتر می‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. امکانات بیشتر، محاسبات دقیق‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر، امنیت بیشتر، کاربری ساده‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر. اگر شما هم برای حسابداری شخصی خود برنامه ‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی مشخصی دارید، شاید با نرم افزارهای حسابداری آشنایی داشته باشید و احتمالاً تا کنون از آن ها استفاده کرده‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید.

فهرست مطالب

امروزه تنوع بسیار زیادی در بین اپلیکیشن های حسابداری شخصی ایجاد شده است. برخی ارزان قیمت و یا رایگان هستند، پاره‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای امکانات بسیار خاص تجاری با قابلیت‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیاد ارائه می‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و در مقابل مبلغ زیادی برای خرید آن ها نیاز است. نرم افزارها ممکن است روی سیستم کامپیوتر یا موبایل شما نصب شوند و یا به صورت آنلاین باشند و با اتصال به اینترنت و ورود به وب ‎‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت آن ها بتوانید از امکانات شان استفاده کنید.

فایل صوتی مقاله را در زیر میتوانید گوش کنید.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل چیست؟

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل چیست؟

امروزه دیگر تنها با رجوع به کیف پول یا فیش حقوق نمی‌توانید از مقدار دارایی خود اطلاع یابید. اکثر مردم فقط با کارت‌های اعتباری خرید می‌کنند یا خرید آنلاین انجام می‌دهند. وام‌ها یا پرداخت‏های دوره‌ای و خریدهای اقساطی هم به پیچیدگی ماجرا می‌افزاید. می‌توانید با تلفن هوشمند به راحتی و در هر جا به بانک خود دسترسی داشته باشید. اگر مایلید از حساب خود مطلع شوید یا برای یک خرید بزرگ قدرت مالی خود را بسنجید، اگر به حسابرسی شخصی خود اهمیت می‌دهید و مایلید برای مدیریت مالی خود برنامه‌ریزی کنید، این کار بسیار ساده‌تر از گذشته‌ها است. بهترین نرم افزار حسابداری شخصی برای پیگیری امور مالی و حسابداری شخصی طراحی شده اند. برخی از این اپلیکیشن های حسابداری شخصی تحت وب عمل می‌کنند. بهترین اپ حسابداری شخصی از امکانات زیادی برای حسابداری و مدیریت مالی برخوردارند.

Quicken

1. Quicken :

یکی از اپلیکیشن های حسابداری شخصی تحت وب Quicken است که بیشترین ویژگی‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مورد استفاده در حسابداری و مدیریت مالی را دارد. این نرم افزار به عنوان موفق‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی در سال 2019 شناخته شده است. Quicken با سابقه چند دهه از فعالیت هنوز برترین نرم افزار مالی شخصی در بازار است. شما می‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از این نرم افزار برای مدیریت جامع مالی خود از برنامه‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریزی بودجه گرفته تا پیگیری بدهی‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و پس اندازها و حتی آموزش سرمایه گذاری استفاده کنید.

این نرم افزار دارای قابلیت ارتباط با برنامه اکسل است که به شما امکان می‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد محاسبات اضافی را روی داده‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خود انجام دهید. برخی از ویژگی‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پیشرفته‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر نرم افزار به شما امکان می‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد مستقیماً از طریق نرم افزار پرداخت قبض خود را تنظیم کنید. شما حتی می‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از آن برای برآورد ارزش دارایی‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خود استفاده کنید تا ارزش خالص کل دارایی‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایتان را به دقت محاسبه کند. هزینه این نرم افزار از 34.99 دلار به بالا است.

بهترین ارتباطات در برنامه حسابداری شخصی

اگر چه Quicken یکی از پرآوازه‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی در دنیای امور مالی است، اما برنامه حسابداری شخصی کاربردی دیگری هم با ویژگی‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید و کارآمد در صدر بهترین‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جهان هستند. برخی از آن ها از اتصال آنلاین با موسسات مالی پشتیبانی می‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. یعنی شما می‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید معاملات داده‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پاک شده از سیستم حسابداری شخصی را از بانک‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، کارگزاری‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سایر موسسات مالی خود بازیابی کنید. فقط باید به آن سایت‎‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مالی وارد شوید، هر از گاهی نیز باید برای ارتباط، اطلاعات امنیتی اضافی ارائه دهید.

معمولاً سایت‎های مربوط به امور مالی شخصی مقوله‎ای را که مناسب نمایش اطلاعات مالی شما تشخیص دهند پیشنهاد می‎‌کنند، اما این امکان را هم ایجاد کرده‎اند که همیشه بتوانید آن را بر حسب نیاز و خواست خود تغییر دهید. می‎توانید معاملات را به طرق مختلف طبقه‎بندی کنید. می‎توانید نمودارهایی را مشاهده کنید که به شما می‎گویند پول شما دقیقاً کجا خرج می‎شود. این اطلاعات همچنین می‎تواند برای بررسی گردش مالی مفید باشد. همچنین نرم‌ افزار مدیریت مالی به شما کمک می‌کند تا جریان مالی کارخانه یا کسب و کار خود را دنبال کرده و شرایط مالی خود را بسنجید.

همچنین می‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید یادداشت‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی را به معاملات اضافه کنید و فایل‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مورد نظرتان را ضمیمه کنید. اگر چیزی را با پول نقد خریداری کرده‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید و سابقه بانکی برای آن وجود نداشته باشد می‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید معامله را بصورت دستی وارد کنید. Count About علاوه بر همه این ها، تنها اپلیکیشن حسابداری شخصی مبتنی بر وب است که قابلیت دریافت داده‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را از نرم افزارهای حسابداری دیگر مانند Quicken و Mint دارد. امکان پیوست رسید و تصویر به داده‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها دارد. گزارش‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مالی ساده و شفاف تولید می‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و با قابلیت‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گرافیکی مناسبی که دارد استفاده کاربران را بسیار ساده کرده است.

میز کار متنوع در اپلیکیشن ها

میز کار متنوع در اپلیکیشن ها

اغلب وب‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مالی شخصی دارای میز کار هستند. در اصل صفحه اصلی هر سایت یا اولین صفحه‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که هنگام ورود به سیستم مشاهده می‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید میز کار آن نرم افزار حسابداری محسوب می‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. بعضی اوقات، میز کار تنها صفحه‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای است که لازم است شما ببینید، زیرا اطلاعات مورد نیاز برای بررسی وضعیت مالی را به شما نمایش می‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. مانده حساب، صورت حساب‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که موعد پرداختشان نزدیک است، نمودارهای مختلف، درآمد و هزینه‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و بودجه ریزی را به شما نمایش می‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. از نسبت درآمد و هزینه‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایتان مطلع شده، می‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید بودجه ریزی دقیقی انجام دهید.

ممکن است بتوانید پیشرفت خود را در مورد اهداف مالی مورد نظرتان ارزیابی کنید و کارهای سرمایه گذاری خود را با قیمت‎‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های روز بازار مشاهده کنید.

اصولاً، میز کار یک نمای کلی از جزئیات اعداد و اطلاعات موجود در سایت را به شما نشان می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. به عنوان مثال اگر روی بررسی موجودی حساب در Mint کلیک کنید، این پیوند شما را به ثبت حساب می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برد. بر روی مقدار اعتباری خود در Credit Karma کلیک کنید، در می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یابید که چه عواملی به افزایش اعتبار شما کمک می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و اخیراً چه تغییراتی داشته است. بنابراین میز کار در وب سایت مالی شخصی یا می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند یک نگاه اجمالی به وضعیت پول شما ارائه دهد یا می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از آن برای مطالعه عمیق‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر اعداد و اطلاعات استفاده کنید.

با وجود همه امکاناتی که این نرم افزار ارائه می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد، استفده از آن رایگان است. در این خصوص Mint یکی از محبوب‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی محسوب می‎‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. این نرم افزار به دلیل داشتن گرافیک ساده اما استفاده آگاهانه از تصویر مالی فرد مورد توجه عموم قرار گرفته است.

بودجه، اهداف و لوایح در نرم افزارهای حسابدرای شخصی

افراد آزاد کار (فریلنسرها) و صاحبان کسب و کار نمی‎توانند به راحتی کارمندان از میزان درآمد ماهیانه خود مطلع باشند. بر حسب شرایط بازار، نوع کسب و دوره فصول ممکن است در تغییر مقدار درآمد آن ها موثر باشد. اگر شما نیز جزء این گروه از افراد هستید احتمالاً استفاده از یک اپلیکیشن های حسابداری شخصی را برای تنظیم دخل و خرج‌‎ها و پیش ‎بینی و تنظیم امور مالی سودمند و حتی ضروری می‎‌دانید. برای داشتن امنیت مالی باید همیشه در تلاش بود درآمد خالص از مجموع هزینه‎‌ها بیشتر باشد.

یک وب‎سایت حسابداری ممکن است بتواند برنامه بودجه بندی منظم‎تر، سریع و قابل دسترس در اختیار شما بگذارد که در هر جا و هر زمان لازم به تمامی اطلاعات حسابداری مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. بنابراین در هنگام تصمیمات مالی مهم می‎توانید با خیالی آسوده تصمیمات دقیق‌‎تری اتخاذ کنید.

اگرچه اپلیکیشن های حسابداری شخصی، مانند Quicken، جداول کامل بودجه شامل همه موارد درآمدی و هزینه‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ارائه می‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و به شما امکان می‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد بودجه خود را بر حسب دوره‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف (ماهانه ، سالانه و … ) مشاهده کنید. اما نرم افزارهای دیگری هم ارزیابی‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های محدود بودجه‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای، تعیین و پیگیری اهداف مالی و بررسی‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جزئی طراحی شده‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. تعیین اهدافی مانند ایجاد یک پس انداز ضروری، یک علم پیچیده نیست. شما مبلغی را که می‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهید صرفه جویی کنید و تاریخ مورد نظر خود را برای دستیابی به آن مشخص می‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید، و برنامه به شما می‎‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوید که برای دستیابی به آن هر ماه چقدر باید پس انداز کنید.

اپلیکیشن حسابداری شخصی NerdWallet

به عنوان مثال نرم افزار رایگان NerdWallet به شما امکان می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد اهداف خود را به حساب هزینه مناسب پیوند دهید تا پیشرفت شما به صورت خودکار ردیابی شود. خدمات این نرم افزار با حمایت تولید کننده‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های محصولات و افزونه‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مالی و حسابداری اداره می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. Quicken Deluxe شامل برنامه‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اضافی برای برنامه ریزی است که به شما در تسریع کاهش بدهی، برنامه ریزی برای مالیات و ایجاد یک برنامه جامع مالی دراز مدت کمک می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. بهترین نرم افزار حسابداری شخصی به شما این امکان را می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند تا مقادیری از درآمدتان را از همان ابتدا برای پرداخت‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت حساب‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ضبط کنید.

اپلیکیشن حسابداری شخصی Mint برای این کار یکی از برترین‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها محسوب می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید صورت حساب‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را آنلاین را تنظیم کنید یا به شکل آفلاین وارد کنید. Mint هنگام نزدیک شدن به موعد پرداخت به شما هشدار می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. در صورتی که تراکنش‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پرداخت از اطلاعات بانک شما پاک شود یا آنلاین ضبط نشود، می توانید اطلاعات پرداخت را دستی وارد و ضبط کنید. این برنامه جدای از میز کار فوق عالی، یکی از حرفه‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برای بودجه ریزی و پیگیری اهداف مالی محسوب می‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود سادگی استفاده از آن نیز بر میزان محبوبیت این نرم افزار افزوده است.

کلام آخر

در هر صورت از هر نوع سیستم حسابداری که استفاده کنید، اگر اطلاعات مالی خود را به روز کنید، برنامه‎‌ها به طور مرتب محاسبات را انجام می‎‌دهند , مجموع بدهی‎‌ها، هزینه ها و درآمدها را به دقت و مرتب محاسبه می‌کنند. این نرم افزارها هم نسخه‎‌های Android و هم iOS دارند. اغلب، نسخه‎‌های نصبی تمام ویژگی‎‌های موجود در نمونه‎‌های مبتنی بر وب را ندارند، اما امکاناتی به حد کفایت برای حسابداری شخصی را ارائه می‎‌کنند. اکنون بهترین برنامه حسابداری اندروید را شناخته اید و می توانید آن را دانلود کنید.

البته با آنکه در طراحی و پیاده سازی این نرم افزار ها سعی شده است که کاربری آسانی داشته باشد اما ما می خواهیم یک اپلیکیشن حسابداری شخصی ایرانی و فارسی به شما معرفی کنیم که با توجه به نیازهای کاربران ایرانی تحلیل و پیاده سازی شده است.

نرم افزار حسابداری شخصی کیف پول محک

نرم افزار حسابداری شخصی کیف پول محک یک اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی و یک دستیار مالی خوب برای مدیریت هزینه ها و بودجه بندی منابع مالی شما می باشد. با این اپلیکیشن حسابداری شخصی، شما می توانید:

– تمامی هزینه های روزانه خود را ثبت کنید (در نسخه ی اندروید تمامی هزینه ها با پیامک های بانکی شناسایی می شود)

– مراوده های مالی خود با تمامی افرادی که مایلید ثبت کنید و دیگر بدهی یا طلب خود از اشخاص دیگر را از یاد نبرید

– چک ها و اقساط خود را ثبت کنید و کیف پول موعد پرداخت آن ها را به شما یادآوری می کند

– برای کنترل خرج کرد خود بودجه بندی کنید

– قبوض خود را آنلاین پرداخت کنید و بلافاصله هزینه ی مربوطه را ثبت کنید.

کیف پول محک بهترین برنامه مدیریت مالی اندروید است.

اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی

همچنین در پایان ماه و یا سال (و یا هر دوره ای) نرم افزار حساب و کتاب شخصی محک گزارشات زیر را به شما ارائه می کند:

  •  چقدر هزینه بابت چه موضوعاتی انجام داده اید.
  •  چقدر درآمد در سال گذشته داشته اید و از چه منابعی این درآمد حاصل شده است
  •  چقدر باید اقساط پرداخت کنید و یا چند چک پرداختی پاس نشده دارید
  •  در چه رستورانی چقدر هزینه کرده اید

و کلی گزارشات مفید دیگر که به شما کمک خواهد تا درک صحیحی از وضعیت مالی خود داشته باشید

به یاد داشته باشید که امکان بهبود وضعیت مالی توسط اندازه گیری پارامتر های مالی توسط بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی دارید. و برای اندازه گیری نیاز به داده های مالی دارید. پس هم اکنون حسابداری شخصی کیف پول محک رو روی گوشی هوشمند (اندروید و iOS) خودتون نصب کنید و شروع به جمع آوری داده ها کنید تا از گزارشات کیف پول محک شگفت زده شوید.بهترین نرم افزار حسابداری شخصی اندروید برای دانلود پیش روی شما است .

منابع

https://www.pcmag.com/roundup/300724/the-best-personal-finance-services

https://www.thebalance.com/best-personal-finance-software-4171938

https://www.pcmag.com/review/364323/nerdwallet

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

4 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      خیر ، برای نسخه iOS از استورهای ایرانی میتونین دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری