جستجو
Close this search box.

رازهای 10 گانه برای افزایش فروش کیف وکفش

نوشته شده توسط محمد باقریان
زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه

مقدّمه

رهبران فروش، فرآیند فروش را به «انتقال اشتیاق و دریافت اعتماد» تعبیر می کنند؛ یعنی شما باید بتوانید در مواجهه با مشتری، نیاز او را در نظر بگیرید و کالای شما، اولا نیازی از او را مرتفع سازد و سپس ارزشی در او ایجاد کند و شما به عنوان یک فروشنده کیف و کفش، زمانی از این رهگذر به ثروت های حلال خوبی خواهید رسید که بتوانید چنین فرآیندی را به درستی پیاده سازی کنید.

فهرست مطالب

در این مقاله در صددیم تا راز های ده گانه برای افزایش فروش کیف و کفش را با شما در میان بگذاریم.

نکته اول. آغوش باز داشته باشید.

اجازه بدهید مشتری هر تعداد کفش یا کیف را علاقه مند است، امتحان کند و در این راه با او در کمال آرامش برخورد کنید و این گونه نباشد که اگر یک مشتری به خاطر وسواسی که در خرید دارد، علاقه مند بود تا کفش های زیادی را امتحان کند، شما خسته بشوید یا با او تند برخورد کنید. اجازه بدهید در کمال آرامش مشتری به انتخاب بپردازد و اگر علاقه و صبر شما را ببیند، حتما علاقه مند می شود تا از شما خرید کند و در نتیجه افزایش فروش کیف و کفش برای شما حاصل خواهد شد.

نکته دوم. به آغوش «نه» بروید.-افزایش فروش کیف و کفش

نکته دوم. به آغوش «نه» بروید.

خیلی ها می ترسند «نه» بشنوند. در صورتی که اصلاً ترس ندارد. اجازه بدهید مشتریان با خیال راحت به مغازه شما بیایند و ببیند و بروند. این طور نباشد که به مشتری اصرار کنید تا از شما خرید کند. مشتریان از فروشندگانی که از عزت نفس بیشتری برخوردارند، بیشتر استقبال می کنند و افزایش فروش کیف و کفش نصیب آن ها خواهد شد.

نکته سوم. صادق باشید.-افزایش فروش کیف و کفش

نکته سوم. صادق باشید.

در مواجهه با مشتری و کالایی که انتخاب می کند، سعی کنید نکات مثبت و منفی را با هم بیان کنید و بابت منصرف شدن مشتری نگران نباشید. اتفاقاً اگر نکات منفی احتمالی در جنس را بگویید، مشتریان علاقه مند به شما خواهند شد و به سخنان شما اعتماد خواهند کرد و اگر در این مرحله از شما خرید نکنند، شما را به عنوان یک فروشنده ایده آل در ذهن می سپارند و به دیگران معرفی می کنند. همیشه بدانید که راه نجات و رستگاری از رهگذر صداقت محقق می شود.

نکته چهارم. همه نوع جنس داشته باشید.-افزایش فروش کیف و کفش

نکته چهارم. همه نوع جنس داشته باشید.

کاری کنید تا هر قشری از مشتریان برای خرید به شما مراجعه کنند و این گونه نباشد که مغازه شما صرفاً اجناس ارزان قیمت داشته باشد و بهره ای از کالاهای لوکس نداشته باشد یا بالعکس؛ فقط لوکس فروش باشید و قشر متوسط یا ضعیف توانایی خرید از مغازه شما را نداشته باشند.

برای این کار که منجر به افزایش فروش کیف و کفش می شود، به محض ورود مشتری به فروشگاه، از او سوال کنید «تا چه قیمتی می خواهد خرید کند»؟ و بلا فاصله پس از شنیدن جواب، او را به سمت قفسه هایی راهنمایی کنید که کفش هایی با قیمت دلخواه او وجود داشته باشد.

نکته پنجم. فضای مجازی را فراموش نکنید.-افزایش فروش کیف و کفش
بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

نکته پنجم. فضای مجازی را فراموش نکنید.

تبلیغات صحیح و به روز، راز موفقیت شما در فروش کیف و کفش است. در همین راستا لازم است تا از فضای مجازی به عنوان گزینه ارزان و فراگیر استفاده کنید (خصوصا اینستاگرام) و با ارائه عکس های زیبا و واقعی از اجناس موجود در فروشگاه خود، مشتریان مجازی را هم جذب فروشگاه خود سازید.

اگر می توانید خرید پستی و امکاناتی از این قبیل را ایجاد کنید، حتما این کار را انجام دهید و با این کار، دایره مشتریان خود را گسترش دهید.

نکته ششم. از کالای ایرانی حمایت کنید.-افزایش فروش کیف و کفش

نکته ششم. از کالای ایرانی حمایت کنید.

این روز ها خیلی از تولید کنندگان ایرانی هستند که احتیاج به دیده شدن دارند و کیف و کفش هایی تولید می کنند که می تواند با مشابه خارجی خود رقابت کند.

در این راستا رسالت ملی و اخلاقی شما است که بخش غالب کیف و کفش شما را کالای با کیفیت ایرانی شکل دهد. البته این به معنای حذف کالای خارجی قطعا نیست و این گونه حذف ها هنرمندانه به نظر نمی رسد؛ بلکه هنر شما این است که کالای ایرانی را به گونه ای ارائه دهید که مشتریان در میان انتخاب بین دو کالای ایرانی و خارجی، کالای ایرانی را با افتخار و با غیرت ملی خود برگزینند.

نکته هفتم. هدیه بدهید و جشنواره برگزار کنید.-افزایش فروش کیف و کفش

نکته هفتم. هدیه بدهید و جشنواره برگزار کنید.

یکی از اقدامات جالب برای افزایش فروش کیف و کفش، برگزاری جشنواره های تخفیف است؛ مثلا می توان از مناسبت های ملی و مذهبی استفاده نمود و جشنواره های زمان دار با تخفیفات مختلف ارائه کرد.

در کنار این ها شما می توانید به مشتریان خود هدیه بدهید؛ مثلا در ازای خرید تا سقف فلان قیمت، بن تخفیف هدیه بدهید یا مسائلی از این قبیل! حتی می توانید هدیه فرهنگی مانند کتاب، سی دی آموزشی یا هر چیز دیگری در نظر بگیرید و در مناسبت های مختلف از آن استفاده کنید. همچنین می توانید مسابقه برگزار کنید و قرعه کشی کنید و بهترین کیف و کفش خود را به عنوان هدیه ارائه دهید.

نکته هشتم. ارتباط بگیرید.-افزایش فروش کیف و کفش

نکته هشتم. ارتباط بگیرید.

پیشنهاد ما به شما این است که پس از خرید مشتری، شماره تلفن او یا ایمیلش را دریافت کنید و برای هر مشتری که از شما خرید می کند اشتراک تشکیل دهید. با این اشتراک ها می توانید همیشه با مشتری خود ارتباط داشته باشید، هر از چند گاهی با او تماس گرفته و نسبت به خرید وی از او سوال کنید. همچنین می توانید برای مشتریان دارای اشتراک خود هدیه هایی قائل شوید (مثلا پنج جفت کفش بخرید و یک جفت رایگان ببرید) و این کار در افزایش فروش کیف و کفش بسیار راهبردی و مؤثر است. آن ها را به فضای مجازی خود دعوت کنید و از ایشان مرتب نظرسنجی کنید تا بهترین ها برای شما رقم بخورد.

نکته نهم. لبخند بزنید.

نکته نهم. لبخند بزنید.

در کلام بزرگان ما آمده است که «گشاده رویی آغاز نیکی است»! بله! گشاده رویی و لبخند، دل های مشتریان را به سمت شما جذب می کند. تلاش کنید تا در هر شرایطی لبخند بزنید و لبخند خود را با سخن خوش همراه سازید. این گونه است که شما دل ها را جذب خواهید کرد و مشتریان حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشند، با دیدن لبخند شما رغبت پیدا می کنند.

نرم افزار حسابداری قوی

نکته دهم. از نرم افزار حسابداری قوی استفاده کنید.

بیشتر وقت شما باید صرف ارتباط با مشتری باشد و محاسبات خریدها، پرداخت حقوق کارکنان، انبار گردانی و مسائلی از این قبیل نباید خیلی از شما وقت بگیرد.

سخن آخر

در راستای نکته دهم، پیشنهاد ما به شما استفاده از یک نرم افزار حسابداری برای پیگیری محاسبات مالی شما است و نرم افزار حسابداری محک، گزینه اختصاصی ما برای شما است که می تواند با سادگی و سرعت و همچنین پشتیبانی از شما، به ثروتمند شدن شما کمک کند. برای آگاهی بیشتر از نرم افزار حسابداری کیف و کفش محک، به صفحه محصول نرم افزار حسابداری کیف و کفش محک مراجعه کنید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

محمد باقریان
محمد باقریان
باقریان هستم از سال 1386 در حوزه تجارت الکترونیک و طراحی سایت و تولید محتوا فعالیت خودم را با مدیریت چند وب سایت آموزشی شروع کردم، اکنون به صورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم ، اوقات فراغتم را بیشتر با ورزش و مطالعه سپری می‌کنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری