جستجو
Close this search box.

0 تا 100 راه اندازی آرایشگاه زنانه در 7 مرحله | تاسیس سالن زیبایی

نوشته شده توسط تیم تولید محتوا محک
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی آرایشگاه زنانه از آن دسته ایده‌های پر درآمد و پر طرف‌دار در ایران است که می‌توان با داشتن پشتکار و خلاقیت به سود خوبی در آن رسید. حتماً شما هم با مراجعه به آرایشگاه‌ها از درآمد خوب این صنف که از طریق خدمات متفاوت مثل اصلاح و کوتاهی، کراتینه، براشینگ، شینیون، انواع بافت مو و خدمات مژه و ناخن و غیره به دست می‌آورند، مطلع شده‌اید. در این مقاله از گروه نرم افزاری محک به بررسی مراحل و هزینه راه اندازی آرایشگاه زنانه و همچنین درآمد این صنف می‌پردازیم.

فهرست مطالب

آرایشگاه زنانه در گذر زمان

در گذشته در آرایشگاه‌های زنانه انواع خدمات کوتاهی مو و حنا برای دست‌وپاها و موها انجام می‌شد. اصطلاح سرخاب سفید آب را همه ما شنیده‌ایم. این اصطلاح مربوط به زمان‌های قدیم است که جهت آرایش خانم‌ها با استفاده از مواد سرخاب و سفید آب استفاده می‌شد.

در زمان‌های قدیم، تنها خدماتی که آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی ارائه می‌کردند، کوتاهی مو، اصلاح صورت، حنا گذاشتن برای دست و پا و گاهی استفاده از سرخاب و سفید آب برای آرایش کردن خانم‌ها بود. اما راه اندازی آرایشگاه زنانه و راه اندازی سالن زیبایی آنجایی سودآور شد که زیبایی و آراستگی برای خانم‌ها اهمیتی دو چندان پیدا کرد و خدمات تخصصی‌تری برای زیبا سازی خانم‌ها ارائه شد.

مراحل راه اندازی آرایشگاه زنانه چیست؟

مراحل راه اندازی آرایشگاه زنانه چیست؟

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. در ادامه به بررسی مراحل راه اندازی آرایشگاه می‌پردازیم:

مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

موضوعات مهمی که باید در این مرحله بررسی شوند، عبارت‌اند از:

  1. مدرک لازم برای راه اندازی آرایشگاه زنانه چیست ؟
  2. هزینه‌های راه اندازی آرایشگاه زنانه چقدر است؟
  3. درآمد آرایشگاه زنانه چقدر است ؟
  4. نام آرایشگاه خود را چه خواهید گذاشت؟

مدرک لازم برای راه اندازی آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی چیست ؟

اولین قدم برای ورود به دنیای هیجان‌انگیز آرایشگری، گرفتن مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای است. شما برای اطمینان از طی کردن قانونی مراحل راه اندازی آرایشگاه زنانه که در ادامه به آنها می‌پردازیم باید ابتدا نسبت به گرفتن این مدرک و کارت وزارت بهداشت اقدام کنید. البته برای راه اندازی آرایشگاه زنانه حتماً نباید آرایشگر باشید.

هزینه‌های راه اندازی آرایشگاه زنانه چقدر است؟

برآورد هزینه راه اندازی آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی از آن دسته کارهای مهم است که باید قبل از هر اقدامی انجام شود. به طور کلی هزینه راه اندازی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه به سیه دسته هزینه مهم تقسیم می شود هزینه اجاره یا خرید مکان سالن زیبایی، هزینه طراحی دکوراسیون داخلی و هزینه خرید تجهیزات لازم برای شروع کار. در ادامه به بررسی هر یک از این هزینه های راه اندازی آرایشگاه زنانه می پردازیم.

1. هزینه اجاره یا خرید مکان سالن زیبایی:

برای انتخاب مناسب‌ترین مکان برای اجاره یا خرید آرایشگاه باید یک سری نکات را در نظر بگیرید:

  • موقعیت مکانی که انتخاب می‌کنید باید کمترین فضای رقابتی را داشته باشد. این عبارت به معنای آن است که اطراف آرایشگاه شما، نباید آرایشگاه دیگری نباشد. اگر هم بود، نقطه ضعف آن را تشخیص داده و تبدیل به نقطه قوت خود کنید.
  • دسترسی آسان به موقعیت مکانی که انتخاب می‌کنید امتیاز محسوب می‌شود. مشتریان آرایشگاه زنانه شما باید بتوانند به راحتی به آرایشگاه شما رفت و آمد کنند. از بودن پارکینگ مناسب برای آرایشگاه خود مطمئن شوید.
  • بهتر است به دنبال موقعیت مکانی شلوغ برای آرایشگاه خود باشید. مکان‌های پر رفت و آمد، مشتریان بیشتری را هم برای شما به ارمغان می‌آورند.
  • ساختمانی را انتخاب کنید که از تهویهٔ خوبی برخوردار باشد و از بیرون هم نمای زیبایش مشتریان را جذب کند. همچنین درست کار کردن انشعابات فاضلاب و معلوم نبودن سالن آرایشگاه زنانه از بیرون نیز حائز اهمیت است.
  • ملک آرایشگاه باید اداری و یا تجاری باشد و تأسیس آرایشگاه در واحد‌های مسکونی مجاز نخواهد بود.

هنگامی که بهترین موقعیت مکانی را با توجه به نکات بالا پیدا کردید، می‌توانید با توجه به مهارت و بودجه خود، آرایشگاه را بخرید و یا اجاره کنید. معمولاً باید برای این مرحله حداقل چیزی در حدود 80 تا 100 میلیون سرمایه کنار بگذارید.

2. هزینه طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی :

نقش دکوراسیون داخلی در انجام صحیح کارها و بهبود شرایط داخلی سالن‌های زیبایی بسیار زبانزد است. به همین علت هزینه کردن برای دکور مناسب و شیک با هدف جلب رضایت مشتری کاری منطقی است. هزینه مورد نیاز برای طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه چیزی در حدود 20 الی 30 میلیون تومان است و این هزینه معمولاً صرف موارد زیر می‌شود:

  • طراحی دکوراسیون قسمت مدیریت یا پذیرش سالن
  • طراحی دکوراسیون فضای اصلی انتظار و نشیمن مشتری
  • طراحی دکوراسیون بخش خدمات سالن (شامل میکاپ، پوست و مو، مانیکور و پدیکور و غیره)

نکته: نحوه چیدمان فضای سالن به میزان مساحت مکان سالن آرایشی شما بستگی دارد. و هر چه مکان بزرگتری داشته باشید طبیعتا هزینه دکوراسیون برای راه اندازی سالن زیبایی نیز بیشتر خواهد بود.

3. هزینه تجهیزات لازم برای سالن زیبایی:

تنوع محصولاتی که شما می‌توانید از آن‌ها برای راه اندازی آرایشگاه زنانه خود استفاده کنید بسیار زیاد است. برای خرید تجهیزات موردنیاز برای راه اندازی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه نیاز به سرمایه‌ای بین 20 تا 40 میلیون تومان می‌باشد. برخی از مهم ترین تجهیزات راه اندازی آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی به شرح زیر است.

  • مبلمان و اثاثیه‌ی آرایشگاه شامل:
  1. صندلی میکاپ
  2. آینه‌ها
  3. صندلی اصلاح، پدیکور و صندلی‌های مخصوص هر لاین
  4. تخت اپیلاسیون و ماساژ
  5. کمدها، قفسه‌ها
  6. کف‌پوش
  7. مبلمان
  • وسایل موردنیاز برای بخش رنگ مو شامل:
  1. قفسه چیدن رنگ مو
  2. سرشور
  3. سشوار ایستاده و صندلی 
  4. رنگ مو
  5. برس و کاسه رنگ مو
  6. فویل
  7. دستکش یک‌بارمصرف
  8. دستمال مرطوب
  9. پاک‌کننده رنگ
  • وسایل ضروری برای قسمت مانیکور و پدیکور و کاشت ناخن
  1. صندلی مخصوص مانیکور
  2. میز مانیکور
  3. ترولی
  4. صندلی پدیکور
  5. چرخ‌دستی پدیکور
  6. سوهان
  7. ناخن‌گیر
  8. بافر
  9. ضدعفونی‌کننده
  10. قفسه لاک‌ها
  11. انواع لاک
  • وسایل موردنیاز برای بخش آرایش صورت و مو
  1. صندلی
  2. میز
  3. آینه
  4. سشوار
  5. اتو مو 
  6. کرم پودر
  7. پنکیک
  8. سایه چشم
  9. سایه ابرو
  10. مداد چشم
  11. رژ گونه
  12. رژ لب
  13. حالت‌دهنده‌ها
  14. گیره
  15. شانه
  16. برس
  17. قیچی
  18. پیش‌بند
  19. اسپری مو
  • وسایل موردنیاز برای کوتاهی مو
  1. انواع قیچی
  2. شانه
  3. برس مو
  4. موپران
  5. سشوار
  6. آینه
  7. پیش‌بند
  8. صندلی مخصوص
  • وسایل موردنیاز برای بخش پذیرش
  1. کامپیوتر یا لپ تاب
  2. دستگاه کارت‌خوان
  3. نرم افزار CRM
  4. نرم افزار حسابداری لوازم آرایشی و بهداشتی
  5. دوربین مداربسته

با توجه به توضیحات ارائه شده سرمایه لازم برای آرایشگاه زنانه حداقل 100 میلیون تومان است. شما با داشتن این سرمایه می توانید این کسب و کار را شروع کنید. علاوه بر این برای تامین سرمایه لازم برای آرایشگاه زنانه می توانید از خانواد، دوستان یا وام بانکی کمک بگیرید.

هزینه‌های ثابت یک آرایشگاه زنانه چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد پرسنل مجرب سالن زیبایی در نظر بگیرید. همچنین باید بخشی از سرمایه خود را صرف فرستادن آنها به دوره‌های آموزشی کنید تا آرایشگاه خود را مطابق با مد روز پیش ببرید. هزینه‌های مربوط به قبوض آب و برق و گاز را از یاد نبرید.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل آرایشگاه بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

درآمد آرایشگاه زنانه چقدر است ؟

درآمد آرایشگاه زنانه چقدر است ؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از علاقه مندان این حوزه می پرسند این است که درآمد آرایشگاه زنانه یا درآمد سالن زیبایی چقدر است؟ همانطور که می دانیم راه‌اندازی آرایشگاه زنانه شغلی پردرآمد در ایران است از این رو به طور میانگین آرایشگران مرد در ایران ماهی بین 10 تا 20 میلیون درآمد دارند و آرایشگران زن و سالن های زیبایی بین 15 تا 30 میلیون تومان. البته این درآمد با توجه به مهارت آرایشگران متغیر است و برای محاسبه میزان درآمد آرایشگران باید مهارت‌های آرایشگری، تعداد مشتریان و نوع خدماتی که ارائه می‌شود را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای از آرایشگری کسب درآمد کنید، باید وقت بگذارید و حتماً دوره‌های حرفه‌ای آرایشگری و مشتری مداری شرکت کنید . آرایشگری را جزء دسته شغل‌های زودبازده به شمار می‌آورند یعنی فرد بعد از کسب مهارت‌های لازم می‌تواند در زمان کوتاهی به کسب درآمد برسد.

نام آرایشگاه خود را چه خواهید گذاشت ؟

قبل از راه اندازی آرایشگاه زنانه باید بدانید که انتخاب نام مناسب بسیار مهم و چالش برانگیز است. باید اسمی انتخاب کنید که یادها باقی بماند. اگر قبلاً نامی برای آرایشگاه زنانه خود انتخاب نکرده‌اید از صاحبان آرایشگاه زنانه دیگر کمک بگیرید.

هنگام راه اندازی آرایشگاه زنانه و ثبت آن، توصیه می‌کنیم نامی انتخاب کنید که در پلتفرم‌های زیر موجود بوده و کسی آن را انتخاب نکرده باشد:

  • در دسترس بودن نام در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام
  • در دسترس بودن نام آرایشگاه زنانه در دامنه وب برای طراحی سایت آرایشگاه
بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

مرحله 2 : ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

همچنین اداره مالیات می‌تواند مالیات آرایشگاه زنانه را از طریق تراکنش‌های دستگاه کارتخوان محاسبه کند. شما می‌توانید تا آخر بهمن ماه 1400 برای محاسبه مالیات دستگاه کارتخوان خود به سایت سازمان امور مالیاتی رجوع کنید.

مرحله 3: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی آرایشگاه زنانه، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از آرایشگاه شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 4 : خرید نرم افزار حسابداری آرایشگاه زنانه

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری آرایشگاه زنانه محک می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

مرحله 5: دریافت مجوز آرایشگاه زنانه

عدم دریافت مجوز آرایشگاه زنانه لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی آرایشگاه زنانه شما گردد. پس در همان مراحل اولیه شروع کار نسبت به دریافت مجوز و جواز کسب آرایشگاه زنانه اقدام کنید.

چطور جواز کسب آرایشگاه زنانه را بگیریم؟

چگونه جواز کسب آرایشگاه زنانه را بگیریم؟

بعد از کسب مدرک آرایشگری باید به دنبال جواز کسب آرایشگاه باشید. مدارک لازم جهت دریافت مجوز آرایشگاه زنانه به شرح زیر است:

  • فتوکپی سند مالکیت از تمامی صفحات برابر اصل. (مالک یا مستأجر فرقی نمی‌کند باید داشته باشند)
  • فتوکپی پایان کار تجاری یا اداری برابر اصل.
  • اجاره‌نامهٔ بنگاهی (اجاره نامه باید با کد رهگیری باشد)
  • برابر اصل (شغل آرایشگری و طبقه قید شود. اجاره نامه به نام متقاضی دارای تاریخ اعتبار و مطابق با پلاک ثبتی سند تنظیم شود)
  • فتوکپی گواهی نامه مهارتی
  • فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات و فتوکپی کارت ملی (پشت و رو) برابر اصل .
  • رضایت محضری همسر (در صورت مجرد بودن رضایت محضری پدر و یا در صورت مطلقه بودن، فتوکپی تمام صفحات طلاق نامه و یا فتوکپی گواهی فوت پدر و یا همسر).
  • فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی
  • 8 قطعه عکس 4×3
  • کپی فیش تلفن آرایشگاه

شرایط ملک برای آرایشگاه زنانه

برای راه اندازی آرایشگاه زنانه باید بدانید که تأسیس آرایشگاه زنانه در واحد مسکونی مجاز نخواهد بود. واحد تجاری که خرید یا اجاره می‌کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • طبقات (همکف – اول- دوم – سوم)
  • حداقل متراژ جهت آرایشگری 12 متر مربع
  • حداقل متراژ جهت آرایشگری و اپیلاسیون 18 متر مربع
  • حداقل سن برای اخذ پروانه 18 سال تمام است.
  • کد پستی صحیح آرایشگاه الزامی است.
  • نداشتن عکس عروس و یا عکس‌های تبلیغاتی بر روی دیوارهای سالن
  • نمایش نمونه کار به مشتری با استفاده از آلبوم
  • شیشه‌ها باید مشجر باشد. شیشه مات کن نصب شود حتی اگر شیشه‌ها رفلکس باشد
  • پنجره‌ها باید غیر قابل باز و بسته کردن باشد.
  • نصب پرده ثابت غیر قابل جا به جا شدن باشد یعنی باید ثابت باشد.
  • نصب سیگار کشیدن ممنوع داخل سالن
  • نصب سیگار کشیدن ممنوع و ورود آقایان بر روی پرده نصب شده داخل سالن
  • نصب ورود آقایان ممنوع بر روی درب ورودی
  • ارائه کد پستی سالن
  • داشتن کپسول آتش نشانی 4 کیلوگرمی
  • داشتن جعبه کمک‌های اولیه داخل سالن
  • حضور متصدی واحد صنفی داخل سالن الزامی می‌باشد.
  • افتتاح آموزشگاه و آرایشگاه زنانه در مجاورت تعمیرگاه و مراکز خدمات خودرویی از قبیل: (مکانیکی، صافکاری، باطری سازی، نقاشی اتومبیل، جلوبند سازی، لنت کوبی، تزئین اتومبیل، نصب دزدگیر و رادیو پخش، آپاراتی و خدمات لاستیک، تعویض روغن)، نمایشگاه اتومبیل، قهوه خانه، مراکز آرایشگاه مردانه، مؤسسات اتومبیل، مؤسسات و آموزشگاه مختص آقایان ممنوع است.
  • استقرار آموزشگاه‌ها در داخل پاساژ، بازارچه و مجتمع تجاری که بورس یک رشته شغلی غیرمرتبط می‌باشد ممنوع است.
  • نصب آیفون تصویری الزامی است.

مرحله 6: وب سایت آرایشگاه زنانه خود را طراحی کنید

وب سایت در حقیقت همانند یـک تابلوی مغازه و یا ویترین آرایشگاه زنانه شما اســت و کسب و کار شما توسط وب سایت در معرض عموم مشتریان قرار می‌گیرد. امکان نوبت دهی از طریق وب سایت سالن آرایشی نیز امکان‌پذیر است. نکته مهمی که وجود دارد این است کـه مشتریان شـما از یک محله و یا حتی یک شهر نخواهد بود بلـکه تمام کسانی که از بستر اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند مشتریان آرایشگاه شـما باشند. وب سایت آرایشگاه زنانه باعث افزایش تعداد مشتریان شده و به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

چگونه آرایشگاه زنانه خود را تبلیغ کنیم؟

مشتریان شما می‌خواهند به جایی بروند که ظاهر جذاب‌تر و احساسشان بهتر شود. ظاهر سالن شما، صمیمیت و دانش و مهارت کارکنان شما و تبلیغات دهان به دهان چیزی است که بسیاری از مشتریان جدید را به سمت سالن شما می‌کشاند.

با فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی، خود را به عنوان یک رهبر در صنف آرایشگران تثبیت کنید. بسیاری از سالن‌ها با اینستاگرام موفقیت زیادی دست پیدا کرده‌اند، جایی که می‌توانند تصاویر قبل و بعد از کار یک آرایشگر را پست کنند.

مرحله 7: تلفن آرایشگاه خود را راه اندازی کنید

راه‌اندازی تلفن برای کسب‌وکارتان یکی از بهترین راه‌ها برای جدا سازی زندگی شخصی از زندگی تجاری شماست. این تنها مزیت نیست؛ همچنین به شما کمک می‌کند تا ارتباط بین شما و مشتریان کسب و کارتان را بهتر مدیریت کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می‌بخشد. تماس مشتریان با شما در جلب اعتماد مشتریان بالقوه نیز تأثیرگذار است و امکان نوبت دهی از طریق تلفن نیز وجود دارد.

آیا راه اندازی آرایشگاه زنانه برای شما مناسب است؟

صاحبان آرایشگاه از نظر سن، جنسیت و تجربه بسیار متفاوت هستند. وجه مشترک همه آنها این است که آنها علاقه زیادی به کمک به افراد برای داشتن ظاهر و احساس دیدنی دارند. آنها از کار کردن در اطراف مردم در تمام طول روز لذت می‌برند و در محیطی سریع رشد می‌کنند.

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری آرایشگاه زنانه محک

همیشه مدیریت هزینه‌ها در آرایشگاه‌های زنانه برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و محاسبه هزینه‌ها به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان کار، ارزیابی سود کار، تشخیص درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است. با استفاده از نرم افزار حسابداری آرایشگاه زنانه محک می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت خدمات در آرایشگاه را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی آرایشگاه زنانه ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری آرایشگاه خود نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

تیم تولید محتوا محک
تیم تولید محتوا محک
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

4 پاسخ

  1. سالن من آرایشگاه زنانه دارم اما متاسفانه مشتری نیست از شروع راه اندازی آرایشگاه زنانه حدود دو ماه میگذره اما مشتری خیلی کمه. هر خانومی هم که میاد انتظار داره مفتی براش کار کنم. اصلا دخل و خرج باهم نمیخونه. به نظرتون چیکتر کنم؟

    1. باسلام.پیشنهاد می شود نمونه کارهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و صفحه خود را در صفحات پر بازدید تبلیغ کنید .کد تخفیف معرفی دوستان ارائه دهید تا مشتریان با انگیزه دریافت تخفیف آرایشگاه شما را به دیگران معرفی کنند.

    2. سلام 09130331883 پیام بدید ما تیم گسترش بازار هستیم وبه صورت تخصصی برای سالن های زیبایی فعالیت داریم

    3. یه پیام به خانم دکتر ابراهیمی بدید مشکلتونو بگید خیلی قشنگ راهنمایی تون می کنن من بااینکه تو شهر کوچیکی هستم اما بعدد اجرا کردن برنامه هاشون الان دیگه خداروشکر شرایط عالیه برام این پیج اینستاشونه@ arezooebrahimi_com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری