جستجو
Close this search box.

راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن+ 0 تا 100 عطر فروشی

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن یکی از ایده آل ترین ایده ها برای کارآفرینی توسط شما است؛ اگر حس بویایی قوی دارید و در انتخاب عطرهای شگفت‌انگیز برای بدن فوق‌العاده‌اید. برای راه اندازی مغازه عطرفروشی به ترکیبی از ذوق هنری و دانش تجربی نیاز دارید. راه اندازی مغازه عطرفروشی یک سرمایه گذاری سرگرم کننده و سودآور است اما تنها در صورتی در این بازار پر رقابت جهانی پیشرفت می‌کنید که استراتژی مشخصی برای رسیدن به اهداف تان داشته باشید. در این مقاله از گروه نرم افزاری محک به بررسی مراحل راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن، هزینه‌ها و میزان حاشیه سود آن می‌پردازیم .

فهرست مطالب

مراحل راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن چیست؟

مراحل راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن چیست؟

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار را در دست دارید. پس برای برداشتن قدم بعدی آماده‌اید. پروژه راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. این مراحل تأسیس مغازه عطر و ادکلن تضمین می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شود، به درستی ثبت گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برنامه ریزی برای کسب و کار

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارت‌اند از:

  • هزینه‌های فروشگاه عطر و ادکلن چقدر است؟
  • بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟
  • مغازه عطر فروشی چگونه کسب درآمد می‌کند؟

سرمایه اولیه برای راه اندازی مغازه ادکلن فروشی چقدر است؟

پاسخ به این سؤال در بسیاری از سطوح دشوار است. سرمایه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی مغازه عطر و ادکلن فروشی به مکان راه اندازی فروشگاه، اندازه، شرایط اجاره، میزان موجودی شما دارد. اینکه از کدام برندهای خارجی برای پرکردن قفسه‌های مغازه خود استفاده می‌کنید یا برند عطرها متعلق به خودتان است، نیز در میزان سرمایه اولیه شما مؤثر است.

قیمت وسایل و تجهیزات عطر فروشی چقدر است؟ از یک فروشگاه عطر دیدن کنید و لیستی از هر آن چیزی که برای پر کردن فضای خالی مغازه‌تان نیاز دارید تهیه کنید. این وسایل خیلی بیشتر از آن چیزی است که شما فکر کنید. اجاره مغازه و موجودی عطرهای فروشگاه دو گزینه تأثیر گذار بر هزینه‌های ثابت شما خواهند بود. بخش بسیار زیادی از سرمایه اولیه شما باید صرف خرید عطر و ادکلن شود. این سرمایه می‌تواند چیزی حدود 50 تا 70 میلیون تومان باشد. هزینه‌های بزرگ بعدی مربوط به هزینه نیروی کار یا اجاره مغازه است که این مقدار بسته به اندازه مغازه عطرفروشی شما متغیر است.

هزینه راه اندازی عطر فروشی چقدر است؟

هزینه‌های راه اندازی مغازه ادکلن فروشی شما به پاسخ همه سؤالات بالا بستگی دارد. اما تقریباً برای هر فرد با هر بودجه‌ای جایی در صنعت عطر فروشی وجود دارد. با مشورت و استفاده از تجربیات افراد کارکشته در زمینه راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن، می‌توان سرمایه اولیه عطر فروشی را 500 میلیون تومان برآورد کرد. اما بطور کلی جزئیات هزینه‌های موردنیاز برای راه اندازی مغازه عطر فروشی به شرح زیر است:

  • هزینه اجاره و رهن یک مغازه مناسب:  انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی عطر فروشی با شرایط عالی و بازدهی مناسب از واجبات است. گروه نرم افزاری محک پیشنهاد می‌کند زمان خود را به یافتن مکانی اختصاص دهید که روزانه عابران زیادی از آنجا تردد کنند. اکثر مشتری‌ها به مکانی نیاز دارند تا در آنجا زمان کافی برای بررسی رایحه عطر‌های مختلف داشته باشند. نرخ اجاره مغازه عطر فروشی در سال 1401 تقریباً بین 4 تا 10 میلیون تومان متغیر است.
  • هزینه خرید تجهیزات و لوازم: برای راه اندازی مغازه عطر فروشی باید مقداری از سرمایه خود را برای خرید عطر و ادکلن های خارجی و ایرانی در نظر بگیرید. همچنین خرید لوازم برای پر کردن انواع شیشه عطر از واجبات است. به طور کلی شما برای خرید لوازم و تجهیزات جدید به مقدار 30 تا 50 میلیون تومان پول نیاز دارید. همچنین مقداری از سرمایه خود را برای خرید تجهیزات کاربردی دیگر مانند نرم افزار حسابداری، دستگاه کارت‌خوان، کامپیوتر کنار بگذارید.
  • هزینه دکوراسیون داخلی ادکلن فروشی : دکوراسیون داخلی عطر فروشی بیشترین تأثیر را در جذب مشتری دارد و باعث می‌شود حتی افرادی که به عطر نیازی ندارند به صورت نا خودآگاه وارد مغازه شوند و نگاهی به شیشه‌های رنگارنگ عطرها بیندازند. همه مشتریان برای گشتن در مغازه و انتخاب بهترین عطر به زمان برای تصمیم گیری احتیاج دارند. مکانی بدون استرس برای نشستن و مشاوره دادن به مشتری در نظر بگیرید تا مشتری با خیال راحت رایحه مورد پسند خود را انتخاب کند. برای این کار 20 تا 25 میلیون تومان پول کنار بگذارید.

هزینه‌های ثابت یک فروشگاه عطر و ادکلن چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل خود در نظر بگیرید. هزینه آب و گاز و برق نیز جز هزینه‌های ثابت عطر فروشی هستند. گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

چه برند عطرهایی را در  مغازه عطر فروشی خود بفروشیم؟

چه برند عطرهایی را در مغازه عطر فروشی خود بفروشیم؟

بدیهی است که اگر بخواهیم تمامی عطرها با برندهای معروف را برای مغازه عطر فروشی خود خریداری کنیم، به سرمایه بالایی نیاز داریم. پس بهتر است پرفروش‌ترین و شناخته شده‌ترین عطرها را برای مغازه خود خریداری کنید .مثلاً برندهایی مثل ایفوریا، وان میلیون، دانهیل، شالیز و… از جمله عطرهای معروفی هستند که مشتریان زیادی را به همراه می‌آورند و اگر هم کسی استفاده نکرده باشد به پیشنهاد شما خریداری می‌کند.

فروش چه محصولاتی در مغازه عطر فروشی رایج است؟

یکی از اولین اقداماتی که باید قبل از راه اندازی مغازه عطرفروشی انجام دهید،خرید محصولات پر فروش است. این محصولات قرار است قفسه‌های خالی مغازه شما را پر کنند. اما بهتر است چه محصولاتی را در فروشگاه عطر و ادکلن خود بفروشید؟

  1. عطر و ادکلن از برندهای معرف و پر فروش
  2. اسپری بدن
  3. مام‌های بدن
  4. شیشه و کریستال‌های با اشکال مختلف

از انواع عطر چه می‌دانید؟

بهتر است قبل از خرید عطر و ادکلن برای فروشگاه خود، انواع عطرها را بشناسید:

  • پرفیوم: از مهم‌ترین انواع عطرها هستند که آب و الکل استفاده شده در آنها در کمترین و حداقل میزان خود می‌باشد. این نوع از عطرها ماندگاری بالایی دارند و جز گران‌ترین عطرها هستند.
  • ادوپرفیوم: این نوع از عطرها از نظر خلوص بعد از پرفیوم ها قرار می‌گیرند و اسانس موجود در آنها 15 تا 21 درصد است. ادوپرفیوم‌ها ماندگاری مناسبی دارند و قیمت کمتری دارند.
  • ادوتویلت: اسانس موجود در این عطرها بین 6 تا 14 درصد است و ماندگاری‌شان کمتر از ادوپرفیوم‌هاست. البته با زدن عطر ادوتویلت روی نبض گردن و مچ دست می‌توانید ماندگاری آنها را افزایش دهید.
  • ادکلن: این عطرها خلوصشان ۱-۵ درصد است و به تبع قیمت ارزان‌تر، ماندگاری پایین‌تری هم دارند.

بازار و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟

چه نوع افرادی عطر می‌خرند؟ هر فردی که به رایحه خاصی از عطر علاقه دارد می تواند خریدار عطر های مغازه شما باشد. تنوع شخصیت مشتری ها نیز در خرید آنها تاثیر گذار است. گاهی شخصیت افراد در طی زمان تغییر می‌کند و به طبع آن رایحه عطرشان نیز تغییر خواهد کرد، اما به‌طورکلی افراد بین 18 تا 29 سال از طرف‌داران اصلی عطر و ادکلن هستند که عموم این افراد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

میزان درآمد فروشگاه عطر و ادکلن چقدر است؟

یکی از اولین سؤال‌هایی که در هنگام راه اندازی مغازه عطر و ادکلن فروشی برای کارآفرینان مطرح می‌شود این است که آیا این شغل درآمد خوبی دارد ؟ می‌توان از این راه به سود خوبی رسید؟ جواب این سؤال قطعاً بله است. سود فروش عطر و ادکلن و محصولات مشابه بسته به نوع محصول که ایرانی است یا خارجی، از ۵۰ درصد شروع می‌شود و تا بالای ۱۰۰ درصد هم می‌رسد. پس اگر شما هم با روش های تبلیغاتی پر بازده مشتریان خود را افزایش دهید، به درآمدهای میلیونی در روز خواهید رسید. به طور کلی، درآمد تقریبی فروشگاه عطر و ادکلن روزانه بین 700 هزار تومان تا 5 میلیون تومان خواهد بود.

سود کسب و کار عطر فروشی چقدر است؟

حاشیه سود در فروشگاه عطر و ادکلن تا سقف 90 درصد هم می‌رود.

چگونه می‌توانید سود مغازه عطر فروشی خود را بیشتر کنید؟

چگونه می‌توانید سود مغازه عطر فروشی خود را بیشتر کنید؟

به پیشنهاد گروه نرم افزاری محک، بهتر است 7 تکنیک‌های تبلیغاتی زیر را برای رشد کسب و کار خود بکار بگیرید و آن را توسعه دهید :

  • تبلیغ کنید:

اولین راه مؤثر برای رشد کسب و کار عطر و ادکلن، تبلیغات است. تبلیغ مغازه عطر فروشی خود، بهترین راه افزایش سودآوری است. سرمایه گذاری زمان و پول در تبلیغات می‌تواند برند شما را مطرح‌تر کند. از طریق تبلیغات آنلاین، مطمئن می‌شوید که کسب و کار شما به مشتریان سراسر جهان نشان داده می‌شود.

برای رسانه آفلاین، می‌توانید آگهی‌ها و بروشورهایی را با اطلاعات عطرهای موجود در مغازه خود چاپ کنید. انتشار آگهی فروشگاه عطر و ادکلن در روزنامه یا اجرای تیزر تبلیغاتی آن در تلویزیون نیز می‌تواند مؤثر باشد.

  • راه اندازی عطرفروشی اینترنتی :

داشتن یک وب سایت زیبا که عطرهای شما را به نمایش میگذارد، کاری بسیار حیاتی است. فردی را برای طراحی و مدیریت وب سایت خود استخدام کنید.شرکت‌های بزرگی که به صورت تجاری عطر می‌فروشند، وب‌سایت‌های جذابی برای نمایش محصولات خود دارند. یک وب سایت نه تنها کالای شما را به طور مؤثر تبلیغ می‌کند، بلکه اجازه می‌دهد اطلاعات به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

یک وب سایت همچنین فرایند سفارش محصولات را آسان‌تر می‌کند. وب سایت عطر فروشی باعث افزایش تعداد مشتریان شده و به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

  • حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی

یکی دیگر از راه‌های بسیار مؤثر برای راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن موفق، استفاده از رسانه‌های اجتماعی است. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند شما را در رشد تصاعدی کسب و کارتان همراهی کنند. تقریباً 3.5 میلیارد نفر در رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام وجود دارند که تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است.

پس از ایجاد کاربری در رسانه‌های اجتماعی، سعی کنید در تولید محتوا برای دنبال کنندگانتان ثابت قدم باشید. اطلاعات لازم درباره انواع عطر و ادکلن را به فالوورهای خود بدهید و سعی کنید با آنها رو راست باشید.

  • تولید محتوا اصولی

به قول بیل گیتس ” محتوا پادشاه است “. نوشتن مقالات آموزنده در مورد عطرهای جدید، توصیه‌ها و موارد عجیب و غریب جدید بکار برده شده در عطرها و غیره می‌تواند در ذهن بسیاری جرقه بزند و آنها را به سمت خرید از فروشگاه شما سوق دهد. این نه تنها به عنوان راهنما به مشتریان کمک می‌کند، بلکه مشتریان جدیدی را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز

همه افرادعاشق تخفیف‌ها و معاملات ویژه هستند. ارائه تخفیف نه تنها مشتریان قدیمی شما را به برند شما وفادار نگه می‌دارد، بلکه مشتریان جدید را نیز جذب می‌کند. بهتر است این تخفیفات را برای تعطیلات ویژه و اعیاد در نظر بگیرید.

  • فروش عطرهای مورد تأیید افراد مشهور

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای رشد کسب و کار عطر و ادکلن، استفاده از تأییدیه افراد مشهور است.مردم دوست دارند به تبلیغات شفاهی اعتماد کنند، به خصوص اگر از افراد مشهور مورد علاقه آنها درباره عطری صحبت کند. سعی کنید عطرهای مارک و اصل را برای مغازه خود خریداری کنید که معمولاً توسط بازیگران، مدل‌ها یا خوانندگان مشهور تأیید می‌شود.

عطرهای اصل و با کیفیت اغلب به دلیل تقاضای زیاد فروخته می‌شوند و به کسب و کار شما سود می‌بخشند. هنگامی که مردم یک خرید عالی از فروشگاه شما داشته باشند، شما را به عنوان یک فروشنده معتبر می‌بینند و به دوستانشان هم معرفی می‌کنند.

نام عطر فروشی خود را چه خواهید گذاشت؟

قبل از راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن باید بدانید که انتخاب نام مناسب بسیار مهم و چالش‌برانگیز است.هنگام راه اندازی عطرفروشی و ثبت آن، توصیه می‌کنیم نامی انتخاب کنید که در پلتفرم‌های زیر موجود بوده و کسی آن را انتخاب نکرده باشد:

  • در دسترس بودن نام در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • در دسترس بودن نام عطر فروشی در دامنه وب
بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

مرحله 2: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 3: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از عطر فروشی شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 4: خرید نرم افزار حسابداری عطر و ادکلن

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری عطر و ادکلن محک می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

مرحله 5: کسب مجوز فروشگاه عطر و ادکلن

عدم دریافت مجوز عطر فروشی می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما گردد. پس در همان مراحل اولیه اطلاع از نحوه راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

چطور پروانه کسب فروشگاه عطر و ادکلن را بگیریم؟

چطور پروانه کسب فروشگاه عطر و ادکلن را بگیریم؟

برای دریافت مجوز فروش عطر و ادکلن از اتحادیه می‌بایست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید.
  2. پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدوداً 10 روز طول می‌کشد.
  3. در صورت پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  4. پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  5. در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تأییدیه دریافت جواز کسب و جواز راه اندازی که عطر فروشی را به او ارائه می‌نمایند.
  6. در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامی اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود.
  7. در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.

آیا شغل عطر فروشی برای شما مناسب است؟

افرادی که عاشق عطر و ادکلن و رایحه‌های خوب هستند برای راه اندازی مغازه عطر فروشی بهترین گزینه‌اند. خرید و فروش عطر معمولاً روحیه‌ای هنری را می‌طلبد. مشتریان معمولاً به صورت حضوری خرید می‌کنند و شما باید مهارت بازاریابی و تشویق آنها به خرید عطر را داشته باشید.

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری عطر و ادکلن محک

تا به اینجا با یکدیگر آموختیم که چگونه یک فروشگاه عطر و ادکلن راه اندازی کنیم؟ حال نکته قابل توجه آن است که مدیریت هزینه‌ها در فروشگاه عطر و ادکلن برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است. محاسبه هزینه‌ها به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود عطر فروشی، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است. با خرید نرم افزار حسابداری فروشگاه عطر و ادکلن می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در مغازه عطرفروشی را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی فروشگاه عطر و ادکلن ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری مغازه خود نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: smallbusiness.chron

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری