جستجو
Close this search box.

مراحل راه اندازی پت شاپ + صفر تا صد (درآمد +هزینه ها)

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

این روزها، راه اندازی پت شاپ به علت استقبال بی‌نظیر افرادی که از نگهداری حیوانات خانگی پشمالو و نرم و با نمک لذت می‌برند، رو به افزایش است. اگر در کنار داشتن روحیه‌ای خلاق به حیوانات هم علاقه دارید، بهترین ایده را برای کار آفرینی انتخاب کرده‌اید. در یک پت شاپ هر آن چیزی که مربوط به حیوانات خانگی باشد، به فروش می‌رسد. از مواد غذایی مخصوص آنها گرفته تا اکسسوری، اسباب بازی و هر چیز دیگری که باعث سلامتی و شادی حیوانات می‌شود.

فهرست مطالب

اگر عاشق حیوانات هستید و از بچگی رؤیای داشتن یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی را در سر می‌پروراندید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله این مقاله از گروه نرم افزاری محک به شما از سود پت شاپ، مقدار سرمایه اولیه برای راه اندازی پت شاپ و مزایا و معایب این شغل و هزینه راه اندازی پت شاپ اینترنتی و غیره می‌گوییم.

پت شاپ (Pet shop) کجاست؟

به مرکز فروش مواد غذایی و لوازم حیوانات خانگی پت شاپ می‌گویند. پت شاپ از ترکیب دوکلمه انگلیسی “Pet” و “shop” تشکیل شده است . Pet به معنای حیوان خانگی و shop به معنای فروشگاه می‌باشد . البته فعالیت امروزی پت شاپ ها در این دوکلمه محدود نمی‌شود و انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی نظیر خوراکی‌ها و غذای حیوانات خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی، مکمل‌های دارویی پت، انواع قفس برای حیوانات و … در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

تعریف حیوانات خانگی

به آن دسته از حیواناتی که در خانه‌ها زندگی می‌کنند و به‌نوعی همدم انسان‌ها هستند، حیوانات خانگی می‌گویند و دسته بندی آنها به شرح زیر است:

  • انواع پستانداران مثل سگ‌ها و گربه‌ها
  • انواع جوندگان مثل خرگوش‌ها، همسترها و موش‌ها
  • انواع پرندگان زینتی مثل مرغ عشق، بلبل، قناری، فنچ و …
  • انواع خزندگان مثل مارها و لاک‌پشت‌ها
  • انواع ماهی‌های آب شیرین و آب شور

انواع پت شاپ از نظر فعالیت

پت شاپ ها تمام لوازم مورد نیاز صاحبان حیوانات خانگی را در اختیارشان قرار می‌دهند. پت شاپ ها در دو نوع حضوری و اینترنتی مشغول در سراسر کشور فعالیت می‌کنند:

  1. پت شاپ حضوری
    بعضی از پت شاپ ها که به صورت حضوری فعالیت می‌کنند و وسایل و لوازم حیوانات خانگی را به شکل فیزیکی به فروش می‌رسانند.
  2. پت شاپ اینترنتی
    برخی دیگر، علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین نیز دارند که با نام پت شاپ اینترنتی معروف‌اند.
مراحل راه اندازی پت شاپ چیست؟

مراحل راه اندازی پت شاپ چیست؟

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار در دست دارید. اکثر مردم دنیا با حیوانات خانگی خود مانند اعضای خانواده‌شان رفتار می‌کنند و به اندازه فرزندشان به خوراک، پوشاک، راحتی آنها اهمیت می‌دهند. پس برای شروع یک سرمایه گذاری هیجان‌انگیز مراحل راه اندازی پت شاپ را دنبال کنید. این مراحل تضمین می‌کند که ایده شما به خوبی اجرایی گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برنامه ریزی برای کسب و کار

همیشه داشتن یک برنامه روشن برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارت‌اند از:

  • هزینه‌های راه اندازی پت شاپ چقدر است؟
  • سرمایه اولیه راه اندازی پت شاپ چقدر است؟
  • درآمد پت شاپ چقدر است؟
  • بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

هزینه‌های راه اندازی پت شاپ چقدر است؟

هزینه راه اندازی پت شاپ بسته به اینکه پت شاپ انتخابی شما حضوری باشد یا اینترنتی، بسیار متفاوت است اما تقریباً برای هر فرد علاقه‌مند به حیوانات خانگی با هر بودجه‌ای جایی در این حرفه جذاب وجود دارد. با مشورت و استفاده از تجربیات افراد کارکشته، می‌توان سرمایه اولیه راه اندازی پت شاپ را چیزی در حدود 600 میلیون تومان برآورد کرد. جزئیات هزینه‌های موردنیاز برای راه اندازی پت شاپ به شرح زیر است:

هزینه اجاره یا خرید مکان برای راه اندازی پت شاپ:

انتخاب یک محیط مناسب با شرایط عالی و بازدهی مناسب برای راه اندازی پت شاپ از واجبات است. به پیشنهاد گروه نرم افزاری محک بهترین مکان برای راه اندازی پت شاپ دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • روزانه عابران زیادی از جلوی پت شاپ تردد کنند.
  • مکانی که همسایگان اعتراضی به حضور حیوانات در آن نداشته باشند.
  • دسترسی و جای پارک خوبی داشته باشد.

بر اساس گزارش مید‌‌انی، هزینه اجاره یا خرید مکان برای راه اندازی پت شاپ از ماهی 9 میلیون تومان تا 1 میلیارد تومان متغیر است. به همین د‌‌لیل راه‌اند‌‌ازی سایت اینترنتی لوازم حیوانات خانگی بسیار به‌صرفه‌تر است.

هزینه خرید لوازم و تجهیزات پت شاپ:

هزینه خرید لوازم و تجهیزات پت شاپ بسته به اندازه فروشگاه متفاوت می‌باشد اما به طور کلی مقدار سرمایه مورد نیاز برای خرید لوازم و تجهیزات برای هر فروشگاه بین 100 تا 500 میلیون تومان برآورد شده است. همچنین مقداری از سرمایه خود را برای خرید تجهیزات کاربردی دیگر مانند نرم افزار حسابداری، دستگاه کارت‌خوان، کامپیوتر کنار بگذارید.

هزینه دکوراسیون پت شاپ:

دکوراسیون داخلی پت شاپ بیشترین تأثیر را در جذب مشتری دارد و باعث می‌شود حتی افرادی که حیوان خانگی ندارند به صورت نا خودآگاه وارد مغازه شوند و نگاهی به لوازم و تجهیزات پت شاپ بیندازند. همه مشتریان برای گشتن در مغازه و انتخاب لوازم با کیفیت برای حیوان خانگی خود به زمانی برای تصمیم گیری احتیاج دارند. مکانی بدون استرس برای مشتری فراهم کنید تا مشتری با خیال راحت تجهیزات و مواد غذایی مورد نیاز حیوان خانگی‌اش را انتخاب کند.

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی پت شاپ چیست؟

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی پت شاپ چیست؟

پس از انتخاب مکان مناسب و تجهیز کردن آن، نوبت به تهیه ملزومات راه اندازی فروشگاه حیوانات خانگی می‌شود. مهم‌ترین و پرفروش‌ترین وسایل و لوازمی که باید به فروشگاه تزریق کنید به شرح زیر است:

  • مواد غذایی مربوط به پت‌ها

این مواد غذایی به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند:

  1. مواد غذایی خشک
  2. مواد غذایی‌تر مانند انواع کنسروها
  3. مواد غذایی مکمل (اگر حیوان شما بیمار باشد می‌توانید با استفاده از غذاها و مکمل‌های درمانی به او کمک کنید.)
  4. مواد غذایی تشویقی (یکی از عوامل آموزش درست، رشد صحیح و پیشرفت حیوان خانگی بهره‌گیری از انواع تشویقی برای اوست)
  • لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی پر کاربرد شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ظرف خاک مخصوص
  2. خاک مخصوص
  3. نظافت مو (برس و شانه، سشوار، پرزگیر، شامپو)
  4. نظافت ناخن (ناخن گیر، اسکرچر)
  5. بهداشت دهان و دندان (مسواک)
  6. حوله
  • اکسسوری‌های لازم برای گردش

برخی از حیوانات خانگی مانند سگ‌ها و برخی از انواع گربه‌ها به گردش روزانه نیاز دارند. پس لازم است برای گرداندن آنها لوازم مربوط به گردش را برایشان تهیه کنید:

  1. قلادهٔ پیاده روی
  2. قلادهٔ اسم
  3. کیسهٔ مخصوص برای جمع آوری فضولات
  4. باکس حمل حیوانات
  • محل نگهداری حیوانات در منزل

برخی از حیوانات خانگی برای ماندن در خانه نیاز به محلی دارند که قلمرو آنها محسوب شود. برخی از این لوازم به شرح زیر می‌باشد:

  1. باکس خواب
  2. قفس
  3. ابزاری همانند تاب و حلقه پرندگان
  4. کیف‌های فانتزی حمل حیوانات
  • لوازم سرگرمی حیوانات
  1. اسباب بازی
  2. توپ
  3. لیزر

پرفروش‌ترین محصولات یک پت شاپ چیست؟

  • خوراکی‌ها و غذای حیوانات
  • لوازم بهداشتی و آرایشی
  • انواع باکس و قفس
  • انواع قلاده در سایزهای مختلف
  • لوازم بهداشتی مثل برس، شانه، ناخن گیر، توالت خانگی حیوانات
  • اسباب بازی
  • مکمل‌های دارویی
  • انواع جایزه و تشویقی‌ها برای حیوانات خانگی

خرید عمده محصولات پت شاپ

در پاسخ به این سؤال که از کجا لوازم حیوانات خانگی را به صورت عمده بخریم؟ باید گفت که واردات و ترخیص انواع ظرف غذای سگ و گربه، جای خواب حیوانات خانگی و باکس نگهداری، وسایل سرگرمی این حیوانات و اسباب بازی‌های مخصوص آنها، بر عهده شرکت‌های بازرگانی معتبر در زمینه خرید و فروش عمده لوازم پت شاپ است و این شرکت‌ها تلاش می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه، همه لوازم نگهداری از حیوانات خانگی را برای صاحبان آن‌ها فراهم کنند.

خرید عمده لوازم حیوانات، برای کارآفرینان تازه کار و کسانی که با سرمایه کم وارد این حرفه شده‌اند انتخابی مناسب خواهد بود. در عین حفظ تنوع، محصولاتی را خریداری کنید که فروش خوبی دارند و نیاز اصلی صاحبان حیوانات خانگی هستند. خرید تجهیزات پت‌شاپ‌ها از طریق مراجعه به نمایندگی‌های فروش عمده لوازم پت شاپ امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید به خیابان ایرانشهر که بورس لوازم حیوانات خانگی در تهران است هم سری بزنید.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

هزینه‌های ثابت پت شاپ چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل و کارگران خود در نظر بگیرید. هزینه آب و گاز و برق نیز جز هزینه‌های ثابت پت شاپ هستند.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

بازار هدف پت شاپ چه کسانی هستند؟

معمولاً افرادی که به دنبال فراهم کردن آسایش و آرامش حیوانات خانگی خود هستند و یا افرادی که مربی هستند و حیوان به خصوصی را آموزش می‌دهند از مراجعان پت شاپ شما خواهند بود. اطلاعات خود را در زمینه نگهداری حیوانات و شناسایی مواد غذایی مخصوص آنها بالا ببرید تا به مرور تمامی مراجعان را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

راه اندازی پت شاپ

درآمد پت شاپ چقدر است؟

به مبلغی که یک واحد تجاری از فروش کالا و ارائه خدمات به دست می‌آورد، درآمد می‌گویند. در آمد پت شاپ به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به دست می‌آید:

  • درآمد مستقیم پت شاپ

شیوه اصلی درآمد زایی پت شاپ ها بر پایه ارائه خدمات و فروش محصولات می‌باشد. به طور کلی هرچه قدر تنوع محصولات موجود در پت شاپ شما بیشتر باشد، میزان فروش لوازم حیوانات خانگی و درآمد شغل پت شاپ نیز بالا می‌رود اما به طور میانگین میزان سود حاصل از راه اندازی پت شاپ  30 درصد روی هر محصول است. به این ترتیب با راه اندازی پت شاپ، ماهانه به درآمدی بالای 50 میلیون تومان خواهید رسید.

  • درآمد غیر مستقیم پت شاپ

برخی از پت شاپ ها علاوه بر درآمد مستقیم خود، از روش‌های دیگری نیز برای درآمد زایی استفاده می‌کنند. مثلاً راه اندازی کلینیک حیوانات در حضور یک دامپزشک حرفه‌ای ایده خوبی به نظر می‌رسد .

سود پت شاپ چقدر است؟

میزان سود سرمایه گذاری در پت شاپ در بهترین حالت خود 30 درصد روی هر محصول است. این درصد یعنی راه اندازی پت شاپ در دسته مشاغل پر سود قرار دارد.

اما نکته قابل توجه این است که میزان سود حاصل از پت شاپ به بازه زمانی فعالیت شما هم بستگی دارد. اگر زمانی اقدام به راه اندازی پت شاپ کنید که قیمت دلار در کشور بالا رفته باشد، قطعاً به علت وارداتی بودن لوازم حیوانات خانگی، میزان سود دهی کمتر می‌شود. تورم و نبود نقدینگی در کشور روی میزان مالیات و هزینهٔ گرمایش و سرمایش فروشگاه نیز تأثیر می‌گذارد و به این ترتیب خرید لوازم حیوانات خانگی دیگر در اولویت افراد نخواهد بود و میزان سود دهی کم خواهد شد و این یکی از اصلی‌ترین معایب راه اندازی پت شاپ است. 

مرحله 2: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 3: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی پت شاپ، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از پت شاپ شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 4: نرم افزار حسابداری پت شاپ

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری پت شاپ محک می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

مرحله 5: مجوزهای لازم را کسب کنید

عدم دریافت مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی پت شاپ شما گردد. پس در همان مراحل اولیه راه اندازی پت شاپ نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

جواز کسب پت شاپ

دریافت جواز کسب پت شاپ

اهدا جواز کسب پت شاپ بر عهده اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی واقع در تهران است و صنف مشخصی برای ثبت پت شاپ وجود ندارد. در این میان قوانین و مدارک خاصی برای راه اندازی فروشگاه لوازم حیوانات خانگی لازم است که به شرح آن می‌پردازیم:

  • عدم استفاده از کلمه انگلیسی یا فارسی در تابلو و شیشه فروشگاه پت شاپ
  • عدم ورود هرگونه حیوان خانگی به داخل فروشگاه و نصب برچسب ورود حیوانات ممنوع در واحد صنفی
  • تاییده کد پستی از اداره پست نزدیک مغازه
  • کپی تمام صفحات شناسنامه
  • کپی پشت‌ورو کارت ملی
  • کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت
  • ۴ قطعه عکس جدید ۴×۳
  • کپی سند مالکیت و یا اجاره‌نامه با کد رهگیری معتبر
  • در صورت داشتن شریک، همراه داشتن رضایت‌نامه محضری از شریک.
  • همراه داشتن اصل تمام مدارک فوق الزامی است.

اطلاعات تماس اتحادیه صنف فروشندگان پرندگان و ماهی تهران را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید. 

مرحله 6: راه اندازی فروشگاه اینترنتی پت شاپ

دو روش برای راه اندازی پت شاپ آنلاین وجود دارد:

  • فروش محصولات از طریق سایت:

راه اندازی راه اندازی فروشگاه اینترنتی پت شاپ و فروش از طریق وب سایت تقریباً کاری ساده می‌باشد زیرا تمامی محصولات شما در یک پلتفرم مشخص قرار می‌گیرند و کاربران به راحتی می‌توانند آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و محصول موردنظرشان را به‌صورت فوری خریداری کنند. با طراحی سایت منحصر به فرد خود می‌توانید افراد مختلفی را به برند خود جذب کنید و تجربهٔ کاربری عالی را برای آن‌ها رقم بزنید.

  • فروش محصولات از طریق شبکه‌های اجتماعی:

شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام امروزه بهترین پلتفرم برای فروش اینترنتی است و میلیون‌ها کاربر ایرانی در این شبکه‌ها حساب دارند. استفاده کردن و داشتن یک حساب کاربری در این شبکه‌ها کاملاً رایگان است و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی پت شاپ، فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و محصولات خود را در آن ارائه دهید.

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری پت شاپ محک

همیشه مدیریت هزینه‌ها در پت شاپ برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و محاسبه هزینه‌ها به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است. با خرید نرم افزار حسابداری پت شاپ محک می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در پت شاپ را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی پت شاپ ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری فروشگاه خود نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

2 پاسخ

  1. سلام روز بخیر
    ممنون از توضیحات شما در خصوص راه اندازی فروشگاه پت شاپ پرسشی داشتم آیا برای دریافت جواز کسب این فعالیت نیاز به مدرک خاصی برای مثال مدرک دامپزشکی یا … می باشد؟

  2. سلام روز بخیر
    مرحله گرفتندمدرک فنی برای اپلود در سایت ثنایع را از کجا باید کسب کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری