جستجو
Close this search box.

راه اندازی مانتو فروشی | صفر تا صد مانتو فروشی در 7 مرحله

نوشته شده توسط رضا امیری راد
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی مانتو فروشی از آن دسته ایده های پردرآمد است که به دلیل تمایل افراد به خوش پوشی و بالا رفتن درصد فروش مانتو، رواج پیدا کرده است. اگر راه اندازی مانتو فروشی به صورت اصولی و با اطلاعات کامل انجام شود، رسیدن به سود دلخواه در مدت زمان کم، کار چندان سختی نخواهد بود. خرید مانتو به عنوان لباس رسمی و مجلسی بانوان کشور جمهوری اسلامی ایران، بسیار مرسوم است و ما در این مقاله از گروه نرم افزار حسابداری محک به صفر تا صد راه اندازی مانتو فروشی می‌پردازیم.

فهرست مطالب

انواع مانتو فروشی

از انواع مانتو چه می‌ دانید؟

پیشرفت صنعت مد،دلیل ایجاد تنوع در بسیاری از مانتوها است. سعی ما بر این است تا در اینجا شما را با انواع مدل مانتو 1401 آشنا کنیم:

مانتو ساده (اداری)

این مانتو مناسب پوشش در مکان‌های عمومی بوده و در بعضی ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از مانتو به‌راحتی قابل پوشش با انواع کیف و کفش‌ها می‌باشد.

مانتو کلاسیک (رسمی)

مانتو کلاسیک همانند مانتو ساده جزو مانتوهایی است که از قدیم تا به امروز از استقبال خوبی برخوردار بوده است. این مدل مانتوها معمولاً دارای دکمه، جیب و یقه‌های متفاوت هستند.

مانتو مجلسی

این نوع مانتو برخلاف مانتوهای قبلی بر طبق مد روز دوخته و طراحی شده اما قابلیت پوشش در هر مکانی را ندارد. این مدل مانتو، معمولاً با شلوارهای پارچه‌ای پوشیده می‌شود.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت یک مانتو راحت و ساده برای پوشیدن در مکان‌های نیمه رسمی مانند دانشگاه یا مکان‌های آموزشی است. پوشیدن این مدل مانتو مناسب مجالس و مهمانی‌ها نیست.

مانتو جلوباز

این نوع از مانتو به دلیل راحتی استفاده،در تمامی گروه‌های سنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع پارچه این مانتو مشابه مانتوهای ساده، اسپرت و مجلسی است که با طراحی متفاوت دوخته می‌شود.

مانتو کژوال

مانتوهای کژوال در تمامی فصول قابل استفاده هستند. این نوع مانتوها به دلیل راحتی و سادگی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و با شلوارهای جین و کتان ست می‌شوند.

مانتو ویمسیکال

این مانتو به دلیل به‌کار رفتن رنگ‌های مختلف و شاد در آن، افراد پر انرژی را به سمت خود جذب می‌کند. سبک طراحی مانتو ویمسیکال مناسب فصل تابستان است و از جذابیت بالاتری برخوردار است.

مانتو مینیمال

همان‌طور که از اسم این نوع مانتو پیداست، سادگی و کمترین تنوع رنگ از مشخصات اصلی مانتو مینیمال است. این مدل مانتو به‌نوعی طراحی شده تا جلب توجه کمتری را به خود جلب کند. به همین دلیل اغلب به‌تنهایی و بدون اکسسوری استفاده می‌شود.

مانتو فلورال

مانتوی فلورال،طراحی خود را از گل و طبیعت الهام گرفته است و به نحوی طراحی شده تا بانوانی که می‌خواهند بلندقدتر به نظر برسند، این نوع از مانتو را استفاده کنند.

از مزایا و معایب مانتو فروشی چه می‌دانید؟

در زمان راه اندازی هر کسب‌وکار باید از معایب و مزایای آن اطلاع کامل داشته باشید. با آگاهی از این موضوع می‌توانید باتوجه‌به تمامی شرایط، تصمیمات لازم را گرفته و در آینده پشیمان نشوید. در ادامه جداگانه با هرکدام آشنا می‌شویم.

مزایای راه اندازی مانتو فروشی

برخی از مهم ترین مزایای راه اندازی مانتوفروشی به شرح زیر است:

1- قابلیت آغاز کار با یک مغازه کوچک
2- فروش زیاد به دلیل تقاضای بالا
3- حاشیه سود نسبتاً بالا همانند سایر لباس فروشی‌ها

معایب راه اندازی مانتو فروشی

برخی از مهمترین معایب راه اندازی مانتوفروشی به شرح زیر است:

1- ساعات کاری بالا به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری
2- موجود کردن رنگ و سایزهای مختلف مانتو و رعایت تنوع در آنها
3- نیاز همیشگی به یک سرمایه در گردش
4- نیاز به یک مکان مناسب در بازار جهت دیده‌شدن مغازه و اجاره بها بالا پاساژها

البته هر مشکلی راه حلی دارد که در این مقاله به آنها اشاره شده است.

راه‌حل‌های مناسب برای معایب راه اندازی مانتو فروشی

1- به دلیل بالا بودن ساعت کاری، می‌توانید از یک فروشنده مورد اعتماد استفاده کنید تا ساعت‌هایی را که خودتان در مغازه حضور ندارید نیز فروش خوبی داشته باشید.
2- هرچند موجود کردن انواع مانتو ، جزء مشکلات بزرگ محسوب نمی‌شود اما برای حل این مشکل می توانید با تولیدی‌های مختلف قرارداد ببندید و تا قبل از اتمام موجودی کالا، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید .
3- وجود سرمایه در گردش در شروع کار از اهمیت بالایی برخوردار است. با گذشت زمان، سرمایه گذاشته شده بازمی‌گردد و پس از آن می‌توانید با همان سرمایه اولیه گذاشته شده به کار خود ادامه دهید.
4- بهترین مکان برای راه اندازی مانتو فروشی، کوچه‌های فرعی در قلب بازار هستند، پاساژها نیز گزینه مناسبی هستند اما به دلیل اجاره بهای بالا امکان خرید مغازه در این نوع مکان‌ها میسر نیست. شما می‌توانید پس از گذشت زمان و با بالا رفتن سرمایه به محل بزرگ‌تر و بهتری نقل مکان کنید.

راه اندازی مانتوفروشی

راه اندازی مانتو فروشی در7 مرحله

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، با داشتن ایده‌ای عالی، آماده شروع و راه اندازی کسب کار خود هستید. پس برای برداشتن قدم های بعدی آماده اید. فرایند راه اندازی مانتو فروشی چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. در ادامه، مراحل راه اندازی مانتو فروشی برای شما گردآوری شده است.این مراحل تضمین می‌کند که راه اندازی مانتو فروشی جدید شما از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برنامه‌ریزی برای راه اندازی مانتو سرا

برنامه‌ریزی برای شروع یک کسب‌وکار مهم‌ترین کاری است که باید در جهت رسیدن به اهداف خود انجام دهید. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب‌وکار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید.

چند موضوع مهم که در این زمینه باید در نظر گرفته شوند، عبارت‌اند از:

هزینه راه اندازی مانتو فروشی چقدر است؟
درآمد و سود حاصل از راه اندازی چقدر است؟
لوازم و تجهیزات را از کجا تهیه کنیم؟
برای خرید مانتو با تولیدی قرارداد ببندیم ؟
چگونه مشتری جذب کرده و آنها را حفظ کنیم؟

هزینه راه اندازی مانتو فروشی چقدر است؟

هر کسب‌وکاری برای راه اندازی نیاز به سرمایه دارد و چگونه خرج کردن و مدیریت آن بسیار حائز اهمیت است.برای شروع می‌توانید یک لیست از هزینه‌ها تهیه کرده و باتوجه‌به نیاز خود آنها را دسته‌بندی و استفاده کنید.
هزینه‌های مورد نیاز برای شروع کار به دودسته تقسیم می‌شوند:
1- هزینه‌های اولیه
2- هزینه‌های جاری
در ادامه به بررسی هرکدام به‌صورت جداگانه می‌پردازیم.

هزینه‌های اولیه راه اندازی مانتو سرا چیست؟

قبل از تشریح این نوع از هزینه‌ها، باید اشاره کرد که به‌غیراز این دودسته، هزینه‌هایی تحت عنوان هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده نیز وجود دارند. هزینه های مثل تعمیرات اولیه‌ای که در ابتدا برای تغییر ظاهر مکان مورد استفاده، صرف می‌شود، از این دسته هستند.
هزینه‌های اولیه،دسته‌ای از هزینه ها هستند که صرفاً در شروع کار خرج شده و نیازی به هزینه مجدد ندارند. اما میزان آنها بسته به محل مغازه یا فروشگاه و متراژ آن قابل تغییر است. به‌عنوان‌مثال می‌توان به هزینه‌های مربوط به خرید تجهیزات مغازه (دکوراسیون و قفسه‌ها، مانکن، دستگاه کارت خوان و…) اشاره کرد. لازم به ذکر است برای خرید اولیه مانتو هم به خرید اولیه نیاز دارید و هم به شارژ مجدد.

محاسبه هزینه‌های جاری مانتو فروشی

هزینه‌های جاری شامل هزینه‌هایی هستند که باید ماهانه پرداخت شوند. این دسته شامل هزینه قبوض آب و برق، دستمزد خدمه فروش، هزینه نظافت، اجاره ماهیانه و هزینه شارژ مانتو می‌شوند. البته باید در نظر داشته باشید که خرید مانتو در فصول مختلف نیاز به بودجه متفاوت دارد.

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین خطاهای محاسباتی نیز رخ می‌دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به‌راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

هزینه راه اندازی مانتو فروشی در سال 1401

به طور کلی هزینه راه اندازی مانتوفروشی در سال 1401 شامل موارد زیر می شود:

هزینه کرایه مکان مورد نظر: باتوجه‌به شهر و محل مورد نظر متغیر است.
هزینه وسایل و تجهیزات مورد نیاز: حدوداً 20 میلیون تومان
هزینه اولیه خرید مانتو: حداقل 125 میلیون تومان

درآمد و سود حاصل از راه اندازی مانتو فروشی چقدر است؟

اگرچه برای سود مانتو فروشی، نمی توان میزان دقیقی اعلام کرد، اما می‌توان درآمد ماهیانه 15 میلیون تومان را برای یک مغازه مانتو فروشی در نظر گرفت. هرچند این میزان باتوجه‌به محل راه اندازی مانتوسرا، سابقه کاری شما متغیر می‌باشد، اما درنظرگرفتن 40 درصد حاشیه سود برای محصولات، رقمی قابل‌قبول و مناسب است.
البته این رقم ممکن است در شرایط مختلف تغییر کند. به‌عنوان‌مثال در فصول مختلف اجناس تخفیف خورده سود کمتری دریافت می‌کنند.

لوازم مانتو فروشی
بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

لوازم و تجهیزات مانتو فروشی را از کجا بخریم؟

تجهیزات اولیه مانند قفسه و مانکن را می‌توان از وب‌سایت‌های اینترنتی یا به‌صورت حضوری از فروشگاه‌های لوازم اداری و فروشگاهی تهیه کرد. برای تهیه مانتو نیز باید مزون‌ها و تولیدی‌هایی که شرایط مناسب و کیفیت پارچه بالاتری دارند را پیدا کرده و از آنها خرید کنید. شما می‌توانید با شرکت‌های تولیدی قرارداد کاری بسته و به‌ازای فروش از آنها درصد دریافت کنید.همچنین می توانید افرادی را به عنوان بازاریاب استخدام کنید تا برای شما مشتری بیاورند و اجناس مورد نیاز خود را از مانتو فروشی شما بخرند.

مرحله 2: ثبت‌نام برای مالیات

تهیه اظهارنامه و ارسال آن برای اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و یا حتی معافیت مالیاتی ضروری است. مراحل ثبت‌نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به‌صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. تمامی مراحل ثبت‌نام مالیاتی به‌صورت اینترنتی و به شرح زیر می‌باشد:

پیش ثبت‌نام مالیاتی
صحت سنجی اطلاعات
تولید و ارسال اطلاعات کاربری
ثبت‌نام الکترونیک
اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

مرحله 3: ایجاد حساب بانکی اختصاصی برای کسب‌وکار

باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری جدید و اختصاصی برای کسب‌وکارتان در راه اندازی مانتو فروشی امری ضروری است تا امنیت دارایی‌های شخصی شما بیشتر شده و از آن حفاظت شود. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیای باارزش) در صورت شکایت از کسب‌وکار شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 4: خرید نرم افزار حسابداری برای مانتو فروشی

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب‌وکار شما بسیار مهم است. نگه‌داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری مانتو فروشی محک می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید.

شما می‌توانید مشتریان را گروه‌بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

مرحله 5: شرایط و نحوه دریافت جواز کسب پوشاک

برای راه اندازی مانتو فروشی نیاز به دریافت پروانه کسب مانتو فروشی از اتحادیه مربوطه می‌باشد. دنبال کردن مراحل زیر برای دریافت جواز کسب مانتوفروشی الزامی است:

1- به اتحادیه صنف فروشگاه پوشاک مراجعه کنید.
2- درخواست خود را ثبت کرده و اقدام به تکمیل فرم تقاضای پروانه کسب و دریافت رسید کنید.
3- مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.
4- بررسی مدارک توسط بازرسین کمیسیون بازرسی اتحادیه محل واحد صنفی و تهیه گزارش
5- یکی از مدارک زیر را برای تعیین وضعیت ملکی ارائه دهید:
سند مالکیت به نام متقاضی
اجاره‌نامه رسمی به نام متقاضی
اجاره‌نامه عادی (با اخذ تعهد محضری) به نام متقاضی
مبایعه‌نامه به نام متقاضی
حکم قطعی دادگاه مبنی بر الزام به تنظیم سند اجاره
رسید پرداخت اجاره‌بهای معتبر
قرارداد اجاره محل کسب با ادارات و سازمان‎های دولتی، نهادها، شهرداری، شرکت‎های تعاونی مسکن و شرکت‎های خاص صنفی، شرکت‎های تحت پوشش سازمان‎های دولتی و نهادها

6- یکی از مدارک زیر را که برای تعیین وضعیت نظام وظیفه آقایان لازم است، ارائه کنید:
گواهی پایان خدمت
گواهی معافیت دائم
گواهی اشتغال به تحصیل
گواهی معتبر مبنی بر داشتن معافیت پزشکی از حوزه نظام وظیفه
دفترچه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت در مدت اعتبار آن

7- استعلام از ادارات ذی‌ربط و ارائه دادن مدارک زیر شامل:
گواهی مرکز بهداشت شهرستان و ارائه کارت معاینه پزشکی فردی جهت صنف‎های مشمول (موارد خوردنی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی)
گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر
گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
موافقت اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی
گواهی گذراندن دوره آموزش (حداقل ۱۰ ساعت) از مؤسسه آموزشی معتبر (مورد تأیید کمیسیون نظارت شهرستان مربوط)
ارائه هرگونه مدرک مبنی بر تشکیل پرونده یا ارائه هر یک از اوراق پرداخت مالیاتی
داشتن گواهی‎نامه مهارت فنی
اختصاص کد شناسه ده رقمی (ملت کارت) و الصاق آن به پروانه کسب (جواز کسب)
اختصاص برچسب شناسه صنفی مطابق با کد ده رقمی
بررسی پرونده توسط رئیس یا در غیاب او توسط نایب رئیس اتحادیه
در نهایت ارائه پروانه کسب به متقاضی

مرحله 6: بازاریابی و برندسازی

در دنیای پر رقابت امروز، هر کسب‌وکاری جدای از نوع آن، برای شناخته شدن بیشتر و به طبع آن بهتر دیدن شدن نیاز به تبلیغات گسترده و برندسازی دارد. شما با ایجاد هر کمپین تبلیغاتی باعث جلب مشتریان بیشتر شده و با ترفندهای بازاریابی می‌توانید به‌راحتی آنها را به مشتریانی دائمی تبدیل کنید.

در ادامه با چند روش برای تبلیغات و تبدیل بازدیدکنندگان به خرید کننده و تبدیل خرید کننده به مشتری دائمی آشنا می‌شویم.

مانتو فروشی آنلاین

چگونه مانتو فروشی خود را تبلیغ کنیم؟

پیشنهادهای اساسی برای تبلیغات مانتو فروشی  به شرح زیر است:

1- طراحی و نصب بنرهای تبلیغاتی، پوستر و یا بیلبوردهایی در سطح شهر
2- تبلیغات در فضای مجازی (ایجاد یک صفحه در شبکه‌های مجازی و انتشار نمونه کارهای خود در قالب‌های جذاب و چشم نواز)
3- طراحی وب‌سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین بعد از راه اندازی مانتو فروشی
4- ایجاد کد تخفیف روی وب‌سایت یا استفاده از کلمات (حراج، تخفیف فصلی، تخفیف ویژه ایام خاص و از این دسته کلمات)
5- قرارداد با شرکت‌ها برای تأمین لباس رسمی کارمندان آنها
6- دادن یک هدیه کوچک به افرادی که برای اولین بار از شما خرید می‌کنند (این ایده حتی برای مشتریان ثابت نیز می‌تواند کارآمد باشد)
7- شما بگویید! هر ایده یا نظری که احساس می‌کنید باعث بهتر دیده‌شدن و فروش بیشتر می‌شود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. (به یاد داشته باشید اگر کیفیت فروش در هر صنفی در سطح کشور بالاتر برود، اولین کسانی که از آن بهره‌مند می‌شوند، خریداران هستند)

تأثیر این کارها در بالا رفتن سطح تقاضا از شما، جذب سهم بیشتری از مشتریان و در نتیجه آن احساس اعتماد بیشتر آنها به شما نمایان می‌شود.همچنین در نظر داشته باشید که همیشه خوش برخورد بودن با مشتریان و گرم گرفتن با آنها در هنگام مکالمه باعث جذب آنها و تبدیل خریداران به مشتریانی ثابت برای شما می‌شود.با استفاده از این ترفندها و ارائه تخفیف بیشتر به مشتریان وفادار باعث می‌شوید تا آنها نیز شما را به دیگران معرفی کرده و باعث شناخت بیشتر شما شوند.

مرحله7: راه اندازی مانتو فروشی اینترنتی

ساخت یک وب‌سایت فروشگاهی برای مانتو فروشی خود می‌تواند یک راه بسیار عالی برای فروش باشد. شما با طراحی یک وب‌سایت، امکان کسب درآمد از طریق اینترنت را نیز برای خود فراهم می‌کنید. با این مرحله شما حتی در زمان استراحت، کسب درآمد می‌کنید! اگر نیاز به ساخت یک وب‌سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی مانتو دارید می‌توانید از مقاله طراحی وب سایت شروع کنید.

آیا برای شروع راه اندازی مانتو فروشی آماده هستید؟

تا به اینجا با چگونگی راه اندازی مانتو فروشی آشنا شدید و از هزینه‌های اولیه برای راه اندازی یک مغازه کوچک تا نحوه گرفتن جواز کسب اطلاع پیدا کردید.یکی از نکات حائز اهمیت برای رشد و رونق فروش شما تبلیغات است.در این مقاله سعی شد تا پیشنهاداتی در جهت رشد هر چه سریع‌تر کسب‌وکار شما ارائه شود.

مدیریت هزینه‌ها در مغازه مانتو فروشی نیز گاهی برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه بوده است و محاسبه درآمد به‌صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود مانتوفروشی، تشخیص فروش و غیره، برای فعالان این حوزه مشکل است.با استفاده از نرم افزار حسابداری مانتو فروشی محک می‌توان را به‌راحتی انجام داده و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی مانتو فروشی ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری فروشگاه خود نهایت استفاده را برده باشید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

رضا امیری راد
رضا امیری راد
کارشناس طراحی وب‌سایت و سئو، علاقه مند به یادگیری و پیشرفت در حوزه دیجیتال مارکتینگ.
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری