جستجو
Close this search box.

بهترین نرم افزار حسابداری رستوران | ویژگی‌ها، کاربردها و نکات مهم در این زمینه

نوشته شده توسط مهرداد توکلی
زمان مطالعه این مقاله: 9 دقیقه

رستوران‌ها جزو مشاغلی محسوب می‌شوند که گردش مالی به نسبت زیادی دارند. همیشه مدیریت هزینه‌ها در یک رستوران برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه بوده است. محاسبه هزینه خرید مواد اولیه رستوران به صورت روزانه و ماهانه، کنترل روی میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمد برخی غذاها همیشه برای فعالان این حوزه با چالش همراه است. با استفاده از یک نرم افزار حسابداری رستوران خوب می‌توان این کار را به راحتی انجام داد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین نرم افزار حسابداری رستوران آشنا کنیم.

فهرست مطالب

اهمیت نرم افزار حسابداری برای رستوران‌ها

اهمیت نرم افزار حسابداری رستوران‌ها

کامپیوترها با عملکرد بی‌نظیر خود این روزها در هر شغلی ورود پیدا کرده‌اند. با نصب یک نرم افزار حسابداری روی کامپیوتر می‌توان به دنیایی از قابلیت‌ها دسترسی داشت. شرکت‌های سازنده در تولید نرم افزارهای مخصوص حسابداری رستوران به گونه‌ای عمل می‌کنند تا بتوانند کلیه نیازهای مدیران این صنف را پاسخ دهند. به همین دلیل با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری رستوران روی کامپیوتر دفتر خود دیگر نیازی نسیت که برای انجام چند کار ساده ساعت‌ها وقت تلف کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای نرم افزار حسابداری رستوران آشنا کنیم.

افزایش سرعت کار

همانطور که می‌دانید تمامی نرم افزارها به شما کمک می‌کند تا کارهای ساده را با سرعت بیشتری انجام دهید. این ویژگی را هم می‌توانید در نرم افزارهای حسابداری رستوران به راحتی پیدا کنید. اگر شما هم هنوز از سر رسید و ماشین حساب برای محاسبه دخل و خرج رستوران خود استفاده می‌نمایید، باید هر چه سریع‌تر به فکر تغییر سیستم کاری خود باشید. نرم افزار حسابداری رستوران سرعتی بسیار بیشتر از حالت سنتی که گفته شد دارد.    

راحتی استفاده

بیشتر نرم افزارهایی که در اینترنت می‌بینید، رابط کاربری سختی دارند. به همین دلیل برای استفاده از تمامی قابلیت‌های نرم افزار دوره‌های آموزشی لازم را بگذرانید. قطعا برای انجام چنین کاری باید وقت و هزینه زیادی را تلف نمایید. اما زمانی می‌توانید از این چالش‌ها عبور کنید که بهترین نرم افزار حسابداری رستوران را پیدا کنید. رابط کاربری چنین نرم افزارهایی به گونه‌ای طراحی می‌شود که همه افراد بتوانند از نرم افزار به راحتی استفاده کنند. پس با نصب نرم افزار دیگر نیاز به آموزش خاصی ندارید و بعد از نصب و مدتی کار تمامی قابلیت‌ها را به کار خواهید گرفت.

افزایش دقت

بر هم خوردن حساب‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای مدیران رستوران‌ها به وجود بیاورند. افرادی که حسابداری رستوران خود را با شیوه‌های سنتی انجام می‌دهند، بیشتر در معرض چنین خطری قرار می‌گیرند. اما با استفاده از نرم افزارهای مخصوص حسابداری می‌توان بخش بزرگی  از خطاهای انسانی را از بین برد. نرم افزارهای حسابداری تمامی محاسبات ضروری را با الگرویتم‌های ریاضی و کامپیوتری به صورت خودکار انجام می‌دهند. به همین دلیل محاسبات عددی با نهایت دقت و سرعت انجام خواهد شد.

شاید شما هم تجربه به هم خوردن حساب‌ها و همخوانی نداشتن گزارشات مالی را داشته باشید. متاسفانه برخی از کارکنان سودجو رستوران‌ها با دستکاری فاکتورها حساب‌ها را به هم می‌زند تا از این طریق درآمد بیشتری داشته باشند. ولی با استفاده از نرم افزارهای حسابداری رستوران دیگر جایی برای دستکاری اطلاعات مالی وجود نخواهد داشت. سازندگان معتبر نرم افزارهای حسابداری هم در برنامه‌های حسابداری خود رمز عبور قرار می‌دهد تا فقط برخی افراد به سیستم مالی دسترسی داشته باشند.

کنترل بهتر روی هزینه‌ها

مدیریت مالی یکی از مهم‌ترین کارهای است که در هر کسب و کاری انجام می‌شود. با مدیریت درست روی مسائل مالی می‌توان سوددهی هر صنفی را کنترل کرد. این موضوع در رستوران‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال شما با مدیریت روی حساب‌ها می‌توانید بفهمید که مشتری‌ها بیشتر به چه غذایی علاقه دارند یا کدوم آیتم منو سودآوری بیشتری برای شما دارد. مدیران مجرب با همین اطلاعات ساده می‌تواند درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اگر از روش‌های سنتی حسابداری استفاده کنید، مدیریت هزینه‌های شما به بازه زمانی کوتاه محدود خواهد شد. اطلاعات مالی که روی کاغذ یا فاکتورهای ساده درج می‌شوند، به مرور زمان دیگر قابل استفاده نخواهند بود. برای مثال نمی‌توانید فروش خود را در تعطیلات ماه گذشته بررسی نمایید. اما بهترین نرم افزار حسابداری رستوران به شما این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات مالی در هر بازه زمانی که می‌خواهید دسترسی پیدا کنید.

صندوق فروشگاهی نرم افزار حسابداری محک

سازگاری با دستگاه‌های مختلف

برای نصب بهترین برنامه حسابداری برای رستوران خود لزوما به یک بهترین سیستم کامپیوتری نیازی ندارد. نرم افزارهای حسابداری معمولا به سیستم کامپیوتری قدرتمندی احتیاج ندارند. به همین دلیل با هر کامپیوتری که در اختیار داشته باشید می‌توانید به قابلیت‌های مختلف برنامه‌های حسابداری برسید. همچنین نرم افزارها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که نصب خیلی سختی نداشته باشند.

کافیست فایل نصبی نرم افزار مورد نظر را دانلود کرده یا با کمک سی دی یا دی وی دی به کامپیوتر منتقل کنید. حال با چند کلیک مراحل نصب نرم افزار آغاز شده و در پایان تمامی مزایای بهترین نرم افزار حسابداری رستوران در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته نوع سیستم عامل کامپیوتر هم اهمیت دارد، همچنین بیشتر نرم افزارها روی دو سیستم عامل ویندوز و مک قابل نصب هستند.

امکان محاسبه پارامترهای مختلف به صورت دلخواه

گاهی مواقع دوست دارید که برخی پارامترهای حساب‌های رستوران را بررسی کنید. برای مثال می‌خواهد که تعداد فروش یک غذا را در هفته گذشته بدانید. در چنین شرایطی اگر اطلاعات مالی شما روی کاغذ باشد، باید ساعت‌ها برای فهمیدن چنین اطلاعاتی وقت بگذارید؛ زیرا پیدا کردن فاکتورها شمارش اعداد به صورت دستی ساعتها زمان خواهد برد. اما با استفاده از نرم افزارهای حسابداری رستوران می‌توانید تنها در چند دقیقه به هر اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

نرم افزار رستوران 365 - نرم افزار رستورانی

نرم افزار رستوران 365 ( Restaurant365 )

نرم افزار حسابداری رستوران 365 با قابلیت‌های اختصاصی مدیریت مالی رستوران در سال 2012 عرضه شد. این نرم افزار کارامد توانسته با ارائه برخی قابلیت‌ها به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری کافی شاپ انتخاب شود. البته قابلیت‌های این نرم افزار محدود به کافی شاپ‌ها نیست و کلیه افراد فعال در صنعت رستوران‌داری از مزایای آن بهره‌مند شوند. همچنین رستوران 365 به گونه‌ای ساخته شده تا تمامی افراد از مدیران مبتدی رستوران‌ها تا حسابداران حرفه‌ای به تمام نیازهای خود پاسخ دهند.

به طوری کلی می‌توان گفت که رابط کاربری ساده مهم‌ترین ویژگی است که در رستوران 365 به خوبی حس می‌شود. به همین دلیل هر کسی می‌تواند به قابلیت‌های مختلف دسترسی داشته باشد و مدیریت خوبی روی مسائل مالی رستوران داشته باشد. با استفاده از این نرم افزار می‌تواند به کلیه صورتحساب‌ها به صورت روزانه، ماهانه یا حتی سالیانه دسترسی داشته باشید. همچنین با رستوران 365 می‌توانید برنامه حضور کارکنان خود را نیز تنظیم کنید. همچنین می‌توانید با ادغام دستگاه‌های مختلف به قابلیت‌های ویژه‌ای برسید.

برخی ویژگی‌های خاص نرم افزار حسابداری رستوران 365

اولین قابلیتی رستوران 365 به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری رستوران در اختیارتان می‌گذارد، کنترل حساب‌های دریافتی است. کلیه سفارشاتی که مشتریان به رستوران شما می‌دهند با اطلاعات کاملی مثل نوع و تعداد غذا، شماره مشتری و مبلغ فاکتور در این برنامه ذخیره خواهد شد. همچنین رستوران 365 با جمع‌آوری این اطلاعات به شما قابلیت‌های خاصی ارائه می‌کند. برای مثال می‌توانید در آینده سود خود را پیشبینی کنید یا نظم خاصی به گزارشات مالی بدهید.

در صورتی که باید مبالغی را به صورت سر رسید به حساب‌های خاصی واریز نمایید، رستوران 365 در خدمت شماست. با تنظیم نرم افزار واریزهای خاص مثل حقوق کارکنان در زمان مشخص به صورت خودکار انجام می‌شود. همچنین امکان مدیریت موجودی مواد اولیه رستوران یا محاسبه مالیات را خواهید داشت. با اتصال دستگاه کارتخوان به سیستم هم می‌توانید اطلاعات واریزی با کارت را هم به طور جداگانه مدیریت نمایید.

بهترین نرم افزار کترینگ با نام Quickbooks

در سطح شهرهای ایران کترینگ‌های مختلفی هستند که به تازگی وارد حوزه فروش غذا و رستوران‌داری شده‌اند. به همین دلیل تجربه زیادی در زمینه مدیریت رستوران یا کنترل هزینه‌ها ندارند. این نرم افزار که توست اینتویت  ( Intuit ) توسعه داده شده، قابلیت‌های خوبی در اختیار افراد تازه کار قرار می‌دهد. نرم افزار کوییک بوک از سال 2001 شروع به کار کرده و پس از 20 سال فعالیت به پختگی کاملی رسیده است. در این مدت 20 ساله اینتویت قابلیت‌های مختلفی در اینتویت قرار داده تا بتواند کلیه نیازهای مربوط به حسابداری را در اختیار مدیران رستوران‌ها قرار دهند.

اگر شما هم دوست دارید که حساب‌های مالی رستوران خود را به تنهایی مدیریت کنید، کوییک بوک بهترین نرم افزار حسابداری رستوران برای شما خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید یک سیستم مالی یکپارچه در رستوران به وجود بیاورید. تمامی قابلیت‌های که از بهترین نرم افزار حسابداری رستوران را دارید در کوییک بوک می‌یابید.

قابلیت‌هایی که در نرم افزار کوییک بوک به دست می‌آورید

کلیه قابلیت‌های ضروری برای مدیریت مالی یک رستوران در این نرم افزار وجود دارد. همچنین می‌توانید هر اطلاعاتی که نیاز دارید را در گزارشات مالی پیدا کنید؛ زیرا توسعه دهندگان کوییک بوک امکان ردیابی پارامترهای مختلف در اطلاعات مالی را برای شما قرار داده‌اند. با استفاده از نرم افزار امکان صدور فاکتور و گزارشات مربوط به پرداخت وجود دارد. همچنین می‌توانید تغییرات منحصر به فردی در گزارشات مالی خود به وجود بیاورید. برای مثال با چند کلیک می‌توان کسر مالیات را در گزارش فروش روزانه پیاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های ویژه کوییک بوک کنترل گردش کار است که برای مدیران مبتدی رستوران‌ها امتیازی بزرگ محسوب می‌شود. با استفاده از این قابلیت اطلاعات گردش کار رستوران مثل درآمد کل، تعداد سفارشات، ساعات فعالیت رستوران و میزان موجودی رستوران را به صورت خودکار محاسبه کرد و طبق گزارشی دید. همچنین با استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران کوییک بوک امکان مدیریت مسائل مالی مربوط به کارکنان مثل پرداخت حقوق را خواهید داشت.

نرم افزار حسابداری رستوران سلوشن - نرم افزار رستورانی

نرم افزار حسابداری رستوران سلوشن ( Restaurant Solutions )

رستوران سلوشن جزو قدیمی‌ترین نرم افزارهای مخصوص حسابداری رستوران محسوب می‌‌شود. این نرم افزار در 20 سال فعالیت ارزشمند خود توانسته در لیست بهترین نرم افزار حسابداری رستوران ما قرار بگیرد. البته برای مدیریت مالی سایر رستوران‌ها هم می‌توانید از قابلیت‌های بی‌نظیر این نرم افزار کمک بگیرید. توسعه دهندگان در طراحی این نرم افزار به گونه‌ای عمل کرده‌اند تا کاربر با هزینه کمی به قابلیت‌های ضروری برای مدیریت رستوران دسترسی داشته باشد. همچنین تیم پشتیبانی این نرم افزار از افراد متخصصی تشکیل شده تا کاربران بهترین نرم افزار حسابداری رستوران به مشکل خاصی برخورد نکنند.

داشته باشید که رستوران سلوشن تحت ابر است برای استفاده کامل از آن نیاز به دسترسی اینترنت دارید. همچنین نرم افزار با قابلیت‌ها کاملی توسعه پیدا کرده تا بتوانید تمامی کارهای مدیریت مالی رستوران خود را به راحتی انجام دهید. البته تنظیمات نرم افزار هم مانند رابط کاربری به سادگی هرچه تمام‌تر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

برخی از قابلیت‌های نرم افزار حسابداری رستوران سلوشن

با استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران سلوشن امکان مدیریت کلیه وجود دریافتی و پرداختی رستوران را خواهید داشت. این سیستم بستری را فراهم می‌کند تا مدیران رستوران‌ها علاوه بر مدیریت مالی در رستوران، به هزینه‌های خارجی هم کنترل کافی داشته باشند. همچنین می‌توانید در هر زمان به گزارشات مالی کلی دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل با هر ابهامی در گزارشات مالی داشته باشید می‌توانید به حساب همان روز مراجعه نمایید.

با اتصال دستگاه‌های صندوق یا پوز به سیستم کامپیوتری، رستوران سلوشن قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال می‌توانید تعداد سفارشان ثبت شده در یک روز را به طور کامل بینید و حتی بفهمید مشتری برای پرداخت مبلغ از دستگاه کارتخوان استفاده کرده است. قطعا با این قابلیت می‌توان مدیریت بهتری روی وجوه نقد داشته باشید.

رستوران سلوشن با چند قابلیت خاص طراحی شده که به مدیریت مالی کارکنان مربوط می‌شود. به همین دلیل می‌توانید از نرم افزار برای کنترل حقوق واریزی کارکنان کمک بگیرد. هر زمان هم که در استفاده قابلیت‌ها به مشکل برخورد کردید، قسمت آموزش نرم افزار در خدمت شماست. در این قسمت برخی آموزش‌های کار با نرم افزار وجود دارد که همگی برای شما مفید خواهند بود.

بهترین نرم افزار حسابداری رستوران که همیشه همراه شماست

در سال‌های اخیر کارفودها یا رستوران ها و فست فودهای سیار محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. اگر به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری رستوران در حال حرکت هستید، از نرم افزار تاچ بیسترو ( TouchBistro ) کمک بگیرید. برای نصب این نرم افزار نیازی به سیستم کامپیوتری قدرتمندی ندارید. کافیست از یک آیپد استفاده کنید تا به امتیازهای یک نرم افزار حسابداری کامل برسید.

تاچ بیسترو فعالیت خود را از سال 2010 میلادی آغاز کرده و با قابلیت‌های خاص خود توانسته در لیست بهترین نرم افزار حسابداری رستوران ما قرار بگیرد. همچنین برای استفاده از این نرم افزار حسابداری قابل حمل نیازی به تجربه یا دانش خاصی ندارید. کافیست در آیپد خود تاچ بیسترو را نصب کنید تا مدیریت مالی رستوران شما راحت‌تر از قبل شود. اگر هم در کامپیوتر خود از نرم افزار کوییک بوک استفاده کرده‌اید، امکان ادغام اطلاعات مالی را در تاچ بیسترو خواهید داشت.

قابلیت‌های نرم افزار رستورانی تاچ بیسترو

قابلیت‌های نرم افزار تاچ بیسترو

قیمت‌گذاری روی غذاها همیشه جزو چالش‌های بزرگ در رستوران‌داری محسوب می‌شود. به خصوص افرادی که تازه به این حوزه ورود پیدا می‌کند، برای انجام این کار مشکل بیشتری خواهند داشت. تاچ بیسترو قابلیت‌ خاصی را در اختیارتان می‌گذارد تا به راحتی از این چالش بزرگ عبور کنید. با ورود به منوی مخصوص می‌توانید مواد اولیه مصرفی برای طبخ یک غذای خاص را وارد کنید تا نرم افزار به صورت خودکار قیمت مناسب را به شما بگوید.

بدیهی است که چنین نرم افزار کاملی کلیه قابلیت‌های ضروری برای مدیریت حساب رستوران را در اختیارتان بگذارد. همچنین امکان تنظیم منو یا تعیین حاشیه سود را در نرم افزار تاچ بیسترو دارید. مدیریت مسائل مالی مربوط به کارکنان و برنامه‌ریزی برای حضور آن‌ها از دیگر قابلیت‌های پرکاربردی است که نرم افزار حسابداری رستوران تاچ بیسترو در اختیارتان می‌گذارد.

نرم افزار حسابداری رستوران زیرو ( Xero )

زیرو بهترین نرم افزار رستوران های کوچک است که به تازگی راه اندازی شده‌اند. این نرم افزار مبتنی بر ابر ساختاری کاملا مشابه با نرم افزار کوییک بوک دارد. به همین دلیل افرادی که تجربه کار با این نرم افزار را داشته باشند به راحتی می‌توانند با زیرو شروع به کار کند. زیرو توسط تیمی نیوزلندی توسعه پیدا کرده و تجربه 15 ساله دارد. از سال 2006 میلادی که این نرم افزار عرضه شد، روز به روز قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کردند تا بتوان عنوان بهترین نرم افزار حسابداری رستوران را به زیرو نسبت داد.

یکی از ویژگی‌های خاص نرم افزار زیرو این است که می‌توانید همیشه به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید. کافیست اپلیکیشن موبایلی زیرو را در رایانه خود نصب کنید تا اطلاعات مالی کامپیوتر رستوران شما همیشه در جیبتان باشد. این ویژگی مخصوص نرم افزار زیرو بوده تا بتوانید به امتیازهای خاص بهترین برنامه حسابداری برای رستوران برسید.

قابلیت‌های نرم افزار حسابداری زیرو

با استفاده از نرم افزار حسابداری زیرو می‌توانید حقوق کارکنان را به صورت خودکار واریز نمایید. همچنین نرم افزار زیرو قابلیت مخصوصی را درون خود قرار داده تا بتوان روی زمان حضور کارکنان رستوران هم نظارت داشت. از دیگر قابلیت‌های مهم در نرم افزار زیرو مدیریت روی موجودی کالا است. با این قابلیت می‌توانید میزان مواد اولیه مورد نیاز برای غذاهای مختلف را به صورت اتوماتیک کنترل نمایید. همچنین با جست و جو اقلام مختلف می‌توانید از میزان موجودی آن‌ها مطلع شوید.

نرم افزار حسابداری زیرو از دستگاه‌های صندوق و کارتخوان هم پشتیبانی می‌کند. با اتصال این دستگاه‌ها و به سیستم، نرم افزار مدیریت بهتری روی مسائل مالی خواهد داشت. همچنین با این قابلیت می‌توانید مدیریت وجه نقد موجود در صندوق را به صورت لحظه‌ای کنترل نمایید.

نرم افزار حسابداری رستوران محک

جالب است بدانید که توسعه دهندگان ایرانی هم فعالیت خوبی در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری رستوران دارند. محک می‌تواند شما را به بهترین نرم افزار حسابداری رستوران تولید داخل کشور برساند. هر قابلیتی که از یک نرم افزار حسابداری برای رستوران نیاز دارید، در نرم افزار محک خواهید یافت. همچنین تمام قابلیت‌های نرم افزار با توجه به زیرساخت‌های کشور طراحی شده تا در هنگام استفاده با محدودیت خاصی مواجه نشوید. البته محک قابلیت‌های ویژه را برای شما در نظر گرفته است.

با استفاده از نرم افزار حسابداری محک دیگر مدیریت مالی فست فودهای یا کترینگ‌ها دیگر کار سختی نخواهد بود. کافیست اطلاعات مالی مربوط به رستوران خود را در نرم افزار وارد کنید تا گزارشات مالی شما به بهترین شکل نگهداری شوند. با انجام این کار دیگر نیازی نیست که برای پیگیری امور مالی به سر رسید و فاکتورهای کاغذی مراجعه نمایید.

بدون شک مدیریت مالی یک رستوران با روش‌های سنتی کار سختی خواهد بود. نرم افزار حسابداری محک با قابلیت‌های خاص خود به شما کمک می‌کند تا سرعت بیشتری به مدیریت مالی رستوران خود ببخشید. برای مثال اگر مجموع درآمد خود در شش ماه اخیر را می‌خواهید، نرم افزار محک با چند کلیک کلیه اطلاعات مالی در این بازه زمانی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی‌های مخصوص نرم افزار حسابداری محک

قطعا وجود برخی مزایا باعث شده تا محک بتواند بهترین نرم افزار حسابداری رستوران را در لیست محصولاتش قرار دهد. با نرم افزار محک امکان استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی و رستورانی را خواهید داشت. با ترکیب قابلیت‌های نرم افزار محک و صندوق‌ها مکانیزه می‌توانید دقیق‌ترین کنترل ممکن را روی وجوه نقدی و غیر نقدی دریافتی خود داشته باشید. همچنین تیم پشتیبانی محک در هر زمان که با مشکل مواجه شوید همراه شماست تا دیگر هیچ نگرانی بابت مدیریت مالی رستوران خود نداشته باشید.

سخن پایانی

مدیریت مالی در تمامی کسب و کارها اهمیت بسیار زیادی دارد. گروه نرم افزاری محک با ارائه محصولات خاص خود توانسته به کمک رستوران‌داران بیاید تا دیگر نیازی به روش‌های سنتی مدیریت مالی نداشته باشند. همچنین نرم افزار حسابداری محک با ساده‌ترین رابط کاربری ممکن ساخته شده تا افراد مبتدی هم بتوانند از حداکثر امکانات برنامه بهره‌مند شوند.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

مهرداد توکلی
مهرداد توکلی
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

یک پاسخ

  1. به نظر من از بین همه این نرم افزار ها، نرم افزار حسابداری محک بهترین گزینه هست. چون همه نرم افزارهایی که معرفی شده خارجی هستن . و کارایی زیادی برای ایرانی ها ندارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری