جستجو
Close this search box.

نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب

نوشته شده توسط تیم تولید محتوا محک
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب کسب و کار ها در همه زمینه ها چه کسب کارهای کوچک و چه بزرگ دچار تغییراتات زیادی شده اند. همه ما می دانیم که در سالیان قبل هر نوع خرید و فروشی به صورت حضوری قابل انجام بود. به عبارتی هر دو شخص معامله گر باید به صورت حضوری یکدیگر را می دیدند. مقاله پیش رو در این مقاله محک سافت به شیوه های فروش نوین توجه کرده و در مورد نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب توضیحاتی خواهیم داد. 

فهرست مطالب

نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب

این نرم افزار با توجه به نیازسنجی بازار مثل صندوق مکانیزه فروش و در پاسخ به احتیاج فروشگاه های انلاین و افلاین ایجاد گردیده است. این نرم افزار امکان کنترل سریع و آسان فروش روزانه, جریان وجوه نقد, موجودی کالای فروشگاه و وضعیت انبار را مشخص می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی‌های نوین و ظهور نرم افزار حسابداری تولیدی فروش به سبک سنتی رفته رفته کم رنگ شده است. امروزه بخش اعظمی از فروش کسب و کارها از طریق وب سایت ها و فروشگاه های انلاین انجام می شود.

فروش از طریق اینترنت در جهان امروز 

با توجه به این که امروزه بخش اعظمی از فروش کالاها از طریق اینترنت انجام می‌گردد انجام امور حسابداری این فروشگاه‌ها بهتر است با استفاده از نرم افزار فروشگاهی که یک پارچه باشد، انجام شود. شما می توانید با استفاده از این نرم افزارها به صورت آنلاین وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این جاست که یک نرم افزار فروشگاهی می‌تواند کمک مؤثری برای شما باشد. نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب این امکان را فراهم می کند که با یک پارچه سازی امور حسابداری فروشگاه‌ها نیازهای آتی فروشگاه را از لحاظ ثبت امور حسابداری برطرف کند. 

نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب

مزیت‌های صندوق فروشگاهی تحت وب 

استفاده از این مدل سیستم مزایای خاص خود را دارد. این مزیت‌ها عبارتند از: 

  • سرعت بالا در ارائه فاکتور به هنگام فروش کالا
  • این امکان را برای  تصمیم های اساسی در اختیار مدیریت فروشگاه قرار می دهد
  • امکان تهیه موجودی کالاهای فروشگاه و هزینه ها به صورت سریع و آنلاین 
  • امکان دریافت لحظه‌ای گزارشات مالی و سود و زیان فروشگاه 
  • امکان اتصال صندوق به دستگاه بارکد خوان و دستگاه POS مشاهده فروش لحظه ای فروشگاه بر روی تلفن همراه هوشمند در صورت نیاز در هر زمان 
  • امکان فروش آنلاین محصولات و کالاهای موجود در فروشگاه

تفاوت سیستم pos معمولی با pos تحت وب

نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب pos سنتی یک سیستم مستقل و متشکل از بخش سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشند. اما بعصی اوقات امکان دارد نیاز داشته باشید سخت افزار مورد نیاز  خود را بصورت جداگانه تهیه کنید. و خودتان نرم افزارهای مورد نظر را روی دستگاه نصب کنید. چنانچه نرم افزارها از قبل توسط تولید کننده نصب شده باشند معمولا نمی توان آن را به روزرسانی کرد.  مگر این که هزینه ای جداگانه پرداخت کرده و این کار را انجام دهید.  احتمالا برای پشتیبانی و نگهداری از این سیستم pos سنتی به کمک یک متخصص lT نیازمند خواهید شد.

 

یک سیستمpos تحت وب به اینترنت به اینترنت متصل می باشد و تمامی ویژگی های یک صندوق فروشگاهی معمولی را دارد. 

تفاوت های این دو مورد – بخش دوم

با این تفاوت که لزوما احتیاجی به آن همه سخت افزار جانبی نخواهید داشت. شما می‌توانید نرم افزار فروشگاهی را حتی روی یک گوشی تلفن هوشمند نصب کرده و همراه خودداشته باشید. این نرم افزارها معمولا به روز بوده و استفاده از آن آسان می باشد. حتی در صورتی که اتصال شما به اینترنت قطع گردد بسیاری از این سیستم ها همچنان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند و معاملات و فروش را انجام دهند. 

مزیت نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب

امروزه با وجود دنیای تکنولوژی بسیاری از کسب وکارها و مزایای متمایز سیستم های تحت وب دستگاه‌های صندوق فروشگاهی قبلی خود را با سیستم های به روز و کارآمد تعویض کنید این مزیت ها عبارتنداز :

کاهش هزینه ها

با استفاده از صندوق های فروشگاهی تحت وب نیاز شما به سرورهای بزرگ و گران قیمت و نرم افزارهای پرهزینه رفع می شود. وهزینه پشتیبانی مانند صندوق های معمولی رانیز نخواهید داشت.

مزیت های دیگر قابلیت شخصی سازی است دسترسی اسان به داده ها در هر زمان  ضمن شخصی سازی اطلاعات مربوط به فروشگاه هر زمان احتیاج داشته باشید می توانید باذخیره آن‌ها برروی تلفن هوشمن خود به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت محک سافت ما به بررسی نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب پرداخته ایم. البته توصیه میکنیم مقاله نرم افزار حسابداری تحت وب را هم مطالعه کنید. نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب دارای مزایای بسیاری است که در این مقاله ارائه کردیم. جهت کسب اطلاعات دقیق تر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

تیم تولید محتوا محک
تیم تولید محتوا محک
مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

مالیات بر درآمد اتفاقی چیست؟ معافیت‌های مالیاتی

زمان مطالعه این مقاله: 4 دقیقه مالیات بر درآمد اتفاقی یکی از انواع مالیات‌های مستقیم است که به درآمدهای غیر منتظره و غیر شغلی اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد. این نوع درآمدها در مقابل درآمدهای مستمر مانند حقوق و دستمزد قرار دارند. هرگاه شخص حقیقی

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

مالیات بر درآمد چیست؟ انواع مالیات بر درآمد

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد نوعی مالیات مستقیم است که توسط دولت بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی اعمال می‌شود. این نوع مالیات دارای انواع مختلفی است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. نرخ مالیات بر درآمد بر اساس درآمد

اطلاعات بیشتر
مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

مالیات بر درآمد املاک و مستغلات چیست؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه مالیات بر درآمد املاک یکی از مباحث مالیاتی مهم و تخصصی است. فرقی نمی‌کند امسال یا چند سال دیگر، قوانین مالیات بر درآمد املاک اغلب، در راس مهم‌ترین انواع مالیات بر درآمد قرار دارد. شاید گره خوردن قوانین مالیات املاک

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری