جستجو
Close this search box.

نرم افزار حسابداری در گیلان – خرید و قیمت انواع نرم افزار حسابداری در استان گیلان

نوشته شده توسط علیرضا مهاجر تهرانی
زمان مطالعه این مقاله: 7 دقیقه

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم راهکاری مطمئن برای خرید نرم افزار حسابداری در گیلان به شما ارائه کنیم تا بتوانید یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری را با ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمتی مناسب انتخاب کرده و از این انتخاب کاملا احساس رضایت داشته باشید.

مدیران و صاحبان شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تولیدی و… به دنبال بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای سر و سامان بخشیدن به فعالیت‌های مالی خود هستند و می‌خواهند میزان سود و زیان هر یک از محصولات و خدمات خود را شناسایی کنند، اطلاعات دقیق و درستی از میزان بدهی‌ها و سررسید چک‌های خود داشته باشند، مشتریان وفادار و سودآور خود را شناسایی کرده و خدمات متفاوتی را به آنان ارائه نمایند.

اما واقعا چه راهی وجود دارد که بتوان تمامی فعالیت‌های مالی را به راحتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان خطا مدیریت کرد؟ آیا می‌توان کاری کرد تا حسابداران و صاحبان کسب و کارها دیگر مجبور نباشند تمامی اسناد و مدارک حسابداری و مالی خود را در دفاتر کاغذی ثبت و نگهداری کنند؟

جواب ساده است! با استفاده از یک نرم افزار حسابداری قدرتمند و مطمئن می‌توانید تمام امور مالی خود را مدیریت کنید.

 نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری به نرم افزارهایی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان تمام امور حسابداری و مالی، فعالیت‌ها و تراکنش‌های یک کسب و کار را به شکلی ساده‌تر مدیریت و کنترل کرد. نرم افزارهای حسابداری با کاربری آسان و ارائه امکانات تخصصی شما را از حساب و کتاب‌های دفتری بی‌نیاز کرده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما می‌شوند.

یک نرم افزار حسابداری داده‌های مالی و حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب‌های تعریف شده حسابداری مانند وجه نقد، موجودی مواد و کالا، حساب دریافتنی، حساب‌های پرداختنی، سود یا زیان انباشته، سرمایه، دارایی و… ثبت و ذخیره می‌کند. این نرم‌افزارها که بر پایه مفاهیم و استانداردهای حسابداری طراحی شده‌اند به حسابداران در انجام امور حسابداری کمک می‌کنند.

طراحی نرم افزارهای حسابداری بنابر موازین و قوانین تعیین شده از سوی نهادهای نظارتی و مالیاتی مانند سازمان امور مالیاتی کل کشور انجام می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت هدف از ایجاد نرم افزارهای حسابداری، سامان بخشیدن به فعالیت‌ها و افزایش نظم، سرعت و دقت در ثبت معاملات مالی است.

معرفی نرم افزار حسابداری محک

گروه نرم افزار حسابداری محک دارای طیف گسترده‌ای از نرم افزارها و افزونه‌های تخصصی حسابداری است. نرم افزار حسابداری محک با هدف ساده کردن فعالیت‌های حسابداری طراحی و تولید شده‌ است. از مهم‌ترین مزایای این نرم افزار می‌توان به کاربری آسان، پشتیبانی رایگان، امنیت بالا، سرعت بالای پردازش اطلاعات، دقت بالا و… اشاره کرد.

گروه نرم افزاری محک با توجه به نیازاصناف و کسب و کارهای مختلف اقدام به تولید نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی – خدماتی، تولیدی و صنفی نموده است تا راهکاری مناسب برای رفع نیازهای حسابداری آنان اندیشیده باشد. این نرم افزارها باعث افزایش سرعت و دقت در محاسبات و کاهش خطای انسانی می‌شوند و با امکان صدور انواع گزارش به صاحبان کسب و کار کمک می‌کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

بهترین نرم افزار حسابداری در گیلان کدام است؟

همان طور که می‌دانید، نیازهای هر کسب و کاری با کسب و کار دیگر فرق دارد. درست به همین دلیل بهترین نرم افزار حسابداری برای شما نرم افزاری است که به طور اختصاصی و دقیقاً متناسب با نیازهای صنفی شما طراحی شده باشد؛ بنابراین در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین نرم افزارهای حسابداری موجود، قیمت و نحوه‌ خرید آن‌ها، کاربرد و مزایای هر یک و همچنین دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری آشنا کنیم.

نرم افزارهای حسابداری بسته به زمینه‌ فعالیت، اندازه و نیازهای کسب و کار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هریک از شرکت‌های ارائه دهنده‌ نرم افزار حسابداری عملکرد متفاوتی در زمینه‌ سرعت، دقت، امنیت، پشتیبانی، سهولت استفاده و … دارند که همین تفاوت آن‌ها را از هم متمایز کرده و معیاری برای ارزش گذاری نرم افزار حسابداری محسوب می‌شود.

به طور کلی می‌توان نرم افزارهای حسابداری را به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • نرم افزارهایی که برای کسب و کارهای کوچک‌تر با نیازهای محدودتر طراحی شده‌اند و
  • نرم افزارهایی که کلیه امور مالی و حسابداری کسب و کارهای بزرگ را پوشش می‌دهند.

نحوه خرید نرم افزار حسابداری در گیلان چگونه است؟

شما برای خرید نرم افزار حسابداری در گیلان می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند: خرید مستقیم، خرید از نمایندگی، خرید آنلاین و اینترنتی اقدام کنید.

گروه نرم افزاری محک جهت افزایش سطح دسترسی مشتریان به محصولات، روش های مختلفی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. بدین ترتیب خریداران نرم افزار حسابداری در گیلان و شهرهای این استان با استفاده از یکی از روش‌های فوق می‌توانند به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، اقدام به خرید نرم افزار حسابداری کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

خرید از نمایندگی

برای خرید مستقیم نرم افزار حسابداری در گیلان می‌توانید به صورت حضوری به دفاتر نمایندگی مراجعه نمایید. همچنین، با تماس با کارشناسان، از مشاوره رایگان مجموعه بهره‌مند شوید و پس از آشنایی کامل با ویژگی‌ها و مزایای این نرم افزار اقدام به خرید آن نمایید.

بهره‌مندی از نمایندگان متخصص و وجود آن‌ها در اقصا نقاط استان باعث جلب رضایت مشتریان شده است، زیرا آن‌ها می‌توانند بدون دغدغه و به راحتی به نزدیک‌ترین نماینده مراجعه کنند، اطلاعات لازم را کسب کرده و با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند.

خرید از سایت فروشگاهی

امروزه جستجو در اینترنت به یکی از عادات روزانه افراد تبدیل شده است و سبک زندگی جدید ما را به سمت خرید اینترنتی سوق می‌دهد. در هرجایی و در هر ساعتی از شبانه روز با یک جستجو ساده در اینترنت می‌توانید اطلاعات محصولات مورد نیاز خود را بیابید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اما آیا در مورد محصولات تخصصی مانند نرم افزار حسابداری نیز کار به همین راحتی است؟ آیا می‌توانید همه‌ اطلاعات مورد نیاز را از طریق جستجو در اینترنت بیابید؟ آیا پس از مطالعه و جمع آوری اطلاعات همچنان به راهنمایی و مشاوره احتیاج خواهید داشت؟

جهت سهولت خرید اینترنتی و همچنین کسب اطلاعات دقیق و تخصصی می‌توانید به صفحه محصولات محک مراجعه نمایید. در این سایت به صورت تخصصی به معرفی محصولات نرم افزاری و تشریح ویژگی‌ها، امکانات و مزایای آن پرداخته‌ایم به گونه‌ای که تمام قابلیت‌های نرم افزار به روشنی بیان شده و مشتریان نرم افزار حسابداری در گیلان و تمامی شهرهای این استان می‌توانند از طریق این سایت خرید خود را انجام دهند.

همچنین بستری را فراهم نموده‌ایم تا مشتریان بتوانند قبل یا حین خرید اینترنتی خود، با کارشناسان فروش نرم افزار حسابداری محک تماس گرفته و یا از مشاوره‌ آنلاین آن بهره‌مند شوند و خریدی راحت و ایمن را با محک تجربه کنند. به علاوه می‌توانید به بلاگ محک سافت سری بزنید و از مطالب آموزنده و جامع آن استفاده کنید.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

نرم افزار حسابداری در استان گیلان برای چه صنوفی مناسب است؟

از آنجایی که هر صنفی، نیازها و پیچیدگی‌های شغلی خاص خود را دارد وجود نرم افزاری که دقیقاً متناسب با همان ویژگی‌ها و شرایط تولید شده باشد لازم و ضروری است. ما در گروه نرم افزاری محک اقدام به طراحی نرم افزار حسابداری با توجه به نیاز صنوف مختلف کرده‌ایم و آن را با عنوان سری صنفی نرم افزار حسابداری محک روانه بازار نموده‌ایم.

با این حال هر کسب و کاری ممکن است نیازهای متفاوتی از سایر هم صنفی‌های خود داشته باشد که این قابلیت‌ها درون نرم افزار حسابداری موجود نباشد؛ بدین ترتیب شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان گروه نرم افزاری محک، ویژگی مورد نظر خود را مطرح کرده و نرم افزاری شخصی سازی شده دریافت کنید که در این صورت به قیمت بسته‌ نرم افزاری اضافه خواهد شد.

از جمله متداول‌ترین اصناف و رایج‌ترین کسب و کارهایی که به نرم افزار حسابداری نیاز دارند و نرم افزار حسابداری محک به عنوان یک راه حل مطمئن و اساسی مخصوص این اصناف طراحی و شناخته شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرم افزار حسابداری محک ویژه رستوران ها

نرم افزار حسابداری محک ویژه فروشگاه های لوازم خانگی

نرم افزار حسابداری محک ویژه صنف میوه و تره بار

نرم افزار حسابداری محک ویژه سوپرمارکت ها

نرم افزار حسابداری محک ویژه صنف املاک و بنگاه داران

نرم افزار حسابداری محک ویژه فروشگاه های رنگ و ابزار

نرم افزار حسابداری پیمانکاری و پروژه ای

نرم افزار حسابداری محک ویژه عطاری ها

نرم افزار حسابداری محک ویژه فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات لبنی

نرم افزار حسابداری محک ویژه قصابی ها و محصولات پروتئینی

نرم افزار حسابداری محک ویژه تالارهای پذیرایی

نرم افزار حسابداری محک ویژه برنج فروشی ها

نرم افزار حسابداری محک ویژه گل فروشی ها

نمایندگان فروش نرم افزار حسابداری محک در گیلان

در این بخش فهرستی از نمایندگان فروش نرم افزار حسابداری محک در استان گیلان را مشاهده می‌کنید که می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات و مشاوره رایگان جهت خرید و پشتیبانی بهره‌مند شوید.

آدرس: استان گیلان،لاهيجان، خيابن شهدا، ميدان فيض، ساختمان ممتاز، طبقه 4

نام مسئول: آقای آقاي نصيري

نوع نمایندگی: مرکز فروش وخدمات

تلفن: 01342333606

ساعت کاری: 9 صبح تا 5 عصر

 

آدرس: رشت، فلکه رازی، جنب زیر گذر، کوچه قاسمیه ۱، ساختمان مهر، طبقه دوم نام مسئول: آقای فرهاد رجبی نوع نمایندگی: انحصاری تلفن: 01332518230 02174391505 ساعت کاری: از ساعت 09:00 الی بعد از ظهر ها الی 20:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 09:00 الی 15:00 پشتیبانی 24 ساعته  

دسته بندی محصولات برای مشتریان نرم افزار حسابداری در گیلان

نرم افزارهای حسابداری محک بنابر امکانات و افزونه‌های مختلف به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شوند:

1. سری عمومی (فروشگاهی، شرکتی - خدماتی، تولیدی)

سری عمومی نرم افزار حسابداری محک متناسب با نیازهای کسب و کارهای خرد و کوچک طراحی و تولید شده است. تمامی کسب و کارها می‌خواهند فعالیت‌های مالی خود را مدیریت کنند و اطلاع دقیق از میزان درآمد، سود، بدهی و… داشته باشند. از آنجایی که اکثر صاحبان کسب و کارهای خرد و کوچک دانش حسابداری ندارند و از طرف دیگر، حجم کسب و کارشان به قدری نیست که از حسابدار حرفه‌ای استفاده کنند، خود به ثبت اطلاعات در دفاتر کاغذی می‌پردازند.

به همین منوال، سری عمومی نرم افزار حسابداری محک با کاربری آسان و قیمت مناسب می‌تواند راهکاری مناسب برای این افراد باشد تا ضمن ثبت عملیات مالی و حسابداری خود درون نرم افزار، بتوانند از گزارش‌های تحلیلی آن برای مدیریت بهتر کسب و کار خود استفاده کنند.

سری عمومی نرم افزار حسابداری محک در سه گروه محصولِ تولیدی، فروشگاهی و شرکتی – خدماتی عرضه شده است که شما می‌توانید بسته به نوع فعالیت کسب و کار خود اقدام به تهیه آن نمایید.

بر ای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت‌های سری عمومی نرم افزار حسابداری محک اینجا کلیک کنید.

2. سری تجاری (فروشگاهی، شرکتی - خدماتی، تولیدی)

سری تجاری نرم افزار حسابداری محک برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ که به امکانات بیشتری نیاز دارند و فعالیت‌های مالی و حسابداری پیچیده‌تری دارند مناسب است. از آنجایی که شرکت‌های بزرگ دارای فعالیت‌های بیشتر و فاکتورهای فروش بیشتری هستند و ثبت سند در نرم افزار حسابداری کاری وقت گیر است، ما در نرم افزار حسابداری محک امکان تبدیل خودکار فاکتور فروش به سند حسابداری را فراهم کرده‌ایم. این نرم افزار در سه گروه تولیدی، فروشگاهی و شرکتی و در سطوح مختلف برای انواع کسب و کارها تولید شده است.

بر ای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت‌های سری تجاری نرم افزار حسابداری محک اینجا کلیک کنید.

سری صنفی

سری صنفی نرم افزار حسابداری محک با در نظر گرفتن شرایط اصناف مختلف طراحی شده است تا پاسخگوی تمامی نیازهای صنف مورد نظر باشد. از ویژگی‌های بارز سری صنفی می‌توان به سهولت استفاده، عدم نیاز به حسابدار و جامع بودن آن اشاره کرد. همچنین سری صنفی نرم افزار حسابداری محک با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده است تا اصناف مختلف با هر سطح درآمدی بتوانند از آن استفاده کنند.

در صفحه‌ نرم افزار حسابداری اصناف محک می‌توانید صنف مورد نظر خود را یافته و با تمامی امکانات و مزایای هر کدام آشنا شوید.

نرم افزار حسابداری در یزد | افزونه های حسابداری محک

افزونه های محک

افزونه ها امکانات مازاد و مکملی هستند که با هدف آسان‌سازی و بنابر نیازهای مختلف یک کسب و کار طراحی شده و می‌توان با هزینه‌ای مناسب آن‌ها را به نرم افزارهای حسابداری اضافه نمود. هر کدام از شرکت‌‌های ارائه‌دهنده نرم افزار افزونه‌های خاص خود را طراحی و روانه بازار می‌کنند و بعضا با هزینه‌های گزاف مشتریان خود را مجبور به نصب افزونه‌هایی می‌کنند که بعضا هیچ کاربرد مشخصی ندارند.

گروه نرم افزاری محک با معرفی 19 افزونه کاربردی و پرتقاضا بسیاری از نیازهای اساسی کسب و کارهای مختلف را برطرف نموده و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب برای رفع نیازهای کسب و کار خود اقدام کنید.

جهت آشنایی و مشاهده امکانات هر افزونه به صفحه افزونه های نرم افزار محک مراجعه نمایید.

سوالات متداول

گروه نرم افزاری محک به صورت تخصصی اقدام به تولید و پشتیبانی نرم افزارهای مالی و مدیریتی کرده است به گونه‌ای که با بهره‌مندی از دانش روز، محصولاتی ساده و نوآورانه را در اختیار صاحبان کسب و کار و اشخاص حقیقی و حقوقی قرار داده است تا بتوانند امور مالی خود را به راحتی و با دقت و سرعت بیشتری مدیریت کنند.

بی شک نرم افزار حسابداری محک یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در بازار است. برای این اثبات این ادعا دلایل زیادی داریم که در اینجا به ذکر چند مورد بسنده می‌کنیم:

  • سهولت استفاده و محیط کاربرپسند
  • پشتیبانی رایگان تا یک سال
  • به روزرسانی مداوم مطابق با استانداردهای روز حسابداری و قوانین مالی و مالیاتی
  • قیمت مناسب در مقایسه با سایر نرم افزارهای حسابداری
  • دقت و امنیت بالا و…

عمده مشتریان نرم افزار حسابداری محک اصناف، کسب و کارهای کوچک و متوسط هستند. همچنین به دلیل راهکارهای تخصصی و قیمت مناسب، این نرم افزار بسیار مورد استقبال صنوف پخش، تولیدی و فروشگاهی قرار گرفته است.

از جمله این راهکارها می‌توان به سفارش‌گیر همراه، صندوق فروشگاهی محک و امکان محاسبه‌ بهای تمام شده اشاره کرد.

این نرم افزار قابلیت سفارشی سازی و تطابق کامل با نیازها و خواسته‌های مشتریان، به ویژه شرکت‌های بزرگ را نیز دارد.

گروه نرم افزار حسابداری محک با همکاری شرکت راهکارهای فروشگاهی نارون توانسته است علاوه بر تأمین سخت افزارهای فروشگاهی مانند صندوق فروشگاهی، بارکد خوان، ترازو، فیش پرینتر و لیبل پرینتر، دستگاه حضور و غیاب، دستگاه پوز و … امکان اتصال تجهیزات فروشگاهی به نرم افزار حسابداری را فراهم کند تا صاحبان فروشگاه ها ضمن مدیریت عملیات فروش خود با بالاترین دقت و سرعت، بتوانند امور مالی خود را نیز به سادگی سر و سامان دهند.

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

علیرضا مهاجر تهرانی
علیرضا مهاجر تهرانی
علیرضا طهرانی در یک روز گرم تابستانی به دنیا اومده و اهل افراط و تفریطه... مدرک کارشناسی ارشد رو از دانشگاه تهران در رشته مترجمی زبان انگلیسی گرفته و چون به نوشتن علاقه داره وارد دنیای تولید محتوا شده.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته است. امروزه بسیاری از افراد از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری