جستجو
Close this search box.

لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه (انواع+هزینه)

نوشته شده توسط مهدی میدان
زمان مطالعه این مقاله: 3 دقیقه

میزان مصرف لوازم آرایشی در کشور ایران، روزانه رو به افزایش است و همین موضوع مغازه‌های لوازم آرایشی را ملزم به تهیه انواع لوازم آرایشی با کیفیت‌ و متناسب با سلیقه مشتری کرده است. فروش موفق لوازم آرایشی در مغازه مستلزم آشنایی کامل با انواع لوازم و محصولات آرایشی و شناخت پرفروش‌ترین آنها است. در این مقاله از گروه نرم افزار حسابداری محک به معرفی لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه می‌پردازیم.

فهرست مطالب

راه اندازی مغازه لوازم آرایشی

راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی یک ایده عالی جهت شروع یک کسب و کار پر سود است و افراد زیادی هستند که رویای این ایده را در سر می‌پرورانند. راه اندازی این شغل مراحل متعددی دارد که در مقاله آموزش راه اندازی مغازه لوازم آرایشی، به صفر تا 100 این کسب و کار پرداخته ایم. یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی ، تهیه و خرید لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه است.

خرید لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه در نگاه اول برای فردی که قصد شروع این شغل را دارد شاید کمی سخت و همراه با چالش باشد اما چنانچه از قبل تحقیقات لازم جهت آشنایی با انواع لوازم آرایشی انجام شده باشد و لیست لوازم آرایشی پر فروش تهیه شده باشد مواجهه با این چالش بدون مشکل خواهد بود.

شناخت انواع لوازم آرایشی

یک فروشنده برای اینکه بتواند به سود بالایی در این شغل برسد، می‌بایست شناخت کاملی نسبت به انواع لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید لوازم آرایشی با کیفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب بهترین محصول برای فروش در مغازه از بین انواع برند موجود در بازار، مستلزم آشنایی با انواع لوازم آرایشی است. انواع لوازم آرایشی را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

1) لوازم آرایشی مناسب صورت

لوازم آرایش صورت جزو مهم‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم در هر مغازه لوازم آرایشی هستند. از آنجایی که صورت تأثیر زیادی بر زیبایی هر فرد دارد، توجه به آن بسیار حائز اهمیت است. از این رو فردی که قصد راه اندازی مغازه لوازم آرایشی را دارد می‌بایست بخشی از سرمایه خود را صرف خرید لوازم آرایشی صورت کند. در جدول زیر لیست کامل لوازم آرایشی صورت مشخص شده است.

کرم پودررژگونهپنکک آرایشی
فیکساتور آرایشیبرنزه کننده صورتپرایمر
کرم گریمموس صورتلوازم کانتورینگ

2) لوازم آرایشی چشم و ابرو

لوازم آرایشی چشم و ابرو نیز جزو پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه آرایشی و بهداشتی هستند. از آنجایی که چشم و ابروها از اعضای مهم صورت هستند زیبایی آن‌ها برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است همین باعث می‌شود فروش این محصولات بالا باشد. لیست کامل لوازم آرایشی چشم و ابرو به شرح زیر است.

سایه چشمخط چشممداد چشم
پرایمر چشملنز رنگیقاب ابرو
مداد ابروسایه ابروریمل
لوازم آرایشی مراقبت از پوست

لوازم آرایشی مراقبت از پوست

پوست بازتابی از سلامتی و سبک زندگی هر فرد است. لوازم آرایشی مراقبت از پوست، به فرد در برابر آسیب آفتاب، کمبود آب بدن، پیری زودرس و … کمک می‌کنند. مخاطب این محصولات تنها خانم‌ها نیستند بلکه آقایان نیز از این لوازم و محصولات استفاده می‌کنند. از این رو فروش این محصولات نیز در مغازه لوازم آرایشی سود خوبی به همراه خواهد داشت. در جدول زیر لیست کامل لوازم آرایشی مراقبت از پوست مشخص شده‌اند.

کرم روزکرم شبضد آفتاب
ماسک صورتسرم صورتکرم دور چشم
فیس براش دستیاسپری آبرساناسکراب و لایه بردار
لیفت و سفت کنندهضد چروک چشمکرم مرطوب کننده

لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از مو

همان‌طور که می‌دانیم مو نقش مهمی در زیبایی ظاهر و جذابیت هر فرد دارد. از این رو بسیاری از افراد همواره از لوازم آرایشی بهداشتی و جهت مراقبت از مو استفاده می‌کنند. تهیه و فروش بهترین محصولات این گروه از لوازم آرایشی در مغازه می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. برخی از پرفروش‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از مو به شرح جدول زیر است.

کانسیلر مورنگ مودکلره
اکسیدانواریاسیونشیر مو
کرم موروغن موسرم مو
ماسک مونرم کننده موشامپو مو

محصولات مراقبت و بهداشت بدن

فروش محصولات مراقبت و بهداشت بدن به دلیل عمومی بودن می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در این محصولات را نیز در لیست لوازم آرایشی مناسب برای مغازه قرار دهید. لیست کامل لوازم آرایشی مراقبت و بهداشت بدن شامل موارد زیر است.

بادی اسپلشرول ضد تعریقبادی میست
کرم ضد تعریقاسپری ضد تعریقافترسان
ماساژورضد ترک بدنبرنزه کننده بدن
فرم دهنده بدنکرم دستروغن بدن
بادی میلکاسکراب بدنلوسیون بدن

محصولات بهداشت شخصی

محصولات بهداشت شخصی شاید ارتباط زیادی با لوازم آرایشی نداشته باشند اما وجود آن ها در مغازه لوازم آرایشی حائز اهمیت است. چرا که این محصولات بسیار پرمصرف هستند و در کنار سایر لوازم آرایشی می‌توانند سود خوبی به همراه داشته باشند. در جدول زیر برخی از پرفروش‌ترین محصولات بهداشت شخصی مشخص شده‌اند.

ضدعفونی‌کنندهمایع دستشوییپد درمانی
ماسک تنفسیپوشک بزرگسالکاپ قاعدگی
تامپوننوار بهداشتیژل بهداشتی

سرمایه لازم برای خرید لیست کامل لوازم آرایشی

در راه اندازی مغازه لوازم آرایشی بخشی از سرمایه اولیه صرف خرید لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی می‌شود. برای خرید لیست کامل لوازم آرایشی مغازه نمی‌توان به صورت دقیق میزان سرمایه را مشخص کرد چرا که لوازم آرایشی با برندها و کیفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. اما به صورت کلی می‌توان سرمایه‌ای در حدود 20 تا 50 میلیون تومان را برای خرید محصولات پیش‌بینی کرد. چنانچه تازه کار هستید و تجربه بالایی در این حوزه ندارید پیشنهاد می‌کنیم کار را با خرید محصولات آرایشی پرفروش و ضروری شروع کنید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه پرداختیم. چنانچه تصمیم خود را جهت راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته‌اید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بررسی و تحقیقات لازم در این خصوص را انجام دهید و تمام جوانب کار را بسنجید سپس با مشاوره از افراد باتجربه این حوزه و خرید محصولات مورد نیاز، مغازه لوازم آرایشی خود را راه اندازی کنید.

منبع: elle.com

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

مهدی میدان
مهدی میدان
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

2 پاسخ

  1. لطفاً به لیست لوازم آرایشی نگاه کنید. برای داشتن صورتی زیبا و ابرویی دل‌فریب، از رژلب و ماسکارا استفاده کنید. همچنین، برای پاکسازی پوست خود، از لوسیون صورت و تونیک استفاده کنید. آرایش لحظه‌ای برای داشتن پوستی درخشان و زیبا

  2. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری