جستجو
Close this search box.

راه اندازی فرش فروشی | صفر تا صد راه اندازی فرش فروشی

نوشته شده توسط ثمین اسدیان
زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه

راه اندازی فرش فروشی به دلیل تقاضای بالای فرش از طرف طراحان داخلی، صاحبان خانه و خرده فروشان ایده‌ای پر سود به حساب می‌آید وفرش‌های اصیل و جذاب همیشه مورد تقاضا هستند. یک فرش فروشی، فرش‌های سنتی و مدرن می‌فروشد و حتی ممکن است آنها را تمیز، بازسازی و نصب کند. در ادامه این مقاله از گروه نرم افزاری محک به بررسی مراحل راه اندازی فرش فروشی، درآمد و هزینه‌های فرش فروشان می‌پردازیم.

فهرست مطالب

مغازه فرش‌ فروشی چیست؟

فروشگاهی که در آن انواع فرش‌های ماشینی و دستی با برندهای مختلف بفروشد می‌رسد، البته بعضی از فروشگاه‌ها به‌صورت تخصصی روی یک برند کار می‌کنند و اصطلاحاً نمایندگی آن برند هستند. به مغازه‌ای که در آن انواع فرش‌های ماشینی و دستی با برندهای مختلف به فروش می‌رسند، مغازه فرش فروشی می‌گویند. لازم به ذکر است که برخی مغازه‌های فرش فروشی به صورت تخصصی بر روی فروش یک برند کار می‌کنند و اصطلاحاً نمایندگی فرش آن برند هستند.

راه اندازی فرش‌ فروشی

راه اندازی فرش‌ فروشی در 8 مرحله :

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار را در دست دارید. پس آماده برداشتن قدم بعدی هستید. فرایند راه اندازی فرش‌ فروشی چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. گروه نرم افزاری محک، مراحل راه اندازی فرش‌ فروشی را برای شما گردآوری کرده است. این مراحل تضمین می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شود، به درستی ثبت گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

مرحله 1: برنامه ریزی برای کسب و کار

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. موضوعات مهمی که باید بررسی شوند، عبارت‌اند از:

  • هزینه‌های راه اندازی فرش‌ فروشی چقدر است؟
  • بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟
  • درآمد مغازه فرش‌ فروشی چقدر است؟
  • هزینه‌های راه اندازی فرش‌ فروشی چقدر است؟

هزینه‌های راه اندازی فرش فروشی چقدر است؟

هزینه راه اندازی فرش فروشی بسته به مدل کسب و کار بسیار متفاوت است. با مشورت و استفاده از تجربیات افراد کارکشته در زمینه راه اندازی فرش فروشی، می‌توان سرمایه لازم برای راه اندازی فرش فروشی را 800 میلیون تومان برآورد کرد. جزئیات هزینه‌های موردنیاز برای راه اندازی فرش فروشی به شرح زیر است:

  • هزینه اجاره و رهن یک مغازه مناسب: انتخاب یک محیط مناسب با شرایط عالی و بازدهی مناسب برای راه اندازی شغل فرش فروشی از واجبات است. گروه نرم افزاری محک پیشنهاد می‌کند زمان خود را به یافتن مکانی اختصاص دهید که روزانه عابران زیادی از آنجا تردد کنند. اکثر مشتری‌ها به مکانی نیاز دارند تا در آنجا زمان کافی برای بررسی فرش‌های مختلف داشته باشند. نرخ اجاره مغازه فرش فروشی با متراژ 60 متر در سال 1400 تقریباً بین 10 تا 15 میلیون تومان
  • هزینه خرید فرش: برای راه اندازی فرش فروشی باید مقداری از سرمایه خود را برای خرید فرش‌ها و دیگر اجناس مانند گلیم، روفرشی، پتو در نظر بگیرید. برای پر کردن یک مغازه 60 متری فرش فروشی به 370 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. در ادامه به انواع فرش اشاره خواهیم کرد.
  • هزینه خرید تجهیزات و لوازم: خرید لوازم برای تعمیرات و نگهداری انواع فرش از واجبات است. می‌توانید برای کاهش هزینه‌های اولیه، بسیاری از تجهیزات را اجاره کنید و یا حتی دست دوم آنها را بخرید. به طور کلی به مقدار 30 تا 50 میلیون تومان برای خرید لوازم و تجهیزات جدید نیاز دارید. همچنین مقداری از سرمایه خود را برای خرید تجهیزات کاربردی دیگر مانند نرم افزار حسابداری، دستگاه کارت‌خوان، کامپیوتر کنار بگذارید.
  • هزینه دکوراسیون فرش فروشی:دکوراسیون داخلی فرش فروشی بیشترین تأثیر را در جذب مشتری دارد و باعث می‌شود حتی افرادی که به فرش نیازی ندارند به صورت نا خودآگاه وارد مغازه شوند و نگاهی به فرش‌ها بیندازند. همه مشتریان برای گشتن در مغازه و انتخاب بهترین فرش به زمان برای تصمیم گیری احتیاج دارند. مکانی بدون استرس برای نشستن و مشاوره دادن به مشتری در نظر بگیرید تا مشتری با خیال راحت فرش مورد پسند خود را انتخاب کند.

طراحی دکوراسیون داخلی فرش فروشی باید به گونه‌ای باشد که فرش‌ها را به خوبی به نمایش بگذارد. نکته مهمی که باید در هنگام چینش فرش‌ها در نظر بگیرید دوری از سادگی و پیچیدگی است. به ساده‌ترین شکل ممکن فرش‌ها را بچینید تا مشتری بتواند به راحتی و با حوصله فرش‌های مد نظرش را از نظر ابعاد، تراکم، قیمت و … بررسی کند. ویترین و ورودی جذابی را برای مغازه فرش فروشی خود در نظر بگیرید تا انرژی مثبت را به مشتری خود القا کنید. رنگ دیواری که فرش‌ها را روی آنها قرار می‌دهید هم اهمیت دارد. رنگ‌های خنثی و ملایم را برای پس زمینه ویترین فرش در نظر بگیرید. با این تکنیک فرش‌ها جلوه بهتری پیدا خواهند کرد.

فرش محک طعم جدیدی از حسابداری (نرم افزار حسابداری فروشگاهی،نرم افزار حسابداری شرکتی،نرم افزار حسابداری تولیدی)

از انواع فرش چه می ‌دانید؟

انواع فرش چیست؟

اگر سری به مغازه‌های فرش فروشی زده باشید، انواع فرش‌های زیر را در آنجا مشاهده خواهید کرد:

  • انواع فرش از نظر سبک محلی:
  1. فرش شهری
  2. فرش روستایی
  3. فرش عشایری
  • انواع فرش از نظر شیوه‌ی بافت:

انواع فرش از نظر شیوه بافت و طرز قرار گرفتن تاروپود به شرح زیر است:

  1. فرش تمام لول
  2. فرش نیم لول
  3. فرش لول (تخت)
  • انواع فرش از نظر جنس فرش:
  1. فرش پشمی
  2. فرش تمام پشم
  3. فرش چله پشم
  4. فرش کرکی
  5. فرش ابریشمی
  6. فرش چله ابریشم
  7. فرش گل ابریشم
  8. فرش تمام ابریشم
  9. فرشی زربفت
  10. فرش سوف

• انواع فرش از نظر اندازه‌ی فرش:

فرش‌ها در اندازه‌های متفاوتی بافته می‌شوند که هریک نام مشخصی دارند. انواع فرش دست‌باف از نظر اندازه به شرح زیر است:

  1. پادری: با ابعاد ۴۰ × ۳۰ سانتیمتر.
  2. دورنما:  با ابعاد کمتر از یک متر مربع.
  3. پشتی: با ابعاد ۵۰ ×۶۰ یا ۶۰ × ۸۰ یا ۶۰ × ۹۰ سانتیمتر
  4. خرسک: با ابعاد ۷۰× ۹۰ سانتیمتر.
  5. ذرع و نیم: با ابعاد ۱ × ۱/۵۰ متر که پهنای ثابتی ندارد.
  6. دوذرعی: با ابعاد 1.20×2 متر که پهنا و درازای آن کم و زیاد می‌شود.
  7. سجاده‌ای:  اندازه‌ی این فرش همان دو ذرعی است.
  8. قالیچه: با ابعاد ۲۰۸ × ۱۴۳ سانتیمتر است.  
  9. پرده‌ای: نوعی قالیچه، بسیار ریزباف در ابعاد ۱۴۳ × ۸ ۲۰ سانتیمتر، ۱/۸ × ۲/۸ متر، ۱/۵ × ۲/۵ متر، و ۱ × ۱/۵ متر.
  10. کناره، گلکی (سرانداز) و میان فرش
  11. قالی: مشهورترین دست‌باف ایرانی با ابعاد ۲× ۳ ، ۴ × ۳ ، ۴×۶ ، ۴×۷ ، ۴/۸×۷/۲۰ متر مربع و یا بیشتر
  12. رومبلی
  13. زین پوش
  14. گبه
  • انواع فرش از نظر ممتاز بافی و امور تزیینی: 

انواع فرش‌های تزیینی و استثنایی به شرح زیرند:

  1. فرش نقش برجسته
  2. فرش دورو
  3. فرش چهره‌ای
  4. فرش منظره‌ای (پرسپکتیو)
  • انواع فرش از نظر ظرافت فرش:

ظرافت فرش بر اساس میزان رج‌شمار در واحد گره (۶/۵ سانتیمتر) محاسبه می‌شود. هرچه رج‌شمار بیشتر باشد، فرش ظریف‌تر است.

  1. فرش درشت‌باف: فرشی است که رج‌شمار آن بین ۱۵ تا ۳۰ رج است.
  2. فرش نیمه ریز و ریزباف: از ۳۰ تا ۴۵ ،فرش نیم ریز و از ۴۵ تا 60 رج به بالا، ریزباف به شمار می‌رود.
  3. فرش ممتاز: از ۹۰ رج به بالاست.
  • انواع فرش از نظر رنگ فرش
  • فرش رنگ شده
  • فرشی خود‌رنگ
  • انواع فرش از نظر نقش فرش:

 در یک طبقه بندی کلی، انواع فرش از نظر نقش، به شرح زیر است:

  1. فرش با طرح سنتی
  2. فرش با طرح مدرن
  3. فرش با طرح خلوت و کم کار
  4. فرش با طرح پرکار و پرنقش
  5. فرش با طرح دستی
  6. فرش با طرح کامپیوتری
  7. فرش با طرح ذھنی
  8. فرش با طرح ابتکاری
  9. فرش با طرح اقتباسی

هزینه‌های ثابت فرش فروشی چقدر است؟

شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل و کارگران خود در نظر بگیرید. هزینه آب و گاز و برق نیز جز هزینه‌های ثابت فرش فروشی هستند. گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین ممکن است خطاهای محاسباتی نیز رخ دهد. نرم افزار حسابداری محک و افزونه حقوق و دستمزد آن، شما را در انجام راحت این فرایند یاری می‌نماید. افزونه حقوق و دستمزد محک به شما کمک می‌کند که به راحتی روند صدور فیش حقوقی را در کم‌ترین زمان تعریف کرده و انجام دهید و امکان نگهداری آن‌ها را برای ماه‌های بعد داشته باشید.

بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

صاحبان خانه و مشاغل مشتریان همیشگی شما هستند. بر فروش فرش‌های با کیفیت و یادگیری روش‌های نصب انواع موکت تمرکز کنید. به طور منظم فرش‌های خود را به روز کنید تا مغازه‌ای جذاب برای مشتریان داشته باشید. همچنین با شرکت در نمایشگاه‌های فرش نیز می‌توانید، تمام محصولات خود را ارائه و تبلیغ کنید.

درآمد و سود مغازه فرش‌ فروشی چقدر است؟

درآمد و سود مغازه فرش‌ فروشی چقدر است؟

هرچه قدر تنوع محصولات موجود در فرش فروشی شما بیشتر باشد، میزان فروش فرش و درآمد شغل فرش فروشی نیز بالا می‌رود اما به طور میانگین میزان سود حاصل از فرش فروشی 20 درصد روی هر محصول است.

از آنجایی که سرمایه در گردش فرش فروشی بسیار بالا است، سود 20 درصد بهترین شرایط است. یعنی اگر شما در طول یک روز یک فرش هم بفروشید حداقل 10 میلیون تومان دریافتی خواهید داشت که 20 درصد آن معادل 2 میلیون تومان است. به این ترتیب با راه اندازی مغازه فرش فروشی ماهانه به درآمدی بالای 50 میلیون تومان خواهید رسید.

مرحله 2: ثبت نام برای مالیات

امروزه تهیه و ارسال اظهارنامه برای تمامی اشخاص حقوقی با هر نوع فعالیت و هر نوع معافیت و مشوق مالیاتی (در صورت وجود) اجباری است. مراحل ثبت نام مالیاتی بر اساس رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی به صورت تمام الکترونیکی بوده و نیاز به حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی ندارد. کلیه مراحل ثبت نام مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. مراحل مربوطه به شرح زیر می‌باشد:

  • پیش ثبت نام مالیاتی
  • صحت سنجی اطلاعات
  • تولید و ارسال اطلاعات کاربری
  • ثبت نام الکترونیک
  • اعتبارسنجی ستادی و میدانی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی

علت گرانی فرش‌ها چیست؟

علت گرانی فرش مالیات و دستمزدهای بالا است .80 درصد هزینه هر فرش دست‌باف صرف مزد کارگر می‌شود و فقط 20 درصد آن به هزینه‌های مربوط به تهیه مواد اولیه برمی‌گردد. این بالا بودن دستمزد کارگران باعث افزایش قیمت فرش‌ها می‌شود و در نتیجه فروش داخلی کاهش پیدا می‌کند.

بستن سال مالی در نرم افزار محک
بستن سال مالی در نرم افزار محک

مرحله 3: ایجاد حساب بانکی تجاری رسمی و دریافت کارت

در هنگام راه اندازی فرش فروشی، باز کردن حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی در جهت حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب‌های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می‌شوند، دارایی‌های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از مغازه فرش فروشی شما در معرض خطر قرار می‌گیرند.

مرحله 4: نرم افزار حسابداری فرش و موکت فروشی

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب‌های دقیق به کمک انواع نرم افزار حسابداری، محاسبات مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می‌کند. با نرم افزار حسابداری فرش و موکت فروشی محک می‌توانید بدون محدودیت محصولات متنوع با دسته‌بندی مختلف تعریف کرده و به هر یک قیمت‌های متفاوت اختصاص دهید. شما می‌توانید مشتریان را گروه بندی کنید، اطلاعات مربوط به هر مشتری را ثبت، ویرایش و حذف نموده و نیز، اشتراک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سریع و راحت، برای چند مشتری به طور هم‌زمان فاکتور صادر کنید. حتی امکان سفارشی‌سازی و افزودن هزینه ارسال، حق سرویس، مالیات و… را نیز به فیش فاکتور خواهید داشت.

مرحله 5 : مجوزهای لازم را کسب کنید

عدم دریافت مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی فرش فروشی شما گردد. پس در همان مراحل اولیه راه اندازی فرش فروشی نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

مراحل دریافت پروانه کسب عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای

برای دریافت مجوز عمده فروشی فرش ماشینی و موکت قطعه‌ای از اتحادیه باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق سامانه ایرانیان اصناف درخواست خود را ارسال می‌کنید
  • پس از بررسی‌های اولیه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اولیه درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. حدوداً 10 روز طول می‌کشد.
  • در صورت‌پذیرش اولیه امکان ارسال مدارک به وجود می‌آید.
  • پس از ارسال مدارک و پذیرش اسناد، به واحد مذکور بازرسی جهت بازدید از اتحادیه ارسال می‌شود.
  • در مرحله بعد هیئت مدیره اتحادیه با توجه به شرایط فرد، در مورد او تصمیم‌گیری نموده و اگر دارای صلاحیت بود، تأییدیه دریافت جواز کسب را به او ارائه می‌نمایند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزامی اتحادیه از طریق سامانه ایرانیان اصناف باید انجام شود.
  • در مرحله آخر اگر فرد صلاحیت دریافت جواز کسب را داشت رئیس اتحادیه جواز کسب او را برای یک سال صادر نموده و بعد از یک سال برای یک دوره پنج ساله یا ده ساله تمدید می‌نماید.
مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب فرش فروشی

مدارک مورد نیاز برای گرفتن پروانه کسب فرش فروشی

  • تصویر شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت واحد صنفی
  • یک تصویر 3*4
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم و یا دفترچه اعزام به خدمت برای آقایان
  • فیش واریز حق عضویت در اتحادیه
  • گواهی گذراندن ده ساعت آموزش لازم برای یادگیری کار
  • گواهی موافقت اداره اماکن نیروی انتظامی
  • گواهی عدم سو پیشینه کیفری
  • گواهی عدم اعتیاد
  • گواهی صلاحیت فنی
  • کارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضی سه ماه فرصت دارد که مدارک بالا را به اتحادیه تحویل دهد تا جواز کسب صادر شود. پس از اینکه مدارک بالا به اتحادیه تحویل داده شد رئیس اتحادیه شرایط فرد را می‌سنجد و اگر او صلاحیت فعالیت در این حوزه را داشت برای او جواز کسب صادر می‌کند.

مرحله 6: تشکیل پرونده بیمه برای مغازه فرش فروشی

مغازه فرش فروشی شما علاوه بر جواز کسب به بیمه هم برای ادامه فعالیت ایمن احتیاج دارد. از مهم‌ترین اقداماتی که مغازه فرش فروشی تازه‌تأسیس باید انجام دهد امور بیمه‌ای و تشکیل پرونده بیمه فروشگاه تازه‌تأسیس است. گرفتن کد کارگاهی اولین مرحله برای انجام امور بیمه‌ای مغازه فرش فروشی تازه‌تأسیس شما است. پس از آنکه کارفرما کد کارگاهی دریافت کرد می‌تواند با معرفی افراد شاغل در فروشگاه خود، لیست بیمه آنها را رد کند.

مرحله 7: تبلیغ فرش فروشی تازه تأسیس

مغازه فرش فروشی خود را از طریق قالیشویی‌های محلی تبلیغ کنید. شما باید از طریق بازاریابی تلفنی برای به دست آوردن مشتریان جدید استفاده کنید و برای بازاریابی حضوری به سراغ مشاغلی که نیاز عمیق به فرش دارند بروید.

ترفندهای میلیونی فرش فروشی چیست؟

ترفندهای میلیونی فرش فروشی چیست؟

اگر خلاقیت ذاتی خود را در افزایش فروش به کار ببرید به بهترین ترفندها خواهید رسید. از بهترین ترفندها برای افزایش فروش و جذب مشتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نقل رایگان

برای مشتری‌های خود سرویس رفت و آمد در نظر بگیرید و به‌صورت رایگان فرش‌های خریداری شده‌شان را به خانه‌هایشان برسانید.اینکه برای مشتری احترام قائل شوید و برای رساندن وی به فرش فروشی ماشین بفرستید و او را همراه با فرش خریداری شده‌اش به منزل برسانید، برند خود را مطرح‌تر می‌کنید. بهتر است مزایایی که برای مشتری در نظر گرفته‌اید را به او یادآوری کنید و یا روی درب مغازه‌تان بنویسید که حمل و نقل مشتریان و فرش‌ها رایگان است.

  • تخفیف‌های استثنایی

پس از گذشت مدتی از راه اندازی فرش فروشی خود، در مناسبت‌های مختلف مثل یلدا، نوروز و … تخفیف‌هایی ویژه در نظر بگیرید. مثلاً به مناسبت شب یلدا تمام فرش‌های مغازه‌تان را با تخفیف 5 تا 20 درصد به فروش برسانید. با این کار فروش شما بسیار بالا خواهد رفت.

  • پاداش خرید

برای تمام مشتری‌هایی که مبلغ بالاتر از مثلاً 10 میلیون تومان از شما خرید کرده‌اند، هدایا و پاداش‌های خرید مانند تابلوهای فرش در نظر بگیرید. این کار حس ارزشمند و خوبی را به مشتری می‌دهد و باعث می‌شود مشتری بار دیگر مغازه شما را برای خرید فرش انتخاب کند.

  • فرش فروشی در فضای مجازی

برای تبلیغ مغازه فرش فروشی خود از فضای مجازی استفاده کنید. صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی کنید و عکس محصولات خود را در آن به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید کلیپ آموزشی تولید کرده و در این صفحه به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود فردی که برای آموزش پاک کردن فرش به صفحه شما آمده است، محصولات تولیدی‌تان را هم ببیند.

مرحله 8 : طراحی سایت فرش فروشی

با استفاده از طراحی سایت فرش شما می‌توانید کسب و کار کوچک خود را گسترش دهید و بیشتر شناخته شوید.مشتریان به راحتی محصولات شما را از طریق سایت می‌بینند و با آسودگی خاطر، خرید خود را از طریق درگاه‌های پرداخت تکمیل می‌کنند.

فرش عمده از کجا بخرم؟

برای راه اندازی فرش فروشی باید خرید فرش‌ها را به صورت عمده انجام دهید. خرید عمده باعث می شود فرش‌ها را با سود بیشتر و قیمت پایین تر خریداری کنید. شما میتوانید برای خرید عمده به کارگاه های بافت فرش رجوع کرده یا سری به بازار بزرگ تهران و راسته فرش فروشان بزنید.

مزایا و معایب فرش فروشی چیست؟

مشکلات فرش فروشی به شرح زیر است:

  • سرمایه اولیه بسیار بالا
  • مغازه بزرگ و هزینه دکوراسیون زیاد
  • نیاز به انبار بزرگ و نیروی بدنی خوب
  • خواب سرمایه و بنجول داشتن

مزایای فرش فروشی به شرح زیر است:

  • سود خوب
  • اجناس بدون تاریخ انقضا
  • ساعت کاری مناسب
  • پرستیژ مناسب

مدیریت هزینه‌ها با نرم افزار حسابداری فرش و موکت فروشی محک

همیشه مدیریت هزینه‌ها در مغازه فرش فروشی برای فعالان این صنف با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و محاسبه هزینه‌ها به صورت روزانه و ماهانه، کنترل میزان فروش، ارزیابی سود فروش، تشخیص فروش و درآمدها، همیشه برای فعالان این حوزه مشکل است. با استفاده  نرم افزار حسابداری فرش و موکت فروشی محک می‌توان این کار را به راحتی انجام داد و ضمن نظم دادن به محاسبات حسابداری و اطمینان از عدم بروز اشتباه، سرعت فروش در فرش فروشی را بیشتر و اعتماد مشتری را نیز جلب کرد. امید است از راهنمای راه اندازی فرش فروشی ما برای کمک به اجرای موفقیت‌آمیز طرح تجاری فروشگاه خود نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: howtostartanllc

برای دریافت جدید ترین مقالات، ایمیل خود را وارد کنید:

با نشر این محتوا، جامعه وبلاگ محک را گسترش دهید

ثمین اسدیان
ثمین اسدیان
تولید کننده محتوا هستم و تمام تلاشم بر این است که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، تجربه خوبی از بازدید سایت برایتان رقم بزنم.
مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین

زمان مطالعه این مقاله: 6 دقیقه اینترنت یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیای امروز است که تاثیر گسترده‌ای بر زندگی، کار و تجارت انسان‌ها داشته. امروزه بسیاری از افراد، از اینترنت برای خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و این روند رو به افزایش است.

اطلاعات بیشتر
لیست مواد غذایی سوپرمارکت

لیست مواد غذایی سوپرمارکت

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه لیست مواد غذایی سوپرمارکت یکی از موضوعات مهم در حوزه تغذیه است؛ این لیست به افراد کمک می‌کند تا با دقت بهتری مواد غذایی خود را انتخاب کنند. لیست مواد غذایی سوپرمارکت، علاوه بر اینکه شامل اطلاعات مرتبط با نوع

اطلاعات بیشتر
بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

بخش بندی بازار (Market Segmentation) چیست؟ انواع، مزایا و مراحل

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه بخش بندی بازار یا همان تقسیم بندی بازار (Market Segmentation) یکی از فعالیت‌های حیاتی در بازاریابی است که به تأثیرگذاری بیشتر کمپین‌های بازاریابی کمک می‌کند. با بخش بندی بازار، می‌توانید مشتریان هدف را دسته‌بندی کنید و استراتژی‌های فروش، بازاریابی و

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

جستجو

مشاهده رایگان دمو نرم افزارحسابداری